Odtworzenie siedliska lęgowego rybitwy rzecznej Sterna hirundo poprzez utworzenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odtworzenie siedliska lęgowego rybitwy rzecznej Sterna hirundo poprzez utworzenie plaż żwirowych na fragmentach dwóch wysp na zbiornikach Zakole A i Zakole B w obszarze Natura 2000 Dolina Dolnej Skawy PLB120005” w ramach projektu LIFE16 NAT/PL/000766 pn. „Ochrona siedlisk ptaków wodno-błotnych w Dolinie Górnej Wisły”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach programu LIFE oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2019-10-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyRegionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-04
  • Numer ogłoszenia605259-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 605259-N-2019 z dnia 2019-10-04 r.

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie: Odtworzenie siedliska lęgowego rybitwy rzecznej Sterna hirundo poprzez utworzenie plaż żwirowych na fragmentach dwóch wysp na zbiornikach Zakole A i Zakole B w obszarze Natura 2000 Dolina Dolnej Skawy PLB120005” w ramach projektu LIFE16 NAT/PL/000766 pn. „Ochrona siedlisk ptaków wodno-błotnych w Dolinie Górnej Wisły”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach programu LIFE oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
LIFE16 NAT/PL/000766 pn. „Ochrona siedlisk ptaków wodno-błotnych w Dolinie Górnej Wisły”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 12080353600000, ul. Mogilska  25 , 31-542  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 619 81 20, 619 81 21, , e-mail izabela.znamirowska.rakow@rdos.gov.pl, , faks 12 619 81 22.
Adres strony internetowej (URL): http://krakow.rdos.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.krakow.rdos.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Ofertę należy złożyć pisemnie w siedzibie Zamawiającego - Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, pokój 912 (sekretariat) do dnia 14 października 2019 r. do godziny 11:00

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odtworzenie siedliska lęgowego rybitwy rzecznej Sterna hirundo poprzez utworzenie plaż żwirowych na fragmentach dwóch wysp na zbiornikach Zakole A i Zakole B w obszarze Natura 2000 Dolina Dolnej Skawy PLB120005” w ramach projektu LIFE16 NAT/PL/000766 pn. „Ochrona siedlisk ptaków wodno-błotnych w Dolinie Górnej Wisły”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach programu LIFE oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Numer referencyjny: LF.082.21.2019.PN.ML
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odtworzeniu plaż żwirowych na wyspach zlokalizowanych na zbiorniku wodnym Zakole A i Zakole B, zgodnie ze szczegółowym opisem, zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ – OPZ Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część 1: odtworzenie plaż żwirowych o powierzchni ok 500 m2 jako siedliska lęgowego dla rybitwy rzecznej (Sterna hirundo) na wyspie na zbiorniku wodnym Zakole A. Część 2: odtworzenie plaż żwirowych o powierzchni 200 m2 jako siedliska lęgowego dla rybitwy rzecznej (Sterna hirundo) na wyspie na zbiorniku wodnym Zakole B. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia, zgodnie z treścią art. 29 ust. 3a ustawy pzp, zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U z 2019 r., poz. 1040), osoby wykonujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę pracowników fizycznych - wykonujących koszenie, usuwanie chwastów, roboty ziemne.

II.5) Główny kod CPV: 77314000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
77312000-0
77312100-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-11-27

II.9) Informacje dodatkowe: Skrócenie terminu realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Wskazany w sekcji II.8 termin jest maksymalnym terminem realizacji zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - Dotyczy Części I: Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 złotych brutto, która obejmowała co najmniej odchwaszczanie, koszenie traw, usuwanie roślin. - Dotyczy Części II: Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 złotych brutto, która obejmowała co najmniej odchwaszczanie, koszenie traw, usuwanie roślin. Minimalnych warunków dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającym warunkom niżej określonym - wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 2 osoby do wykonywania prac objętych zamówieniem, z których każda posiada doświadczenie w koszeniu traw, odchwaszczaniu i usuwaniu roślin. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną Część zamówienia, wówczas musi on dysponować odpowiednio zwielokrotnioną ilością osób, o kwalifikacjach i doświadczeniu jak wyżej, tzn. w przypadku złożenia oferty na dwie Części zamówienia wymagane jest dysponowanie co najmniej 4 osobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności z zachowaniem warunków dopuszczalności zmiany umowy określonych przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Istotna zmiana postanowień umowy w zakresie zmiany sposobu i terminów wykonania umowy jest dopuszczalna: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na sposób realizacji, zakres lub termin wykonania przedmiotu umowy; 2) gdy zaistnieją okoliczności (w tym warunki atmosferyczne) uniemożliwiające choćby częściowe wykonywanie umowy, 3) gdy wystąpienie siły wyższej rozumianej jako wydarzenie nieprzewidywalne o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), nie do uniknięcia, pozostające poza racjonalną kontrolą stron, następstwom którego strony nie mogły zapobiec, uniemożliwi którejkolwiek ze stron realizację zobowiązań w ramach niniejszej umowy; 4) gdy działania osób trzecich uniemożliwiają wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy Wykonawcy, 5) przypadku zaistnienia sytuacji powodujących niemożność realizacji przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności czasowe wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; 6) w przypadku konieczności zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; 7) w przypadku zaistnienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy, które nie zostały przewidziane w ustępach poprzedzających, a z przyczyn obiektywnych uniemożliwiły wykonanie zamówienia w przewidzianym pierwotnie terminie. 3. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w zakresie ceny ofertowej jeżeli: 1) łączna wartość zmian jest mniejsza niż 10 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 7 ust. 1 niniejszej umowy; 2) w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym – zmiana nastąpić może na podstawie pisemnego zawiadomienia Zamawiającego. 4. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 powyżej, termin wykonania przedmiotu umowy zostanie wydłużony o czas trwania przeszkody, uniemożliwiającej prowadzenie prac. 5. W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w ust. 2 powyżej, prowadzących do ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenie, o którym mowa w § 7 ust. 1 umowy może ulec zmniejszeniu o wartości niewykonanych prac. Wynagrodzenie zostanie proporcjonalnie zmienione. 6. W przypadku, gdy w ocenie Wykonawcy zaistnieją okoliczności, o których mowa w ust. 2 i 3 powyżej, uzasadniające zmianę umowy, będzie on zobowiązany do przekazania Zamawiającemu pisemnego wniosku dotyczącego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 7. Wniosek, o którym mowa w ust. 6 powyżej powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 8. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany umowy i terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany wraz z uzasadnieniem. 9. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany: 1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy takich jak np. zmiana rachunku bankowego, 2) danych teleadresowych, 3) danych rejestrowych, 4) zmiany redakcyjne umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-14, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane - na podstawie art. 93 ust 1a ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo sporządzone w formie pisemnej, określające co najmniej: osobę pełnomocnika, zakres reprezentacji oraz zawierające wskazanie postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Otwarcie Ofert nastąpi w sali konferencyjnej, w siedzibie Zamawiającego, pod adresem: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, piętro VIII, w dniu 14.10.2019 r. o godz. 11:15
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Odtworzenie plaż żwirowych o powierzchni ok 500 m2 jako siedliska lęgowego dla rybitwy rzecznej (Sterna hirundo) na wyspie na zbiorniku wodnym Zakole A.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Oznakowanie w terenie powierzchni pod plażę, zgodnie z załącznikiem mapowym nr 2 i 3. 2. Wytyczenie i przygotowanie miejsca do złożenia odpadów organicznych z oczyszczenia terenu. Miejsce zostanie wytyczone przez Wykonawcę po uzgodnieniu z przedstawicielami Zamawiającego przy rozpoczęciu prac. 3. Mechaniczne usunięcie roślin w obrębie wyznaczonej powierzchni pod plażę wraz z darnią i podziemnymi częściami roślin na głębokości do 40 cm (w zależności od możliwości gruntowych). Dopuszczona jest możliwość pracy minikoparką. 4. Złożenie usuniętych części roślin w miejscu, o którym mowa w pkt 2 powyżej. 5. Wykonanie wykopów liniowych po obrzeżach projektowanej plaży w celu osadzenia blachy stalowej do głębokości max 100 cm (w miarę możliwości gruntu). Dopuszczona jest możliwość pracy minikoparką. 6. Ułożenie pasa blachy stalowej wzdłuż ścian wykopu. 7. Zasypanie wykopów liniowych z obsypaniem blachy oraz zagęszczeniem ręcznie warstwami ziemi. 8. Wstępne utwardzenie i zagęszczenie gruntu po przekopaniu mechanicznym i oczyszczeniu z podziemnych części roślin na głębokości do 40 cm. 9. Wyznaczenie miejsca usytuowania drenażu, wykonanie wykopów pod usytuowanie rur drenarskich. 10. Wykonanie odwodnień według schematów przedstawionych w załącznikach nr 1 i 4 do OPZ. Jedno odwodnienie powinno przypadać maksimum na 50 m2 powierzchni plaży żwirowej, czyli należy wykonać minimum 10 odwodnień na powierzchni plaży. 11. Wyprowadzenie odpowiednio spadków terenu do każdego z odpływów. 12. Utwardzenie powierzchni poprzez zwałowanie terenu mechanicznie przed wyłożeniem folii, ewentualne uzupełnienie ubytków w gruncie. 13. Wyłożenie przygotowanej powierzchni folią lub innym materiałem zapewniającym trwałe utrzymanie efektu – nie zarastania plaży. 14. Równomierne wysypanie plaży 8-10-cio centymetrową warstwą żwiru płukanego o frakcji 2-16 mm. 15. Rozlokowanie na plaży wolnostojących drewnianych daszków i większych gałęzi, dających schronienie pisklętom rybitwy rzecznej. Planowane jest usytuowanie jednego z ww. elementów na 10 metrów kwadratowych plaży, łącznie 50 elementów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77314000-4, 77312000-0, 77312100-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 124177,22
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Skrócenie terminu realizacji zamówienia jest jednym z kryterium oceny ofert. wskazany w pkt.4) termin jest maksymalnym dopuszczalnym terminem realizacji zamówienia.


Część nr: 2 Nazwa: Odtworzenie plaż żwirowych o powierzchni 200 m2 jako siedliska lęgowego dla rybitwy rzecznej (Sterna hirundo) na wyspie na zbiorniku wodnym Zakole B.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Oznakowanie w terenie powierzchni pod plażę, zgodnie z załącznikiem mapowym nr 2 i 3. 2. Wytyczenie i przygotowanie miejsca do złożenia odpadów organicznych z oczyszczenia terenu. Miejsce zostanie wytyczone przez Wykonawcę po uzgodnieniu z przedstawicielami Zamawiającego przy rozpoczęciu prac. 3. Mechaniczne usunięcie roślin w obrębie wyznaczonej powierzchni pod plażę wraz z darnią i podziemnymi częściami roślin na głębokości do 40 cm (w zależności od możliwości gruntowych). Dopuszczona jest możliwość pracy minikoparką. 4. Złożenie usuniętych części roślin w miejscu, o którym mowa w pkt 2 powyżej. 5. Wykonanie wykopów liniowych po obrzeżach projektowanej plaży w celu osadzenia blachy stalowej do głębokości max 100 cm (w miarę możliwości gruntu). Dopuszczona jest możliwość pracy minikoparką. 6. Ułożenie pasa blachy stalowej wzdłuż ścian wykopu. 7. Zasypanie wykopów liniowych z obsypaniem blachy oraz zagęszczeniem ręcznie warstwami ziemi. 8. Wstępne utwardzenie i zagęszczenie gruntu po przekopaniu mechanicznym i oczyszczeniu z podziemnych części roślin na głębokości do 40 cm. 9. Wyznaczenie miejsca usytuowania drenażu, wykonanie wykopów pod usytuowanie rur drenarskich. 10. Wykonanie odwodnień według schematów przedstawionych w załącznikach nr 1 i 4 do OPZ. Jedno odwodnienie powinno przypadać maksimum na 50 m2 powierzchni plaży żwirowej, czyli należy wykonać minimum 4 odwodnienia na powierzchni plaży. 11. Wyprowadzenie odpowiednio spadków terenu do każdego z odpływów. 12. Utwardzenie powierzchni poprzez zwałowanie terenu mechanicznie przed wyłożeniem folii, ewentualne uzupełnienie ubytków w gruncie. 13. Wyłożenie przygotowanej powierzchni folią lub innym materiałem zapewniającym trwałe utrzymanie efektu – nie zarastania plaży. 14. Równomierne wysypanie plaży 8-10-cio centymetrową warstwą żwiru. 15. Rozlokowanie na plaży wolnostojących drewnianych daszków i większych gałęzi, dających schronienie pisklętom rybitwy rzecznej. Planowane jest usytuowanie jednego z ww. elementów na 10 metrów kwadratowych plaży, łącznie 20 elementów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77314000-4, 77312000-0, 77312100-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 57785,58
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Skrócenie terminu realizacji zamówienia jest jednym z kryterium oceny ofert. wskazany w pkt.4) termin jest maksymalnym dopuszczalnym terminem realizacji zamówienia.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje pracowników do malowania, szpachlowania - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy pracowników do malowania oraz szpachlowania. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Lokalizacja: woj. małopolskie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: Sukcesywna dostawa szczepionek przeciwko meningokokom
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI