Nasadzenia krzewów ozdobnych i drzew w ramach realizacji projektów Budżetu Obywatelskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Nasadzenia krzewów ozdobnych i drzew w ramach realizacji projektów Budżetu Obywatelskiego (pn.” 14 nowych drzew na Mokotowie” BO/22/04/0082,pn. ”Zieleń zamiast betonu” BO/22/04/0093,
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-17
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00383002
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nasadzenia krzewów ozdobnych i drzew w ramach realizacji projektów Budżetu Obywatelskiego (pn.” 14 nowych drzew na Mokotowie” BO/22/04/0082,pn. ”Zieleń zamiast betonu” BO/22/04/0093,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000059

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 25/27

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-517

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.mokotow@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mokotow.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nasadzenia krzewów ozdobnych i drzew w ramach realizacji projektów Budżetu Obywatelskiego (pn.” 14 nowych drzew na Mokotowie” BO/22/04/0082,pn. ”Zieleń zamiast betonu” BO/22/04/0093,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3b27741-460d-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383002

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000299/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Nasadzenia drzew i krzewów w ramach projektu BO

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem systemu dostępnego pod adresem
https://zamowienia.um.warszawa.pl, zwanego dalej Systemem lub drogą mailową na adres przetargi.mokotow@um.warszawa.pl (ze
wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania). Wielkość pliku załączonego do pojedynczego e-maila nie może
przekraczać rozmiaru 10MB.
Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne do przekazania danych dotyczące systemu https://zamowienia.um.warszawa.pl:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;
- komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
- zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
- włączona obsługa JavaScript;
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf
Format kodowania i oznaczania czasu:
- plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość
otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
- oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wymagania sprzętowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert:
W przypadku składania oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
Wykonawca musi posiadać:
- Kwalifikowany podpis elektroniczny osoby składającej ofertę w Systemie;
- Włączona w przeglądarce obsługa JavaScript;
- Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej –
do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla
systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do
oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)
- Zainstalowana aplikacja Szafir Host
- Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego. Prawidłowość zainstalowania w/w komponentów
można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.
W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej z podpisem osobistym, wykonawca musi posiadać:
- E-dowód osobisty osoby składającej ofertę w Systemie;
- Włączona w przeglądarce opcja obsługi JavaScript;
- Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej –
do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla
systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do
oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)
- Zainstalowana aplikacja Szafir Host;
- Zainstalowane oprogramowanie do obsługi e-dowodu E-dowód menadżer dostępne na stronie https://www.gov.pl/web/e-dowod;
- Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik karty e-dowód.
Prawidłowość zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku
„SPRAWDŹ PODPIS”.
W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym, wykonawca musi posiadać:
- Profil zaufany osoby składającej ofertę w Systemie.
Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda
ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-IV-WZP.271.98.2022.DKO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sadzenie krzewów liściastych żywopłotowych (dopuszcza się materiał kopany z gruntu):
Prace polegają na:
1. zebraniu zanieczyszczeń i usunięciu chwastów wieloletnich,
2. zdjęciu darni (gdy sadzenie odbywa się w miejscu istniejącego trawnika) i nadmiaru gruntu,
3. przekopaniu gruntu na głębokość ok. 25cm (ręcznie w pobliżu drzew),
4. usuniecie resztek chwastów wieloletnich,
5. wyrównaniu powierzchni gruntu,
6. nawiezieniu i równomiernym rozłożeniu warstwy ziemi urodzajnej (grubość warstwy nie mniej niż 5cm),
7. przygotowaniu / rozplanowaniu miejsc do nasadzeń,
8. wykopaniu rowu o szerokości i głębokości dostosowanej do wielkości systemu korzeniowego sadzonych roślin; krzewy muszą zostać posadzone w linii prostej;
9. całkowitej zaprawie dołów ziemią urodzajną (kwasowość ziemi od 5,5–6,5 pH),
10. przygotowaniu materiału do nasadzeń (rozluźnienie systemu korzeniowego zgodnie z potrzebami),
11. sadzeniu krzewów w odległości od krawężnika 40–60cm oraz zachowaniem odległości od pnia drzew 50cm i przysypaniu brył korzeniowych krzewów ziemia urodzajną do poziomu na jakim rosły w szkółce,
12. rozstawa sadzenia: ligustr pospolity 8szt./mb, porzeczka alpejska oraz irga błyszcząca 6szt./mb
13. dociśnięciu ziemi wokół krzewów,
14. podlaniu min. 5 litrami wody na 1 krzew (nie zależnie od opadów atmosferycznych),
15. wywozie nadmiaru gruntu z wykopów oraz zebranego z powierzchni.
16. powierzchnia rabaty po zakończeniu prac powinna być obniżona w stosunku do powierzchni gruntu sąsiedniego, trawnika lub nawierzchni chodnika (krawężnika) o min. 5cm,
17. po posadzeniu należy wykonać cięcie formujące na wysokość około 30-40cm od powierzchni gruntu,
18. po posadzeniu krzewów należy zabezpieczyć nasadzenia siatką z tworzywa sztucznego (wys. 50cm) przytwierdzonej do drewnianych palików (średnica palika toczonego nie mniej niż 5 cm), rozstaw palików przy mocowaniu siatki 100 cm, paliki wbite w grunt na głębokość min. 35 cm.

Sadzenie krzewów liściastych, pnączy i bylin:
Prace polegają na:
1. zebraniu zanieczyszczeń i usunięciu chwastów wieloletnich,
2. zdjęciu darni (gdy sadzenie odbywa się w miejscu istniejącego trawnika) i nadmiaru gruntu,
3. przekopaniu gruntu na głębokość ok. 25cm (ręcznie w pobliżu drzew),
4. usuniecie resztek chwastów wieloletnich,
5. wyrównaniu powierzchni gruntu,
6. nawiezieniu i równomiernym rozłożeniu warstwy ziemi urodzajnej (grubość warstwy nie mniej niż 5cm),
7. przygotowaniu / rozplanowaniu dołów do nasadzeń,
8. wykopaniu dołów zgodnie do wielkości pojemników z krzewami (doły muszą być przynajmniej o 10 cm głębsze i szersze w stosunku do bryły korzeniowej),
9. całkowitej zaprawie dołów ziemią urodzajną (kwasowość ziemi od 5,5–6,5 pH),
10. przygotowaniu materiału do nasadzeń (rozluźnienie systemu korzeniowego zgodnie z potrzebami),
11. sadzeniu roślin w odległości od krawężnika 40–60cm oraz zachowaniem odległości od pnia drzew 50cm i przysypaniu brył korzeniowych krzewów ziemia urodzajną do poziomu na jakim rosły w szkółce,
12. rozstawa sadzenia: w zależności od gatunku i uzgodnień z Zamawiającym,
13. dociśnięciu ziemi wokół roślin,
14. podlaniu min. 5 litrami wody na 1 roslinę (nie zależnie od opadów atmosferycznych),
15. wywozie nadmiaru gruntu z wykopów oraz zebranego z powierzchni,
16. powierzchnia rabaty po zakończeniu prac powinna być obniżona w stosunku do powierzchni gruntu sąsiedniego, trawnika lub nawierzchni chodnika (krawężnika) o min. 5cm,
17. po posadzeniu krzewów należy zabezpieczyć nasadzenia siatką z tworzywa sztucznego (wys. 50cm) przytwierdzonej do drewnianych palików (średnica palika toczonego nie mniej niż 5 cm), rozstaw palików przy mocowaniu siatki 100 cm, paliki wbite w ziemię na głębokość min. 35 cm.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Sadzenie krzewów liściastych żywopłotowych (dopuszcza się materiał kopany z gruntu):
Prace polegają na:
1. zebraniu zanieczyszczeń i usunięciu chwastów wieloletnich,
2. zdjęciu darni (gdy sadzenie odbywa się w miejscu istniejącego trawnika) i nadmiaru gruntu,
3. przekopaniu gruntu na głębokość ok. 25cm (ręcznie w pobliżu drzew),
4. usuniecie resztek chwastów wieloletnich,
5. wyrównaniu powierzchni gruntu,
6. nawiezieniu i równomiernym rozłożeniu warstwy ziemi urodzajnej (grubość warstwy nie mniej niż 5cm),
7. przygotowaniu / rozplanowaniu miejsc do nasadzeń,
8. wykopaniu rowu o szerokości i głębokości dostosowanej do wielkości systemu korzeniowego sadzonych roślin; krzewy muszą zostać posadzone w linii prostej;
9. całkowitej zaprawie dołów ziemią urodzajną (kwasowość ziemi od 5,5–6,5 pH),
10. przygotowaniu materiału do nasadzeń (rozluźnienie systemu korzeniowego zgodnie z potrzebami),
11. sadzeniu krzewów w odległości od krawężnika 40–60cm oraz zachowaniem odległości od pnia drzew 50cm i przysypaniu brył korzeniowych krzewów ziemia urodzajną do poziomu na jakim rosły w szkółce,
12. rozstawa sadzenia: ligustr pospolity 8szt./mb, porzeczka alpejska oraz irga błyszcząca 6szt./mb
13. dociśnięciu ziemi wokół krzewów,
14. podlaniu min. 5 litrami wody na 1 krzew (nie zależnie od opadów atmosferycznych),
15. wywozie nadmiaru gruntu z wykopów oraz zebranego z powierzchni.
16. powierzchnia rabaty po zakończeniu prac powinna być obniżona w stosunku do powierzchni gruntu sąsiedniego, trawnika lub nawierzchni chodnika (krawężnika) o min. 5cm,
17. po posadzeniu należy wykonać cięcie formujące na wysokość około 30-40cm od powierzchni gruntu,
18. po posadzeniu krzewów należy zabezpieczyć nasadzenia siatką z tworzywa sztucznego (wys. 50cm) przytwierdzonej do drewnianych palików (średnica palika toczonego nie mniej niż 5 cm), rozstaw palików przy mocowaniu siatki 100 cm, paliki wbite w grunt na głębokość min. 35 cm.
Sadzenie krzewów liściastych, pnączy i bylin:
Prace polegają na:
1. zebraniu zanieczyszczeń i usunięciu chwastów wieloletnich,
2. zdjęciu darni (gdy sadzenie odbywa się w miejscu istniejącego trawnika) i nadmiaru gruntu,
3. przekopaniu gruntu na głębokość ok. 25cm (ręcznie w pobliżu drzew),
4. usuniecie resztek chwastów wieloletnich,
5. wyrównaniu powierzchni gruntu,
6. nawiezieniu i równomiernym rozłożeniu warstwy ziemi urodzajnej (grubość warstwy nie mniej niż 5cm),
7. przygotowaniu / rozplanowaniu dołów do nasadzeń,
8. wykopaniu dołów zgodnie do wielkości pojemników z krzewami (doły muszą być przynajmniej o 10 cm głębsze i szersze w stosunku do bryły korzeniowej),
9. całkowitej zaprawie dołów ziemią urodzajną (kwasowość ziemi od 5,5–6,5 pH),
10. przygotowaniu materiału do nasadzeń (rozluźnienie systemu korzeniowego zgodnie z potrzebami),
3
11. sadzeniu roślin w odległości od krawężnika 40–60cm oraz zachowaniem odległości od pnia drzew 50cm i przysypaniu brył korzeniowych krzewów ziemia urodzajną do poziomu na jakim rosły w szkółce,
12. rozstawa sadzenia: w zależności od gatunku i uzgodnień z Zamawiającym,
13. dociśnięciu ziemi wokół roślin,
14. podlaniu min. 5 litrami wody na 1 roslinę (nie zależnie od opadów atmosferycznych),
15. wywozie nadmiaru gruntu z wykopów oraz zebranego z powierzchni,
16. powierzchnia rabaty po zakończeniu prac powinna być obniżona w stosunku do powierzchni gruntu sąsiedniego, trawnika lub nawierzchni chodnika (krawężnika) o min. 5cm,
17. po posadzeniu krzewów należy zabezpieczyć nasadzenia siatką z tworzywa sztucznego (wys. 50cm) przytwierdzonej do drewnianych palików (średnica palika toczonego nie mniej niż 5 cm), rozstaw palików przy mocowaniu siatki 100 cm, paliki wbite w ziemię na głębokość min. 35 cm.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: PARAMETRY MATERIAŁU ROŚLINNEGO

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE OSOBY KIERUJĄCEJ NASADZENIEM

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na potwierdzenie zdolności zawodowe w zakresie kwalifikacji zawodowych – wykażą jedną osobę posiadającą wykształcenie co najmniej średnie ogrodnicze lub posiadającą tytuł inspektora nadzoru terenów zieleni, wydanym przez NOT-SITO lub inne jednostki branżowe.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony powyżej zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek.

W odniesieniu do wyżej wymienionego warunku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wzór druku załącznik nr 4 do SWZ).
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Dokument należy złożyć w jednej z poniższych postaci:
- w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) przez osobę upoważnioną do reprezentowania Podmiotu udostępniającego zasoby,
- w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Podmiotu udostępniającego zasoby,
- cyfrowego odwzorowania zobowiązania sporządzonego w postaci papierowej poświadczonego przez wykonawcę lub wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, tj. podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wykonawcy lub wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia,
- cyfrowego odwzorowania zobowiązania sporządzonego w postaci papierowej poświadczonego przez notariusza, tj. podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.

2. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane wraz z ofertą, na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r.poz. 1710 z późn. zm.) - (wzór druku załącznik nr 5 do SWZ)
Dokument należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym odpowiednio przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

I. WYKAZ INNYCH WYMAGANYCH DOKUMENTÓW – składanych wraz z ofertą
1. Formularz cenowy - w formie elektronicznej tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie (wzór druku stanowi załącznik nr 7do SWZ)
2. W celu otrzymania punktów w ramach kryterium III wykonawca składa wraz z ofertą informację o doświadczeniu osoby skierowanej do realizacji zamówienia, posiadającej tytuł inspektora nadzoru terenów zieleni, wydanym przez NOT-SITO lub inne jednostki branżowe oraz doświadczenie przy nadzorowaniu nasadzeń krzewów/bylin lub kwiatów o wartości usługi co najmniej 100 000 zł (wzór druku stanowi załącznik nr 8 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-17 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI