Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów w obrębie geodezyjnym Żabowo, Osiek, Osiek Włostybory, Osiek Piaseczny, Kosemin w gminie Zawidz”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIDZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016011
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 24
1.5.2.) Miejscowość: Zawidz Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-226
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 276 61 58
1.5.8.) Numer faksu: 24 276 61 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: referatkomunalny@zawidz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawidz.bip.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów w obrębie geodezyjnym Żabowo, Osiek, Osiek Włostybory, Osiek Piaseczny, Kosemin w gminie Zawidz”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74fdf34d-a980-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00037443/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów w obrębie geodezyjnym Żabowo , Osiek , Osiek Włostybory , Osiek Piaseczny , Kosemin gm. Zawidz
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.zawidz.bip.org.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.plhttps://epuap.gov.pl//ugzawidz/skrytka
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 2) Komunikacja w postępowaniu o udzieleniezamówienia, w tym składanie Ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów luboświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacjielektronicznej, tj.: a) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ - (szyfrowanie oferty, formularze ePuap),b) ePUAPu adres skrzynki: ugzawidz/skrytka - (formularze do komunikacji, SKŁADANIE OFERT), c)poczty elektronicznej referatkomunalny@zawidz.pl (korespondencja oprócz Ofert), d) Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (Ogłoszenie o zamówieniu, informacje o postępowaniu), e)strona BIP Urzędu Gminy w Zawidzu http://zawidz.bip.org.pl (Ogłoszenie o zamówieniu, SWZ,dokumentacja techniczna, pytania i odpowiedzi do SWZ, informacje o postępowaniu). We wszelkiejkorespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się nrreferencyjnym postępowania: RGK.271.5.2021. 3) Wykonawca zamierzający wziąć udział wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawcaposiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz doformularza do komunikacji. 4) Faks nie stanowi doręczenia dokumentu, oświadczania, wniosku i innychdokumentów wymaganych przez Zamawiającego za pomocą środków komunikacji elektronicznej wrozumieniu przepisów o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 5) Sposób sporządzenia dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody zwymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. wsprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych tj. z dnia 9 lipca 2020r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 1261). 6) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji Specyfikacja Warunków Zamówienia” przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminiekorzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. 7) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz dokomunikacji wynosi 150 MB. Do formularza do składania ofert załączyć można TYLKO JEDENzałącznik o maksymalnym rozmiarze do 150 MB. W celu załączenia większej ilości dokumentów wjednym załączniku należy je podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, skompresować wformacie ZIP, a następnie załączyć do formularza. 8) Za datę przekazania oferty, wniosków,zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów luboświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady / UE/ ,2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznychw związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE/ ogólne rozporządzenie o danych / Dz.U.UE.L119 z dnia 4 maja2016 roku, str. 1 : zwanym dalej RODO/2. Informujemy , że :a/ administratorem danych osobowych jestGmina Zawidz , ul. Mazowiecka 24 , 09-226 Zawidz Kościelny b/ administrator wyznaczył InspektoraDanych Osobowych , z którym można się kontaktować pod adresem: e-mail: rodo.iodo@zawidz.pl.c/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit. C RODO w celu związanym zprzedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzonym w trybieprzetargu nieograniczonego .d/ Odbiorcami Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty , którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 PZP.e/ Pana dane osobowebędą przechowywane zgodnie z art. 78 ust.1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowaniao udzielenie zamówienia , a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywaniaobejmuje cały czas trwania umowy .f/ Obowiązek podania przez Pana danych osobowychbezpośrednio Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP ,związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego .g/ W odniesieniu doPana danych osobowych , decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany stosownie doart. 22 RODO .h/ Posiada Pan :- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPana dotyczących / w przypadku , gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronieadministratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pan zobowiązany do wskazaniadodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania , w szczególności podania nazwy lubdaty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lubdaty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia .- na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pana danych osobowych / skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkowaćzmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy wzakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności i protokołu oraz jegozałączników /.- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków , o których mowa w art. 18 ust.2 RODO /prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania , w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej , lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego /.- Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych , gdyuzna Pan , że przetwarzanie danych osobowych Pana dotyczących narusza przepisy RODO .3. Nieprzysługuje Panu : - w związku z art. 17 ust.3 lit.b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych .- prawo do przenoszenia danych osobowych , o którym mowa w art. 20 RODO .- napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu , wobec przetwarzania danych osobowych , gdyż podstawąprawną przetwarzania Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit.c RODO .4. Przysługuje Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pana danychosobowych przez administratora . Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd OchronyDanych Osobowych , ul. Stawki 2 , 00 – 193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGK.271.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów w obrębie geodezyjnym Żabowo , Osiek , Osiek Włostybory , Osiek Piaseczny, Kosemin w gminie Zawidz”- zawierającego część tekstową i graficzną , zgodnie z Uchwałą Nr 114/XXI//2020 Rady Gminy Zawidz z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów w obrębie geodezyjnym Żabowo , Osiek , Osiek Włostybory , Osiek Piaseczny , Kosemin w gminie Zawidz” . Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów w obrębie geodezyjnym Żabowo , Osiek , Osiek Włostybory , Osiek Piaseczny , Kosemin w gminie Zawidz” należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r. , poz. 293 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2004 r. Nr 118, poz, 1233) oraz innymi przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. Na obszarze gminy Zawidz przewiduje się wyznaczenie obszarów, na których rozmieszczone będą urządzenia wytwarzające energię z odnawialnych źródeł energii o mocy przekraczającej 100 kW, oraz ustalenie ograniczeń terenów budowy kurników i chlewni a także ich strefy ochronne związane z ograniczeniami w zabudowie oraz zagospodarowaniu i użytkowaniu terenu. W miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla terenów w obrębie geodezyjnym Żabowo , Osiek , Osiek Włostybory , Osiek Piaseczny , Kosemin należy ustalić ich rozmieszczenie.