Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Grębocice

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Grębocice
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrębocice
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-09
  • ZamawiającyGmina Grębocice
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-29
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00434717
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Grębocice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grębocice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647601

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głogowska 3

1.5.2.) Miejscowość: Grębocice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@grebocice.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grebocice.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Grębocice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a9b4d4a-5449-4f45-ab54-68e7a843541d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434717

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031386/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Grębocice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a9b4d4a-5449-4f45-ab54-68e7a843541d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert (udostępniając je na stronie internetowej prowadzonego postępowania), pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynie w terminie zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania odpowiednio ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
Dokumenty elektroniczne (nie dotyczy ofert) składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. poz. 2415 oraz z 2023 r. poz. 1824).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Z uwagi na limit znaków pozostałe wymagania zawarte są w dziale V SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Grębocice, ul. Głogowska 3, 59 – 150 Grębocice, tel. +48 76 8315 501; e-mail: sekretariat@grebocice.com.pl.
2. W sprawach związanych z danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail:iodo@amt24.biz; tel.: 76300 01 40

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.29.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu ogólnego Gminy Grębocice. Projektem planu zostanie objęty obszar całej Gminy Grębocice, w jej granicach administracyjnych, zgodnie z Uchwałą Nr IV/19/2024 Rady Gminy Grębocice z dnia 27.05.2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Grębocice (załącznik nr 1), o łącznej powierzchni około 12170 ha. Zakres prac wynika z ww. Uchwały wraz z uzasadnieniem, projektu umowy (załącznik nr 2) i obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.
2. Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dla projektu planu:
- projektu ogłoszenia dotyczącego przystąpienia do sporządzania projektu planu ogólnego;
- projektów zawiadomień (dla instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania);
- projektów wystąpień o uzgodnienia zakresu prognozy oddziaływania na środowisko (POŚ);
- przeprowadzenie analiz materiałów wejściowych, stanu zagospodarowania i zabudowy, uwarunkowań zewnętrznych i przestrzennych gminy, określenie zapotrzebowania na nową zabudowę mieszkaniową w gminie i przedstawienie powyższych analiz i wyników określenia zapotrzebowania na nową zabudowę mieszkaniową w gminie;
- projektu wykazu wniosków złożonych do projektu planu wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem;
- projektów wystąpień o uzgodnienia i opinie dot. projektu planu ogólnego wraz z odpowiednią ilością egzemplarzy projektów planu ogólnego i prognozy oddziaływania na środowisko niezbędnych do uzgadniania i opiniowania przez odpowiednie organy;
- prognozy oddziaływania na środowisko – niezbędna ilość egzemplarzy w postaci papierowej lub cyfrowej,
- w przypadku wystąpienia konieczności dokonania ponownego uzgodnienia lub dokonania uzupełniających uzgodnień w wyniku rozpatrzenia uwag w ramach konsultacji społecznych - projektu wystąpienia o ponowne uzgodnienie wraz z rozdzielnikiem wraz z odpowiednią ilością egzemplarzy projektu planu ogólnego i/lub prognozy oddziaływania na środowisko,
- projektu dot. wykazu opinii i uzgodnień złożonych do projektu planu miejscowego;
- projektu ogłoszenia o rozpoczęciu konsultacji społecznych dot. projektu planu;
- raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych, zawierający w szczególności wykaz zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem oraz protokoły z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji;
- opracowania ekofizjograficznego;
- przed planowanym podjęciem przez Radę Gminy Grębocice, odpowiedniego projektu uchwały w sprawie uchwalenia planu ogólnego w formacie .xml oraz .pdf z uzasadnieniem i wszystkimi załącznikami;
- uchwały w sprawie uchwalenia planu wraz ze wszystkimi załącznikami, w tym z rysunkiem w skali 1:25000 – 3 egzemplarze w postaci papierowej powstałe z wydruku przyjętej uchwały przekazanej Wykonawcy przez Zamawiającego w formacie .pdf;
- Planu ogólnego w wersji elektronicznej po uchwaleniu – 1 egzemplarz w postaci cyfrowej na płycie CD lub DVD, obejmujące: tekst planu w formacie .doc i .pdf (uchwała w sprawie uchwalenia planu wraz ze wszystkimi załącznikami), rysunek w skali 1:25000 w formacie .pdf oraz w postaci plików wektorowych i zgeoreferowanych plików rastrowych;
- projektów dokumentów, o których mowa w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.), tj.: podsumowanie i uzasadnienie, obwieszczenie i ogłoszenie oraz pisma przewodnie do właściwych organów;
- 2 kompletów w postaci papierowej oraz 1 egzemplarza w postaci cyfrowej dokumentacji procedury planistycznej (wykonanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów Dz.U. z 2023 r. poz. 2758).
3. W przypadku gdy procedura planistyczna będzie niekompletna lub dokumentacja będzie odbiegała od standardów wyznaczonych Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów, Zamawiający zastrzega odesłanie jej do Wykonawcy oraz nie wprowadzania projektu uchwał na sesję Rady Gminy Grębocice.
4. Koszty poprawek, uzupełnień oraz inne dotyczące całkowitego zamknięcia procedury planistycznej, w tym m.in. ewentualnego ponowienia procedury w wyniku działania i postępowania organów wyższej instancji Wykonawca ponosi na swój koszt.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) ścisłej współpracy z Zamawiającym przy wykonaniu przedmiotu zamówienia do czasu opublikowania planu ogólnego w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego, w tym do wzięcia czynnego udziału w konsultacjach społecznych zgodnie z art. 8i ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (DZ.U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.), posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej, posiedzeniach i spotkaniach organizowanych przez Wójta Gminy Grębocice oraz komisjach i sesjach Rady Gminy Grębocice dotyczących projektu planu, o którym mowa w pkt.1, bez dodatkowego wynagrodzenia w zależności od stwierdzonych potrzeb;
