Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nasadzenia kwiatów ozdobnych w koszach, konstrukcjach i wieżach kwietnikowych oraz na skwerach zieleni miejskiej wraz z utrzymaniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://e-propublico.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nasadzenia kwiatów ozdobnych w koszach, konstrukcjach i wieżach kwietnikowych oraz na skwerach zieleni miejskiej wraz z utrzymaniem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d9bef5c-889d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001345/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Nasadzenia kwiatów w doniczkach, wieżach i skwerach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niniejsze postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.2. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl.3. W uzasadnionych przypadkach np. awarii platformy dopuszczalna jest komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy wskazane poniżej, z zastrzeżeniem, że ofertę składa się tylko za pośrednictwem platformy e-ProPublico.4. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.5. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-ProPublico.pl/ oraz uznaje go za wiążący.6. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy.7. Szczegółowe informacje o sposobie porozumiewania się i wymagania formalne dotyczące składanych dokumentów zostały opisano w rozdziale 13 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle, z siedzibą przy ul. Grzegorza Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, adres e-mail: prezydent@kedzierzynkozle.pl, tel. 77/40-50-338;2) sposób kontaktu z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Kędzierzyn-Koźle: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Grzegorza Piramowicza 32, adres e-mail: inspektor@kedzierzynkozle.pl, tel. 77/40-50-346; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zamówienia podstawowego;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a także Spółka Datacomp Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (adres: ul. Gen. Henryka Dąbrowskiego 24, 30-532 Kraków), nr Rejestru KRS 0000193067, jako właściciel Platformy on-line działającej pod adresem https://e-ProPublico.pl/, na której Zamawiający prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz. U. z 2011 nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) (…)2. Szczegółowy opis dotyczący ochrony danych osobowych zebranych przez Zamawiającego w toku postępowania został zawarty w rozdziale 23 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.14.2021.AW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje:1-1. Wykonanie prac w zakresie obsadzenia i utrzymania 4 wież kwietnikowych będących własnością Gminy, w tym:a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą w 4 wieżach kwietnikowych,b) zakup i obsadzenie do 20 maja 2021 wież begonią stale kwitnącą niską czerwoną i różową, w każdej z wież po 180szt.c) pielęgnację kwiatów w wieżach (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie w okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb,d) uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez OSR zniszczonych lub brakujących roślin (tego samego gatunku),e) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 15 listopada i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą o odpadach.1-2. Przygotowanie, obsadzenie oraz zawieszenie na latarniach na płycie Rynku doniczek dostarczonych przez Zamawiającego:a) przygotowanie, przetransportowanie 10 kompletów (dwie skręcane części) doniczek dostarczonych przez Zamawiającego,b) w każdej połówce doniczki musi być:- pelargonia tyrolska czerwona lub różowa w ilości 6 szt.,- Pelargonia Calliope Dark Red szt. 2- komarzyca "Variegata" szt. 2c) podlewanie, plewienie, nawożenie, wykonywanie niezbędnych oprysków w okresie od zawieszenia do 15 października, uzupełnianie brakujących roślin w terminie do 7 dni od zgłoszenia braku przez OSR,d) uzupełnianie zniszczonych lub brakujących doniczek w terminie do 7 dni od zgłoszenia braku przez OSR,e) w terminie do 15 listopada usunięcie doniczek z latarni, oczyszczenie z ziemi, przekazanie Zamawiającemu oraz przewiezienie w miejsce wskazane,f) w terminie od 15 maja 2021r. do 18 maja 2021r. zawieszenie w obecności przedstawiciela Zamawiającego doniczek na wskazanych latarniach.1-3. Nasadzenie na wskazanej przez Zamawiającego rabacie na ul. Pamięci Sybiraków kwiatów na powierzchni łącznej 9,5 m2, w Parku Pojednania przy pomniku Jana Pawła II na powierzchni 40 m 2 oraz w innych wskazanych na terenie Parku Pojednania miejscach na powierzchni 70 m 2 . Zakres prac obejmuje:a) usunięcie warstwy starej ziemi i nawiezienie w to miejsce ziemi urodzajnej z nawozem na wskazanych rabatach i miejscach nasadzeń w Parku Pojednania o łącznej pow. 110 m2,na głębokość 20 cm, Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru protokolarnego powierzchni po wybraniu ziemi, a przed uzupełnieniem nowej,b) spulchnienie ziemi oraz obsadzenie wskazanych na ul. Pamięci Sybiraków powierzchni 9,5 m2 klombów , begonia Dragon Red w ilości 12 szt. na 1 m2, w terminie do 22 maja 2021,c) zakup i nasadzenie w terminie do 22 maja 2021 begonii stale kwitnącej niskiej przy pomniku Jana Pawła II w Parku Pojednania na powierzchni 40 m 2 w ilości 30 szt. na 1 m2,d) zakup i nasadzenie w Parku Pojednania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na powierzchni 21 m2 (5 kółek), w terminie do 22 maja 2021 , begonii Dragon Red w ilości 12 szt. na 1m2,e) zakup i nasadzenie w Parku Pojednania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, na powierzchni 49 m2, w terminie do 22 maja 2021, begonii stale kwitnącej niskiej w ilości 30 szt. na 1 m2,f) podlewanie, plewienie, nawożenie, wykonywanie niezbędnych oprysków posadzonych roślin, w okresie od posadzenia do 15 października, uzupełnianie w terminie do 7 dni od zgłoszenia braku, obumarłych lub brakujących roślin,g) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 15 listopada i zagospodarowanie powstałych odpadów zgodnie z ustawą o odpadach,h) zakup i obsadzenie 10 dostarczonych przez Zamawiającego doniczek begonią Dragon Red w ilości 4 szt. na doniczkę oraz uzupełnienie ziemi.1-4. Wykonanie prac w zakresie obsadzenia i utrzymania 5 donic ozdobnych przy al. Jana Pawła II nr 4 będących własnością Gminy:a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą w 5 donicach po powierzchni łącznej 27m2,b) zakup i obsadzenie do 20 maja 2021 górnej części donicy rośliną tawuła japońska MAGIC CARPET 'Walbuma'.w ilości 5 szt./m2 , przy czym górna część łącznie ma powierzchnię 14 m2 c) zakup i obsadzenie do 20 maja 2021 dolnej części donicy rośliną begonia wielkokwiatowa biała w ilości 20 szt./m2 , przy czym dolna część łącznie ma powierzchnię 13 m2,d) pielęgnacja kwiatów w donicach (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie w okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb,e) uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez OSR zniszczonych lub brakujących roślin,f) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 30 października i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (z wyjątkiem tawuły japońskiej),g) w terminie od 2 do 10 listopada obsadzenie donic bratkami żółtymi i białymi w ilości 30 szt/m2.1-5. Wykaz prac w zakresie obsadzenia klombu przy ul. Krzywoustego - 650 szt. aksamitka:a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą powierzchni łącznej 31 m2,b) zakup i obsadzenie do 20 maja 2021 - aksamitka 650 szt.,c) pielęgnacja kwiatów (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie w okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb,d) uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez OSR zniszczonych lub brakujących roślin,e) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 15 listopada i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą o odpadach.1-6. Wykaz prac w zakresie obsadzenia klombu przy pomniku Józefa Piłsudzkiego - 400 szt. begonia stale kwitnąca:a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą powierzchni łącznej 15 m2,b) zakup i obsadzenie do 20 maja 2021 begonią stale kwitnącą niską czerwoną 200 szt. i białą 200 szt.c) pielęgnacja kwiatów (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie w okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb,d) uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez OSR zniszczonych lub brakujących roślin,e) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 30 października i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą o odpadach,f) w terminie od 2 do 10 listopada obsadzenie klombu bratkami białymi i czerwonymi w ilości 200 szt. w każdym kolorze.1-7. Wykaz prac w zakresie obsadzenia klombu przy ul. Chrobrego aksamitką - 260 szt.a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą powierzchni łącznej 20 m2,b) zakup i obsadzenie do 20 maja 2021 - aksamitka 260 szt.c) pielęgnacja kwiatów (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie w okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb,d) uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez OSR zniszczonych lub brakujących roślin,e) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 15 listopada i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawa o odpadach.1-8. Wykonanie prac w zakresie obsadzenia i utrzymania donicy ozdobnej przy pomniku na Placu Pamięci Rodła:a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą w donicy o powierzchni łącznej 2 m2,b) zakup i obsadzenie do 20 maja 2021 donicy rośliną begonia Red dragon 20 szt. na 1 m2c) pielęgnacja kwiatów w donicy (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie o okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb,d) uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez OSR zniszczonych lub brakujących roślin,e) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 30 października i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą o odpadach,f) w terminie od 2 do 10 listopada obsadzenie donicy bratkami żółtymi lub białymi w ilości 30 szt/m2.2. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1) Wszystkie sadzonki muszą być w początkowej fazie kwitnienia oraz rozkrzewione na co najmniej trzy pędy.2) Wykonawca zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi Zamawiającego zakupionego materiału przed posadzeniem w celu akceptacji. 3. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: pielęgnacja zieleni.4. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. ww. niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. Projektowane Postanowienia Umowy, oraz załączniki zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego stanowiące integralną częścią SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Cena całkowita brutto [zł]Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * wagagdzie: - Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof – cena badanej oferty2.Deklarowana ilość uzupełnień roślin, min 10% - max 30%Punkty będą przyznawane w następujący sposób:Deklarowane 30% uzupełnień roślin w okresie obowiązywania umowy - 40 pkt., Deklarowane 25% uzupełnień roślin w okresie obowiązywania umowy - 30 pkt., Deklarowane 20% uzupełnień roślin w okresie obowiązywania umowy - 20 pkt.,Deklarowane 10% uzupełnień roślin w okresie obowiązywania umowy - 10 pkt.Uwaga! Zamawiający odrzuci oferty, które będą zakładały Deklarowaną ilość uzupełnień roślin mniejszą niż 10% w okresie obowiązywania umowy.W okresie od powieszenia lub posadzenia do 30 lipca wszelkie zniszczenia i braki w roślinach muszą być uzupełnione w terminie do 7 dni od dnia zgłoszenia tymi samymi gatunkami, a po tym terminie innymi dostępnymi na rynku zatwierdzonymi przez Zamawiającego.10% uzupełnień roślin w okresie obowiązywania umowy jest obligatoryjne. W przypadku niepodania w ofercie Deklarowanej ilości uzupełnień roślin Zamawiający odrzuci ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowana ilość uzupełnień roślin
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8