Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla gminy Muszyna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 31
1.5.2.) Miejscowość: Muszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 471 40 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla gminy Muszyna
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db6ba7f0-1251-11ed-a35f-e2885ab918a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288107
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021901/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla gminy Muszyna - Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na platformie zakupowej.
2. Zamawiający (w sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania platformy zakupowej) dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@muszyna.pl, zwietecha@muszyna.pl.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
4. Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętość plików lub spakowanego katalogu w zakresie całej wiadomości do 1 GB.
5.Wykonawca otrzyma powiadomienia tj. wiadomość email dotyczącą komunikatów w sytuacji gdy Zamawiający opublikuje wiadomości publiczne/komunikaty publiczne lub spersonalizowaną wiadomość zwaną wiadomością prywatną.
Szczegółowe wymagania dotyczące korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale I, Podrozdział 12 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna, ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna.
2. Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych Panią Dorotę Sadowską. Kontakt z Inspektorem możliwy jest przez e-mail: rodo@muszyna.pl.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr Zp.271.33.2022.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy
Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Zp.271.33.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1:
Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, obejmującego obszar w granicach administracyjnych miejscowości Powroźnik, Leluchów, Dubne i Wojkowa w gminie Muszyna, zgodnie z Uchwałą Rady Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna NR XLVII.593.2022 z dnia 28 czerwca 2022 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowości Powroźnik, Leluchów, Dubne i Wojkowa w gminie Muszyna.
Informacje dodatkowe:
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymogami:
- Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 503),
- Aktami wykonawczymi do ww. ustawy,
- Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. poz. 2404),
- Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1916),
- Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.),
- Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 z późn. zm.),
- Ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1326 z późn. zm.),
- Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna oraz polityką przestrzenną gminy,
- Pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia.
Wykonanie zadań, określone przepisami obejmować będzie:
1) Analizę materiałów wyjściowych, inwentaryzację urbanistyczną, przygotowanie wystąpień do instytucji po przeprowadzeniu analizy dla obszarów chronionych oraz innych pism informujących o możliwości składania wniosków do planu w tym zamieszczenie obwieszczeń w prasie. Przygotowanie wystąpień o uzgodnienie zakresu prognozy oddziaływania na środowisko i innych wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
2) Analizę zgłoszonych wniosków do planu oraz sposób ich rozstrzygnięcia.
3) Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do uchwały Rady MiGU Muszyna wymienionej wyżej, obejmującej część tekstową w formie projektu uchwały Rady Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna oraz część graficzną (rysunek planu), wykonaną na przygotowanej mapie, zawierającą wyrys ze „Studium” rysunki oraz teksty w wersji papierowej i elektronicznej – w skali i ilości niezbędnej do opiniowania/uzgadniania (pliki .doc, .jpg, .pdf na nośniku danych).
4) Sporządzenie uzasadnienia do uchwały w sprawie przedmiotowego mpzp.
5) Opracowanie „Prognozy oddziaływania na środowisko”.
6) Opracowanie „Prognozy skutków finansowych uchwalenia planu”.
7) Opracowanie wniosków o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, w tym analiz, bilansów, pism przewodnich, pism korygujących, uzupełniających oraz uczestnictwo w procedurze uzyskania ww. zgody. w przypadku takiej konieczności.
8) Przedłożenie projektu planu Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, powołanej przez Burmistrza Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna oraz udział w jej posiedzeniu.
9) Wykonanie części graficznej i tekstowej w wersji papierowej i elektronicznej w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury uzgodnień/opinii.
10) Udział Głównego Projektanta Planu w: spotkaniach roboczych zwoływanych na życzenie Zamawiającego, oraz przed rozpoczęciem procesu opiniowania i uzgodnień, prezentacja projektu mpzp na zorganizowanych spotkaniach z mieszkańcami poszczególnych miejscowości.
11) Uzyskanie wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym opinii i uzgodnień.
12) Dokonanie zmian wynikających z opinii i uzgodnień.
13) Przygotowanie materiałów do wyłożenia do publicznego wglądu; udział w dyskusji publicznej w trakcie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu wraz ze sporządzeniem z niego protokołu.
14) Analiza uwag wniesionych do projektu planu w trakcie i po wyłożeniu do publicznego wglądu wraz z propozycją ich rozpatrzenia w formie tekstowej i graficznej.
15) Przygotowanie danych przestrzennych, stanowiące załącznik do uchwały przyjmującej akt, o którym mowa w Rozdziale 5a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1916).
16) Przedłożenie Radzie MiGU Muszyna projektu planu do uchwalenia.
17) Przygotowanie kompletnej dokumentacji planu zebranej w trakcie procedowania oraz uchwały wraz z załącznikami do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego – oraz w wersji elektronicznej (pliki: .DOC, PDF, JPG, GeoTIFF oraz w formacie wektorowym i rastrowym z georeferencją). Plik .xml z możliwością importu do systemu LEGISLATOR na nośniku danych.
18) Projekt mpzp i uchwalony mpzp w zakresie kartograficznym należy wykonać stosując odpowiednie oznaczenia graficzne i literowe, wszystkie dane przestrzenne muszą mieć zdefiniowany układ współrzędnych geograficznych.
19) Projekt mpzp zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz. U. Nr 289, poz. 1699 z późn. zm.), zostaną sporządzone również w formacie XML w Edytorze Aktów Prawnych, z uwzględnieniem specyfiki programu. W przypadku zmiany przepisów cyt. Rozporządzenia w trakcie wykonania umowy, Wykonawca uwzględni te zmiany w sporządzonym projekcie mpzp.
20) Plan miejscowy winien być sporządzony w skali 1:1000 (w szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się stosowanie map w skali 1:500 lub 1:2000) z wykorzystaniem urzędowych kopii map zasadniczych albo w przypadku ich braku map ewidencyjnych, gromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym z możliwością importu do platformy metadanych, uzupełnione o elementy niezbędne do celów planistycznych.
Istnieje możliwość pozyskania map ze Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przez Zamawiającego.
21) Wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej miejscowy plan zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody i ewentualne powtórzenie procedury w wymaganym przez Wojewodę zakresie.
22) Realizując zadanie publiczne objęte niniejszą umową Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępności architektonicznej, cyfrowej oraz informacyjno-komunikacyjnej, osobom ze szczególnymi potrzebami, co najmniej w zakresie określonym przez minimalne wymagania, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę
Wzór: C = [( Cn/Cb)*60]
C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najniższa brutto
Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
Kryterium nr 2: Doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia
Punktacja za doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia przyznana zostanie, jeżeli osoba ta w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności lub wykonywania zleceń jest krótszy, w tym okresie wykonała przynajmniej jedno opracowanie projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i/lub zmian studium o powierzchni nie mniejszej niż 500 ha, z uwzględnieniem, iż wskazane opracowania muszą obejmować obszary objęte ochroną uzdrowiskową i/lub obszary położone w granicach parku krajobrazowego.
Punktacja za doświadczenie w/w osoby przyznawana będzie w następujący sposób:
Wykonanie 1 - opracowania projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w powyższym zakresie - 10 pkt
Wykonanie 2 - 3 opracowań projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w powyższym zakresie - 20 pkt
Wykonanie 4 - 5 opracowań projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w powyższym zakresie - 30 pkt
Wykonanie 6 i więcej opracowań projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w powyższym zakresie - 40 pkt
W celu otrzymania punktów w ramach niniejszego kryterium z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykazane zadania polegały na wykonaniu opracowania projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i/lub zmian studium o powierzchni nie mniejszej niż 500 ha, z uwzględnieniem, iż wskazane opracowania muszą obejmować obszary objęte ochroną uzdrowiskową i/lub obszary położone w granicach parku krajobrazowego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności lub wykonywania zleceń jest krótszy, w tym okresie.
Zamawiający przyzna również Wykonawcy 0 pkt w ramach niniejszego kryterium w następujących sytuacjach:
1) nieprzedłożenia wraz z ofertą dowodów potwierdzających że wykazane opracowania projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmowały zadania o powierzchni wskazanej przez Zamawiającego i/lub zostały wykonane należycie i/lub że dedykowana osoba była ich autorem,
2) nie wykazania doświadczenia osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia.
UWAGA:
Ww. dowody potwierdzające, że wykazane dokumentacje projektowe zostały wykonane należycie oraz, że dedykowana osoba była ich autorem muszą zostać załączone przez wykonawcę przy ofercie, gdyż dokumenty te nie podlegają złożeniu ani uzupełnieniu na późniejszym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2:
Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, obejmującego obszar w granicach administracyjnych miejscowości Jastrzębik, Złockie i Szczawnik w gminie Muszyna, zgodnie z Uchwałą Rady Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna NR XLVII.594.2022 z dnia 28 czerwca 2022 roku w sprawie: przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowości Jastrzębik, Złockie i Szczawnik w gminie Muszyna.
Informacje dodatkowe:
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymogami:
- Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 503),
- Aktami wykonawczymi do ww. ustawy,
- Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. poz. 2404),
- Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1916),
- Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.),
- Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 z późn. zm.),
- Ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1326 z późn. zm.),
- Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna oraz polityką przestrzenną gminy,
- Pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia.
Wykonanie zadań, określone przepisami obejmować będzie:
1) Analizę materiałów wyjściowych, inwentaryzację urbanistyczną, przygotowanie wystąpień do instytucji po przeprowadzeniu analizy dla obszarów chronionych oraz innych pism informujących o możliwości składania wniosków do planu w tym zamieszczenie obwieszczeń w prasie. Przygotowanie wystąpień o uzgodnienie zakresu prognozy oddziaływania na środowisko i innych wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
2) Analizę zgłoszonych wniosków do planu oraz sposób ich rozstrzygnięcia.
3) Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do uchwały Rady MiGU Muszyna wymienionej wyżej, obejmującej część tekstową w formie projektu uchwały Rady Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna oraz część graficzną (rysunek planu), wykonaną na przygotowanej mapie, zawierającą wyrys ze „Studium” rysunki oraz teksty w wersji papierowej i elektronicznej – w skali i ilości niezbędnej do opiniowania/uzgadniania (pliki .doc, .jpg, .pdf na nośniku danych).
4) Sporządzenie uzasadnienia do uchwały w sprawie przedmiotowego mpzp.
5) Opracowanie „Prognozy oddziaływania na środowisko”.
6) Opracowanie „Prognozy skutków finansowych uchwalenia planu”.
7) Opracowanie wniosków o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, w tym analiz, bilansów, pism przewodnich, pism korygujących, uzupełniających oraz uczestnictwo w procedurze uzyskania ww. zgody. w przypadku takiej konieczności.
8) Przedłożenie projektu planu Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, powołanej przez Burmistrza Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna oraz udział w jej posiedzeniu.
9) Wykonanie części graficznej i tekstowej w wersji papierowej i elektronicznej w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury uzgodnień/opinii.
10) Udział Głównego Projektanta Planu w: spotkaniach roboczych zwoływanych na życzenie Zamawiającego, oraz przed rozpoczęciem procesu opiniowania i uzgodnień, prezentacja projektu mpzp na zorganizowanych spotkaniach z mieszkańcami poszczególnych miejscowości.
11) Uzyskanie wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym opinii i uzgodnień.
12) Dokonanie zmian wynikających z opinii i uzgodnień.
13) Przygotowanie materiałów do wyłożenia do publicznego wglądu; udział w dyskusji publicznej w trakcie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu wraz ze sporządzeniem z niego protokołu.
14) Analiza uwag wniesionych do projektu planu w trakcie i po wyłożeniu do publicznego wglądu wraz z propozycją ich rozpatrzenia w formie tekstowej i graficznej.
15) Przygotowanie danych przestrzennych, stanowiące załącznik do uchwały przyjmującej akt, o którym mowa w Rozdziale 5a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1916).
16) Przedłożenie Radzie MiGU Muszyna projektu planu do uchwalenia.
17) Przygotowanie kompletnej dokumentacji planu zebranej w trakcie procedowania oraz uchwały wraz z załącznikami do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego – oraz w wersji elektronicznej (pliki: .DOC, PDF, JPG, GeoTIFF oraz w formacie wektorowym i rastrowym z georeferencją). Plik .xml z możliwością importu do systemu LEGISLATOR na nośniku danych.
18) Projekt mpzp i uchwalony mpzp w zakresie kartograficznym należy wykonać stosując odpowiednie oznaczenia graficzne i literowe, wszystkie dane przestrzenne muszą mieć zdefiniowany układ współrzędnych geograficznych.
19) Projekt mpzp zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz. U. Nr 289, poz. 1699 z późn. zm.), zostaną sporządzone również w formacie XML w Edytorze Aktów Prawnych, z uwzględnieniem specyfiki programu. W przypadku zmiany przepisów cyt. Rozporządzenia w trakcie wykonania umowy, Wykonawca uwzględni te zmiany w sporządzonym projekcie mpzp.
20) Plan miejscowy winien być sporządzony w skali 1:1000 (w szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się stosowanie map w skali 1:500 lub 1:2000) z wykorzystaniem urzędowych kopii map zasadniczych albo w przypadku ich braku map ewidencyjnych, gromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym z możliwością importu do platformy metadanych, uzupełnione o elementy niezbędne do celów planistycznych.
Istnieje możliwość pozyskania map ze Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przez Zamawiającego.
21) Wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej miejscowy plan zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody i ewentualne powtórzenie procedury w wymaganym przez Wojewodę zakresie.
22) Realizując zadanie publiczne objęte niniejszą umową Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępności architektonicznej, cyfrowej oraz informacyjno-komunikacyjnej, osobom ze szczególnymi potrzebami, co najmniej w zakresie określonym przez minimalne wymagania, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę
Wzór: C = [( Cn/Cb)*60]
C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najniższa brutto
Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
Kryterium nr 2: Doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia
Punktacja za doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia przyznana zostanie, jeżeli osoba ta w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności lub wykonywania zleceń jest krótszy, w tym okresie wykonała przynajmniej jedno opracowanie projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i/lub zmian studium o powierzchni nie mniejszej niż 500 ha, z uwzględnieniem, iż wskazane opracowania muszą obejmować obszary objęte ochroną uzdrowiskową i/lub obszary położone w granicach parku krajobrazowego.
Punktacja za doświadczenie w/w osoby przyznawana będzie w następujący sposób:
Wykonanie 1 - opracowania projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w powyższym zakresie - 10 pkt
Wykonanie 2 - 3 opracowań projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w powyższym zakresie - 20 pkt
Wykonanie 4 - 5 opracowań projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w powyższym zakresie - 30 pkt
Wykonanie 6 i więcej opracowań projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w powyższym zakresie - 40 pkt
W celu otrzymania punktów w ramach niniejszego kryterium z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykazane zadania polegały na wykonaniu opracowania projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i/lub zmian studium o powierzchni nie mniejszej niż 500 ha, z uwzględnieniem, iż wskazane opracowania muszą obejmować obszary objęte ochroną uzdrowiskową i/lub obszary położone w granicach parku krajobrazowego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności lub wykonywania zleceń jest krótszy, w tym okresie.
Zamawiający przyzna również Wykonawcy 0 pkt w ramach niniejszego kryterium w następujących sytuacjach:
1) nieprzedłożenia wraz z ofertą dowodów potwierdzających że wykazane opracowania projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmowały zadania o powierzchni wskazanej przez Zamawiającego i/lub zostały wykonane należycie i/lub że dedykowana osoba była ich autorem,
2) nie wykazania doświadczenia osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia.
UWAGA:
Ww. dowody potwierdzające, że wykazane dokumentacje projektowe zostały wykonane należycie oraz, że dedykowana osoba była ich autorem muszą zostać załączone przez wykonawcę przy ofercie, gdyż dokumenty te nie podlegają złożeniu ani uzupełnieniu na późniejszym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3:
Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, obejmującego obszar w granicach administracyjnych miejscowości Żegiestów, Milik i Andrzejówka w gminie Muszyna, zgodnie z Uchwałą Rady Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna NR XLVII.595.2022 z dnia 28 czerwca 2022 roku w sprawie: przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowości Żegiestów, Milik i Andrzejówka w gminie Muszyna.
Informacje dodatkowe:
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymogami:
- Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 503),
- Aktami wykonawczymi do ww. ustawy,
- Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. poz. 2404),
- Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1916),
- Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.),
- Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 z późn. zm.),
- Ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1326 z późn. zm.),
- Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna oraz polityką przestrzenną gminy,
- Pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia.
Wykonanie zadań, określone przepisami obejmować będzie:
1) Analizę materiałów wyjściowych, inwentaryzację urbanistyczną, przygotowanie wystąpień do instytucji po przeprowadzeniu analizy dla obszarów chronionych oraz innych pism informujących o możliwości składania wniosków do planu w tym zamieszczenie obwieszczeń w prasie. Przygotowanie wystąpień o uzgodnienie zakresu prognozy oddziaływania na środowisko i innych wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
2) Analizę zgłoszonych wniosków do planu oraz sposób ich rozstrzygnięcia.
3) Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do uchwały Rady MiGU Muszyna wymienionej wyżej, obejmującej część tekstową w formie projektu uchwały Rady Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna oraz część graficzną (rysunek planu), wykonaną na przygotowanej mapie, zawierającą wyrys ze „Studium” rysunki oraz teksty w wersji papierowej i elektronicznej – w skali i ilości niezbędnej do opiniowania/uzgadniania (pliki .doc, .jpg, .pdf na nośniku danych).
4) Sporządzenie uzasadnienia do uchwały w sprawie przedmiotowego mpzp.
5) Opracowanie „Prognozy oddziaływania na środowisko”.
6) Opracowanie „Prognozy skutków finansowych uchwalenia planu”.
7) Opracowanie wniosków o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, w tym analiz, bilansów, pism przewodnich, pism korygujących, uzupełniających oraz uczestnictwo w procedurze uzyskania ww. zgody. w przypadku takiej konieczności.
8) Przedłożenie projektu planu Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, powołanej przez Burmistrza Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna oraz udział w jej posiedzeniu.
9) Wykonanie części graficznej i tekstowej w wersji papierowej i elektronicznej w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury uzgodnień/opinii.
10) Udział Głównego Projektanta Planu w: spotkaniach roboczych zwoływanych na życzenie Zamawiającego, oraz przed rozpoczęciem procesu opiniowania i uzgodnień, prezentacja projektu mpzp na zorganizowanych spotkaniach z mieszkańcami poszczególnych miejscowości.
11) Uzyskanie wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym opinii i uzgodnień.
12) Dokonanie zmian wynikających z opinii i uzgodnień.
13) Przygotowanie materiałów do wyłożenia do publicznego wglądu; udział w dyskusji publicznej w trakcie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu wraz ze sporządzeniem z niego protokołu.
14) Analiza uwag wniesionych do projektu planu w trakcie i po wyłożeniu do publicznego wglądu wraz z propozycją ich rozpatrzenia w formie tekstowej i graficznej.
15) Przygotowanie danych przestrzennych, stanowiące załącznik do uchwały przyjmującej akt, o którym mowa w Rozdziale 5a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1916).
16) Przedłożenie Radzie MiGU Muszyna projektu planu do uchwalenia.
17) Przygotowanie kompletnej dokumentacji planu zebranej w trakcie procedowania oraz uchwały wraz z załącznikami do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego – oraz w wersji elektronicznej (pliki: .DOC, PDF, JPG, GeoTIFF oraz w formacie wektorowym i rastrowym z georeferencją). Plik .xml z możliwością importu do systemu LEGISLATOR na nośniku danych.
18) Projekt mpzp i uchwalony mpzp w zakresie kartograficznym należy wykonać stosując odpowiednie oznaczenia graficzne i literowe, wszystkie dane przestrzenne muszą mieć zdefiniowany układ współrzędnych geograficznych.
19) Projekt mpzp zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz. U. Nr 289, poz. 1699 z późn. zm.), zostaną sporządzone również w formacie XML w Edytorze Aktów Prawnych, z uwzględnieniem specyfiki programu. W przypadku zmiany przepisów cyt. Rozporządzenia w trakcie wykonania umowy, Wykonawca uwzględni te zmiany w sporządzonym projekcie mpzp.
20) Plan miejscowy winien być sporządzony w skali 1:1000 (w szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się stosowanie map w skali 1:500 lub 1:2000) z wykorzystaniem urzędowych kopii map zasadniczych albo w przypadku ich braku map ewidencyjnych, gromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym z możliwością importu do platformy metadanych, uzupełnione o elementy niezbędne do celów planistycznych.
Istnieje możliwość pozyskania map ze Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przez Zamawiającego.
21) Wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej miejscowy plan zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody i ewentualne powtórzenie procedury w wymaganym przez Wojewodę zakresie.
22) Realizując zadanie publiczne objęte niniejszą umową Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępności architektonicznej, cyfrowej oraz informacyjno-komunikacyjnej, osobom ze szczególnymi potrzebami, co najmniej w zakresie określonym przez minimalne wymagania, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę
Wzór: C = [( Cn/Cb)*60]
C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najniższa brutto
Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
Kryterium nr 2: Doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia
Punktacja za doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia przyznana zostanie, jeżeli osoba ta w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności lub wykonywania zleceń jest krótszy, w tym okresie wykonała przynajmniej jedno opracowanie projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i/lub zmian studium o powierzchni nie mniejszej niż 500 ha, z uwzględnieniem, iż wskazane opracowania muszą obejmować obszary objęte ochroną uzdrowiskową i/lub obszary położone w granicach parku krajobrazowego.
Punktacja za doświadczenie w/w osoby przyznawana będzie w następujący sposób:
Wykonanie 1 - opracowania projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w powyższym zakresie - 10 pkt
Wykonanie 2 - 3 opracowań projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w powyższym zakresie - 20 pkt
Wykonanie 4 - 5 opracowań projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w powyższym zakresie - 30 pkt
Wykonanie 6 i więcej opracowań projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w powyższym zakresie - 40 pkt
W celu otrzymania punktów w ramach niniejszego kryterium z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykazane zadania polegały na wykonaniu opracowania projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i/lub zmian studium o powierzchni nie mniejszej niż 500 ha, z uwzględnieniem, iż wskazane opracowania muszą obejmować obszary objęte ochroną uzdrowiskową i/lub obszary położone w granicach parku krajobrazowego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności lub wykonywania zleceń jest krótszy, w tym okresie.
Zamawiający przyzna również Wykonawcy 0 pkt w ramach niniejszego kryterium w następujących sytuacjach:
1) nieprzedłożenia wraz z ofertą dowodów potwierdzających że wykazane opracowania projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmowały zadania o powierzchni wskazanej przez Zamawiającego i/lub zostały wykonane należycie i/lub że dedykowana osoba była ich autorem,
2) nie wykazania doświadczenia osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia.
UWAGA:
Ww. dowody potwierdzające, że wykazane dokumentacje projektowe zostały wykonane należycie oraz, że dedykowana osoba była ich autorem muszą zostać załączone przez wykonawcę przy ofercie, gdyż dokumenty te nie podlegają złożeniu ani uzupełnieniu na późniejszym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia i posiada wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie tj.:
• jedną [ 1 ] osobą, spełniająca co najmniej jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 503), która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności lub wykonywania zleceń jest krótszy, w tym okresie wykonała przynajmniej jedno opracowanie projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i/lub zmian studium o powierzchni nie mniejszej niż 500 ha, z uwzględnieniem, iż wskazane opracowania muszą obejmować obszary objęte ochroną uzdrowiskową i/lub obszary położone w granicach parku krajobrazowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – załącznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: • Wykazu osób, skierowanych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a także dokumentu potwierdzającego opracowanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności lub wykonywania zleceń jest krótszy, w tym okresie wykonania przynajmniej jednego opracowanie projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i/lub zmian studium o powierzchni nie mniejszej niż 500 ha, z uwzględnieniem, iż wskazane opracowania muszą obejmować obszary objęte ochroną uzdrowiskową i/lub obszary położone w granicach parku krajobrazowego - Załącznik nr 7 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 6 SWZ – w
art. 125 ust. 1 ustawy, składane zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ każdy z Wykonawców
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy. Z uwagi na ograniczenia techniczne co do możliwości zastosowania znaków.
Rodzaj i zakres zmian określono w załączniku nr 3 do swz - projektowane postanowienia umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-11 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-11 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-09
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin wykonania przedmiotu zamówienia
Dotyczy Zadania 1 - 3
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy tj. wszystkie czynności nim objęte, w terminie do 24 miesięcy liczonych od dnia zawarcia umowy.
Zakończenie realizacji całości przedmiotu umowy przypada w 15 dniu liczonym od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym uchwały w sprawie mpzp gminy Muszyna oraz skompletowaniu dokumentacji prac planistycznych dla Wojewody Małopolskiego.
Zamawiający zastrzega, iż dostarczenie kompletnej uchwały do przedstawienia Radzie MiGU Muszyna celem uchwalenia mpzp gminy Muszyna nastąpi w terminie nie dłuższym niż do 22 miesięcy liczonych od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający informuje, iż Wykluczeniu podlega Wykonawca o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U z 2022 poz. 835).
Z uwagi na ograniczenia techniczne co do możliwości zastosowania znaków, Zmawiający informuje, iż szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SWZ i załącznikach stanowiących jej integralną część.