2) wprowadzenia zakresu i rodzaju ustaleń do projektu planu wynikających z uzasadnienia do uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu ogólnego oraz ze sposobu rozpatrzenia przez Wójta Gminy Grębocice wniosków, opinii, uzgodnień i uwag, złożonych do projektu planu zarówno przez osoby fizyczne, prawne, inne organy, jak i instytucje;
3) przygotowania w jednym egzemplarzu projektów pism procedury planistycznej, przez co rozumie się zawiadomienia, obwieszczenia, ogłoszenia, wystąpienia o opinie i uzgodnienia, wykazy, protokoły, raporty i inne pisma niezbędne do skompletowania dokumentacji prac planistycznych, wymienione w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów, przy czym do obowiązków Wykonawcy nie należy sfinansowanie kosztów niezbędnych publikacji prasowych, korespondencji oraz powielania innych dokumentów materiałów;
4) wykonania w imieniu Wójta Gminy, za jego pośrednictwem i w uzgodnieniu z nim, zadań wynikających z art. 13i ust. 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, z zastrzeżeniem, że wszystkie projekty pism, ogłoszeń i opracowań przygotowuje Wykonawca a firmuje i podpisuje Wójt Gminy Grębocice;
5) przeprowadzenie pełnej procedury związanej z konsultacjami społecznymi, zgodnie z zakresem wynikającym z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenia projektanta głównego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczących:
zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek wówczas, gdy wykaże, że w okresie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje w celu wykonania zamówienia tj.:
a) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję głównego projektanta, spełniającą co najmniej jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) oraz, która w okresie ostatnich 3 lat wykonała co najmniej:
- dwa studia uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy lub jego zmiany (SUIKZP); w tym wykonał co najmniej jedno opracowanie dla obszaru o powierzchni minimum 8 000 ha,
- dwa opracowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru o pow. min. 400 ha (łączna powierzchnia obszaru lub obszarów w 1 mpzp), przy czym, przez opracowanie planu Zamawiający rozumie opublikowanie uchwały w Dzienniku Urzędowym Województwa i brak zaskarżenia tej uchwały przez Organ Nadzoru;
b) jedną osobą, posiadającą wykształcenie wyższe, oraz doświadczenie w opracowaniu prognoz oddziaływania na środowisko dla projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego – liczba prognoz, które sporządziła: min. 2 prognozy (opracowania) w ciągu ostatnich 3 lat;
Art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) brzmi:
„Projekty planów zagospodarowania przestrzennego województwa, planów ogólnych gminy oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego sporządzają osoby, które spełniają jeden z warunków:
1) nabyły uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym na podstawie ustawy z dnia 12 lipca 1984 r. o planowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1989 r. poz. 99, 178 i 192, z 1990 r. poz. 198 i 505 oraz z 1993 r. poz. 212);
2) nabyły uprawnienia urbanistyczne na podstawie art. 51 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1999 r. poz. 139, z późn. zm.);
3) posiadają kwalifikacje do wykonywania zawodu urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej uzyskane na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r. poz. 932 i 1650);
4) posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie architektury, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej;
5) posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie innym niż określony w pkt 4 oraz ukończyły studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej;
6) są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli kwalifikacje zawodowe do projektowania zagospodarowania przestrzeni i zagospodarowania przestrzennego w skali lokalnej i regionalnej odpowiadające wymaganiom określonym w pkt 4 lub 5.
Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobą.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, (opisano w dziale VII pkt. 2) , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (wzór nr 6 do SWZ);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykazu wykonanych usług według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ wraz z dokumentami, potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana przez wskazaną w wykazie osobę

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- Wypełniony formularz ofertowy zgodnie ze wzorem udostępnionym na platformie e-Zamówienia;
- Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp tj. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ);
- Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
- Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy);
- Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeżeli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty);
- Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ( jeżeli dotyczy);
- Oświadczenie wykonawców występujących wspólnie (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ) - jeśli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektem umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-09 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie i montaż zamykanego regału na książki- Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie i montaż zamykanego regału na książki. Wymiary: szer. 80 cm, gł. 50 cm i wys. 200cm. W środku 4-5 półek. Kolor beżowy, pół-mat. Lokalizacja montażu: ul. Litewska we Wrocławiu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Grębocice: Remont bieżni sportowej w m. Grębocice
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Grębocice: Dostawa i montaż wyposażenia sceny w Centrum Kultury i Sportu w Grębocicach.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Opracowanie planu ogólnego miasta i gminy Końskie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: REALIZACJA PROJEKTU WYKONANIA NASADZEŃ W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGO p.n.: „UKWIECONA WESOŁA”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI