Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie Gminy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie Gminy Halinów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoHalinów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-19
  • ZamawiającyGmina Halinów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-09
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie
Gminy Halinów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Halinów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269172

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spółdzielcza

1.5.2.) Miejscowość: Halinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-074

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halinow@halinow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie
Gminy Halinów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c4d98bf-f861-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141230

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001444/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej : halinow@halinow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym
a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę,
a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do komunikacji".
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania
z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku"
i „Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB.
7. Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w Rozdziale XIV ust.6), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji" dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania).
9. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji" jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 9 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi
w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii
z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Halinowa, adres
ul. Spółdzielcza 1, 05 – 074 Halinów
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: dorota.chrzanowska@halinow.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisanych ustawy p.z.p. związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykaz obszarów i powierzchni wskazanych do opracowania:
1.1. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Halinów – część B, gmina Halinów o powierzchni ok. 53 ha (Uchwała Nr XXXI.309.2021 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 27 maja 2021r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Halinów – część B, gmina Halinów ) – w skali 1:1000
1.2. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Hipolitów, gmina Halinów – część B o powierzchni ok. 18,5 ha (Uchwała Nr XLIII.399.2014 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 30 stycznia 2014 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Hipolitów, gmina Halinów zmieniona uchwałą Nr XXIV.197.2016 z dnia 28 lipca 2016 r. uchwałą Nr XV.171.2020 z dnia 27 stycznia 2020 r., uchwałą Nr XXI.215.2020 z dnia 18 czerwca 2020 r., uchwałą Nr XXIV.241.2020 z dnia 29 października 2020 r., uchwałą nr XXXI.310.2021 z dnia 27 maja 2021 r.) – w skali 1:1000
1.3. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Hipolitów, gmina Halinów – część C o powierzchni ok. 106,5 ha (Uchwała Nr XLIII.399.2014 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 30 stycznia 2014 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Hipolitów, gmina Halinów zmieniona uchwałą Nr XXIV.197.2016 z dnia 28 lipca 2016 r. uchwałą Nr XV.171.2020 z dnia 27 stycznia 2020 r., uchwałą Nr XXI.215.2020 z dnia 18 czerwca 2020 r., uchwałą Nr XXIV.241.2020 z dnia 29 października 2020 r., uchwałą nr XXXI.310.2021 z dnia 27 maja 2021 r.) – w skali 1:1000
1.4. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Hipolitów, gmina Halinów – część H o powierzchni ok. 39 ha (Uchwała Nr XLIII.399.2014 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 30 stycznia 2014 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Hipolitów, gmina Halinów zmieniona uchwałą Nr XXIV.197.2016 z dnia 28 lipca 2016 r. uchwałą Nr XV.171.2020 z dnia 27 stycznia 2020 r., uchwałą Nr XXI.215.2020 z dnia 18 czerwca 2020 r., uchwałą Nr XXIV.241.2020 z dnia 29 października 2020 r., uchwałą nr XXXI.310.2021 z dnia 27 maja 2021 r.) – w skali 1:1000
1.5. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Hipolitów, gmina Halinów – część I o powierzchni ok. 5,5 ha (Uchwała Nr XLIII.399.2014 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 30 stycznia 2014 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Hipolitów, gmina Halinów zmieniona uchwałą Nr XXIV.197.2016 z dnia 28 lipca 2016 r. uchwałą Nr XV.171.2020 z dnia 27 stycznia 2020 r., uchwałą Nr XXI.215.2020 z dnia 18 czerwca 2020 r., uchwałą Nr XXIV.241.2020 z dnia 29 października 2020 r., uchwałą nr XXXI.310.2021 z dnia 27 maja 2021 r.) – w skali 1:1000
1.6. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki nr 47 oraz części działek nr 37 i nr 54 w miejscowości Długa Kościelna, gmina Halinów o powierzchni ok 1,5 ha (Uchwała Nr XXXI.308.2021 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 27 maja 2021r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki nr 47 oraz części działek nr 37 i nr 54 w miejscowości Długa Kościelna, gmina Halinów) – w skali 1:1000
1.7. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działek nr 110/1, 110/2, 111, 112 i część działki nr 107 w miejscowości Brzeziny, gmina Halinów o powierzchni ok. 1,7 ha (Uchwała Nr XXXI.307.2021 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 27 maja 2021r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działek nr 110/1, 110/2, 111, 112 i część działki nr 107 w miejscowości Brzeziny, gmina Halinów) – w skali 1:1000
1.8. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki nr 358 w miejscowości Budziska, gmina Halinów o powierzchni ok. 2,63 ha (Uchwała Nr IX.96.2019 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 26 czerwca 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki nr 358 w miejscowości Budziska, gmina Halinów) – w skali 1:1000
1.9. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miejscowości Stary Konik, gmina Halinów – obszar nr 1 o powierzchni ok. 12,5 ha (Uchwała Nr XXIX.291.2021 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 25 lutego 2021 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miejscowości Stary Konik, gmina Halinów – obszar nr 1)
1.10. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miejscowości Stary Konik, gmina Halinów – obszar nr 2 o powierzchni ok. 2,5 ha (Uchwała Nr XXIV.244.2021 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 29 października 2020r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miejscowości Stary Konik, gmina Halinów – obszar nr 2) – w skali 1:1000
1.11. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miejscowości Stary Konik, gmina Halinów – obszar nr 3 o powierzchni ok. 30 ha (Uchwała Nr XXIX.290.2021 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 25 lutego 2021r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miejscowości Stary Konik, gmina Halinów – obszar nr 3) – w skali 1:1000
1.12. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działek nr 178 i nr 205 w miejscowości Nowy Konik, gmina Halinów o powierzchni ok. 8,56 ha (Uchwała Nr XXIX.289.2021 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 25 lutego 2021r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działek nr 178 i nr 205 w miejscowości Nowy Konik, gmina Halinów) – w skali 1:1000
1.13. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części miejscowości Józefin, gmina Halinów o powierzchni ok. 3,05 ha (Uchwała Nr XLIII.414.2018 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 30 kwietnia 2018r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części miejscowości Józefin, gmina Halinów) – w skali 1:1000
1.14. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Michałów, gmina Halinów – część A o powierzchni ok. 377 ha (Uchwała Nr XXXI.311.2021 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 27 maja 2021 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Michałów, gmina Halinów, zmieniona uchwałą nr XXXII.324.2021 z dnia 29 czerwca 2021 r.) – w skali 1:1000
1.15. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miejscowości Wielgolas Duchnowski, gmina Halinów – część A o powierzchni ok. 55 ha (Uchwała Nr XXIX.288.2021 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 25 lutego 2021 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miejscowości Wielgolas Duchnowski, gmina Halinów) – w skali 1:1000
1.16. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miejscowości Wielgolas Duchnowski, gmina Halinów – część B o powierzchni ok. 288 ha (Uchwała Nr XXIX.288.2021 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 25 lutego 2021 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miejscowości Wielgolas Duchnowski, gmina Halinów) – w skali 1:1000.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy Pzp. Udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7), będzie polegać na wykonaniu planów zagospodarowania przestrzennego o maksymalnej łącznej powierzchni do 1000 ha. Udzielone zamówienie będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej przy utrzymaniu cen jednostkowych na roboty planistyczne z możliwością ich waloryzacji o wskaźnik inflacji.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (O) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
O = (C) + (D) + (T)
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Doświadczenie głównego projektanta (D) - waga kryterium 30%.
3) Termin wykonania pierwszego etapu prac wg harmonogramu (T) - Waga: 10%

1) Cena (C) – waga 60%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

2) Doświadczenie co najmniej dwóch Głównych projektantów planu (D) - waga kryterium 30%.
Maksymalna ilość punktów 30 pkt (po 15 pkt dla każdego z Głównych Projektantów)

Punkty zostaną przyznane za wykazanie doświadczenia osób wskazanych w rozdziale VIII ust. 2 pkt 4 lit a pełniących funkcję Głównego Projektanta w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu, w następujący sposób:

Główny Projektant nr 1
0 - 5 - 0 pkt
6 - 10 - 7 pkt
11 i więcej - 15 pkt

Główny Projektant nr 2
0 - 5 - 0 pkt
6 - 10 - 7 pkt
11 i więcej - 15 pkt

a) 0 pkt za wykazanie, że osoby wskazane do pełnienia funkcji Głównego Projektanta posiadają doświadczenie w pełnieniu funkcji Głównego Projektanta do pięciu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym uchwalonych w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu, które zostały ogłoszone w dzienniku urzędowym województwa;
b) 7 pkt za wykazanie, że osoby wskazane do pełnienia funkcji Głównego Projektanta posiadają doświadczenie w pełnieniu funkcji Głównego Projektanta co najmniej sześciu ale nie więcej niż dziesięciu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym uchwalonych w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu, które zostały ogłoszone w dzienniku urzędowym województwa;
c) 15 pkt za wykazanie, że osoby wskazane do pełnienia funkcji Głównego Projektanta posiadają doświadczenie w pełnieniu funkcji Głównego Projektanta co najmniej jedenastu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym uchwalonych w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu, które zostały ogłoszone w dzienniku urzędowym województwa;

Maksymalne doświadczenie podlegające punktacji to co najmniej jedenaście miejscowych planów. Oznacza to, że Wykonawca, który wykaże więcej niż 11 miejscowych planów wykonanych przez jednego Głównego Projektanta, nie otrzyma więcej niż 15 punktów.

W kryterium doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia pełniącej funkcję Głównego Projektanta zostanie zastosowana powyższa punktacja w oparciu o wymagane w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 4 litera a) doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia, które należy uwzględnić w Załączniku nr 1 - Formularzu Oferty. Niedołączenie do oferty doświadczenia Głównych Projektantów oznaczać będzie, iż Wykonawcy nie zostaną przyznane punkty w tym kryterium.

3) Termin wykonania pierwszego etapu prac wg harmonogramu (T)/ Waga: 10%
Maksymalna ilość punktów 10 pkt

Za zaoferowanie terminu krótszego niż 5 miesięcy, Wykonawca otrzyma ilość
punktów zgodną z poniższym wykazem:
 termin 5 miesięcy = 0 pkt z tym, że otrzymanie 0 pkt w tym kryterium nie spowoduje odrzucenia oferty;
 termin 4 miesięcy = 5 pkt;
 termin 2-3 miesięcy = 10 pkt,
W przypadku zaoferowania terminu krótszego niż 2 miesiące, Zamawiający przyjmie do oceny ofert termin 2 miesięcy.

Zamawiający przyzna punkty na podstawie informacji podanych w Załączniku nr 1 - Formularzu Ofertowym (OFERTA).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie głównego projektanta

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania pierwszego etapu prac wg harmonogramu

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek w tym zakresie, jeżeli wykaże, że dysponuje zespołem dziesięcioosobowym, w którego skład wejdą następujące osoby:
a) główny projektant - minimum 2 osoby które spełniają co najmniej jeden z niżej podanych warunków w pkt od a) do e) oraz spełniają warunek opisany w pkt f):
a) posiada uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym na podstawie ustawy z dnia 12 lipca 1984 r. o planowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 1989 r. Nr 17, poz. 99 z późn. zm.)
b) posiada uprawnienia urbanistyczne na podstawie art. 51 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 1999 r. Nr 15, poz. 139 z późn. zm.);
c) posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej uzyskane na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117);
d) posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie architektury, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej;
e) posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie innym niż określony w lit. d) oraz ukończył studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej;
f) posiadają doświadczenie (każdy oddzielnie) w sporządzeniu co najmniej dwóch uchwalonych i obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obszarów wsi/miejscowości lub miasta w tym przynajmniej jednego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszary szczególnego zagrożenia powodzią

b) minimum jedna osoba sporządzająca prognozę oddziaływania na środowisko, która spełnia co najmniej jeden z niżej podanych warunków w pkt od a) do b) oraz spełnia warunek opisany w pkt c):
a) ukończyła, w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, co najmniej studia pierwszego stopnia lub studia drugiego stopnia, lub jednolite studia magisterskie na kierunkach związanych z kształceniem w obszarze:
- nauk ścisłych z dziedzin nauk chemicznych,
- nauk przyrodniczych z dziedzin nauk biologicznych oraz nauk o Ziemi,
- nauk technicznych z dziedzin nauk technicznych z dyscyplin: biotechnologia, górnictwo i geologia inżynierska, inżynieria środowiska,
- nauk rolniczych, leśnych i weterynaryjnych z dziedzin nauk rolniczych, nauk leśnych
b) ukończyła, w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, co najmniej studia pierwszego stopnia lub studia drugiego stopnia, lub jednolite studia magisterskie i posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracach w zespołach przygotowujących raporty o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko lub prognozy oddziaływania na środowisko, lub brała udział w przygotowaniu co najmniej 5 raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko lub prognoz oddziaływania na środowisko.
c) posiadająca doświadczenie w sporządzaniu co najmniej trzech prognoz oddziaływania na środowisko do planów miejscowych o powierzchni minimum 200 ha każdy, w tym co najmniej dwóch uchwalonych i obowiązujących przed terminem składania ofert
c) minimum jedna osoba odpowiedzialna za wykonanie opracowania ekofizjograficznego, posiadająca doświadczenie w sporządzaniu co najmniej trzech opracowań ekofizjograficznych stanowiących podstawę do planów o powierzchni min. 200 ha każdy, w tym co najmniej dwóch uchwalonych i obowiązujących przed terminem składania ofert;
d) minimum jedna osoba odpowiedzialna za zakres komunikacji, posiadająca doświadczenie w sporządzeniu co najmniej trzech projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w tym co najmniej dwóch o powierzchni min. 200 ha w zakresie rozwiązań komunikacyjnych w tym co najmniej dwóch uchwalonych i obowiązujących przed terminem składania ofert;
e) minimum jedna osoba odpowiedzialna za zakres przygotowania prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, posiadająca doświadczenie w sporządzeniu co najmniej pięciu prognoz skutków finansowych uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

Dodatkowo Zamawiający wymaga i uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że:

f) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ostatnich 3 latach zatrudniał rocznie minimum 10 osób na umowę o pracę,
g) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali co najmniej dwa miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego wsi/miejscowości lub miast (z wyłączeniem lasu), dla obszarów nie mniejszych niż po 200 ha dla każdego z nich, z których przynajmniej jeden obejmował obszary szczególnego zagrożenia powodzią, opublikowanych w Dzienniku Urzędowym Województwa (jako usługę wykonaną zamawiający przyjmie datę publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa);
h) w okresie ostatnich 3 lat wykonali co najmniej 14 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, których łączna powierzchnia opracowania wynosi co najmniej 900 ha w tym: wykonali co najmniej jeden miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla terenu o przeznaczeniu pod funkcję infrastruktury technicznej związanej z elektroenergetyką o minimalnej powierzchni 0,5 ha i co najmniej jeden miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego obejmujący teren autostrady lub drogi ekspresowej lub drogi krajowej;
oraz załączy dowody, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275),
z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 7 do SWZ
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz
z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 p.z.p. oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 1 p.z.p. - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale VIII – załącznik nr 3 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego opisanym w Rozdziale VIII, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 4 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy
z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy określa załącznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-19 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-17

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie usługi oczyszczenia działki z gałęzi, karp - Przysucha
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę wykonanie usługi oczyszczenia działki z gałęzi, karp. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Rozbudowa boiska wielofunkcyjnego - etap 1
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Karosacja samochodu pożarniczego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Zagospodarowanie zieleni w Parku Pałacowym w Kościelcu.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI