Koszenie trawy z poboczy dróg, rowów i skarp na terenie Miasta Rybnika

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Koszenie trawy z poboczy dróg, rowów i skarp na terenie Miasta Rybnika
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRybnik
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-07-31
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Zieleni Miejskiej
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-20
  • Numer ogłoszenia592103-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 592103-N-2018 z dnia 2018-07-20 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej: Koszenie trawy z poboczy dróg, rowów i skarp na terenie Miasta Rybnika
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, krajowy numer identyfikacyjny 27150551400000, ul. ul. Pod Lasem  64 , 44-210   Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 4248838, e-mail zamowienia.publiczne@zielen.rybnik.pl, faks 32 4249326.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zielen.rybnik.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.zielen.rybnik.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.zielen.rybnik.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
(adres pocztowy): Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Pod Lasem 64, 44-210 Rybnik

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie trawy z poboczy dróg, rowów i skarp na terenie Miasta Rybnika
Numer referencyjny: ZP.261.10.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest jednokrotne koszenie trawy z poboczy dróg, rowów, skarp wraz z zebraniem i wywozem skoszonej trawy (dotyczy również zebrania trawy z chodnika i jezdni). Trawę z chodnika i jezdni należy zebrać natychmiast po skoszeniu i wywieźć. Trawę z pozostałego terenu (pobocza, rowy, skarpy) należy zebrać i wywieźć do 24 godzin od skoszenia danego odcinku robót. Podane ilości powierzchni do skoszenia są orientacyjne i mogą odbiegać od faktycznych powierzchni terenu wynikających z map z uwagi na ukształtowanie i rodzaj terenu. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi na całym terenie przedstawionym na załączniku mapowym. Do wykoszenia przeznaczone są tereny przy następujących ulicach: 1. Ulica Raciborska - obejmuje odcinek od ronda „Lievin” (skrzyżowanie ulic: Raciborska i Budowlanych) do końca granic miasta w kierunku Rydułtów. Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 29 300 m2. Koszenie nie obejmuje wysp rond. Na załączonych mapach ulicę Raciborską podzielono na odcinki, do których przyporządkowano numery działek, w obszarze których będzie wykonywane koszenie: Raciborska_1 2548/40, 1332/15, 1330/34, 1334/15, 1336/15, 2431/15, 1340/15, 1342/15, 2427/37, 2426/35, 1344/15, 2746/15, 2417/14, 2415/14, 2413/14, 2411/14, 2409/14; Raciborska_2 2548/40, 2403/14, 1786/14, 2521/14, 2563/38, 2519/14, 2515/11, 2555/41, 2557/41, 2551/41, 2513/7, 2508/7, 2550/41; Raciborska_3 2548/40, 2508/7, 2547/40, 2505/7, 2545/41, 2501/7, 2539/42, 2499/7, 2497/7, 2548/40, 2537/42, 2535/42, 2533/42, 2531/42, 2496/7, 2493/7, 2491/7, 2489/7, 2487/7, 19, 174/22; Raciborska_4 174/22, 174/15, 174/25, 174/24, 1087/4, 1085/6, 512/10, 5, 174/13, 1080/8, 1082/6, 29, 174/12, 1078/9; Raciborska_5 512/9, 1080/8, 29, 174/12, 1076/12, 1074/11, 1072/31, 1070/32, 27, 175/4, 26, 1068/33, 1066/33, 512/10; Raciborska_6 1813/48, 26, 1050/48, 1048/47, 1046/47, 512/10, 1812/46, 1058/45, 410/2, 381/17, 379/17, 383/18, 379/17, 377/17, 570/14; Raciborska_7 410/2, 369/14, 393/20, 368/2, 366/15, 395/1, 328/21, 362/12, 397/21, 398/23; Raciborska_8 397/21, 410/2, 398/23, 359/1, 357/1, 404/28, 355/1, 237/13, 235/20, 411/2, 233/2, 231/4, 229/3, 353/1; Raciborska_9 353/1, 411/2. Na poszczególnych odcinkach znajdują się następujące elementy infrastruktury drogowej: Raciborska_1, 2, 3, 4, 6, 7 - chodniki, latarnie, znaki drogowe Raciborska_5, 8, 9 - latarnie, znaki drogowe Koszenie obejmować ma następujące obszary: pobocza – w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania - koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach niezabudowanych - do szerokości 2 metrów, pobocza za chodnikami – w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania - koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach niezabudowanych - do 2 metrów za chodnik, pobocza za barierkami ochronnymi, rowy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m za rowem), skarpy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m na skarpie), na odcinkach Raciborska_3, Raciborska_4, Raciborska_5 koszenie obejmuje również tereny za rowami do linii zadrzewienia (dwie strony) oraz koszenie terenów wokół zbiorników przeciwpożarowych. 2. Ulica Niepodległości - obejmuje odcinek rozpoczynający się od skrzyżowania z ulicą Wodzisławską do końca granic administracyjnych Miasta Rybnika w kierunku Jankowic. Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 12 000 m2. Na załączonych mapach ulicę Niepodległości podzielono na odcinki, do których przyporządkowano numery działek, w obszarze których będzie wykonywane koszenie poboczy: Niepodległości_1 2669/570, 2657/570, 2675/570, 2672/570, 2666/570, 2663/570, 2678/570, 2660/570; Niepodległości_2 2698/567, 2701/567, 2689/570, 2693/570, 2707/567, 2695/570, 2710/567, 2704/567, 2687/570, 2691/570, 2685/570; Niepodległości_3 2735/554, 2723/556, 2724/556, 2740/554, 2720/556, 2731/554, 2737/554, 2717/556; Niepodległości_4 202/4, 190/40, 210/40, 2740/554, 196/40, 5566/554, 199/40, 365/40, 208/40, 2743/554, 193/40 Niepodległości_5 229/40, 2206/793, 2209/796, 2214/796, 2222/52, 2212/796, 3474/732, 3472/741, 3470/753, 2226/53, 2230/53, 3471/753, 2203/778, 3351/50, 3353/796, 3468/799, 213/40; Niepodległości_6 2282/629, 2273/709, 2279/648, 3474/732, 3484/698, 3492/707, 3317/698, 3478/719, 3480/694, 3476/731, 3486/712, 3482/698, 3488/712, 3490/711, 2276/647; Niepodległości_7 3319/1, 2286/570, 2293/69, 16/7; Niepodległości_8 2316/57, 2311/65, 2305/63, 2309/65, 2303/64, 2301/71. Na odcinkach drogi znajdują się następujące elementy infrastruktury drogowej: Niepodległości_1 do Niepodległości_8 - latarnie, znaki, barierki ochronne. Koszenie obejmować ma następujące obszary: pobocza – w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania - koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach niezabudowanych - do 2 metrów, pobocza za chodnikami – w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania - koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach niezabudowanych - do 2 metrów za chodnik, pobocza za barierkami ochronnymi, rowy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m za rowem), skarpy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m na skarpie). 3. Ulica Wielopolska - obejmuje odcinek od skrzyżowania ulicy Wielopolskiej z ulicą Gliwicką do skrzyżowania ulicy Wielopolskiej z ulicą Mikołowską. Koszenie nie obejmuje wysp rond. Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 22 000 m2. Na załączonych mapach ulicę Wielopolską podzielono na odcinki, do których przyporządkowano numery działek, w obszarze których będzie wykonywane koszenie: Wielopolska_1 448/19, 335/18, 446/26, 370/18, 4; Wielopolska_2 4/2; Wielopolska_3 4/2, 168/20; Wielopolska_4 4/2, 168/20; Wielopolska_5 4/2, 168/20, 180/13; Wielopolska_6 4/2, 180/13, 179/22; Wielopolska_7 179/22, 4, 180/13, 179/24, 180/12; Wielopolska_8 179/24, 4, 179/22; Wielopolska_9 i 10 4/2. Na odcinkach drogi znajdują się następujące elementy infrastruktury drogowej: Wielopolska_1 – Wielopolska_10: chodniki, latarnie, barierki ochronne, znaki drogowe. Koszenie obejmować ma następujące obszary: pobocza – do linii zadrzewienia (dwie strony), rowy w całości – do linii zadrzewienia (dwie strony), koszenie obejmuje również tereny za rowami do linii zadrzewienia (dwie strony). 4. Ulica Obwiednia Południowa - obejmuje odcinek od ronda „Lievin” (skrzyżowanie ulic: Raciborska z Budowlanych) do ronda „Chwałowickie” (skrzyżowanie ulic: Za Komendą, 3-go Maja i Chwałowicka). Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 26 700 m2. Koszenie nie obejmuje wysp rond. Na załączonych mapach ulicę Obwiednia Południowa podzielono na odcinki, do których przyporządkowano numery działek, w obszarze których będzie wykonywane koszenie: Obwiednia Południowa_1 4044/81, 4047/81, 4050/81, 4052/81, 4089/81, 4055/81, 4057/81, 4060/117, 4063/117, 4066/117, 4069/117, 4072/117, 4079/120, 3987/122, 1789/144; Obwiednia Południowa_2 1211/122, 1789/144, 1791/144, 1793/134, 1691/134, 1700/4; Obwiednia Południowa_3 1703/4, 1707/4, 1709/4, 478/148, 1703/148, 1709/150, 1358/146, 1359/146, 1713/172; Obwiednia Południowa_4 1717/93, 1729/46, 1734/46, 1736/44, 1739/42, 1745/42, 1751/40. Na poszczególnych odcinkach znajdują się następujące elementy infrastruktury drogowej: Obwiednia Południowa_1 do Obwiednia Południowa_4 - chodniki, latarnie, znaki drogowe. Koszenie obejmować ma następujące obszary: pobocza – w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania - koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach niezabudowanych - do 2 metrów, w miejscach gdzie znajduje się wysoki nasyp kolejowy – do podstawy nasypu, pobocza za chodnikami – w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania - koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach niezabudowanych - do 2 metrów za chodnik, w miejscach gdzie znajduje się wysoki nasyp kolejowy – do podstawy nasypu, pobocza za barierkami ochronnymi, rowy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m za rowem), skarpy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m na skarpie). 5. Ulica Przez Zwał - obejmuje odcinek od skrzyżowania ulicy Tkoczów z ulicą Kolberga do skrzyżowania z ulicą Małachowskiego. Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 31 000 m2. Na załączonych mapach ulicę Przez zwał podzielono na odcinki, do których przyporządkowano numery działek, w obszarze których będzie wykonywane koszenie: Przez Zwał_1 1442/100, 1441/73, 1438/98, 1445/77, 1427/68, 1396/68, 1424/69, 1421/67, 1408/55, 1417/55, 1414/55, 1420/67, 1411/55, 1405/55, 1393/43, 1402/43, 1399/43, 1390/43; Przez Zwał_2 790/65, 211/64, 92/6, 2053/56. Na odcinkach drogi znajdują się następujące elementy infrastruktury drogowej: Przez Zwał_1 do Przez Zwał_2: latarnie, barierki ochronne, znaki drogowe. Koszenie obejmować ma następujące obszary: pobocza – w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania - koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach niezabudowanych - do 2 metrów, pobocza za chodnikami – w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania - koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach niezabudowanych - do 2 metrów za chodnik, pobocza za barierkami ochronnymi, rowy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m za rowem), skarpy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m na skarpie). 6. Ulica Tkoczów - obejmuje odcinek od skrzyżowania ulicy Tkoczów z ulicą Brzeziny Miejskie do skrzyżowania ulicy Kolberga z ulicą Przez Zwał. Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 10 780 m2. Na załączonych mapach ulicę Tkoczów podzielono na odcinki, do których przyporządkowano numery działek, w obszarze których będzie wykonywane koszenie: Tkoczów_1 49/1, 1091/31, 1157/32, 52/1, 1099/31; Tkoczów_2 1001/31, 1003/31, 45/2, 47/3; 33/5; 35/5; Tkoczów_3 41/5; 4, 74; Tkoczów_4 1453/102; 1455/101. Na odcinkach drogi znajdują się następujące elementy infrastruktury drogowej: Tkoczów_1 do Tkoczów_4: latarnie, barierki ochronne, znaki drogowe Koszenie obejmować ma następujące obszary: pobocza – w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania - koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach niezabudowanych - do 2 metrów, pobocza za chodnikami – w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania - koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach niezabudowanych - do 2 metrów za chodnik, pobocza za barierkami ochronnymi. rowy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m za rowem), skarpy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m na skarpie). 7. Ulica Zebrzydowicka - obejmuje odcinek od ronda Zebrzydowickiego (skrzyżowanie ulicy Zebrzydowickiej z ulicą Budowlanych) do skrzyżowania ulicy Zebrzydowickiej z ulicą Wiatraczną. Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 12 600 m2. Na załączonych mapach ulicę Zebrzydowicką podzielono na odcinki, do których przyporządkowano numery działek, w obszarze których będzie wykonywane koszenie: Zebrzydowicka_1 1426/164, 2318/164, 2067/164, 466/139, 2048/78, 2049/98, 2055/142, 2068/140, 441/141; Zebrzydowicka_2 2068/140, 466/139, 2049/98, 2071/138, 2073/137, 2760/33, 2757/30; Zebrzydowicka_3 2760/33, 2756/32, 2755/32, 2754/32, 2752/32, 2751/32, 2750/32, 3060/32, 2747/32, 2745/69, 2744/69; Zebrzydowicka_4 1913/33, 1912/33, 2743/70, 2759/139, 2742/61, 2735/57, 750/139, 3441/136; Zebrzydowicka_5 2759/139, 3441/136, 2739/138. Na odcinkach drogi znajdują się następujące elementy infrastruktury drogowej: Zebrzydowicka_1 do Zebrzydowicka_5: chodniki, latarnie, barierki ochronne, znaki drogowe. Koszenie obejmować ma następujące obszary: pobocza – w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania - koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach niezabudowanych - do 2 metrów, pobocza za chodnikami – w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania - koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach niezabudowanych - do 2 metrów za chodnik, pobocza za barierkami ochronnymi, rowy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m za rowem), skarpy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m na skarpie). UWAGA: Wykonawca winien zapoznać się z terenem, na którym ma być wykonywana usługa, dokonując wizji lokalnej w terenie bądź zapoznając się z załącznikiem mapowym udostępnionym na stronie internetowej Zamawiającego i pod adresem:rsip.rybnik.eu.

II.5) Główny kod CPV: 77314100-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 42909,90
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: 1. Do 31 października 2018 roku, w terminie wskazanym przez zamawiającego (czas przeznaczony na wykonanie każdej zleconej części przedmiotu umowy - 14 dni kalendarzowych od rozpoczęcia prac), 2. Rozpoczęcie prac do ……... dni roboczych (zgodnie z ofertą) od zgłoszenia przez Zamawiającego drogą elektroniczną - na podany przez Wykonawcę adres poczty elektronicznej lub dostarczenia bezpośrednio Wykonawcy, w trakcie wykonywania wcześniej zleconej części przedmiotu umowy - zlecenia na wykonanie kolejnej części przedmiotu umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Formularz oferty. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej http://bip.zielen.rybnik.pl.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
dyspozycyjność 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-31, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie montażu automatyki do bram - Myszków
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę wykonanie montażu automatyki do bram. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI