„Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów w obrębie geodezyjnym Żabowo, Osiek, Osiek Włostybory, Osiek Piaseczny, Kosemin w gminie Zawidz”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZawidz Kościelny
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-31
  • ZamawiającyGMINA ZAWIDZ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00060985
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów w obrębie geodezyjnym Żabowo, Osiek, Osiek Włostybory, Osiek Piaseczny, Kosemin w gminie Zawidz”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIDZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016011

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 24

1.5.2.) Miejscowość: Zawidz Kościelny

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-226

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 276 61 58

1.5.8.) Numer faksu: 24 276 61 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: referatkomunalny@zawidz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawidz.bip.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów w obrębie geodezyjnym Żabowo, Osiek, Osiek Włostybory, Osiek Piaseczny, Kosemin w gminie Zawidz”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff999497-ba05-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00037443/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów w obrębie geodezyjnym Żabowo , Osiek , Osiek Włostybory , Osiek Piaseczny , Kosemin gm. Zawidz

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.zawidz.bip.org.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://miniportal.uzp.gov.pl
http://epuap.gov.pl//ugzawidz/skrytka

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 2) Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym składanie Ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów
lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, tj.: a) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ - (szyfrowanie oferty,
formularze ePuap),b) ePUAPu adres skrzynki: ugzawidz/skrytka - (formularze do komunikacji,
SKŁADANIE OFERT), c)poczty elektronicznej referatkomunalny@zawidz.pl (korespondencja oprócz
Ofert), d) Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (Ogłoszenie o zamówieniu, informacje
o postępowaniu), e)strona BIP Urzędu Gminy w Zawidzu http://zawidz.bip.org.pl (Ogłoszenie o
zamówieniu, SWZ,dokumentacja techniczna, pytania i odpowiedzi do SWZ, informacje o
postępowaniu). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i
Wykonawcy posługują się nr referencyjnym postępowania: RGK.271.5.2021. 3) Wykonawca
zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto
na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,
wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji. 4) Faks nie stanowi doręczenia dokumentu,
oświadczania, wniosku i innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego za pomocą środków
komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 5) Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów l oświadczeń musi być zgody zwymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z
dnia 27 czerwca 2017 r. wsprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówieniapublicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych
tj. z dnia 9 lipca 2020r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 1261). 6) Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń
oraz informacji Specyfikacja Warunków Zamówienia” przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały
w Regulaminiekorzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. 7) Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz dokomunikacji wynosi 150 MB. Do formularza do składania ofert załączyć można TYLKO
JEDENzałącznik o maksymalnym rozmiarze do 150 MB. W celu załączenia większej ilości
dokumentów wjednym załączniku należy je podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
skompresować wformacie ZIP, a następnie załączyć do formularza. 8) Za datę przekazania oferty,
wniosków,zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów luboświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUA

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady / UE/ ,2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE/ ogólne rozporządzenie o danych / Dz.U.UE.L119 z dnia 4
maja2016 roku, str. 1 : zwanym dalej RODO/2. Informujemy , że :a/ administratorem danych
osobowych jest Gmina Zawidz , ul. Mazowiecka 24 , 09-226 Zawidz Kościelny b/ administrator
wyznaczył Inspektora Danych Osobowych , z którym można się kontaktować pod adresem: e-mail:
rodo.iodo@zawidz.pl.c/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit. C RODO w
celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ,
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego .d/ Odbiorcami Pana danych osobowych będą
osoby lub podmioty , którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74
PZP.e/ Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust.1 PZP przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy .f/ Obowiązek podania przez Pana danych
osobowych bezpośrednio Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP
,związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego .g/ W odniesieniu
do Pana danych osobowych , decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany stosownie
do art. 22 RODO .h/ Posiada Pan :- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pana dotyczących / w przypadku , gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po
stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pan zobowiązany do
wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania , w szczególności podania
nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie
nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia .- na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pana danych osobowych / skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności i protokołu oraz
jego załączników /.- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków , o których mowa w art. 18 ust.2
RODO /prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania ,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej , lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego /.- Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych , gdy uzna Pan , że przetwarzanie danych osobowych Pana dotyczących narusza przepisy
RODO .3. Nie przysługuje Panu : - w związku z art. 17 ust.3 lit.b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych .- prawo do przenoszenia danych osobowych , o którym mowa w art. 20 RODO .-
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu , wobec przetwarzania danych osobowych , gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit.c RODO .4. Przysługuje
Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pana
danych osobowych przez administratora . Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd
Ochrony Danych Osobowych , ul. Stawki 2 , 00 – 193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGK.271.5.20121

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego dla terenów w obrębie geodezyjnym Żabowo , Osiek , Osiek Włostybory , Osiek
Piaseczny, Kosemin w gminie Zawidz”- zawierającego część tekstową i graficzną , zgodnie z
Uchwałą Nr 114/XXI//2020 Rady Gminy Zawidz z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie
przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla
terenów w obrębie geodezyjnym Żabowo , Osiek , Osiek Włostybory , Osiek Piaseczny ,
Kosemin w gminie Zawidz” . Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego dla terenów w obrębie geodezyjnym Żabowo , Osiek , Osiek Włostybory , Osiek
Piaseczny , Kosemin w gminie Zawidz” należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003
r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r. , poz. 293 z późn. zm.),
rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2004 r. Nr 118, poz, 1233) oraz
innymi przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. Na obszarze gminy Zawidz przewiduje
się wyznaczenie obszarów, na których rozmieszczone będą urządzenia wytwarzające energię z
odnawialnych źródeł energii o mocy przekraczającej 100 kW, oraz ustalenie ograniczeń terenów
budowy kurników i chlewni a także ich strefy ochronne związane z ograniczeniami w zabudowie
oraz zagospodarowaniu i użytkowaniu terenu. W miejscowym planie zagospodarowania
przestrzennego dla terenów w obrębie geodezyjnym Żabowo , Osiek , Osiek Włostybory , Osiek
Piaseczny , Kosemin należy ustalić ich rozmieszczenie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym
kryterium: cena brutto – 100%
Najniższa oferowana cena /cena oferowana w badanej ofercie x 1

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają ich obowiązek: w zakresie
warunku posiadania uprawnień zamawiający informuje, że wykonawca składa oświadczenie o
spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.2) posiadania wiedzy i doświadczenia:
zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli
wykonawca wykaże, że wykonał, co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu planu
miejscowego zagospodarowania przestrzennego obejmującego swoim zakresem powierzchnię,
co najmniej całego miasta lub gminy. Zamawiający poprzez opracowanie rozumie uchwalone i
obowiązujący plan miejscowy - od podjęcia uchwały o przystąpieniu do jego sporządzenia - do
podjęcia uchwały o jego uchwaleniu - według procedur i problematyki określonych w ustawie z
dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2018 r poz.
1945 z późń. zm. .3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia: w zakresie warunku dysponowania odpowiednim
potencjałem technicznym do wykonania zamówienia zamawiający informuje, że wykonawca
składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Zamawiający
uzna, że warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający jest
spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania zawodu
urbanisty na podstawie obowiązujących przepisów i jest wpisany na listę członków właściwej
izby.4) sytuacji ekonomicznej i finansowej: W zakresie warunku sytuacja ekonomiczna i
finansowa zamawiający informuje, że wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku
zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.4. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków
udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia – nie spełnia, tj. zgodnie z
zasadą, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w SWZ
wymagania. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż
wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. Wykonawca, w zakresie wskazanym przez
Zamawiającego zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnienie
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (art. 26 ust. 2a ustawy).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:1) Wypełniony
,,Formularz oferty” z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SWZ.2) Podpisane oświadczenie z
wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SWZ. 2. W celu wykazania spełnia przez wykonawcę
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:1) wykaz wykonanych usług w
zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w
okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że
usługi zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.2) Wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – z wykorzystaniem wzoru –
załącznik nr 5 do SWZ.3) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych
uprawnień - załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:
1) Podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3
do SWZ. 2) Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu
skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) Aktualne (wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub
potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne zmiany do umowy wyniku:1) działania siły wyższej (np. protesty społeczne itp.)
mającej bezpośredni wpływ na terminowość realizacji umowy, 2) działań organów władzy
publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji umowy,3) zmiany
przepisów prawa mających wpływ na treść niniejszej umowy, 4) wystąpienia okoliczności
niezawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć, 5)
udokumentowanej niemożności uzyskania wymaganych przepisami uzgodnień i opinii.Zmiany
postanowień zawartej umowy będą dokonane za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego
aneksu do umowy.Terminy wniesienia odwołania dla zamówień określa przepis art. 515 ustawy
PZP .

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-31 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-31 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykończenie budynku handlowego - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wykończenie budynku handlowego. W tym: - malowanie ścian 770 m2, - cokoły, - karton gipsy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI