Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Koszenie trawy, wycinka samosiewek z poboczy dróg, rowów i skarp na terenie Miasta Rybnika
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pod Lasem 64
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-210
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzm@zielen.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zielen.rybnik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie zielenią miejską i cmentarzami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Koszenie trawy, wycinka samosiewek z poboczy dróg, rowów i skarp na terenie Miasta Rybnika
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3abd0e8-c9af-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077980
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000581/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Koszenie poboczy dróg
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: korespondencja poprzez ESP
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2120.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 70324,07 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dwukrotne koszenie trawy, wycinka samosiewek z poboczy dróg, rowów, skarp na terenie Miasta Rybnika wraz z zebraniem (dotyczy również chodnika i jezdni)
i wywozem powstałego urobku dla poszczególnego zadania.
Powstały urobek z chodnika i jezdni należy zebrać natychmiast po skoszeniu i wycince i wywieźć, natomiast powstały urobek z pozostałego terenu należy zebrać i wywieźć bez zbędnej zwłoki od skoszenia i wycinki na danym odcinku robót. Podane niżej ilości powierzchni do skoszenia są orientacyjne i mogą odbiegać od faktycznych powierzchni terenu wynikających z map z uwagi na ukształtowanie i rodzaj terenu. Powierzchnie samosiewek do wycinki nie przekraczają 5% powierzchni do skoszenia. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi na całym terenie przedstawionym na załącznikach mapowych.
Ulica Niepodległości obejmuje odcinek rozpoczynający się od skrzyżowania z ulicą Wodzisławską do końca granic administracyjnych Miasta Rybnika w kierunku Jankowic.
Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 12 000 m².
Ulica Wielopolska obejmuje odcinek od skrzyżowania z ulicą Gliwicką do skrzyżowania
z ulicą Mikołowską
Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 22 000 m².
Ulica Małachowskiego obejmuje odcinek rozpoczynający się od skrzyżowania z ulicą Rajską do ulicy Jastrzębskiej (przejazd kolejowy).
Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 6 100 m².
Ulica Przez Zwał obejmuje odcinek rozpoczynający się od skrzyżowania ulic Tkoczów z Kolberga do skrzyżowania z ulicą Małachowskiego.
Orientacyjna powierzchnia terenów do koszenia – 31 000 m².
Ulica Tkoczów obejmuje odcinek rozpoczynający się od skrzyżowania z ulicą Brzeziny Miejskie do skrzyżowania z ulic Kolberga z Przez Zwał.
Orientacyjna powierzchnia terenów do koszenia – 10 780 m².
Ulica Obwiednia Południowa obejmuje odcinek od ronda „Lievin” (skrzyżowanie ulic: Raciborska i Budowlanych) do ronda „Chwałowickie” (skrzyżowanie ulic: Za komendą, 3-go Maja i Chwałowicka)
Koszenie nie obejmuje wysp rond.
Orientacyjna powierzchnia terenów do koszenia – 26 700 m².
Ulica Góreckiego obejmuje odcinek od ronda „Solidarność” (skrzyżowanie ulic Budowlanych i Henryka Góreckiego) do ulicy Rudzkiej
Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 18 000 m2.
Koszenie nie obejmuje wysp rond.
Na poszczególnych odcinkach mogą znajdować się następujące elementy infrastruktury drogowej:
• chodniki, latarnie, barierki ochronne, znaki drogowe.
Koszenie, wycinka samosiewek obejmować ma następujące obszary:
• pobocza – w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania, prace do ogrodzenia posesji w miejscach niezabudowanych - do 2 metrów;
• pobocza za chodnikami – w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania, prace do ogrodzenia posesji, w miejscach nie zabudowanych - do 2 metrów za chodnik; pobocza za barierkami ochronnymi;
• rowy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m za rowem);
• skarpy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m na skarpie).
UWAGA:
Wykonawca winien zapoznać się z terenami, na których ma być wykonana usługa, dokonując wizji lokalnej w terenie bądź zapoznając się z załącznikami mapowymi udostępnionymi na stronie postępowania i pod adresem: rsip.rybnik.eu.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach:
a) etap I (I koszenie, wycinka samosiewek) – rozpoczęcie w terminie wskazanym przez zamawiającego (czas przeznaczony na wykonanie w pierwszym etapie koszenia, wycinki samosiewek - 25 dni kalendarzowych od rozpoczęcia prac);
b) etap II (II koszenie, wycinka samosiewek) – rozpoczęcie w terminie wskazanym przez zamawiającego (czas przeznaczony na wykonanie w drugim etapie koszenia, wycinki samosiewek - 25 dni kalendarzowych od rozpoczęcia prac);
Czas przeznaczony na wykonanie w pierwszym lub drugim etapie koszenia, wycinki samosiewek może zostać wydłużony w przypadku wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót w terminie 25 dni kalendarzowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: dyspozycyjność
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 ustawy,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
c) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.
3. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o zamówienie publiczne.