Nasadzenia drzew i krzewów wraz z ich pielęgnacją na terenie zieleni miejskiej w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Nasadzenia drzew i krzewów wraz z ich pielęgnacją na terenie zieleni miejskiej w Gorzowie Wlkp.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorzów Wielkopolski
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-27
  • ZamawiającyMiasto Gorzów Wlkp.
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-15
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00348917
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nasadzenia drzew i krzewów wraz z ich pielęgnacją na terenie zieleni miejskiej w Gorzowie Wlkp.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jagoda.brussy@um.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nasadzenia drzew i krzewów wraz z ich pielęgnacją na terenie zieleni miejskiej w Gorzowie Wlkp.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d84c6a89-3345-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348917

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032762/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.25 Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów na terenie miasta

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział XIV SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział III SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.46.2022.JB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa, nasadzenie 72 szt. drzew w zieleni przyulicznej z frezowaniem części pni, powiększeniem i wykonaniem części mis pod nasadzenia wraz z 3 letnią pielęgnacją.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 38 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa
w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, w wysokości do 90 % zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu zakresu usług wskazanych w niniejszej SWZ, na warunkach określonych w złożonej ofercie, projektach umów oraz ustalonych w trakcie negocjacji.
2. Jeżeli zamawiający zdecyduje się na udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług – nastąpi to w drodze odrębnej umowy.
3. Zamówienia powyższe przewiduje się w odniesieniu do okresu 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego w trakcie trwania umowy podstawowej lub po jej zakończeniu
w przypadku pojawienia się konieczności rozszerzenia zakresu prac podobnych do przedmiotu zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe nasadzenie drzew

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa, nasadzenie 99 szt. drzew w zieleni przyulicznej oraz na terenie skwerów wraz z 3 letnią pielęgnacją.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 38 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa
w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, w wysokości do 90 % zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu zakresu usług wskazanych w niniejszej SWZ, na warunkach określonych w złożonej ofercie, projektach umów oraz ustalonych w trakcie negocjacji.
2. Jeżeli zamawiający zdecyduje się na udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług – nastąpi to w drodze odrębnej umowy.
3. Zamówienia powyższe przewiduje się w odniesieniu do okresu 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego w trakcie trwania umowy podstawowej lub po jej zakończeniu
w przypadku pojawienia się konieczności rozszerzenia zakresu prac podobnych do przedmiotu zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe nasadzenie drzew

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa, nasadzenie 51 szt. drzew, 400 szt. krzewów, wykonanie 140 m2 trawników w zieleni przyulicznej oraz na terenie skwerów wraz z pielęgnacją (drzewa – 3 lata, krzewy – 1 rok, trawniki – 1 rok)

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 38 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa
w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, w wysokości do 90 % zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu zakresu usług wskazanych w niniejszej SWZ, na warunkach określonych w złożonej ofercie, projektach umów oraz ustalonych w trakcie negocjacji.
2. Jeżeli zamawiający zdecyduje się na udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług – nastąpi to w drodze odrębnej umowy.
3. Zamówienia powyższe przewiduje się w odniesieniu do okresu 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego w trakcie trwania umowy podstawowej lub po jej zakończeniu
w przypadku pojawienia się konieczności rozszerzenia zakresu prac podobnych do przedmiotu zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe nasadzenie drzew

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:

DOTYCZY ZAMÓWIENIA CZĘŚCIOWEGO NR 1

a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie) wykonał należycie:

- co najmniej jedną usługę ogrodniczą polegającą na nasadzeniu i pielęgnacji drzew
o wartości minimum 90 000,00 zł brutto

b) dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji przedmiotu umowy sprzętem, w tym:

- co najmniej jednym pojazdem, służącym do dostawy materiału roślinnego, dostawy wody do podlewania drzew oraz wywozu odpadów roślinnych wytworzonych podczas ich pielęgnacji,

- co najmniej jednym pojazdem, służącym do przeprowadzania stałego monitoringu stanu nasadzonych drzew i kontroli realizowanych prac.

c) dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- minimum jedną osobą tj. Kierownikiem robót posiadającą co najmniej średnie wykształcenie ogrodnicze lub leśne lub kształtowanie terenów zielonych lub architekturę krajobrazu oraz posiadającą doświadczenie w zakresie zakładania i pielęgnacji terenów zieleni co najmniej 2 lata.

DOTYCZY ZAMÓWIENIA CZĘŚCIOWEGO NR 2

a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie) wykonał należycie:

- co najmniej jedną usługę ogrodniczą polegającą na nasadzeniu i pielęgnacji drzew
o wartości minimum 120 000,00 zł brutto

b) dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji przedmiotu umowy sprzętem, w tym:

- co najmniej jednym pojazdem, służącym do dostawy materiału roślinnego, dostawy wody do podlewania drzew oraz wywozu odpadów roślinnych wytworzonych podczas ich pielęgnacji,

- co najmniej jednym pojazdem, służącym do przeprowadzania stałego monitoringu stanu nasadzonych drzew i kontroli realizowanych prac.

c) dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

- minimum jedną osobą tj. Kierownikiem robót posiadającą co najmniej średnie wykształcenie ogrodnicze lub leśne lub kształtowanie terenów zielonych lub architekturę krajobrazu oraz posiadającą doświadczenie w zakresie zakładania
i pielęgnacji terenów zieleni co najmniej 2 lata.




DOTYCZY ZAMÓWIENIA CZĘŚCIOWEGO NR 3

a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie) wykonał należycie:
- co najmniej jedną usługę ogrodniczą polegającą na nasadzeniu i pielęgnacji drzew
o wartości minimum 50 000,00 zł brutto

b) dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji przedmiotu umowy sprzętem, w tym:
- co najmniej jednym pojazdem, służącym do dostawy materiału roślinnego, dostawy wody do podlewania drzew oraz wywozu odpadów roślinnych wytworzonych podczas ich pielęgnacji,

- co najmniej jednym pojazdem, służącym do przeprowadzania stałego monitoringu stanu nasadzonych drzew i kontroli realizowanych prac.

c) dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- minimum jedną osobą tj. Kierownikiem robót posiadającą co najmniej średnie wykształcenie ogrodnicze lub leśne lub kształtowanie terenów zielonych lub architekturę krajobrazu oraz posiadającą doświadczenie w zakresie zakładania i pielęgnacji terenów zieleni co najmniej 2 lata.

Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o analizę oświadczenia wykonawcy. Z treści tego dokumentu musi wynikać jednoznacznie, iż wymienione warunki Wykonawca spełnił.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Rozdział XIII SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącej Część II SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz na podstawie zapisów znajdujących się we wzorze umowy, stanowiącym Część II SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-27 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-27 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Planowane jest pozyskanie dofinansowania do realizacji zadania ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie zaplecza sanitarnego wewnątrz hali - Święty Wojciech
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie zaplecza sanitarnego wewnątrz hali produkcyjno - magazynowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI