Nasadzenia: Część I- Zadrzewienie zielonego Wilanowa, Część II - Dodatkowe drzewa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Nasadzenia: Część I- Zadrzewienie zielonego Wilanowa, Część II - Dodatkowe drzewa na zieleńcach wilanowskich, Część III - Choinki w walce ze smogiem - nasadzenia drzew iglastych w Miasteczku Wilanów.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-02
  • ZamawiającyMIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-22
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00064901
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nasadzenia: Część I- Zadrzewienie zielonego Wilanowa, Część II - Dodatkowe drzewa na zieleńcach wilanowskich, Część III - Choinki w walce ze smogiem - nasadzenia drzew iglastych w Miasteczku Wilanów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nasadzenia: Część I- Zadrzewienie zielonego Wilanowa, Część II - Dodatkowe drzewa na zieleńcach wilanowskich, Część III - Choinki w walce ze smogiem - nasadzenia drzew iglastych w Miasteczku Wilanów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-420f4ec9-930d-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064901

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044863/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Nasadzenia drzew - zamówienia udzielane w częściach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne do przekazania danych dotyczące systemu
https://zamowienia.um.warszawa.pl:
• stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na
komputer;
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
• zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google
Chrome lub MS Edge;
• włączona obsługa JavaScript;
• zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf
Format kodowania i oznaczania czasu:
• plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
• oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wymagania sprzętowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert:
W przypadku składania oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym), Wykonawca musi posiadać:
• Kwalifikowany podpis elektroniczny osoby składającej ofertę w Systemie;
• Włączona w przeglądarce obsługa JavaScript;
• Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)
• Zainstalowana aplikacja Szafir Host
• Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego. Prawidłowość
zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu
przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.
W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem
osobistym), wykonawca musi posiadać:
• E-dowód osobisty osoby składającej ofertę w Systemie;
• Włączona w przeglądarce opcja obsługi JavaScript;
• Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)
• Zainstalowana aplikacja Szafir Host;
• Zainstalowane oprogramowanie do obsługi e-dowodu E-dowód menadżer dostępne na stronie
https://www.gov.pl/web/e-dowod;
• Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik karty e-dowód.
Prawidłowość zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace,
po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.
W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów profilem zaufanym),
wykonawca musi posiadać:
• Profil zaufany osoby składającej ofertę w Systemie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny określony w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, iż: - Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm. 3) ),zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, do upływu terminu do ich wniesienia.- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 5/WOŚ/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiot zamówienia
A.1. Część I - Zadrzewienie zielonego Wilanowa.
Zadrzewienie zielonego Wilanowa” - realizacja projektu z BO na rok 2022.
A.1.1 Informacje ogólne
Realizacja usługi polega na:
- posadzeniu drzew i krzewów,
- oznaczenia realizacji tabliczkami z logo BO – 3 szt.,
- pielęgnacji drzew i krzewów po posadzeniu do końca realizacji umowy.
A.1.2 Lokalizacja
Teren Zawad w Dzielnicy Wilanów ograniczony ulicami Glebowa, Syta, Wał Zawadowski.
Szczególowe lokalizacje drzew i krzewów zostaną wskazane po podpisaniu umowy.
A.1.3 Zzakres zamówienia
Bilans zieleni projektowanej i elementów zabezpieczających:
1) drzewa liściaste – obw. pnia na wys. 100 cm -18-20 cm, wys. min. 3,5 – 5,0 m - 14 szt.,
2) stabilizacja drzew w gruncie poprzez opalikowanie trzema palikami (przy sadzeniu drzew należy uwzględnić cenę opalikowania). Paliki toczone, o średnicy 6 cm, wysokości 250 cm powinny być nowe, wykonane z drewna ciśnieniowo impregnowanego. Paliki należy wbić w ziemię na głębokość 50 cm poza bryłą korzeniową przed zasypaniem dołu z sadzonym drzewem. Paliki należy połączyć ze sobą poprzeczkami z półpalika, umieszczonymi w górnej i dolnej części. Pień drzewa mocujemy do palików taśmą w kolorze zielonym, czarnym lub brązowym, identyczny dla drzew w tej samej lokalizacji - komplet 14 szt.
3) krzewy liściaste - pojemnik trzylitrowy - 2300 szt. pow. 575 m²,
4) powierzchnia korowania - gr. 5cm, frakcja 0,5- 2cm (drzewa, krzewy) – pow. 585 m²
Szczegóły zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5.1 do SWZ.
A.1.4 Obowiązki Wykonawcy
Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) Zapoznanie się z terenami na których będą sadzone drzewa i krzewy.
2) Zastosowanie do wykonania zamówienia materiałów dopuszczonych do stosowania
w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, odpowiednimi atestami lub certyfikatami oraz z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych.
3) Zabezpieczenie terenu robót na czas ich trwania.
4) Wykonanie prac zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, w tym przepisami bezpieczeństwa, higieny pracy i ppoż.
5) Wykonanie prac oraz usunięcie wszelkich wad z należytą starannością w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
6) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za właściwe wykonanie prac.
7) Ponoszenie kosztów energii elektrycznej w okresie realizacji prac oraz wszelkich innych kosztów związanych z realizacją zamówienia.
8) Zabezpieczenie sprzętu i materiałów do wykonywania prac.
9) Zgłaszanie do odbioru robót zanikających.
10) Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, na którym prace były prowadzone wraz
z terenem przyległym.
11) Udzielenia min. 12 miesięcznej gwarancji na wykonane prace.
12) Pielęgnacji posadzonych krzewów do końca realizacji umowy, w tym odchwaszczanie i korowanie skupin krzewów i mis drzew, podlewanie.
13) Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej z dokładnym określeniem użytych materiałów i rozwiązań technicznych.
A.1.5 Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Osiem miesięcy od dnia udzielenia zamówienia.
Część usługi polegającą na posadzeniu drzew i krzewów, o których mowa w OPZ należy wykonać do dnia 31 maja 2022 r. Po tym terminie wykonawca będzie wykonywał usługę polegającą na pielęgnacji posadzonych roślin.

4.2.5.) Wartość części: 126111,11 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzony okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A.2. Część II - Dodatkowe drzewa na zieleńcach wilanowskich.
„Dodatkowe drzewa na zieleńcach wilanowskich” - realizacja projektu z BO na rok 2022.
A.2.1 Informacje ogólne
Realizacja usługi polega na:
- posadzeniu drzew,
- oznaczenia realizacji tabliczkami z logo BO – 3 szt.,
- pielęgnacji drzew po posadzeniu do dnia zakończenia realizacji umowy.
A.2.2 Kod CPV
77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zieleni.
A.2.3 LOKALIZACJA
Dzielnica Wilanów m.st. Warszawy, szczegóły w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5.2 do SWZ.
A.2.4 Zakres zamówienia
Bilans zieleni projektowanej i elementów zabezpieczających
1) drzewa liściaste – obw. pnia na wys. 100 cm -18-20 cm, wys. min. 3,5 – 5,0 m - 27 szt.,
2) stabilizacja drzew w gruncie poprzez opalikowanie trzema palikami (przy sadzeniu drzew należy uwzględnić cenę opalikowania). Paliki toczone, o średnicy 6 cm, wysokości 250 cm powinny być nowe, wykonane z drewna ciśnieniowo impregnowanego. Paliki należy wbić w ziemię na głębokość 50 cm poza bryłą korzeniową przed zasypaniem dołu z sadzonym drzewem. Paliki należy połączyć ze sobą poprzeczkami z półpalika, umieszczonymi w górnej i dolnej części. Pień drzewa mocujemy do palików taśmą w kolorze zielonym, czarnym lub brązowym, identyczny dla drzew w tej samej lokalizacji - komplet 27 szt.
3) powierzchnia korowania - gr. 5cm, frakcja 0,5- 2cm (drzewa) – pow. 27 m².
Szczegóły zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5.2 do SWZ.
A.2.5 Obowiązki Wykonawcy
Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) Zapoznanie się z terenami na których będą sadzone drzewa.
2) Zastosowanie do wykonania zamówienia materiałów dopuszczonych do stosowania
w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, odpowiednimi atestami lub certyfikatami oraz z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych.
3) Zabezpieczenie terenu robót na czas ich trwania.
4) Wykonanie prac zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, w tym przepisami bezpieczeństwa, higieny pracy i ppoż.
5) Zapewnienie obsługi geodezyjnej do wyznaczania miejsc nasadzeń drzew.
6) Wykonanie prac oraz usunięcie wszelkich wad z należytą starannością w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
7) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za właściwe wykonanie prac.
8) Ponoszenie kosztów energii elektrycznej w okresie realizacji prac oraz wszelkich innych kosztów związanych z realizacją zamówienia.
9) Zabezpieczenie sprzętu i materiałów do wykonywania prac.
10) Zgłaszanie do odbioru robót zanikających.
11) Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, na którym prace były prowadzone wraz
z terenem przyległym.
12) Udzielenia min. 12 miesięcznej gwarancji na wykonane prace.
13) Pielęgnacji posadzonych krzewów do końca realizacji umowy, w tym odchwaszczanie i korowanie skupin krzewów i mis drzew, podlewanie.
14) Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej z dokładnym określeniem użytych materiałów i rozwiązań technicznych.
A.2.6 Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Osiem miesięcy od dnia udzielenia zamówienia.
Część usługi polegającą na posadzeniu drzew, o których mowa w OPZ należy wykonać do dnia 31 maja 2022 r. Po tym terminie wykonawca będzie wykonywał usługę polegającą na pielęgnacji posadzonych roślin.

4.2.5.) Wartość części: 55555,56 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzony okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A.3. Część III - Choinki w walce ze smogiem - nasadzenia drzew iglastych w Miasteczku Wilanów.

A.3.1 Informacje ogólne
Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji części dwóch projektów wykonawczych sporządzonych przez STUDIO OGRODY PRACOWNIA ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU Anna Kanclerz ul. Królowej Jadwigi 1a/3, 05-200 Wołomin oraz części projektu sporządzonego przez Aster-Park L. Ozimkowska, J. Wojtatowicz, ul. Wileńska 72/22, 05-200 Wołomin, zmodyfikowanych w zakresie doboru roślin przez Zamawiającego – Załącznik nr 5A do SWZ.
Realizacja usługi polega na:
- posadzeniu drzew i krzewów,
- wygrodzeniu skupin trwałym, estetyczny wygrodzeniem z siatki PCV, wys. min. 40 cm, zamocowanej na drewnianych kołkach o śr. 8 cm w rozstawie max. 100 cm, wbitych w ziemię,
- oznaczenia realizacji tabliczkami z logo BO – 3 szt.,
- pielęgnacji drzew i krzewów po posadzeniu do dnia zakończenia realizacji umowy,
- ewentualnej naprawy wygrodzenia skupin do dnia zakończenia realizacji umowy.
A.3.2 Kod CPV
77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zieleni.
A.3.3 LOKALIZACJA
Dzielnica Wilanów m.st. Warszawy, szczegóły w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5.3 do SWZ.
A.3.4 Zakres zamówienia
BILANS ZIELENI PROJEKTOWANEJ I ELEMENTÓW ZABEZPIECZAJACYCH
4) drzewa iglaste – wys. min. 2,5 – 3,0 m - 8 szt.,
5) krzewy iglaste - pojemnik trzylitrowy - 194 szt. pow. 235 m²,
6) powierzchnia korowania - gr. 5cm, frakcja 0,5- 2cm (drzewa, krzewy) – pow. 243 m²,
7) wygrodzenie z 4 stron każdej skupiny krzewów, siatką PCV, wys. min. 40 cm, zamocowanej na drewnianych kołkach o śr. 8 cm w rozstawie max. 100 cm,. Wymagana ilość siatki i liczba kołków do określenia przez Wykonawcę.
Szczegóły zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5.2 do SWZ.
A.3.5 Obowiązki Wykonawcy
Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) Zapoznanie się z projektami zieleni i realizacja prac zgodnie z wytycznymi określonymi
w załączonych projektach.
2) Zastosowanie do wykonania zamówienia materiałów dopuszczonych do stosowania
w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, odpowiednimi atestami lub certyfikatami oraz z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych.
3) Zabezpieczenie terenu robót na czas ich trwania.
4) Wykonanie prac zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, w tym przepisami bezpieczeństwa, higieny pracy i ppoż.
5) Wykonanie prac oraz usunięcie wszelkich wad z należytą starannością w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
6) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za właściwe wykonanie prac.
7) Ponoszenie kosztów energii elektrycznej w okresie realizacji prac oraz wszelkich innych kosztów związanych z realizacją zamówienia.
8) Zabezpieczenie sprzętu i materiałów do wykonywania prac.
9) Zgłaszanie do odbioru robót zanikających.
10) Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, na którym prace były prowadzone wraz
z terenem przyległym.
11) Udzielenia min. 12 miesięcznej gwarancji na wykonane prace.
12) Pielęgnacji posadzonych krzewów do dnia zakończenia realizacji umowy w tym odchwaszczanie skupin i pojedynczych krzewów, podlewanie.
13) Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej z dokładnym określeniem posadzonych roślin, użytych materiałów i rozwiązań technicznych.
A.3.6 Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Osiem miesięcy od dnia udzielenia zamówienia.
Część usługi polegającą na posadzeniu drzew, o których mowa w OPZ należy wykonać do dnia 31 maja 2022 r. Po tym terminie wykonawca będzie wykonywał usługę polegającą na pielęgnacji posadzonych roślin.

4.2.5.) Wartość części: 46296,30 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzony okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek udziału w postępowaniu dla:
2.1 Części 1 zamówienia
Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 1 usługę o wartości wynoszącej co najmniej 90.000,00 zł brutto, polegającą na sadzeniu drzew i krzewów.
2.2 Części 2 zamówienia
Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 1 usługę o wartości wynoszącej co najmniej 40.000,00 zł brutto, polegającą na sadzeniu drzew.
2.3 Części 3 zamówienia
Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 1 usługę o wartości wynoszącej co najmniej 40.000,00 zł brutto, polegającą na sadzeniu drzew i krzewów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Potwierdzenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w III.C.1.2)a) SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego
- wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6.1, 6.2, 6.3 do SWZ,
W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa każdy Wykonawca.
W przypadku Wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, wymóg złożenia niniejszego oświadczenia dotyczy każdego podmiotu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający wymaga w niniejszym postepowaniu złożenia w Systemie wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej z założeniami SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę poprzez wypełnienie zdefiniowanego w Systemie formularza oferty, przy czym na każdą z części Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę.
2) Ponadto wraz z ofertą należy złożyć:
a) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy),
z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi, wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy), o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 21, 2.2, 2.3 do SWZ.
Dokument składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia.
b) Oświadczenie o podstawach wykluczenia wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 (jeżeli dotyczy) o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4.1, 4.2, 4.3 do SWZ.
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.
Dokument składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia.
c) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.), zgodnie z obowiązującymi przepisami;
d) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe umocowanie, pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Dokument winien być załączony w formie oryginału lub odpowiednio poświadczonego odwzorowania.
e) Zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
e.1) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w lit. a powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Inne dokumenty lub oświadczenia wymagane w postępowaniu
W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt VII B SWZ.
W przypadku przekazywania dokumentów elektronicznych stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa z wykorzystaniem Systemu, Wykonawca powinien w okienku dodawania pliku określić TYP DOKUMENTU jako „Tajemnica przedsiębiorstwa”.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna/konsorcjum)
1. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
a) podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do ustanowienia Pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej, poświadczonego zgodnie z obowiązującymi przepisami
W/w dokument powinien zawierać w szczególności wskazanie:
 postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
 wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego,
 ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania;
c) korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty;
d) Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie;
e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy.
Oświadczenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie jego dotyczącym. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień zawartej umowy
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy zgodnie z odpowiednim wzorem umowy - Załącznik nr 7.1, 7.2, 7.3 do SWZ, w szczególności:
§ 11 wzoru mowy
1. Poza przypadkami wymienionymi w art. 455 ust. 1 pkt 3 i 4 oraz ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności wymienionych poniżej:
1) zmiany wynikają z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, ogłoszonych po dniu zawarcia umowy, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
2) zaistnienia, po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
a) o charakterze niezależnym od stron,
b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
d) której nie można przypisać drugiej stronie.
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, stan epidemii, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenie.
3) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – zmianie może ulec:
1. termin realizacji umowy,
2. zakres usług wskazany w § 1 umowy, zwiększenie zakresu usług związane będzie z proporcjonalnym zwiększeniem kwoty wynagrodzenia Wykonawcy określonej w § 7 ust. 1, nie więcej niż o 30% wynagrodzenia,
3. zakres usług wskazany w § 1 umowy, rezygnacja z realizacji części zamówienia związana będzie z proporcjonalnym zmniejszeniem kwoty wynagrodzenia Wykonawcy określonej w § 7 ust. 1, nie więcej niż o 30% wynagrodzenia.
4) sposobu dostarczania Zamawiającemu faktur z powodu zmian regulacji wewnętrznych lub zmian organizacyjnych Zamawiającego,
5) zmiany rachunku bankowego Wykonawcy.
2. Zamawiający zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia Wykonawcy o zaistnieniu okoliczności, o których mowa ust. 1 pkt. 3 powyżej.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawców z zastrzeżeniem wskazanym w § 5 ust.3 umowy.
4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu mogą być dokonane przed upływem terminu realizacji przedmiotu umowy, określonego w § 2 ust 1 umowy, na pisemny wniosek złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie.
5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, wymagają sporządzenia pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-02 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-31

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy niż 12 miesięcy.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia może zostać przedłużony według oceny Wykonawcy w zakresie kryterium oceny ofert „Rozszerzony okres gwarancji”.
UWAGA – Rozszerzony okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont kapitalny kawalerki - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont kapitalny kawalerki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI