Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowana przestrzennego i projektów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowana przestrzennego i projektów zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie miasta i gminy Czersk
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzersk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Czersk
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-18
  • Numer ogłoszenia562388-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 562388-N-2019 z dnia 2019-06-18 r.

Gmina Czersk: Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowana przestrzennego i projektów zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie miasta i gminy Czersk
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czersk, krajowy numer identyfikacyjny 92351274000000, ul. ul. Kościuszki  27 , 89-650  Czersk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 523 954 860, e-mail urzad_miejski@czersk.pl, faks 523 954 811.
Adres strony internetowej (URL): bip.czersk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.czersk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.czersk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
ul. Kościuszki 27, 89-650 Czersk

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowana przestrzennego i projektów zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie miasta i gminy Czersk
Numer referencyjny: WO.271.24.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: „Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowana przestrzennego i projektów zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie miasta i gminy Czersk”. Przedmiot zamówienia obejmuje 5 części: 1. Część 1: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz projektów zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów miasta Czersk, w tym: 1.1. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w rejonie ulic: Kościuszki, Królowej Jadwigi, Dr. Zielińskiego i Dworcowej w Czersku, 1.2. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Czersk w rejonie ulic: Chojnickiej, Kościuszki, Alei 1000-Lecia, Browarowej i Starego Urzędu w Czersku, 1.3. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Czersk w rejonie ulic: Tucholskiej, Starego Urzędu i Łosińskiej w Czersku, 1.4. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w rejonie ul. Długiej w mieście Czersk, 1.5. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Czersk w rejonie ulic Królowej Jadwigi i Gen. Hallera w Czersku, 1.6. opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Czersk w rejonie ulic Piaskowej i Zacisze, 1.7. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu zabudowy mieszkaniowej i usług w rejonie ulic Kilińskiego, Tucholskiej i 21 Lutego w Czersku – ze zmianą „2007”, 2. Część 2: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Czersk w rejonie ulic: Porzeczkowej, Jagodowej, Agrestowej, Poziomkowej, Jeżynowej i Truskawkowej w Czersku. 3. Część 3: Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Czersk w rejonie ulic: Starogardzkiej, Wicka Rogali i Podgórnej w Czersku. 4. Część 4: Opracowanie projektów zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów w Gminie Czersk, w tym: 4.1. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów mieszkaniowych, letniskowych i usługowych w Rytlu, 4.2. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części Gminy Czersk w obrębie geodezyjnym Rytel, 4.3. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części Gminy Czersk we wsi Łąg, 4.4. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów zabudowy rzemieślniczej i usługowej we wsi Złotowo, 5. Część 5: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części Gminy Czersk dotyczącego działki nr 3067 obręb Klonia. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – dotyczą wszystkich części zamówienia 1. Projekt Planu musi spełniać wymogi przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. - Dz. U. z 2018 r., poz. 1945 ze zm.) oraz innych obowiązujących przepisów szczególnych. 2. Zamawiający w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Wykonawcy następujące materiały (obejmujące obszar sporządzanego planu miejscowego / zmiany planu miejscowego): 2.1. komplet aktualnych wypisów z rejestru gruntów – format papierowy, 2.2. mapa do celów opiniodawczych w skali 1:1000 – format elektroniczny SWDE. 3. Ustala się następujące etapowanie opracowania: Etap I – Prace wstępne. Zebranie wniosków do planu. Opracowanie koncepcji planu. 1) projekty zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń związanych z przystąpieniem do planu (format cyfrowy: tekst - .doc), 2) propozycja stanowiska w sprawie zgłoszonych wniosków (format cyfrowy: tekst - .doc), 3) opracowanie ekofizjograficzne (wersja papierowa i cyfrowa w formacie pdf). Etap II – Opracowanie projektu planu. 1) projekt planu przygotowany do procedury opiniowania i uzgadniania (uchwała i rysunek planu w wersji papierowej i cyfrowej w formacie: tekst - .doc, grafika - .pdf), 2) prognoza oddziaływania na środowisko (tekst i rysunek w wersji papierowej i cyfrowej w formacie .pdf), 3) projekt wystąpień o opinię do projektu planu (format cyfrowy: tekst - .doc), 4) projekt wystąpień o uzgodnienie projektu planu (format cyfrowy: tekst - .doc). Etap III – Ewentualna korekta projektu planu w wyniku procedury opiniowania i uzgadniania. 1) projekt planu (uchwała i rysunek planu w wersji papierowej i cyfrowej w formacie: tekst - .doc, grafika - .pdf), tylko w przypadku gdy zaistnieje taka potrzeba, 2) prognoza skutków finansowych uchwalenia planu (format cyfrowy: tekst - .doc), 3) projekt wniosków o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze i gruntów leśnych na cele nieleśne (w wersji papierowej i cyfrowej w formacie: tekst - .doc, grafika - .pdf), tylko w przypadku gdy zaistnieje taka potrzeba, 4) wzór obwieszczenia i ogłoszenia prasowego zawiadamiających o wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu oraz o terminie wyznaczenia dyskusji (format cyfrowy: tekst - .doc). Etap IV – Ewentualna korekta projektu planu w wyniku procedury wyłożenia. 1) propozycja stanowiska w sprawie zgłoszonych uwag do planu (format cyfrowy: tekst - .doc), 2) projekt wystąpienia o ponowne uzgodnienie (format cyfrowy: .doc), tylko w przypadku gdy zaistnieje taka potrzeba, 3) projekt planu (uchwała i rysunek planu w wersji papierowej i cyfrowej w formacie: tekst - .doc, grafika - .pdf), tylko w przypadku gdy zaistnieje taka potrzeba, 4) lista nieuwzględnionych uwag (format cyfrowy: tekst - .doc). Etap V – Skompletowanie dokumentacji planistycznej. 1) dokumentacja planistyczna – 1 egzemplarz w wersji papierowej, 2) plan miejscowy (uchwała i rysunek planu w wersji papierowej 4 egzemplarze i cyfrowej w formacie: tekst - .doc, grafika - .pdf), 3) przygotowanie uchwały do publikacji (uchwała i rysunek planu w wersji papierowej i cyfrowej w formacie: tekst - .doc, grafika - .pdf) – w ilości i formie wymaganej przez Urząd Wojewódzki. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 4.1. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami określonymi dla przedmiotu zamówienia. 4.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 4.3. Oferta musi zawierać cenę ofertową uwzględniającą wszystkie zobowiązania oraz wszelkie koszty niezbędne do poniesienia przez Wykonawcę w celu prawidłowego wykonania zamówienia. 4.4. W ramach planowanego zadania Wykonawca wykona kompletną dokumentację planistyczną wraz z uchwaleniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub/i zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 4.5. Zasady fakturowania i płatności określono w harmonogramie rzeczowo-terminowym, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy. 4.6. Dla każdej części zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa zgodnie z OWU stanowiącymi załączniki do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 71410000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Dla wszystkich części: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Dla wszystkich części: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: dla wszystkich części: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania się osobami zdolnymi do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, tj. 1.1. minimum jeden (1) projektant posiadający uprawnienia do wykonywania zawodu urbanisty na podstawie obowiązujących przepisów, 1.1.1. Projekty miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego sporządzają osoby, które spełniają jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o której mowa niżej: 1.1.1.1. nabyły uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym na podstawie ustawy z dnia 12 lipca 1984 r. o planowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1989 r. poz. 99, 178 i 192, z 1990 r. poz. 198 i 505 oraz z 1993 r. poz. 212), 1.1.1.2. nabyły uprawnienia urbanistyczne na podstawie art. 51 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1999 r. poz. 139, ze zm.), 1.1.1.3. posiadają kwalifikacje do wykonywania zawodu urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej uzyskane na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r. poz. 932 i 1650), 1.1.1.4. posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie architektury, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej, 1.1.1.5. posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie innym niż określony w pkt 1.1.1.4 oraz ukończyły studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej, 1.1.1.6. są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli kwalifikacje zawodowe do projektowania zagospodarowania przestrzeni i zagospodarowania przestrzennego w skali lokalnej i regionalnej odpowiadające wymaganiom określonym w pkt 1.1.1.4 lub 1.1.1.5. Osoba ta będzie pełniła funkcję koordynatora zespołu. 2. minimum jeden (1) specjalista do spraw przygotowania prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, 2.1. Osoba posiadająca uprawnienia wynikające z obowiązujących przepisów do opracowywania prognoz skutków finansowych uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Osoba ta będzie odpowiedzialna za sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. 3. minimum jeden (1) specjalista do spraw przygotowania prognozy oddziaływania na środowisko. 3.1. Osoba posiadająca uprawnienia wynikające z obowiązujących przepisów do opracowywania prognoz oddziaływania na środowisko. Osoba ta będzie odpowiedzialna za sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko. 2. Dopuszcza się łączenie funkcji przez jedną osobę pod warunkiem, że osoba ta będzie posiadała wymagane kwalifikacje i doświadczenie. 3. Dopuszcza się również wskazanie tej samej osoby/tych samych osób na wszystkie części przedmiotu zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zgodnie z SIWZ - Za ofertę najkorzystniejszą przedmiotu zamówienia zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: 1. Cena ofertowa brutto –„P”. 2. Doświadczenie głównego projektanta – „D”. 2.1. Doświadczenie głównego projektanta wyznaczonego do realizacji zamówienia publicznego będzie rozpatrywane w zakresie wiedzy i doświadczenia w sporządzaniu dokumentacji planistycznych – miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta lub gminy o powierzchni nie mniejszej niż 5ha w okresie ostatnich 3 lat. 2.2. Zamawiający oceni doświadczenie głównego projektanta na podstawie oświadczenia złożonego w formularzu ofertowym. Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym imię i nazwisko głównego projektanta skierowanego przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia publicznego oraz jego doświadczenie.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i OWU bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, 2. oświadczenia wymienione w punktach 10.1.1 i pkt 10.1.2 niniejszej SIWZ, 3. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (zdolności technicznej lub zawodowej) na potrzeby realizacji zamówienia, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 5. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi zał. nr 8. Zamawiający dopuszcza, że w przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, oświadczenie można zostać dołączone do oferty na etapie jej składania. 6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto 60,00
doświadczenie głównego projektanta 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony przewidują możliwość dokonywania zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana niniejszej umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym art. 144 oraz określonych w niniejszej umowie. 1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie i na warunkach określonych poniżej: 1.1. w części dotyczącej terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1.1.1. nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentów lub informacji, do których przekazania Zamawiający był zobowiązany; 1.1.2. wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych prac, udzielonych na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, których realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania prac objętych niniejszą umową; 1.1.3. wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy; 1.1.4. wystąpienia zmian przepisów prawa, które spowodują konieczność dostosowania dokumentacji do znowelizowanych przepisów, 1.1.5. opóźnienia spowodowanego działaniem lub zaniechaniem organów władzy publicznej, których udział jest przewidziany w procedurze uchwalania planu miejscowego. 1.2. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na okoliczności wymienione w punktach od 1.1.1 do 1.1.5, termin ten może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności. Zaistnienie przeszkód w wykonywaniu robót powinno być potwierdzone przez Zamawiającego. W sytuacji zmiany terminu wykonania zamówienia na Wykonawcy spoczywa obowiązek przedłużenia okresu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy. 1.3. w części dotyczącej zmiany zakresu przedmiotu umowy (z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych) w przypadku: 1.3.1. konieczności aktualizacji dokumentacji lub zmiany szczegółowego zakresu dokumentacji w sytuacjach określonych w punktach od 1.1.1 do 1.1.5,, 1.3.2. aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia. 1.4. w części dotyczącej zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę (przy zachowaniu ceny jednostkowej netto bez zmian). 1.5. w części dotyczącej zmiany terminów realizacji poszczególnych etapów przedmiotu zamówienia wskazanych w harmonogramie w razie wystąpienia sytuacji, określonych w pkt 1.1 lub pkt 1.3 1.6. w przypadku zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę. 1.7. w części dotyczącej zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy (o których mowa w § 14 ust. 1 OWU) w przypadku: 1.7.1. śmierci, choroby, ustania stosunku pracy lub innych zdarzeń losowych. Zmiana musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego, 1.7.2. gdy Zamawiający uzna i pisemnie uzasadni, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w SIWZ, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego. Zmiana wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. 2. Żadna z ww. przesłanek do zmiany umowy nie daje Wykonawcy prawa do żądania wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, jedynie do wystąpienia do Zamawiającego ze stosownym wnioskiem, który w uzasadnionych przypadkach może zostać zaakceptowany. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w postaci aneksów zawartych na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany w harmonogramie, o którym mowa w pkt 1.5 oraz osób upoważnionych do kontaktu nie powodują konieczności sporządzania aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów w mieście Czersk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1: „Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów w mieście Czersk”, w tym: 1. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w rejonie ulic: Kościuszki, Królowej Jadwigi, Dr. Zielińskiego i Dworcowej w Czersku o pow. 0,1058 ha. 1.1. Podstawę opracowania stanowi uchwała Nr VI/78/19 Rady Miejskiej w Czersku z dnia 26 marca 2019r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w rejonie ulic: Kościuszki, Królowej Jadwigi, Dr. Zielińskiego i Dworcowej w Czersku, stanowiąca załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. 1.2. Celem opracowania jest korekta zasad zagospodarowania terenu usługowego. 1.3. W ramach planowanego zadania zostanie wykonana kompletna dokumentacja planistyczna wraz z uchwaleniem zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 2. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Czersk w rejonie ulic: Chojnickiej, Kościuszki, Alei 1000-Lecia, Browarowej i Starego Urzędu w Czersku o pow. 0,0629 ha. 2.1. Podstawę opracowania stanowi uchwała Nr VI/79/19 Rady Miejskiej w Czersku z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Czersk w rejonie ulic: Chojnickiej, Kościuszki, Alei 1000-Lecia, Browarowej i Starego Urzędu w Czersku, stanowiąca załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia 2.2. Celem opracowania jest korekta zasad zagospodarowania terenu zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej z usługami. 2.3. W ramach planowanego zadania zostanie wykonana kompletna dokumentacja planistyczna wraz z uchwaleniem zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 3. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Czersk w rejonie ulic: Tucholskiej, Starego Urzędu i Łosińskiej w Czersku o pow. ok. 4,50 ha. 3.1. Podstawę opracowania stanowi uchwała Nr VI/80/19 Rady Miejskiej w Czersku z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Czersk w rejonie ulic: Tucholskiej, Starego Urzędu i Łosińskiej w Czersku, stanowiąca załącznik nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia 3.2. Celem opracowań jest doprowadzenie do spójności ustaleń planu z obowiązującym układem komunikacyjnym oraz określenie przeznaczenia terenów oraz zasad ich zagospodarowania z przeznaczeniem pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną, mieszkaniową z usługami, usługi i tereny zielone. 3.3. W ramach planowanego zadania zostanie wykonana kompletna dokumentacja planistyczna wraz z uchwaleniem zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 4. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w rejonie ul. Długiej w mieście Czersk o pow. ok. 1,20 ha. 4.1. Podstawę opracowania stanowi uchwała Nr VI/82/19 Rady Miejskiej w Czersku z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w rejonie ul. Długiej w mieście Czersk, stanowiąca załącznik nr 4 do opisu przedmiotu zamówienia 4.2. Celem opracowania jest zmiana określenia przeznaczenia terenów oraz zasad ich zagospodarowania i obsługi komunikacyjnej z przeznaczeniem pod zabudowę mieszkaniową wielorodzinną z usługami. 4.3. W ramach planowanego zadania zostanie wykonana kompletna dokumentacja planistyczna wraz z uchwaleniem zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 5. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Czersk w rejonie ulic Królowej Jadwigi i Gen. Hallera w Czersku o pow. ok. 7,0 ha 5.1. Podstawę opracowania stanowi uchwała Nr VI/83/19 Rady Miejskiej w Czersku z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Czersk w rejonie ulic Królowej Jadwigi i Gen. Hallera w Czersku, stanowiąca załącznik nr 5 do opisu przedmiotu zamówienia 5.2. Celem opracowania jest zmiana określenia przeznaczenia terenów oraz zasad ich zagospodarowania i obsługi komunikacyjnej z przeznaczeniem pod zabudowę mieszkaniową wielorodzinną z usługami, zabudowę mieszkaniowa jednorodzinną z usługami i usługi. 5.3. W ramach planowanego zadania zostanie wykonana kompletna dokumentacja planistyczna wraz z uchwaleniem zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 6. opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Czersk w rejonie ulic Piaskowej i Zacisze o pow. ok. 3,25 ha. 6.1. Podstawę opracowania stanowi uchwała Nr VI/85/19 Rady Miejskiej w Czersku z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Czersk w rejonie ulic Piaskowej i Zacisze, stanowiąca załącznik nr 6 do opisu przedmiotu zamówienia. 6.2. Celem opracowania jest określenie przeznaczenia terenów oraz zasad ich zagospodarowania i obsługi komunikacyjnej z przeznaczeniem pod zabudowę mieszkaniowa jednorodzinną i zabudowę mieszkaniową z usługami. 6.3. W ramach planowanego zadania zostanie wykonana kompletna dokumentacja planistyczna wraz z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 7. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu zabudowy mieszkaniowej i usług w rejonie ulic Kilińskiego, Tucholskiej i 21 Lutego w Czersku – ze zmianą „2007 o pow. 0,5222 ha. 7.1. Podstawę opracowania stanowi uchwała Nr IX/108/19 Rady Miejskiej w Czersku z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu zabudowy mieszkaniowej i usług w rejonie ulic Kilińskiego, Tucholskiej i 21 Lutego w Czersku – ze zmianą „2007, stanowiąca załącznik nr 7 do opisu przedmiotu zamówienia. 7.2. Celem opracowania jest określenie przeznaczenia terenów oraz zasad ich zagospodarowania i obsługi komunikacyjnej z przeznaczeniem pod zabudowę usługową i mieszkaniową wielorodzinną z usługami. 7.3. W ramach planowanego zadania zostanie wykonana kompletna dokumentacja planistyczna wraz z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71410000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
doświadczenie głównego projektanta 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Czersk w rejonie ulic: Porzeczkowej, Jagodowej, Agrestowej, Poziomkowej, Jeżynowej i Truskawkowej w Czersku o pow. ok. 22,30 ha.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Czersk w rejonie ulic: Porzeczkowej, Jagodowej, Agrestowej, Poziomkowej, Jeżynowej i Truskawkowej w Czersku o pow. ok. 22,30 ha. 1. Podstawę opracowania stanowi uchwała Nr VI/81/19 Rady Miejskiej w Czersku z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Czersk w rejonie ulic: Porzeczkowej, Jagodowej, Agrestowej, Poziomkowej, Jeżynowej i Truskawkowej w Czersku, stanowiąca załącznik nr 8 do opisu przedmiotu zamówienia 2. Celem opracowania jest określenie przeznaczenia terenów oraz zasad ich zagospodarowania i obsługi komunikacyjnej z przeznaczeniem pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną, mieszkaniową z usługami i usługi. 3. W ramach planowanego zadania zostanie wykonana kompletna dokumentacja planistyczna wraz z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71410000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
doświadczenie głównego projektanta 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Czersk w rejonie ulic: Starogardzkiej, Wicka Rogali i Podgórnej w Czersku o pow. ok. 39,00 ha.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3: Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Czersk w rejonie ulic: Starogardzkiej, Wicka Rogali i Podgórnej w Czersku o pow. ok. 39,00 ha. 1. Podstawę opracowania stanowi uchwała Nr VI/84/19 Rady Miejskiej w Czersku z dnia 26 marca 2019r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Czersk w rejonie ulic: Starogardzkiej, Wicka Rogali i Podgórnej w Czersku, w stanowiąca załącznik nr 9 do opisu przedmiotu zamówienia. 2. Celem opracowania jest zmiana określenia przeznaczenia terenów produkcyjno-usługowych oraz korekta ich zagospodarowania i korekta obsługi komunikacyjnej z przeznaczeniem pod zabudowę mieszkaniową oraz zmiana parametrów zagospodarowania pozostałych terenów. 3. W ramach planowanego zadania zostanie wykonana kompletna dokumentacja planistyczna wraz z uchwaleniem zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71410000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
doświadczenie głównego projektanta 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów w gminie Czersk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4: Opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów w gminie Czersk, w tym: 1. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów mieszkaniowych, letniskowych i usługowych w Rytlu, gmina Czersk o pow. 0,2047 ha 1.1. Podstawę opracowania stanowi uchwała Nr VI/86/19 Rady Miejskiej w Czersku z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów mieszkaniowych, letniskowych i usługowych w Rytlu, gmina Czersk, stanowiąca załącznik nr 10 do opisu przedmiotu zamówienia, 1.2. Celem opracowania jest zmiana określenia przeznaczenia terenów oraz zasad ich zagospodarowania z przeznaczeniem pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną. 1.3. W ramach planowanego zadania zostanie wykonana kompletna dokumentacja planistyczna wraz z uchwaleniem zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 2. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części gminy Czersk w obrębie geodezyjnym Rytel, gmina Czersk o pow. ok. 0,8000 ha 2.1. Podstawę opracowania stanowi uchwała Nr IX/105/19 Rady Miejskiej w Czersku z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części gminy Czersk we wsi Rytel, stanowiąca załącznik nr 11 do opisu przedmiotu zamówienia, 2.2. Celem opracowania jest zmiana określenia przeznaczenia terenów oraz zasad ich zagospodarowania z przeznaczeniem pod zabudowę usługową, handlową i gastronomiczną. 2.3. W ramach planowanego zadania zostanie wykonana kompletna dokumentacja planistyczna wraz z uchwaleniem zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 3. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części gminy Czersk we wsi Łąg o pow. ok. 1,10 ha 3.1. Podstawę opracowania stanowi uchwała Nr IX/106/19 Rady Miejskiej w Czersku z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części Gminy Czersk we wsi Łąg, stanowiąca załącznik nr 12 do opisu przedmiotu zamówienia, 3.2. Celem opracowania jest zmiana określenia przeznaczenia terenów oraz zasad ich zagospodarowania z przeznaczeniem pod zabudowę usługową, handlową i mieszkaniową. 3.3. W ramach planowanego zadania zostanie wykonana kompletna dokumentacja planistyczna wraz z uchwaleniem zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 4. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów zabudowy rzemieślniczej i usługowej we wsi Złotowo o pow. 0,5000 ha 4.1. Podstawę opracowania stanowi uchwała Nr IX/107/19 Rady Miejskiej w Czersku z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów zabudowy rzemieślniczej i usługowej we wsi Złotowo, stanowiąca załącznik nr 13 do opisu przedmiotu zamówienia, 4.2. Celem opracowania jest zmiana określenia przeznaczenia terenów oraz zasad ich zagospodarowania z przeznaczeniem pod zabudowę usługowo-mieszkaniową. 4.3. W ramach planowanego zadania zostanie wykonana kompletna dokumentacja planistyczna wraz z uchwaleniem zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71410000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
doświadczenie głównego projektanta 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części Gminy Czersk o pow. 21,44 ha
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części Gminy Czersk o pow. 21,44 ha 1. Podstawę opracowania stanowi uchwała Nr VI/97/19 Rady Miejskiej w Czersku z dnia 30 kwietnia 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części Gminy Czersk, stanowiąca załącznik nr 14 do opisu przedmiotu zamówienia. 2. Celem opracowania jest określenie przeznaczenia terenów oraz zasad ich zagospodarowania i obsługi komunikacyjnej z przeznaczeniem pod zabudowę produkcyjna i usługową. 3. W ramach planowanego zadania zostanie wykonana kompletna dokumentacja planistyczna wraz z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71410000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
doświadczenie głównego projektanta 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady cieśli, zbrojarzy, murarzy - Żukowo
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady cieśli, zbrojarzy, murarzy Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI