Nasadzenia i pielęgnacja roślin jednorocznych i wieloletnich na terenie miasta Jasła...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Nasadzenia i pielęgnacja roślin jednorocznych i wieloletnich na terenie miasta Jasła w 2022 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJasło
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-18
  • ZamawiającyMiasto Jasło
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00082028
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nasadzenia i pielęgnacja roślin jednorocznych i wieloletnich na terenie miasta Jasła w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nasadzenia i pielęgnacja roślin jednorocznych i wieloletnich na terenie miasta Jasła w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69c83920-9e04-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082028

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028413/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Nasadzenia i pielęgnacja roślin jednorocznych i wieloletnich na terenie miasta Jasła w 2022 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,77803,ab7a7a7479d0a3a82b88bf44ac069302.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty, wymianie informacji oraz przekazywaniem dokumentów lub oświadczeń przez Wykonawcę, jest ich prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html
w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Miasta Jasła: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
4. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Sławomir Maćkoś.
5. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Miasta Jasła
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – Ajar
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
• dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
• dla Windows 8: Internet Explorer 11
• dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
• Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GK.7021.1.16.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, nasadzenie i pielęgnacja jednorocznych i wieloletnich roślin ozdobnych. Wykonawca winien pełnić funkcje administratora terenu, to jest wykonywać wszystkie określone w niniejszej SWZ prace, a także zgłaszać na bieżąco Zamawiającemu inne konieczne do wykonania prace w celu osiągnięcia odpowiedniego efektu estetycznego i zapewnienia bezpieczeństwa. W przypadku interwencji przez Zamawiającego, Wykonawca winien być dostępny do jego dyspozycji w ciągu jednej godziny.

1. Dostawa, nasadzenie i pielęgnacja jednorocznych ozdobnych roślin rabatowych:
1) I (pierwsze) nasadzenie;
2) II (drugie) nasadzenie.
Zakres I nasadzenia określa Załącznik Nr 4 do SWZ, zakres II nasadzenia określa Załącznik Nr 5 do SWZ.

Przez pielęgnację jednorocznych ozdobnych roślin rabatowych, o których mowa w punkcie 1 i 2 rozumie się:
a) bieżące odchwaszczanie i spulchnianie gleby;
b) bieżące usuwanie śmieci na rabatach i w wazonach oraz w promieniu 1m od wazonów;
c) bieżące podlewanie i zasilanie nawozem roślin celem utrzymania odpowiedniej kondycji roślin oraz usuwanie przekwitłych kwiatostanów;
d) usunięcie roślin ozdobnych rabatowych I nasadzenia z przekopaniem terenu bezpośrednio przed wykonaniem II nasadzenia,
e) wymianę wierzchniej warstwy podłoża (ziemi) na świeżą urodzajną o grubości 5 cm przed posadzeniem roślin ozdobnych rabatowych I i II nasadzenia;
f) umieszczenie w podłożu przed posadzeniem roślin nawozu długo działającego (wolno uwalniającego się) w zalecanej dawce dla sadzonych roślin;
g) usunięcie po zakończeniu sezonu wegetacyjnego przekwitłych roślin i przygotowanie powierzchni do zimowania.

Terminy rozpoczęcia każdego nasadzenia będą ustalone z Zamawiającym. Wykonawca zrealizuje każde nasadzenie w terminie 7 dni roboczych. W przypadku kradzieży lub zniszczenia sadzonek Wykonawca uzupełni nasadzenia do 10 % roślin rabatowych I i II nasadzenia w uzgodnieniu z Zamawiającym na własny koszt.

2. Urządzenie kwietnika H 2400, tj. dostawa i nasadzenie roślin (begonia zwisła – 200 szt.) oraz pielęgnacja roślin, które obejmuje:
1) wymianę wierzchniej warstwy podłoża (ziemi) na świeżą urodzajną, zasadzenie roślin w sposób gwarantujący uzyskanie odpowiedniego efektu estetycznego;
2) umieszczenie w podłożu przed posadzeniem roślin nawozu długo działającego (wolno uwalniającego się) w zalecanej dawce dla sadzonych roślin;
3) bieżące podlewanie i zasilanie nawozem celem utrzymania roślin w odpowiedniej kondycji;
4) bieżące usuwanie przekwitłych kwiatostanów;
5) usunięcie po zakończeniu sezonu wegetacyjnego roślin i zabezpieczenie kwietnika na zimę;
6) termin nasadzenia: do 20 maja 2022 r.

3. Dostawa, obsadzanie roślinami jednorocznymi lub wieloletnimi i pielęgnacja nowych założeń kwiatowych na terenie Miasta Jasła.
Przez pielęgnację jednorocznych ozdobnych roślin kwiatowych na nowych założeniach rozumie się:
1) bieżące odchwaszczanie i spulchnianie gleby;
2) bieżące usuwanie śmieci na nowych założeniach;
3) bieżące usuwanie obumarłych części roślin oraz przekwitłych kwiatostanów;
4) bieżące podlewanie i zasilanie nawozem roślin celem utrzymania odpowiedniej kondycji roślin;
5) usunięcie po zakończeniu sezonu wegetacyjnego przekwitłych roślin i przygotowanie powierzchni do zimowania;
6) umieszczenie przed posadzeniem roślin w podłożu należy nawozu długo działającego (wolno uwalniającego się) w zalecanej dawce dla sadzonych roślin.
Szczegółowy zakres i termin prac każdorazowo będzie ustalany z Zamawiającym.

4. Pielęgnacja 86 szt. trzmieliny w gazonach na płycie rynku.
Przez pielęgnację trzmieliny rozumie się:
1) uzupełnienie podłoża warstwą świeżej ziemi urodzajnej o grubości 5 cm;
2) bieżące odchwaszczanie i spulchnianie gleby;
3) bieżące usuwanie śmieci z gazonów;
4) bieżące usuwanie obumarłych części roślin oraz przekwitłych kwiatostanów i przycinka;
5) bieżące podlewanie i zasilanie roślin nawozem celem utrzymania odpowiedniej kondycji roślin.

5. Obsadzenie i pielęgnacja 12 szt. donic z tworzywa sztucznego.
1) Parametry donic:
a) średnica u góry – 75 cm, wysokość – 75 cm, ilość donic – 4 szt.;
b) średnica u góry – 95 cm, wysokość – 95 cm, ilość donic – 4 szt.;
c) średnica u góry – 120 cm, wysokość – 120 cm, ilość donic – 4 szt.
2) lokalizacja donic: płyta rynku (7 szt.), ul. Kołłątaja koło JDK (5 szt.);
3) przez pielęgnację roślin posadzonych w donicach rozumie się:
a) bieżące odchwaszczanie i spulchnianie gleby;
b) bieżące usuwanie śmieci z donic;
c) bieżące usuwanie obumarłych części roślin oraz przekwitłych kwiatostanów;
d) bieżące podlewanie i zasilanie roślin nawozem celem utrzymania odpowiedniej kondycji roślin;
e) przed posadzeniem roślin w podłożu należy umieścić nawóz długo działający (wolno uwalniający się) w zalecanej dawce dla sadzonych roślin.
4) materiał nasadzeniowy (sadzonki roślin, ziemię do napełnienia donic, paliki do roślin) dostarczy Zamawiający na swój koszt.
5) termin obsadzenia donic: 11.05. – 25.05.2022 r.

6. Pielęgnacja rabat kwiatowych w Ogródku Jordanowskim przy ul. Jana Pawła II.
1) Rabata bylinowa „Motyli” o powierzchni 95 m2;
2) Rabata kwiatowa „Lawendowa” o powierzchni 37,5 m2;
3) Rabata kwiatowa „Rzeka barwinków” o powierzchni 50 m2.
Przez pielęgnację rabat rozumie się:
a) bieżące podlewanie i zasilanie roślin nawozem celem utrzymania odpowiedniej kondycji roślin;
b) bieżące odchwaszczanie i spulchnianie gleby;
c) bieżące usuwanie obumarłych części roślin oraz przekwitłych kwiatostanów i przycinka;
d) bieżące usuwanie śmieci z rabat;
e) cięcie roślin: na wiosnę obligatoryjnie dokonujemy radykalnego cięcia na wysokości 30 cm- krzewu budlei Dawida w celu zwiększenia ilości kwiatostanów i formowaniu ładnego pokroju. Podobnie należy czynić z hortensją bukietową (kwitnie na pędach jednorocznych) – wiosną ścinamy zeszłoroczne pędy do minimum połowy. Trawy pozostawiamy na okres zimowy, oszronione kwiatostany rozplenicy mogą stać się zimową dekoracją miejsca, trawy również przycinamy wiosną.

7. Materiał roślinny przeznaczony do nasadzeń, o którym mowa w pkt III. 1.1), 1.2), 2 i 3 SWZ winien być zgodny z odmianami ustalonymi z Zamawiającym, duży, bardzo dobrej jakości, (bratki co najmniej z 1 rozwiniętym w pełni kwiatem), w pojemnikach, odpowiednio zasilony w celu uzyskania dobrej kondycji roślin. Dodatkowe informacje o zakresach nasadzeń i gatunkach określają Załączniki nr 4 i 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Warunki zmian treści umowy zostały określone w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma przetargowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-18 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-13

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie schodów - Iwonicz-Zdrój
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę zrobienie schodów - konstrukcji metalowej razem z trepami lub tylko konstrukcji metalowej. Posiadam wstępny projekt. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI