Opracowanie projektów Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego oraz Projektu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie projektów Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego oraz Projektu Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego na obszarze Gminy Ustronie Morskie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoUstronie Morskie
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-20
  • ZamawiającyGMINA USTRONIE MORSKIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00031135
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie projektów Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego oraz Projektu Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego na obszarze Gminy Ustronie Morskie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA USTRONIE MORSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rolna 2

1.5.2.) Miejscowość: Ustronie Morskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-111

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 943-515-597

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ustronie-morskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ustronie-morskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektów Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego oraz Projektu Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego na obszarze Gminy Ustronie Morskie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0a30d97-9b67-11eb-90e5-2aec432e2be5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031135

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000686/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Opracowanie MPZP

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.ustronie-morskie.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.ustronie-morskie.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Składanie ofert i wszelkich dokumentów lub oświadczeń składanych wraz z ofertą dopuszcza sięjedynie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu systemu „miniPortal”(https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP(https://epuap.gov.pl/wps/portal).2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń, z zastrzeżeniempkt 1, za pomocą poczty elektronicznej.3. Korzystanie z „miniPortalu” jest jednoznaczne z akceptacjąRegulaminu korzystania z systemu „miniPortal” oraz Warunków korzystania z elektronicznej platformyusług administracji publicznej (ePUAP).4. Wykonawca, zamierzający wziąć udział w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający kontona ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz doformularza do komunikacji.5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu „miniPortal”oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.7. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, sporządza się w postaci elektronicznej, w formacie danych .doc, .docx, .rtf, .pdf, .gif, .jpg, .jpeg, .png, .tif, .txt, .xls, .xlsx, .xml, .zip, .7z (zalecane).8. Sposób złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym zaszyfrowania oferty, sposób wycofania oferty, opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie:https://miniportal.uzp.gov.pl/.9. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również w systemie „miniPortal”. 10. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): opisany w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.6.2021.IKIV

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 2

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1:a) Zadanie nr 1: Opracowanie MPZP dla obszaru zlokalizowanego na północ oddrogi ekspresowej S6, obręb Rusowo, gm. Ustronie Morskie, obszar o pow. ok. 9,42 ha,b)Zadanie nr 2: Opracowanie MPZP Rusowo centrum, gm. Ustronie Morskie, obszar o pow. ok.24,04 ha,c) Zadanie nr 3: Opracowanie MPZP dla części obrębu ewidencyjnego Rusowo, gm.Ustronie Morskie, obszar o powierzchni ok. 180,15 ha,d) Zadanie nr 4: Opracowanie MPZPKukinia wschód, gm. Ustronie Morskie, obszar o pow. ok. 30,14 ha,e) Zadanie nr 5:Opracowanie MPZP dla części obrębu Gwizd, gm. Ustronie Morskie, obszar o pow. ok. 57,42ha,f) Zadanie nr 6: Opracowanie MPZP dla części obrębu ewidencyjnego Kukinia, gm. UstronieMorskie, obszar o pow. ok. 39,48 ha.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, dla każdej części oddzielnie, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:1) cena – waga 50 %;2) ilość wykonanych MPZP – waga 35 %;3) doświadczenie głównego projektanta – waga 15 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość wykonanych MPZP

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie głównego projektanta

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, dla każdej części oddzielnie, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:1) cena – waga 50 %;2) ilość wykonanych MPZP – waga 35 %;3) doświadczenie głównego projektanta – waga 15 %.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Opracowanie MPZP obrębu ewidencyjnego Kukinia oraz Kukinka w części bezpośrednio sąsiadującej z węzłem drogowym drogi ekspresowej S6, gm. Ustronie Morskie, obszar o powierzchni 82,29 ha.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymikryteriami:1) cena – waga 50 %;2) ilość wykonanych MPZP – waga 35 %;3) doświadczeniegłównego projektanta – waga 15 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość wykonanych MPZP

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie głównego projektanta

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymikryteriami:1) cena – waga 50 %;2) ilość wykonanych MPZP – waga 35 %;3) doświadczeniegłównego projektanta – waga 15 %.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3:a) Zadanie nr 1: Opracowanie MPZP obrębu ewidencyjnego Ustronie Morskie - część B2; jest to obszar położony na południe od drogi krajowej nr 11, gm. Ustronie Morskie, obszar o powierzchni ok. 85 ha,b) Zadanie nr 2: Opracowanie MPZP obrębu ewidencyjnego Ustronie Morskie - część B3; jest to obszar położony na południe od drogi krajowej nr 11, gm. Ustronie Morskie, obszar o powierzchni ok. 102 ha.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymikryteriami:1) cena – waga 50 %;2) ilość wykonanych MPZP – waga 35 %;3) doświadczeniegłównego projektanta – waga 15 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość wykonanych MPZP

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie głównego projektanta

4.3.6.) Waga: 15

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymikryteriami:1) cena – waga 50 %;2) ilość wykonanych MPZP – waga 35 %;3) doświadczeniegłównego projektanta – waga 15 %.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, składane na żądanie zamawiającego, w celu potwierdzenia braku podstawwykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu - oświadczenie wykonawcy o aktualności informacjizawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstawywykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarciaz innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W zakresie nieuregulowanym niniejszym dokumentem, zastosowanie mają m.in. przepisyrozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich możeżądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r. poz. 2415) oraz rozporządzenia PrezesaRady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywaniainformacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie(Dz. U. z 2020r. poz. 2452).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana Umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w tym art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub w zakresie i na warunkach określonych w niniejszej Umowie.2. Zamawiający, zgodnie z treścią art. 455 ust. 1 pkt 1, dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:1) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie nie podlega kwota netto;2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;3) istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy w dotychczasowym brzmieniu nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;4) konieczności zmiany zakresu Przedmiotu Zamówienia i/lub zmiany terminu realizacji umowy w sytuacji wystąpienia okoliczności, których zamawiający nie mógł przewidzieć przed wszczęciem niniejszego postępowania, a wystąpienie których uniemożliwiło terminową lub prawidłową realizację zamówienia, w szczególności polegających na:a) pojawieniu się niemożliwych wcześniej do przewidzenia przeszkód, np. administracyjnych, b) konieczności uzyskania dodatkowych danych, uzgodnień, opinii, itp. osób trzecich lub właściwych organów,c) zaistnieniu przeszkód spowodowanych siłą wyższą, tj. zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia (co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwym do zapobieżenia. Strony za okoliczności siły wyższej uznają wszelkie nadzwyczajne okoliczności o charakterze zewnętrznym powstałe po podpisaniu umowy i niemożliwe do przewidzenia, takie jak: katastrofy, klęski żywiołowe, pożary, powodzie, wybuchy, strajki, niepokoje społeczne, działania wojenne, akty władzy państwowej, ograniczenia wynikające z czasu ogłoszonego stanu pandemii, uwagi do planu przez organy opiniujące i uzgadniające powodujące konieczność dokonania dodatkowych prac, które w całości lub w części uniemożliwiają wykonanie zobowiązań wynikających z umowy,d) wstrzymania prac przez zamawiającego lub przerw w ich wykonywaniu na skutek okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, e) konieczności wykonania prac wynikających z uzgodnień, opinii i uwzględnienia ewentualnych uwag, które wpłynęły do planu w trakcie jego tworzenia;5) zmian osób wskazanych w ofercie wykonawcy, skierowanych do wykonania przedmiotu umowy, na inne osoby legitymujące się co najmniej doświadczeniem określonym w ofercie, stanowiącym kryterium oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu.3. W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych pkt 2 ppkt 4, termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia jego wykonania w sposób należyty, nie dłużej jednak, niż o okres trwania tych okoliczności lub termin technicznie uzasadniony.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo czasowego wstrzymania prac. Decyzja taka może być wydana tylko w formie pisemnego polecenia zamawiającego. Wykonawcy przysługuje wówczas prawo do zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia o liczbę dni równoważną łącznej liczbie dni przerw, chyba, że wstrzymanie prac nastąpiło z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-20 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP pod adresem internetowym https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego również na miniPortalu pod adresem internetowym https://miniportal.uzp.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-20 12:45

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, strony internetowej, na którejudostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ, oraz inne dokumenty zamówieniabezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:http://bip.ustroniemorskie.pl/2. Adres strony internetowej do składania ofert i wszelkich dokumentów luboświadczeń składanych wraz z ofertą (przy użyciu „miniPortalu”):https://miniportal.uzp.gov.pl 3.Elektroniczna skrzynka podawczaepuap:/UGUstronie/skrytka.4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 5. Wykonawca, może złożyć ofertę na dowolną liczbę części, z wyłączeniem części nr 1. Wykonawca składający ofertę na część nr 1 nie może złożyć oferty na pozostałe części.6. Wykonawca składając ofertę na jedną część, składa tym samym ofertę na wszystkie zadania, jakie przypisano danej części. Nie dopuszcza się składania oferty tylko na wybrane zadania w ramach części.
2021-04-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam fachowca do ustawienia i wymiany uszczelek w oknach plastikowych - Stargard
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam fachowca do ustawienia i wymiany uszczelek w oknach plastikowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI