Opracowanie projektu Strategii Rozwoju Miasta „Łowicz 2030+”, projektu Gminnego Programu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie projektu Strategii Rozwoju Miasta „Łowicz 2030+”, projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Łowicza oraz sporządzenie projektu Planu Ogólnego Miasta Łowicza
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁowicz
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-09-04
  • ZamawiającyMiasto Łowicz
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-26
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00471432
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie projektu Strategii Rozwoju Miasta „Łowicz 2030+”, projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Łowicza oraz sporządzenie projektu Planu Ogólnego Miasta Łowicza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łowicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148621

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Łowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umlowicz@um.lowicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lowicz.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu Strategii Rozwoju Miasta „Łowicz 2030+”, projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Łowicza oraz sporządzenie projektu Planu Ogólnego Miasta Łowicza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be31ca47-4b47-4606-8177-cf2ca2770b78

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471432

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047658/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Opracowanie projektu Strategii Rozwoju Miasta „Łowicz 2030+”, projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Łowicza oraz sporządzenie projektu planu ogólnego miasta Łowicza.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-be31ca47-4b47-4606-8177-cf2ca2770b78

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zamawiający nie udostępnia interaktywnego formularza ofertowego na platformie e-Zamówienia i należy zignorować komunikat pojawiający się przy składaniu oferty, iż „Postępowanie nie posiada opublikowanego formularza do tego etapu postępowania. Plik nazwa_pliku.pdf nie jest poprawnym formularzem interaktywnym wygenerowanym na Platformie”.
Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto wykonawcy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES typ wewnętrzny, profilem zaufanym lub podpisem osobistym. Po podpisaniu nie należy modyfikować pliku. Nie należy zmieniać nazwy pliku formularza.
Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, mogą być opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego.
System sprawdza, czy złożone pliki są podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocześnie informując o tym wykonawcę.
Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO).
EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego wykonawcy w zakładce „Oferty/Wnioski”.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę. Wykonawca wycofuje ofertę w zakładce „Oferty/wnioski” używając przycisku „Wycofaj ofertę”.
Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXXI SWZ pkt 1 i 2

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XXXI SWZ pkt 3

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WWO.271.3.2024.RR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie projektu Strategii Rozwoju Miasta „Łowicz 2030+”, projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Łowicza oraz sporządzenie projektu Planu Ogólnego Miasta Łowicza. Ogólny opis przedmiotu zamówienia:
1.1 Sporządzenie zgodnie z przepisami prawa strategii rozwoju miasta, która w szczególności ma określać cele i priorytety rozwoju Miasta oraz warunki, które powinny ten rozwój zapewnić, a także powinna obejmować m. in. wnioski z diagnozy, opartych na przeprowadzeniu minimum dwóch warsztatów diagnostyczno-projektowych, charakterystykę poszczególnych obrębów, charakterystykę problemów Miasta, uwarunkowań i przesłanek rozwoju, wizji Miasta, cel główny i priorytety Strategii wraz z wskaźnikami docelowymi, uwarunkowaniami realizacji Strategii, analizę możliwości rozwoju Miasta, listę planowanych do realizacji działań i źródeł ich finansowania, system realizacji, powiązań Strategii z innymi strategiami i programami, systemu planowania, wdrażania, monitorowania i oceny strategii. Wykonawca zobowiązany jest także do przeprowadzenia procesu konsultacji Strategii co najmniej w zakresie wynikającym z art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (tj. Dz.U. 2024 poz. 324 ze zm.);
1.2 Sporządzenie gminnego programu rewitalizacji, w tym:
1.2.1 przygotowanie diagnozy w celu wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji wraz z projektem uchwały i przeprowadzeniem konsultacji społecznych, zakończony przekazaniem projektu uchwały złożonej do Rady Miejskiej;
1.2.2 przygotowanie projektu Gminnego Programu Rewitalizacji (dalej GPR) – wraz z przeprowadzeniem konsultacji społecznych oraz opiniowaniem GPR, a także strategiczną oceną oddziaływania na środowisko projektu GPR (o ile będzie to zasadne), zakończony przekazaniem projektu uchwały w sprawie przyjęcia GPR złożonej do Rady Miejskiej;
1.2.3 opracowanie projektu uchwały w sprawie zasad wyboru oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji wraz z konsultacjami oraz przedłożeniem GPR do weryfikacji przez Urząd Marszałkowski, zakończony uzyskaniem wpisu do Wykazu programów rewitalizacji województwa łódzkiego.
1.3 Sporządzenie planu ogólnego Miasta Łowicza wraz z niezbędną dokumentacją planistyczną, zgodny z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2024 poz. 1130) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz.U. 2023 poz. 2758) oraz innymi przepisami odrębnymi oraz uwarunkowaniami.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych i zakresu równoważności o ile wyniknęła taka konieczność został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród ważnych ofert złożonych w postępowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert oraz ich wagą:
Kryterium I Cena (C) 60%
Kryterium II Doświadczenie Głównego Projektanta (D) 40%
2.1. W kryterium I liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
(Cmin/Cb) x 60 = liczba punktów badanej oferty (C) gdzie: Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych; Cb – cena oferty badanej;
Maksymalnie wykonawca może uzyskać 60 pkt w niniejszym kryterium.
Ocenie będzie podlegać wyłącznie cena za zakres podstawowy zamówienia.
2.2. W kryterium II punkty zostaną przyznane na podstawie wykazu zrealizowanych opracowań przez Głównego Projektanta wskazanego do realizacji zamówienia (jako autora lub współautora tych opracowań). Zamawiający przyzna punkty, jeśli Główny Projektant wskazany do wykonywania zamówienia posiada doświadczenie ponad wymagane dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu, polegające na opracowaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni nie mniejszej niż 1000 ha lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin miejskich lub miejsko-wiejskich (lub zmiany tych dokumentów).
Przez opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (lub zmiany tych dokumentów) zamawiający rozumie brak zaskarżenia uchwały przyjmującej dokument przez Organ Nadzoru, a w przypadku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - opublikowanie uchwały we właściwym Dzienniku Urzędowym Województwa.
Wykonawca, który wykaże opracowanie przez Głównego Projektanta 1 miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni nie mniejszej niż 1000 ha (lub jego zmiany) lub 1 (jedno) studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy miejskiej lub miejsko-wiejskiej (lub jego zmiany), czyli wykaże minimalny poziom zdolności do udziału w postępowaniu, otrzyma 0 pkt w powyższym kryterium.
Zamawiający przyzna 10 pkt. za wykonanie każdego kolejnego zadania polegającego na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni nie mniejszej niż 1000 ha lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy miejskiej lub miejsko-wiejskiej (lub zmiany tych dokumentów), wykraczającego poza minimum wymagane dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Maksymalna liczba punktów, jaką w tym kryterium uzyska oferta wynosi 40 .
W przypadku niedołączenia przez wykonawcę do formularza OFERTA doświadczenia osoby realizującej zamówienie, w tym nie podanie nazwy zadania, które realizowała ww. osoba, zamawiający przyzna wykonawcy 0 pkt ww. kryterium. Mając na względzie powiązanie warunku udziału w postępowaniu z kryterium poza cenowym – wykaz osób, o którym mowa w rozdziale XVI należy złożyć wraz z ofertą.
3. Maksymalna liczba punktów, możliwych do uzyskania przez Ofertę, będąca sumą wszystkich kryteriów wynosi 100. Każda oferta nieodrzucona zostanie oceniona wg kryteriów opisanych w pkt. 1 i 2 i otrzyma liczbę punktów (S) obliczoną wg wzoru S=C+D.
4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów S obliczonych wg wzoru opisanego w pkt. 3.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Głównego Projektanta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Nie dotyczy (Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie);
1.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Nie dotyczy (Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie);
1.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Nie dotyczy (Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie);
1.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:

Doświadczenie:
1.1.1 Co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na opracowaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, obejmujące granice administracyjne gminy w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli termin prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie;
1.1.2 Co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmujące obszar o powierzchni nie mniejszej niż 1000 ha w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli termin prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie;
1.1.3 Opracował co najmniej 2 (dwie) strategie rozwoju gminy w oparciu o znowelizowane przepisy ustawy art 10e ust 2-4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609 z późn. zm.) wprowadzonym ustawą z dnia 15 lipca 2020 r. o zmianie ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju oraz niektórych ustaw w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli termin prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, w tym 1 (jedną) strategię rozwoju gminy w oparciu o znowelizowane przepisy ustawy art 10e ust 2-4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609 z późn. zm.) wprowadzonym ustawą z dnia 15 lipca 2020 r o zmianie ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju oraz niektórych ustaw dla gminy/miasta o liczbie mieszkańców powyżej 20 000 mieszkańców;
1.1.4 Opracował co najmniej 2 (dwa) gminne/lokalne programy rewitalizacji w oparciu o znowelizowane przepisy ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju oraz ustawy o samorządzie gminnym w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli termin prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, w tym 1 (jeden) gminny/lokalny program rewitalizacji w oparciu o znowelizowane przepisy ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju oraz ustawy o samorządzie gminnym dla gminy/miasta o liczbie mieszkańców powyżej 20 000 mieszkańców.

UWAGA: Za opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zmiany planu zagospodarowania przestrzennego, opracowanie gminnych/lokalnych programów rewitalizacji należy rozumieć opracowanie uchwalone i opublikowane we właściwym dzienniku urzędowym województwa i obowiązujące, tj. dla którego w postępowaniu nadzorczym wojewoda nie stwierdził nieważności.

UWAGA: Za opracowanie strategii rozwoju miasta należy rozumieć opracowanie uchwalone i obowiązujące, tj. dla którego w postępowaniu nadzorczym wojewoda nie stwierdził nieważności.

Potencjał kadrowy:
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.:
1.1.5 Jedną osobą pełniącą funkcję Głównego Projektanta planu ogólnego, która:
• spełnia przynajmniej jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 1130),
• posiada doświadczenie w sporządzeniu przynajmniej 1 (jednego) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni nie mniejszej niż 1000 ha (lub jego zmiany), opublikowanego w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym lub 1 (jednego) studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy miejskiej lub miejsko wiejskiej (lub jego zmiany) – jako autor lub współautor tych opracowań, niezaskarżonych przez Organ Nadzoru; - jedną osobą, która spełnia przynajmniej jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 1130) i posiadającą minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin (lub ich zmian);
1.1.6 Jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w opracowaniu przynajmniej 2 (dwóch) prognoz oddziaływania na środowisko dla projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin (lub ich zmian);
1.1.7 Jedną osobą - socjologiem, który brał udział w opracowywaniu strategii i gminnego/lokalnego programu rewitalizacji;
1.1.8 Jednym planistą/urbanista, który brał udział w opracowywaniu strategii i gminnego/lokalnego programu rewitalizacji;
1.1.9 Planistą/specjalistą ds. ochrony środowiska, który brał udział w opracowywaniu j/w przygotowując na potrzeby przyjęcia dokumentu dokumentację wynikającą z przepisów ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko uprawniony do sporządzania Prognoz oddziaływania na środowisko.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawiera załącznik nr 5 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy).
2. Zamawiający dopuszcza, aby ww. doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia zostało nabyte w ramach jednego zadania. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dysponowania osobami musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub przez wykonawców łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
- wykaz usług wykonanych (określnych rozdziale XVI do SWZ ust. 5 pkt 1.4. ppkt. 1.1.1. -1.1.4.), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 7 do SWZ);
- wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (określonych rozdziale XVI do SWZ ust. 5 pkt. 1.4 ppkt 1.1.5), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania (załącznik nr 6 do SWZ).
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu o zamówienie publiczne.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
- oświadczenia Wykonawcy z aktualną informacją zawartą w oświadczeniu Wykonawcy w zakresie przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 ustawy Pzp, zgodnie z załączonym wzorem załącznik nr 8 do SWZ;
- wykaz usług wykonanych (określnych rozdziale XVI do SWZ ust. 5 pkt 1.4. ppkt. 1.1.1. -1.1.4.), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 7 do SWZ);
- wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (określnych rozdziale XVI do SWZ ust. 5 pkt. 1.4 ppkt 1.1.5), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania (załącznik nr 6 do SWZ).
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu o zamówienie publiczne.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 800,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 03.10.2024r.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
• pieniądzu – wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy BNP Paribas Bank Polska S.A., konto nr 04 2030 0045 1110 0000 0236 7900. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego);
• gwarancjach bankowych;
• gwarancjach ubezpieczeniowych;
• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:
• nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Miasto Łowicz,
• określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
• kwotę gwarancji/poręczenia,
• termin ważności gwarancji/poręczenia,
• zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiający, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku gdy Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.4. rozdz. XIII SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdziału XIII SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia – każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z § 6 projektowych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-zamówienia. Instrukcja składania ofert dostępna jest na stronie https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Centrum pomocy” – kafelek „Oferty, wnioski, prace konkursowe”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-04 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę serwis pieca Immergas- Brzeziny
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę serwis pieca Immergas. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI