Obsadzenie klombów, gazonów, wież, skrzynek i donic wraz z pielęgnacją

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsadzenie klombów, gazonów, wież, skrzynek i donic wraz z pielęgnacją
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzegom
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-02
  • ZamawiającyGmina Strzegom
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00063735
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsadzenie klombów, gazonów, wież, skrzynek i donic wraz z pielęgnacją

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 38

1.5.2.) Miejscowość: Strzegom

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 856 05 99

1.5.8.) Numer faksu: 74 856 05 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsadzenie klombów, gazonów, wież, skrzynek i donic wraz z pielęgnacją

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a485099f-92e9-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063735

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000303/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Obsadzenie klombów,gaznonów,wież, skrzynek i donic wraz z pielęgnacją

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń
między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej
zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020
r. poz. 344). Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Komunikacja w postępowaniu odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej za
pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Moduł „Wyślij wiadomość” nie służy
do składania ofert.
Adres strony internetowej służącej do elektronicznego składania ofert wraz z załącznikami:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/strzegom.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem
Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom
2. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (Platformie zakupowej) w
drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu,
że oferta została zaszyfrowana i złożona.
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się
datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij
wiadomość”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
4. W przypadku stosowania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu,
Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES, b) Pliki w innych formatach niż PDF
zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
5. Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
6. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać wymogi „Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji
elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
7. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES. 8. Zamawiający
rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf.
9. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: a) .zip, b) .7Z. 15. Wśród rozszerzeń powszechnych a nie występujących w rozporządzeniu, o którym mowa w SWZ występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone
w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
10. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platforma zakupowa.pl:
a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego
nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer
minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf. 11. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzura informacyjna RODO została zawarta w rozdziale 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzura informacyjna RODO została zawarta w rozdziale 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIiZP.271.3.2022.AJk

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1 Przedmiotem zamówienia jest obsadzenie klombów, gazonów, wież, skrzynek i donic materiałem własnym wykonawcy oraz całosezonową pielęgnacją klombów, gazonów i donic wraz z likwidacją nasadzeń w 2022r. na terenie miasta Strzegom.
2.2 Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV):
CPV: 77310000 – 6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
2.3 Obowiązkiem Wykonawcy będzie dostarczenie sadzonek będących własnością Wykonawcy, obsadzenie kwiatami klombów kwiatowych oraz donic i skrzynek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, wraz z całosezonową pielęgnacją, podlewaniem i uzupełnianiem sadzonek.
2.4 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
I. Letnie obsadzenie klombów oraz donic i skrzynek na terenie Miasta Strzegom kwiatami;
II. Całosezonową pielęgnację klombów, ampli, gazonów i wież zlokalizowanych na Terenia miasta Strzegom od momentu rozpoczęcia nasadzenia od 160 października 2022r
2.5 I. Letnie obsadzenie klombów, ampli, gazonów i wieży zlokalizowanych na terenie miasta Strzegom kwiatami obejmuje:
2.5.1 Obsadzenie kwiatami klombów od 20 maja 2022r. do 31 maja 2022r., wg zestawionych powierzchni, w sposób i terminach podanych poniżej:
klomb przed budynkiem Urzędu Miejskiego - 109 m2 , klomb przy ul. Rynek - 33,40 m2, klomb przy ul. Rynek - 32,20 m2, klomb przy ul. Rynek - 37,40 m2, klomb przy ul. Rynek-21,80 m2, klomb przy ul. Rynek - 23,50 m2, klomb przy ul. Rynek - 17,10 m2, klomb przy ul. Rynek - 45,88 m2, klomb przy ul. Rynek - 29,20 m2, klomb przy ul. Rynek - 18,60 m2, klomb przy ul. Rynek - 26,50 m2, klomb przy ul. Rynek - 19,80 m2, klomb przy ul. Dąbrowskiego - 12,40 m2, klomb przy ul. Dąbrowskiego - 21,60 m2, klomb przy ul. Dąbrowskiego - 26,20 m2, klomb przy ul. Dąbrowskiego - 12,40 m2, klomb przy fontannie -7,90 m2, klomb przy fontannie - 22,30 m2, klomb przy fontannie - 28,60 m2, klomb przy fontannie - 5,20 m2, klomb przy fontannie - 7,40 m2, klomb przy fontannie - 28,30 m2, klomb przy fontannie - 23,50 m2, klomb przy fontannie - 10,20 m2, klomby przy pomniku 1000-lecia – 10,20 m2 2x87m2 = 174 m2 .
Ogólna powierzchnia klombów wynosi 794,38 m2 (w tym rośliny wieloletnie - kule bukszpanu, cisy). Klomb przed budynkiem Urzędu Miasta obsadzony ma być: brgonią solenia łącznie 600 szt. (czerwoną 150szt., żółtą 150szt., pomarańczową 150 szt., białą 150 szt.).
Klomby obsadzone mają być: a) kanną koloru mieszanego łącznie 690 sztuk (czerwoną 230 szt., żółtą 230 szt., pomarańczową ilość 230 szt.), b) pelargonią Champion koloru mieszanego łącznie 3600 sztuk (czerwoną ilość 1200 szt., białą ilość 1200 szt., różową ilość 1200 szt.).
Klomb przy pomniku 1000-lecia obsadzony ma być: begonią semperflorens łącznie 4 350 szt. ( biała – 2 175 szt., czerwona – 2 175 szt.).
Aranżację klombów wykonawca powinien obowiązkowo uzgodnić z zamawiającym. O obsadzeniu klombów Wykonawca powinien powiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem.
2.5.2 Obsadzenie kwiatami gazonów 27 szt. w terminie od 20 maja 2022 r. do 31 maja 2022 r. w następujących miejscach:
a) w obrębie Strzegomskiego Rynku - 20 sztuk
b) w obrębie ul. Boh. Getta - 3 sztuk
c) parku strzegomskiego od strony ul. Kościuszki- 2 sztuk
d) w obrębie ul. Niepodległości - 2 sztuk
Każdy z gazonów powinien zostać obsadzony w kompozycji 4 sztuki surfinii, 2 szt. kanny, 2 szt. ipomea. Zapotrzebowanie na kwiaty do kompozycji:
a) surfinia koloru mieszanego łącznie 108 sztuk (czerwona 36 szt., różowa 36 szt., biała 36 szt.),
b) kanna koloru mieszanego łącznie 54 sztuk (żółta 18 szt., czerwona 18 szt., pomarańczowa 18 szt.
c) ipomea batatas marguerite – łącznie 54 sztuk.
Aranżację gazonów Wykonawca powinien uzgodnić z Zamawiającym. Obsadzenie gazonów wykonawca powinien powiadomić zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem.
2.5.3 Obsadzenie pelargoniami bluszczolistnymi pojedynczymi donic jiflor:
a) 153 sztuk po 6 sztuk sadzonek – łącznie 918 sztuk sadzonek pelargonii bluszczolistnej koloru czerwonego i zawieszenie donic na latarniach ulicznych w miejscach wskazanych przez zamawiającego do dnia 20 maja 2022r. (Rynek ul. Świdnicka, ul. Paderewskiego, ul. Boh. Getta, Aleja Wojska Polskiego w Strzegomiu),
b) 12 sztuk po 6 sztuk sadzonek – w kompozycji 4 sztuk pelargonia bluszczolistna pojedyncza i 2 sztuki ipomei. Zapotrzebowanie na kwiaty do kompozycji:
- pelargonia bluszczolistna pojedyncza łącznie 48 sztuk (biała 16 szt., czerwona 16 szt., różowa
16 szt.),
- ipomea batatas marguerite 24 szt.
i zawieszenie donic na latarniach ulicznych przy fontannie do dnia 20 maja 2022r. na terenie Rynku w Strzegomiu.
c) 10 sztuk po 8 sztuk sadzonek – w kompozycji 8 sztuk pelargonia bluszczolistna pojedyncza. Zapotrzebowanie na kwiaty do kompozycji: pelargonia bluszczolistna pojedyncza łącznie 80 sztuk (biała 20 szt., czerwona 30 szt., różowa 30 szt.) i zawieszenie donic na latarni ulicznej do dnia 20 maja 2022r. na Rondzie Księdza Jerzego Popiełuszki w Strzegomiu.
d) 8 szt. po 4 szt. sadzonek pelargonii bluszczolistnej pojedynczej koloru lila-róża, razem 32 szt. roślin i zawieszenie donic na latarniach przed Urzędem Miejskim, w Strzegomiu do dnia 20 maja 2022r.
Donice Wykonawca odbierze z Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Strzegomiu, Aleja Wojska Polskiego 75 na swój koszt.
2.5.4 Obsadzenie pelargoniami bluszczolistnymi pojedynczymi koloru lila - róż, skrzynek balkonowych na budynek Urzędu Miejskiego, w ilości 73 sztuk po 3 rośliny w skrzynce – łącznie 219 sztuk i umieszczenie skrzynek na tarasach budynku Urzędu Miejskiego w Strzegomiu do dnia 20 maja 2022r.
Skrzynki Wykonawca odbierze z Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Strzegomiu, Aleja Wojska Polskiego 75 na swój koszt.
2.5.5 Obsadzenie wież kwiatowych pelargonią bluszczolistną pojedynczą w kolorach: czerwonym, białym, malinowym:
 3 szt. wież H2000 po 110 szt. sadzonek na wieży – łącznie 330 szt. sadzonek i umieszczenie wież na terenie miasta Strzegom,
 2 szt. wież H700 po 50 szt. sadzonek na wieży – łącznie 100 szt. sadzonek i umieszczenie wieży na terenie miasta Strzegomia,
 1 szt. H 1200 po 80 szt. sadzonek na wieży i umieszczenie na terenie miasta Strzegom;
2.5.6 Obsadzenie wieży kwiatowych pelargonią bluszczolistną pojedynczą w kolorze lila – róża:
 1szt.wieży H1800 łącznie po 100 szt. sadzonek i umieszczenie wieży przed Urzędem Miejski w Strzegomiu do dnia 20 maja 2022r.
Wieże wykonawca odbierze z Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Strzegomiu, Aleja
Wojska Polskiego 75 na swój koszt.
Zaopatrzenie na kwiaty do kompozycji łącznie 510 sztuk: kolor czerwony – 170 szt., kolor biały – 170 szt.; kolor różowy – 170szt.
2.6 Wykaz sadzonek do nasadzeń w sezonie wegetacyjnym 2022r.
(Nazwa, sztuki)
Kanna czerwona 248
Kanna pomarańczowa 248
Kanna żółta 248
Pelargonia champion czerwona 1100
Pelargonia champion biała 1100
Pelargonia champion różowa 1100
Surfinia czerwona 36
Surfinia różowa 36
Surfinia biała 36
Ipomea batatas marguerite 78
Pelargonia bluszczolistna pojedyncza czerwona 1034
Pelargonia bluszczolistna pojedyncza biała 206
Pelargonia bluszczolistna pojedyncza różowa 216
Pelargonia bluszczolistna pojedyncza lila - róż 351
Begonia solenia kolor czerwony 150
Begonia solenia żółta 150
Begonia solenia biała 150
Begonia solenia pomarańczowa 150
Begonia semperflorens biała 2175
Begonia semperflorens czerwony 2175
2.7 II. Całosezonowa pielęgnacja dotyczy klombów, ampli, gazonów i wież zlokalizowanych na terenie miasta Strzegom od momentu rozpoczęcia nasadzeń do 16 października 2022r.
2.7.1 Pielęgnacje nasadzeń od momentu rozpoczęcia nasadzeń do dnia 16 października 2022r. , która dotyczy m.in.:
a) Podlewanie według potrzeb nie doprowadzających do więdnięcia i zasuszania rośli,
b) Podlewanie ( należy nie dopuścić do zachwaszczenia gleby w klombach oraz gazonach) minimum 1 raz w miesiącu,
c) Nawożenie nawozami mineralnymi ( w zależności od kondycji roślin należy używać nawozów wpływających na wzrost roślin, kwitnienie, wybarwianie),
d) Czyszczenie raz w miesiącu,
e) Uzupełnianie sadzonek uschniętych, zamrożonych, uszkodzonych przez zwierzęta i osoby trzecie,
f) Wywozu powstałej przy pielęgnacji rabat biomas,
g) Likwidację nasadzeń i przekopanie gleby łącznie powierzchni 794,38 m2 od 16 października 2022r. ( lub wcześniej po uszkodzeniu roślin przez mróz) do 30 października 2022r.
2.8 Wymagania dodatkowe
- donice jiflor oraz skrzynki przed posadzeniem kwiatów należy zdezynfekować w celu zabezpieczenia roślin przed zarażeniem chorobami posezonowymi. Do posadzenia roślin należy zastosować podłoże typowe dla pelargonii z zastosowaniem odpowiedniego nawozu wolnouwalniającego,
- w maju w momencie umieszczania donic jiflor na latarniach ulicznych oraz skrzynek na budynku Urzędu Miejskiego rośliny muszą być krępe, zwarte o krótkich międzywęźlach bez znamion chorobowych. Rośliny muszą być w fazie kwitnienia z dużą ilością mocno zainicjowanych pąków kwiatowych. Rośliny mają tworzyć koronę wokół naczynia,
- rośliny do nasadzeń klombów i gazonów muszą być krępe, w fazie kwitnienia, zwarte o krótkich międzywęźlach bez znamion chorobowych, dobrze wybarwione. Zwis roślin minimum 20cm,
- zamawiający zastrzega, że sadzonki, które uległy uschnięciu, wykonawca będzie musiał uzupełnić niezwłocznie na własny koszt bez dodatkowej zapłaty. Ubytki roślin zniszczonych z winy osób trzecich lub zdarzeń losowych wykonawca będzie musiał uzupełnić na koszt własny, za materiał zapłaci zamawiający.
2.9 Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt wykonywanego przedmiotu zamówienia, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi – określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację zadania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się
kryteriami: cena, czas wykonania nasadzeń uzupełniających i aspekty środowiskowe - pochodzenie środków ochrony roślin.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania nasadzeń uzupełniających

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty środowiskowe - pochodzenie środków ochrony roślin

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
określone dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w kwocie 3 000.000,00 zł (słownie złotych: trzy miliony 00/100),
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
należycie zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na obsadzeniu klombów lub gazonów lub skrzynek lub donic materiałem własnym wykonawcy wraz z całosezonową pielęgnacją nasadzeń o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy 00/100) każda.
Wykonawca musi wykazać, że usługi wykonane zostały w sposób należyty i prawidłowo ukończone. Usługi te mogą stanowić odrębne zamówienia lub wchodzić w zakres jednego przedsięwzięcia. Zamawiający w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez wykonawców, z zastrzeżeniem, że co najmniej jeden wykonawca spełni warunek określony w pkt. 4.3.4 w pełnym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo
oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ.
3. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane - załącznik nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SWZ (informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5,7 ustawy Pzp),
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ (informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu),
3) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SWZ,
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 4.4.3) SWZ w sytuacji, kiedy wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie polegał na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w zakresie wskazanym w załączniku nr 5 do SWZ,
5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku:
- gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, a wykonawca, składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika,
- wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
3) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wszyscy posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5) W przypadku, o którym mowa w pkt. 4 i 5, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/usługi wykonają poszczególni wykonawcy - załącznik nr 4 do SWZ.
6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt 5.1 1) SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
7) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w SWZ oraz w załączniku nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-02 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-31

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy: Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności sadzenia.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma budowlana zatrudni do budowy domów jednorodzinnych samodzielne brygady - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Firma budowlana zatrudni do budowy domów jednorodzinnych samodzielne brygady. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI