Opracowanie projektów i zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie projektów i zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie gminy Miękinia w 2019 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiękinia
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-04-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miękinia
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-12
  • Numer ogłoszenia536985-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 536985-N-2019 z dnia 2019-04-12 r.

Gmina Miękinia: Opracowanie projektów i zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie gminy Miękinia w 2019 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miękinia, krajowy numer identyfikacyjny 93193504600000, ul. ul. Kościuszki  41 , 55-330  Miękinia, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 735 92 28, e-mail urzad@miekinia.pl, zampub@miekinia.pl, faks 71 733 64 00.
Adres strony internetowej (URL): www.miekinia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.miekinia.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy Miękinia, ul. Kościuszki 41, 55-330 Miękinia

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów i zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie gminy Miękinia w 2019 roku
Numer referencyjny: KRO.ZP.271.08.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej i zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie gminy Miękinia w 2019 roku. Zamówienie zostało podzielone na siedem części: Część 1: „Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu Miękinia dla jednostki urbanistycznej „A” w gminie Miękinia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą finansową skutków uchwalenia planu w zakresie i na obszarze ustalonym uchwałą Nr V/46/19 Rady Gminy Miękinia z dnia 28 lutego 2019 r.” Przedmiotem opracowania jest aktualizacja miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu Miękinia dla jednostki urbanistycznej „A”, uchwalonego przez Radę Gminy Miękinia uchwałą nr LII/558/10 z dnia 23 sierpnia 2010 r, ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego Nr 193 z dnia 15 października 2010 r. - poz. 2954 (plan nr 48 w SIP Gminy Miękinia), a także zmian tego planu (plany nr 88, 102 i 107) poprzez: a) wyznaczenie nowych terenów zabudowy mieszkaniowej i usługowej, zgodnie z ustaleniami zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Miękinia uchwalonej w dniu 25 stycznia 2019 r., b) aktualizacja przebiegu dróg publicznych, w szczególności funkcjonującej od 2018 r. drogi wojewódzkiej (odcinka obwodnicy aglomeracyjnej Wrocławia), c) dostosowanie przeznaczenia terenów i parametrów zabudowy do aktualnych potrzeb społeczno-gospodarczych, w zgodzie z ustaleniami Studium. wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą finansową skutków uchwalenia planu w zakresie i na obszarze ustalonym uchwałą Nr V/46/19 Rady Gminy Miękinia z dnia 28 lutego 2019 r. Powierzchnia terenu objętego opracowaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - ok. 963 ha W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Miękinia, uchwalonym uchwałą Rady Gminy Miękinia nr IV/36/19 z dnia 25 stycznia 2019 r., określono kierunki rozwoju na: 1) zabudowę mieszkaniową z nieuciążliwymi usługami towarzyszącymi, 2) zabudowę usługową, 3) usługi oświaty, 4) usługi kultury, 5) usługi administracji, 6) usługi sportu, 7) cmentarz, 8) aktywność gospodarczą, 9) linię kolejową - teren zamknięty, 10) tereny pól z dopuszczeniem lokalizowania ogniw fotowoltaicznych wraz ze strefą ochronną, 11) tereny pól z dopuszczeniem obsługi rolnictwa, 12) tereny pól, łąk i pastwisk, 13) tereny infrastruktury technicznej, 14) zieleń, 15) tereny wód powierzchniowych, 16) tereny lasów, 17) dolesienia. Sporządzenie planu miejscowego dla przedmiotowego terenu ma na celu określenie przeznaczenia terenu zgodnie ze Studium i stworzenie podstaw do realizacji zabudowy. Część 2 – „Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Mrozów - rola i lasy” w gminie Miękinia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą finansową skutków uchwalenia planu w zakresie i na obszarze ustalonym uchwałą Nr IV/35/19 Rady Gminy Miękinia z dnia 25 stycznia 2019 r.” Przedmiotem opracowania jest projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Mrozów - rola, lasy" w gminie Miękinia. Powierzchnia terenu objętego opracowaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - ok. 795 ha W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Miękinia, uchwalonym uchwałą Rady Gminy Miękinia nr IV/36/19 z dnia 25 stycznia 2019 r., określono kierunki rozwoju na: 1) tereny pól, łąk i pastwisk, 2) tereny lasów, 3) wody powierzchniowe, 4) dolesienia, 5) istniejące sieci przesyłowe (linia napowietrzna 110 kV, gazociąg wc). Sporządzenie planu miejscowego dla przedmiotowego terenu ma na celu określenie przeznaczenia terenu zgodnie ze Studium - na cele rolne i leśne oraz zakaz zabudowy. Część 3 – „Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części obrębu Wróblowice dla jednostki urbanistycznej „A”, uchwalonego przez Radę Gminy Miękinia uchwałą nr XLVIII/503/10 z dnia 30 kwietnia 2010 r.” Przedmiotem opracowania jest aktualizacja miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części obrębu Wróblowice dla jednostki urbanistycznej „A”, uchwalonego przez Radę Gminy Miękinia uchwałą nr XLVIII/503/10 z dnia 30 kwietnia 2010 r, ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego Nr 121 z dnia 30 czerwca 2010 r. - poz. 1881, poprzez dostosowanie przeznaczenia terenów i parametrów zabudowy do aktualnych potrzeb społeczno-gospodarczych, w zgodzie z ustaleniami Studium, w szczególności: • przeznaczenie obszaru w północno-wschodniej części na zabudowę mieszkaniowo-usługową, • korekta linii zabudowy w rejonie istniejącej zabudowy wielorodzinnej. wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą finansową skutków uchwalenia planu w zakresie i na obszarze ustalonym uchwałą Nr VI/61/19 Rady Gminy Miękinia z dnia 29 marca 2019 r. Powierzchnia terenu objętego opracowaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - ok. 131 ha W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Miękinia, uchwalonym uchwałą Rady Gminy Miękinia nr IV/36/19 z dnia 25 stycznia 2019 r., określono kierunki rozwoju na: • zabudowę mieszkaniową z nieuciążliwymi usługami towarzyszącymi, • zabudowę usługową, • aktywność gospodarczą, • obsługę rolnictwa, • tereny lasów, • dolesienia. Sporządzenie planu miejscowego dla przedmiotowego terenu ma na celu określenie przeznaczenia terenu zgodnie ze Studium i stworzenie podstaw do realizacji zabudowy. Część 4 – „Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul. Innowacyjnej w obrębie geodezyjnym Wróblowice w gminie Miękinia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą finansową skutków uchwalenia planu w zakresie i na obszarze ustalonym uchwałą Nr II/10/18 Rady Gminy Miękinia z dnia 30 listopada 2018 r.” Przedmiotem opracowania jest projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul. Innowacyjnej w obrębie geodezyjnym Wróblowice w gminie Miękinia. Obecnie na przedmiotowym terenie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, uchwalony uchwałą nr XIV/125/07 Rady Gminy Miękinia z dnia 31 sierpnia 2007 r. (Dz. Urz. Woj. Dolnośląskiego Nr 257 z 2007 r., poz. 2963), w którym ustalono przeznaczenie na zabudowę mieszkaniową jednorodzinną. Powierzchnia terenu objętego opracowaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - ok. 4,5 ha W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Miękinia, uchwalonym uchwałą Rady Gminy Miękinia nr IV/36/19 z dnia 25 stycznia 2019 r., określono kierunki rozwoju na - aktywność gospodarczą. Sporządzenie planu miejscowego dla przedmiotowego terenu ma na celu określenie przeznaczenia terenu zgodnie ze Studium i stworzenie podstaw do realizacji zabudowy. Część 5 – „Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wschodniej części miejscowości Źródła w gminie Miękinia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą finansową skutków uchwalenia planu w zakresie i na obszarze ustalonym uchwałą Nr V/47/19 Rady Gminy Miękinia z dnia 28 lutego 2019r.” Przedmiotem opracowania jest projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszar we wschodniej części miejscowości Źródła w gminie Miękinia. Powierzchnia terenu objętego opracowaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - ok. 22 ha W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Miękinia, uchwalonym uchwałą Rady Gminy Miękinia nr IV/36/19 z dnia 25 stycznia 2019 r., określono kierunki rozwoju na: 1) zabudowę mieszkaniową z nieuciążliwymi usługami towarzyszącymi, 2) aktywność gospodarczą, 3) drogę klasy GP (droga krajowa nr 94). Sporządzenie planu miejscowego dla przedmiotowego terenu ma na celu określenie przeznaczenia terenu zgodnie ze Studium i stworzenie podstaw do realizacji zabudowy. Część 6 – „Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu Gałów i obrębu Zakrzyce w gminie Miękinia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą finansową skutków uchwalenia planu w zakresie i na obszarze ustalonym uchwałą Nr V/45/19 Rady Gminy Miękinia z dnia 28 lutego 2019 r.” Przedmiotem opracowania jest zmiana w trybie nowelizacji miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zagospodarowania przestrzennego części obrębu Gałów i obrębu Zakrzyce w gminie Miękinia, uchwalony przez Radę Gminy Miękinia uchwałą nr LIV/610/10 z dnia 29 października 2010 r., ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego Nr 11 z dnia 18 stycznia 2011 r. - poz. 140 w zakresie: a) wyznaczonych na rysunku planu linii zabudowy, obecnie bowiem na przedmiotowych terenach występują obowiązujące i nieprzekraczalne linie zabudowy. W czasie obowiązywania planu właściciele gruntów dokonali szereg podziałów geodezyjnych, w wyniku których powstały m. in. drogi wewnętrzne na terenach prywatnych. Na skutek tego niektóre obowiązujące linie zabudowy utraciły swoje znaczenie, bowiem dojazd do wydzielanych działek budowlanych będzie się odbywał z nowo wydzielonych dróg, b) korekty ustaleń tekstowych odpowiednio do w/w zmian, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą finansową skutków uchwalenia planu w zakresie i na obszarze ustalonym uchwałą Nr V/45/19 Rady Gminy Miękinia z dnia 28 lutego 2019 r. Zakres opracowania obejmuje również przygotowanie jednolitego tekstu i rysunku planu, po wejściu w życie w/w zmiany. Powierzchnia terenu objętego opracowaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - ok. 28 ha (zał. nr 1) oraz ok. 33 ha (zał. nr 2), tj. łącznie ok. 61 ha. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Miękinia, uchwalonym uchwałą Rady Gminy Miękinia nr IV/36/19 z dnia 25 stycznia 2019 r., określono kierunki rozwoju na: 1) zabudowę mieszkaniową z nieuciążliwymi usługami towarzyszącymi, 2) usługi sportu, 3) obsługę rolnictwa. Część 7 – „Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu geodezyjnego Lutynia w gminie Miękinia część „K” wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą finansową skutków uchwalenia planu w zakresie i na obszarze ustalonym uchwałą Nr III/22/18 Rady Gminy Miękinia z dnia 28 grudnia 2018 r.” Przedmiotem opracowania jest zmiana w trybie nowelizacji miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zagospodarowania przestrzennego dla obrębu geodezyjnego Lutynia w gminie Miękinia część „K”, uchwalonego uchwałą nr XXV/221/16 Rady Gminy Miękinia z dnia 30 listopada 2016 r., ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego z dnia 14 grudnia 2016 r. - poz. 5833 w zakresie: a) wyznaczonych na rysunku planu linii zabudowy, obecnie bowiem na przedmiotowych terenach występują obowiązujące i nieprzekraczalne linie zabudowy. W czasie obowiązywania planu właściciele gruntów dokonali szereg podziałów geodezyjnych, w wyniku których powstały m. in. drogi wewnętrzne na terenach prywatnych. Na skutek tego niektóre obowiązujące linie zabudowy utraciły swoje znaczenie, bowiem dojazd do wydzielanych działek budowlanych będzie się odbywał z nowo wydzielonych dróg, b) korekty ustaleń tekstowych odpowiednio do ww. zmian. wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą finansową skutków uchwalenia planu w zakresie i na obszarze ustalonym uchwałą Nr V/45/19 Rady Gminy Miękinia z dnia 28 lutego 2019 r. Zakres opracowania obejmuje również przygotowanie jednolitego tekstu i rysunku planu, po wejściu w życie ww. zmiany. Zmiana dotyczy całego obszaru objętego planem (ok. 134 ha). W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Miękinia, uchwalonym uchwałą Rady Gminy Miękinia nr IV/36/19 z dnia 25 stycznia 2019 r., określono kierunki rozwoju na: 1) zabudowę mieszkaniową z nieuciążliwymi usługami towarzyszącymi, 2) usługi sportu, 3) usługi oświaty, usługi kultury, 4) zieleń. UWAGA: Wykonawca przekaże Zamawiającemu opracowanie kompletnego zamówienia w ilościach i terminach wskazanych we wzorach umów – SIWZ III.

II.5) Główny kod CPV: 71410000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71400000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  13   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek wówczas, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: dla części 1 - 60 000,00 zł dla części 2 – 15 000,00 zł dla części 3 – 20 000,00 zł dla części 4 – 15 000,00 zł dla części 5 – 18 000,00 zł dla części 6 – 10 000,00 zł dla części 7 – 10 000,00 zł UWAGA! Przy składaniu oferty na więcej niż jedna część Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości wynikającej z ilości części, na które składa ofertę.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek wówczas, jeżeli wykaże, że: a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, minimum trzy uchwalone projekty miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sporządzone dla gminy/miasta o powierzchni co najmniej 30 ha, w tym co najmniej jedno opracowanie, w którym uzyskano zgodę na przeznaczenie gruntów rolnych na cele nierolnicze, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1945 z późn.). – dotyczy wszystkich części b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności oraz poda informację o podstawie do dysponowania tymi osobami: główny projektant: osoba spełniająca jeden z warunków określonych w art. 5 pkt 1 do 6 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu z zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. z 2018 r., poz. 1945 z późn. zm.) z doświadczeniem w sporządzaniu projektów miejscowych planów zagospodarowania dla gmin/miast – liczba opracowań, w sporządzaniu których uczestniczyła minimum 3. Osoba ta będzie pełniła funkcję koordynatora zespołu - dotyczy wszystkich części specjalisty ds. przygotowania prognozy oddziaływania na środowisko - osoba z wykształceniem minimum wyższym oraz z doświadczeniem w opracowaniu prognoz oddziaływania na środowisko dla projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian planów –liczba prognoz, które sporządziła: minimum 3. Osoba ta będzie odpowiedzialna za sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko – - dotyczy wszystkich części specjalisty ds. przygotowania prognozy skutków finansowych uchwalenia planu - osoba z wykształceniem minimum wyższym oraz z doświadczeniem w opracowaniu prognoz skutków finansowych uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian planów –ilość prognoz, które sporządziła: minimum 3. Osoba ta będzie odpowiedzialna za sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu - dotyczy wszystkich części UWAGA: Dopuszcza się łączenie funkcji przez jedną osobę pod warunkiem, że osoba ta będzie posiadała wymagane kwalifikacje i doświadczenie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Oświadczenie wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 15 tj. o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 IDW). 2) Oświadczenie wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 22 ustawy Pzp tj. o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 IDW). 3) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp lub zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp) przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów lub podwykonawców dokumentów wymienionych w niniejszym ustępie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty(sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 IDW). 2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 IDW). 3) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: dla części 1 - 60 000,00 zł dla części 2 – 15 000,00 zł dla części 3 – 20 000,00 zł dla części 4 – 15 000,00 zł dla części 5 – 18 000,00 zł dla części 6 – 10 000,00 zł dla części 7 – 10 000,00 zł
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7). 2) Wykonawca w zakresie kryterium DGP (x) „Doświadczenie głównego projektanta” wyznaczonego do realizacji zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia referencji (z ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert , które będą ilościowo odpowiadać ilości wskazanej w formularzu ofertowym - referencji do każdej usługi projektowej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sporządzone dla gminy/miasta o powierzchni co najmniej 30 ha. 3) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla części 1 - 1 000,00 zł - słownie: (jeden tysiąc złotych i 00/100) dla części 2 – 400,00 zł – słownie:(czterysta złotych i 00/100) dla części 3 – 550,00 zł – słownie: (pięćset pięćdziesiąt złotych i 00/100) dla części 4 – 380,00 zł – słownie: (trzysta osiemdziesiąt złotych i 00/100) dla części 5 – 500,00 zł – słownie: (pięćset złotych i 00/100) dla części 6 – 300,00 zł – słownie: (trzysta złotych i 00/100) dla części 7 – 280,00 zł - słownie: (dwieście osiemdziesiąt złotych i 00/100)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie głównego Projektanta 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Kwota wynagrodzenia ulegnie zmianie w następujących okolicznościach i na zasadach: a) w przypadku zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na pod-stawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wyna-grodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 2017, poz. 847 z późniejszymi zmianami), b) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpie-czeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne; - jeżeli Wykonawca, w terminie 30 dni od dnia wejścia przepisów dokonujących tych zmian złoży pisemny wniosek, a jeżeli złoży po terminie – od chwili złożenia, w którym Wykonawca wykaże bezpośredni wpływ tych zmian na koszty wykonania przedmiotu umowy, a Zamawiający uzna ten wniosek za zasadny. c) stawki podatku od towarów i usług.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-29, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu Miękinia dla jednostki urbanistycznej „A” w gminie Miękinia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą finansową skutków uchwalenia planu w zakresie i na obszarze ustalonym uchwałą Nr V/46/19 Rady Gminy Miękinia z dnia 28 lutego 2019 r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem opracowania jest aktualizacja miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu Miękinia dla jednostki urbanistycznej „A”, uchwalonego przez Radę Gminy Miękinia uchwałą nr LII/558/10 z dnia 23 sierpnia 2010 r, ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego Nr 193 z dnia 15 października 2010 r. - poz. 2954 (plan nr 48 w SIP Gminy Miękinia), a także zmian tego planu (plany nr 88, 102 i 107) poprzez: a) wyznaczenie nowych terenów zabudowy mieszkaniowej i usługowej, zgodnie z ustaleniami zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Miękinia uchwalonej w dniu 25 stycznia 2019 r., b) aktualizacja przebiegu dróg publicznych, w szczególności funkcjonującej od 2018 r. drogi wojewódzkiej (odcinka obwodnicy aglomeracyjnej Wrocławia), c) dostosowanie przeznaczenia terenów i parametrów zabudowy do aktualnych potrzeb społeczno-gospodarczych, w zgodzie z ustaleniami Studium. wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą finansową skutków uchwalenia planu w zakresie i na obszarze ustalonym uchwałą Nr V/46/19 Rady Gminy Miękinia z dnia 28 lutego 2019 r. Powierzchnia terenu objętego opracowaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - ok. 963 ha W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Miękinia, uchwalonym uchwałą Rady Gminy Miękinia nr IV/36/19 z dnia 25 stycznia 2019 r., określono kierunki rozwoju na: 1) zabudowę mieszkaniową z nieuciążliwymi usługami towarzyszącymi, 2) zabudowę usługową, 3) usługi oświaty, 4) usługi kultury, 5) usługi administracji, 6) usługi sportu, 7) cmentarz, 8) aktywność gospodarczą, 9) linię kolejową - teren zamknięty, 10) tereny pól z dopuszczeniem lokalizowania ogniw fotowoltaicznych wraz ze strefą ochronną, 11) tereny pól z dopuszczeniem obsługi rolnictwa, 12) tereny pól, łąk i pastwisk, 13) tereny infrastruktury technicznej, 14) zieleń, 15) tereny wód powierzchniowych, 16) tereny lasów, 17) dolesienia. Sporządzenie planu miejscowego dla przedmiotowego terenu ma na celu określenie przeznaczenia terenu zgodnie ze Studium i stworzenie podstaw do realizacji zabudowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71410000-5, 71400000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 13
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie głównego Projektanta (DGP) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Mrozów - rola i lasy” w gminie Miękinia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą finansową skutków uchwalenia planu w zakresie i na obszarze ustalonym uchwałą Nr IV/35/19 Rady Gminy Miękinia z dnia 25 stycznia 2019 r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem opracowania jest projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Mrozów - rola, lasy" w gminie Miękinia. Powierzchnia terenu objętego opracowaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - ok. 795 ha W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Miękinia, uchwalonym uchwałą Rady Gminy Miękinia nr IV/36/19 z dnia 25 stycznia 2019 r., określono kierunki rozwoju na: 1) tereny pól, łąk i pastwisk, 2) tereny lasów, 3) wody powierzchniowe, 4) dolesienia, 5) istniejące sieci przesyłowe (linia napowietrzna 110 kV, gazociąg wc). Sporządzenie planu miejscowego dla przedmiotowego terenu ma na celu określenie przeznaczenia terenu zgodnie ze Studium - na cele rolne i leśne oraz zakaz zabudowy. UWAGA: Wykonawca przekaże Zamawiającemu opracowanie kompletnego zamówienia w ilościach i terminach wskazanych we wzorach umów – SIWZ III.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71410000-5, 71400000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie głównego Projektanta (DGP) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części obrębu Wróblowice dla jednostki urbanistycznej „A”, uchwalonego przez Radę Gminy Miękinia uchwałą nr XLVIII/503/10 z dnia 30 kwietnia 2010 r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem opracowania jest aktualizacja miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części obrębu Wróblowice dla jednostki urbanistycznej „A”, uchwalonego przez Radę Gminy Miękinia uchwałą nr XLVIII/503/10 z dnia 30 kwietnia 2010 r, ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego Nr 121 z dnia 30 czerwca 2010 r. - poz. 1881, poprzez dostosowanie przeznaczenia terenów i parametrów zabudowy do aktualnych potrzeb społeczno-gospodarczych, w zgodzie z ustaleniami Studium, w szczególności: • przeznaczenie obszaru w północno-wschodniej części na zabudowę mieszkaniowo-usługową, • korekta linii zabudowy w rejonie istniejącej zabudowy wielorodzinnej. wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą finansową skutków uchwalenia planu w zakresie i na obszarze ustalonym uchwałą Nr VI/61/19 Rady Gminy Miękinia z dnia 29 marca 2019 r. Powierzchnia terenu objętego opracowaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - ok. 131 ha W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Miękinia, uchwalonym uchwałą Rady Gminy Miękinia nr IV/36/19 z dnia 25 stycznia 2019 r., określono kierunki rozwoju na: • zabudowę mieszkaniową z nieuciążliwymi usługami towarzyszącymi, • zabudowę usługową, • aktywność gospodarczą, • obsługę rolnictwa, • tereny lasów, • dolesienia. Sporządzenie planu miejscowego dla przedmiotowego terenu ma na celu określenie przeznaczenia terenu zgodnie ze Studium i stworzenie podstaw do realizacji zabudowy. UWAGA: Wykonawca przekaże Zamawiającemu opracowanie kompletnego zamówienia w ilościach i terminach wskazanych we wzorach umów – SIWZ III.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71410000-5, 71400000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 13
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie głównego Projektanta (DGP) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul. Innowacyjnej w obrębie geodezyjnym Wróblowice w gminie Miękinia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą finansową skutków uchwalenia planu w zakresie i na obszarze ustalonym uchwałą Nr II/10/18 Rady Gminy Miękinia z dnia 30 listopada 2018 r
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem opracowania jest projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul. Innowacyjnej w obrębie geodezyjnym Wróblowice w gminie Miękinia. Obecnie na przedmiotowym terenie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, uchwalony uchwałą nr XIV/125/07 Rady Gminy Miękinia z dnia 31 sierpnia 2007 r. (Dz. Urz. Woj. Dolnośląskiego Nr 257 z 2007 r., poz. 2963), w którym ustalono przeznaczenie na zabudowę mieszkaniową jednorodzinną. Powierzchnia terenu objętego opracowaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - ok. 4,5 ha W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Miękinia, uchwalonym uchwałą Rady Gminy Miękinia nr IV/36/19 z dnia 25 stycznia 2019 r., określono kierunki rozwoju na - aktywność gospodarczą. Sporządzenie planu miejscowego dla przedmiotowego terenu ma na celu określenie przeznaczenia terenu zgodnie ze Studium i stworzenie podstaw do realizacji zabudowy. UWAGA: Wykonawca przekaże Zamawiającemu opracowanie kompletnego zamówienia w ilościach i terminach wskazanych we wzorach umów – SIWZ III.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71410000-5, 71400000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 13
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie głównego Projektanta (DGP) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wschodniej części miejscowości Źródła w gminie Miękinia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą finansową skutków uchwalenia planu w zakresie i na obszarze ustalonym uchwałą Nr V/47/19 Rady Gminy Miękinia z dnia 28 lutego 2019r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem opracowania jest projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszar we wschodniej części miejscowości Źródła w gminie Miękinia. Powierzchnia terenu objętego opracowaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - ok. 22 ha W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Miękinia, uchwalonym uchwałą Rady Gminy Miękinia nr IV/36/19 z dnia 25 stycznia 2019 r., określono kierunki rozwoju na: 1) zabudowę mieszkaniową z nieuciążliwymi usługami towarzyszącymi, 2) aktywność gospodarczą, 3) drogę klasy GP (droga krajowa nr 94). Sporządzenie planu miejscowego dla przedmiotowego terenu ma na celu określenie przeznaczenia terenu zgodnie ze Studium i stworzenie podstaw do realizacji zabudowy. UWAGA: Wykonawca przekaże Zamawiającemu opracowanie kompletnego zamówienia w ilościach i terminach wskazanych we wzorach umów – SIWZ III.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71410000-5, 71400000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 13
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie głównego Projektanta (DGP) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu Gałów i obrębu Zakrzyce w gminie Miękinia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą finansową skutków uchwalenia planu w zakresie i na obszarze ustalonym uchwałą Nr V/45/19 Rady Gminy Miękinia z dnia 28 lutego 2019 r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem opracowania jest zmiana w trybie nowelizacji miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zagospodarowania przestrzennego części obrębu Gałów i obrębu Zakrzyce w gminie Miękinia, uchwalony przez Radę Gminy Miękinia uchwałą nr LIV/610/10 z dnia 29 października 2010 r., ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego Nr 11 z dnia 18 stycznia 2011 r. - poz. 140 w zakresie: a) wyznaczonych na rysunku planu linii zabudowy, obecnie bowiem na przedmiotowych terenach występują obowiązujące i nieprzekraczalne linie zabudowy. W czasie obowiązywania planu właściciele gruntów dokonali szereg podziałów geodezyjnych, w wyniku których powstały m. in. drogi wewnętrzne na terenach prywatnych. Na skutek tego niektóre obowiązujące linie zabudowy utraciły swoje znaczenie, bowiem dojazd do wydzielanych działek budowlanych będzie się odbywał z nowo wydzielonych dróg, b) korekty ustaleń tekstowych odpowiednio do w/w zmian, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą finansową skutków uchwalenia planu w zakresie i na obszarze ustalonym uchwałą Nr V/45/19 Rady Gminy Miękinia z dnia 28 lutego 2019 r. Zakres opracowania obejmuje również przygotowanie jednolitego tekstu i rysunku planu, po wejściu w życie w/w zmiany. Powierzchnia terenu objętego opracowaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - ok. 28 ha (zał. nr 1) oraz ok. 33 ha (zał. nr 2), tj. łącznie ok. 61 ha. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Miękinia, uchwalonym uchwałą Rady Gminy Miękinia nr IV/36/19 z dnia 25 stycznia 2019 r., określono kierunki rozwoju na: 1) zabudowę mieszkaniową z nieuciążliwymi usługami towarzyszącymi, 2) usługi sportu, 3) obsługę rolnictwa. UWAGA: Wykonawca przekaże Zamawiającemu opracowanie kompletnego zamówienia w ilościach i terminach wskazanych we wzorach umów – SIWZ III.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71410000-5, 71400000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie głównego Projektanta (DGP) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu geodezyjnego Lutynia w gminie Miękinia część „K” wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą finansową skutków uchwalenia planu w zakresie i na obszarze ustalonym uchwałą Nr III/22/18 Rady Gminy Miękinia z dnia 28 grudnia 2018 r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem opracowania jest zmiana w trybie nowelizacji miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zagospodarowania przestrzennego dla obrębu geodezyjnego Lutynia w gminie Miękinia część „K”, uchwalonego uchwałą nr XXV/221/16 Rady Gminy Miękinia z dnia 30 listopada 2016 r., ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego z dnia 14 grudnia 2016 r. - poz. 5833 w zakresie: a) wyznaczonych na rysunku planu linii zabudowy, obecnie bowiem na przedmiotowych terenach występują obowiązujące i nieprzekraczalne linie zabudowy. W czasie obowiązywania planu właściciele gruntów dokonali szereg podziałów geodezyjnych, w wyniku których powstały m. in. drogi wewnętrzne na terenach prywatnych. Na skutek tego niektóre obowiązujące linie zabudowy utraciły swoje znaczenie, bowiem dojazd do wydzielanych działek budowlanych będzie się odbywał z nowo wydzielonych dróg, b) korekty ustaleń tekstowych odpowiednio do ww. zmian. wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą finansową skutków uchwalenia planu w zakresie i na obszarze ustalonym uchwałą Nr V/45/19 Rady Gminy Miękinia z dnia 28 lutego 2019 r. Zakres opracowania obejmuje również przygotowanie jednolitego tekstu i rysunku planu, po wejściu w życie ww. zmiany. Zmiana dotyczy całego obszaru objętego planem (ok. 134 ha). W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Miękinia, uchwalonym uchwałą Rady Gminy Miękinia nr IV/36/19 z dnia 25 stycznia 2019 r., określono kierunki rozwoju na: 1) zabudowę mieszkaniową z nieuciążliwymi usługami towarzyszącymi, 2) usługi sportu, 3) usługi oświaty, usługi kultury, 4) zieleń. UWAGA: Wykonawca przekaże Zamawiającemu opracowanie kompletnego zamówienia w ilościach i terminach wskazanych we wzorach umów – SIWZ III.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71410000-5, 71400000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie głównego Projektanta (DGP) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno - parowych - Świeradów-Zdrój
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno - parowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI