Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla Gminy i Miasta...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla Gminy i Miasta Ujazd - II postępowanie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoUjazd
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-26
  • ZamawiającyGMINA UJAZD
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-18
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00419758
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla Gminy i Miasta Ujazd - II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA UJAZD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648014

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Kościuszki 6

1.5.2.) Miejscowość: Ujazd

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-225

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: (044) 719 21 23 wew. 48, 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@ujazd.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.ujazd.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla Gminy i Miasta Ujazd - II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5effcd2-bfc8-4807-8194-ccc7b4ca9ab4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419758

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057323/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla Gminy i Miasta Ujazd..

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5effcd2-bfc8-4807-8194-ccc7b4ca9ab4

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5effcd2-bfc8-4807-8194-ccc7b4ca9ab4

tj. adres strony internetowej prowadzonego postępowania służącej do komunikowania się zamawiającego z wykonawcami, w
szczególności do elektronicznego składania ofert, oświadczenia, o którym mowa w art. 125.
ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, innych oświadczeń i dokumentów oraz do
składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ.
W uzasadnionych przepadkach, gdy nie będzie obiektywnych możliwości korzystania z platformy e zamówienia, Zamawiający
dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wykonawcy, lub zamawiającego, przy czym e-mail
zamawiającego to:
inwestycje@ujazd.com.pl, z zastrzeżeniem, że ofertę składa się tylko za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (zamierzający złożyć ofertę) musi posiadać konto z rolą „Wykonawca”,
posiadający uprawnienia do składania Ofert, na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont
użytkownika oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na
stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki.
Wykaz poszczególnych dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu oraz ich forma, sposób sporządzania i
przekazywania zostały określone przez Zamawiającego w SWZ.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik),
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
Wykaz poszczególnych dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu oraz ich forma, sposób sporządzania i
przekazywania zostały określone przez Zamawiającego w treści ogłoszenia oraz szczegółowo w SWZ.
Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa”.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
Pozostałe informacje z uwagi na ilość znaków niniejszego pola zawiera SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami SWZ na stronie postępowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z postanowieniami SWZ na stronie postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIR.271.16.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 pn.: „Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla 5 obszarów położonych w obrębie geodezyjnym Ujazd (miasto Ujazd)”.
1) Przedmiot zamówienia polega na opracowaniu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla 5 obszarów położonych w obrębie geodezyjnym Ujazd (miasto Ujazd) obejmujących:
a) rejon ul. Przedszkolnej i Rokicińskiej (o powierzchni około 8,7 ha),
b) rejon ul. Łąkowej, Niewiadowskiej i Północnej (o powierzchni około
10,2 ha),
c) rejon ul. Parkowej, Pasikonika i Antolin (o powierzchni około 21,7 ha),
d) rejon ul. Polnej (o powierzchni około 7,4 ha),
e) rejon ul. Południowej (o powierzchni około 7,2 ha),
wraz z opracowaniem ekofizjograficznym, przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzeniem prognozy oddziaływania ustaleń planu na środowisko oraz udziałem w czynnościach związanych z opracowaniem.

2) Granice obszarów objętych opracowaniem planu zostały określone
w uchwale Rady Miejskiej w Ujeździe nr LXXXV/663/24 z dnia 28 marca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w obrębie geodezyjnym Ujazd, w rejonach ul. Przedszkolnej i Rokicińskiej, ul. Łąkowej, Niewiadowskiej i Północnej, ul. Parkowej, Pasikonika i Antolin, ul. Polnej oraz ul. Południowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie Głównego Projektanta

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 pn.: „Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla 2 obszarów położonych w obrębach geodezyjnych Młynek – Władysławów i Niewiadów – Szymanów oraz w obrębie geodezyjnym Sangrodz”.
1) Przedmiot zamówienia polega na opracowaniu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w:
a) obrębach geodezyjnych Młynek – Władysławów i Niewiadów – Szymanów (o powierzchni około 7,7 ha),
b) obrębie geodezyjnym Sangrodz (o powierzchni około 1,8 ha),
wraz z opracowaniem ekofizjograficznym, przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzeniem prognozy oddziaływania ustaleń planu na środowisko oraz udziałem w czynnościach związanych z opracowaniem.

2) Granice obszarów objętych opracowaniem planu zostały określone w Uchwale Rady Miejskiej w Ujeździe nr LXXXV/664/24 z dnia 28 marca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w gminie Ujazd w obrębach geodezyjnych Młynek – Władysławów i Niewiadów – Szymanów oraz w obrębie geodezyjnym Sangrodz.

4. Uszczegółowieniem przedmiotu zamówienia do poszczególnych części zamówienia są ww. uchwały Rady Miejskiej stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie Głownego projektanta

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia w zakresie wszystkich części zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,
1) którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) nie podlegają wykluczeniu.
2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełniać warunki określone
w art. 112 Pzp, dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej.

W zakresie części 1 zamówienia:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże:
2.1 że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej 2 (dwie) usługi, polegające na opracowaniu w ramach każdej z usług projektu/ów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub opracowaniu zmiany miejscowego/ych planu/ów zagospodarowania przestrzennego, a podjęte uchwały przez właściwego miejscowo Wojewodę w sprawie zatwierdzenia tych opracowań są prawomocne (upłynął termin na złożenie sprzeciwu).
Przedmiotowy warunek udziału w postępowaniu jest wspólny dla obu części zamówienia. Wykonawca może powołać się na te same usługi w zakresie obu części zamówienia, co oznacza iż może złożyć jeden wykaz na obie części.

2.2 że dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zadania (Główny projektant), i która:

a) spełnia jeden z warunków w zakresie wykształcenia i kwalifikacji zawodowych określonych w art. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, tj.:
1) nabyła uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym na podstawie ustawy z dnia 12 lipca 1984 r. o planowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1989 r. poz. 99, 178 i 192, z 1990 r. poz. 198 i 505 oraz z 1993 r. poz. 212);
2) nabyła uprawnienia urbanistyczne na podstawie art. 51 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1999 r. poz. 139, z późn. zm.);
3) posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej uzyskane na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r. poz. 932 i 1650);
4) posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie architektury, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej;
5) posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie innym niż określony w pkt 4 oraz ukończyła studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej;
6) jest obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, która nabyła kwalifikacje zawodowe do projektowania zagospodarowania przestrzeni i zagospodarowania przestrzennego w skali lokalnej i regionalnej odpowiadające wymaganiom określonym w pkt 4 lub 5.
b) w okresie ostatnich 5 (pięć) lat przed upływem terminu składania ofert, była autorem lub współautorem co najmniej 2 (dwóch) projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian.
Niniejszy warunek (ust. 2.2 lit. a i b) jest wspólny dla obu części, co oznacza, iż Wykonawca może posługiwać się jedną osobą, a tym samym może złożyć jeden wspólny wykaz usług.


W zakresie części 2 zamówienia:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże:
2.1 że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej 2 (dwie) usługi, polegające na opracowaniu w ramach każdej z usług projektu/ów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub opracowaniu zmiany miejscowego/ych planu/ów zagospodarowania przestrzennego, a podjęte uchwały przez właściwego miejscowo Wojewodę w sprawie zatwierdzenia tych opracowań są prawomocne (upłynął termin na złożenie sprzeciwu).
Przedmiotowy warunek udziału w postępowaniu jest wspólny dla obu części zamówienia. Wykonawca może powołać się na te same usługi w zakresie obu części zamówienia, co oznacza iż może złożyć jeden wykaz na obie części.
2.2 że dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zadania (Główny projektant), i która:
a) spełnia jeden z warunków w zakresie wykształcenia i kwalifikacji zawodowych określonych w art. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, tj.:
1) nabyła uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym na podstawie ustawy z dnia 12 lipca 1984 r. o planowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1989 r. poz. 99, 178 i 192, z 1990 r. poz. 198 i 505 oraz z 1993 r. poz. 212);
2) nabyła uprawnienia urbanistyczne na podstawie art. 51 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1999 r. poz. 139, z późn. zm.);
3) posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej uzyskane na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r. poz. 932 i 1650);
4) posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie architektury, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej;
5) posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie innym niż określony w pkt 4 oraz ukończyła studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej;
6) jest obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, która nabyła kwalifikacje zawodowe do projektowania zagospodarowania przestrzeni i zagospodarowania przestrzennego w skali lokalnej i regionalnej odpowiadające wymaganiom określonym w pkt 4 lub 5.
b) w okresie ostatnich 5 (pięć) lat przed upływem terminu składania ofert, była autorem lub współautorem co najmniej 2 (dwóch) projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian.
Niniejszy warunek (ust. 2.2 lit. a i b) jest wspólny dla obu części, co oznacza, iż Wykonawca może posługiwać się jedną osobą, a tym samym może złożyć jeden wspólny wykaz usług.
3. Wykluczeniu z postępowania podlega wykonawca:
1) wobec którego zachodzą okoliczności określone w art. 108 ust. 1 Pzp;
2) wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawca, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
4) wykonawca, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 9 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunku dotyczącego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły “spełnia – nie spełnia”, na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zobowiązany będzie złożyć (po złożeniu oferty, tylko na wezwanie zamawiającego), lub inni wykonawcy w przypadkach, o których mowa w art. 274 ust. 2 Pzp, aktualnych na dzień ich złożenia:
1) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 6 do SWZ);
W przypadku składania oferty na dwie części wykonawca składa jeden wykaz usług. Wykonawca może złożyć dwa wykazy usług.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – (załącznik nr 7 do SWZ).
W przypadku składania oferty na dwie części wykonawca co do zasady składa jeden wykaz zamieszczając w nim jedną osobę. Wykonawca może złożyć dwa wykazy osób odrębnie na każdą z części zamówienia, jeżeli części będą realizowały różne osoby.
3. Jeżeli wykonawca podlega wykluczeniu ze względu na zaistnienie okoliczności wskazanych w przepisach znajdujących zastosowanie w postępowaniu – wykonawca przedkłada dowody, wskazujące na spełnienie przesłanek określonych w art. 110 ust 2 ustawy Pzp (samooczyszczenie).
4. Podmiotowe środki dowodowe powinny być złożone zgodnie z postanowieniami niniejszej SWZ, a w zakresie nieuregulowanym zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca dostarcza z ofertą:
1) formularz oferty,
2) oświadczenie wykonawcy, a w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z
nich składa osobne oświadczenie (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ):
a) potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu,
w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
b) potwierdzające, że zachodzi względem niego brak podstaw do wykluczenia z postępowania;
3) Pełnomocnictwo, jeżeli oferty nie podpisał wykonawca;
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), do oferty
musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy.
4) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby), potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków
udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (zgodne ze wzorem stanowiącym
załącznik nr 3 do SWZ);
5) zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji ich zasobów – jeżeli Wykonawca w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów (wzór zobowiązania
stanowi załącznik nr 4 do SWZ);
6) oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ).
7) Jeżeli wykonawca podlega wykluczeniu ze względu na zaistnienie okoliczności wskazanych w przepisach znajdujących
zastosowanie w postępowaniu – wykonawca przedkłada dowody, wskazujące na spełnienie przesłanek określonych w art.
110 ust 2 ustawy Pzp (samooczyszczenie)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w
niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści
pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
Dokumenty te powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie,
w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą,
przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani do przedstawienia Zamawiającemu umowy cywilnoprawnej określającej rolę i
zadania poszczególnych Wykonawców oraz zasady ich współdziałania podczas realizacji zamówienia. Zamawiający może
żądać przedstawienia wyżej wskazanej umowy, o ile nie została załączona do oferty.
4. Pozostałe informacje zawiera SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, oraz innych zmian, w przypadku zaistnienia następujących okoliczności, o ile będą miały wpływ na zmianę terminu lub zwiększenie wynagrodzenia:
1) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie umowy zgodnie z jej treścią a w szczególności: powódź, akty wandalizmu, awarie, katastrofy, zgony, wprowadzenie stanu klęski żywiołowej, zagrożenia, epidemii, pandemii, działania wojenne,
2) zmiany przepisów prawa mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu umowy,
3) istotne ograniczenia w dostępie do terenu lub do dokumentów dla realizacji przedmiotu umowy,
4) przedłużające się w stosunku do obowiązujących przepisów procedury
lub postępowania administracyjne, cywilne, karne lub inne, w szczególności wydanie przez uprawnione organy władzy publicznej uchwał, decyzji, zaświadczeń, uzgodnień lub opinii, których udział jest przewidziany w procedurze uchwalania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, z powodów za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
5) konieczność powtórzenia czynności planistycznych nie będących konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron umowy,
6) działania osób trzecich niezależne od stron umowy uniemożliwiające lub znacznie utrudniające wykonanie umowy we wskazanym terminie,
7) czynniki zewnętrzne (gospodarcze), które wymuszają dokonanie zmian w umowie,
8) inne okoliczności nieokreślone w ust. 1 uniemożliwiające wykonania w terminie przedmiotu umowy.

2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w sposobie wypłaty wynagrodzenia brutto określonego w §5 ust. 1 umowy, należnego Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w momencie podpisania umowy, na udokumentowany wniosek Wykonawcy zawierający szczegółowe uzasadnienie zaistniałych okoliczności, w szczególności:
1) w przypadku odrębnego procedowania i uchwalania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Ujazd, Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia przez Wykonawcę więcej niż jednej faktury VAT po zakończeniu danego etapu prac, określonego w §4 ust. 1 umowy, każdorazowo na podstawie podpisanego przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego,
(...)

Pozostałe zmiany zawiera wzór umowy na cz 1 i cz. 2.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-26 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Podstawy wykluczenia zawarto w sekcji warunki udziału w postępowaniu.

Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których mowa powyżej wykonawca/wykonawca występujący wspólnie/
podmiot udostępniający zasoby przedkłada wraz z ofertą odpowiednie oświadczenie, zgodnie z wzorem załączonym do
SWZ.

Jeżeli wykonawca podlega wykluczeniu ze względu na zaistnienie okoliczności wskazanych w przepisach znajdujących
zastosowanie w postępowaniu – wykonawca przedkłada dowody, wskazujące na spełnienie przesłanek określonych w art. 110 ust 2 ustawy Pzp (samooczyszczenie).

Wykonawca zobowiązany jest udzielić na przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi należytego wykonania na okres co najmniej 24 miesięcy. Uprawnienia Zamawiającego wynikające z udzielonej gwarancji i rękojmi zawiera wzór umowy.

Wszelkie inne informacje istotne dla niniejszego postępowania i udzielenia zamówienia określa SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę serwis pieca Immergas- Brzeziny
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę serwis pieca Immergas. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI