Koszenie traw w pasach drogowych dróg gminnych, dróg wewnętrznych, działkach miejskich...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Koszenie traw w pasach drogowych dróg gminnych, dróg wewnętrznych, działkach miejskich i rowach na terenie Gminy Miasto Zgierz
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZgierz
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-02
  • ZamawiającyGmina Miasto Zgierz
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-25
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Koszenie traw w pasach drogowych dróg gminnych, dróg wewnętrznych, działkach miejskich i rowach na terenie Gminy Miasto Zgierz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zgierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Jana Pawła II 16

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umz.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgierz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Koszenie traw w pasach drogowych dróg gminnych, dróg wewnętrznych, działkach miejskich i rowach na terenie Gminy Miasto Zgierz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-779d1f9b-040b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159323

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008959/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Koszenie traw w pasach drogowych dróg gminnych, wewnętrznych, działkach miejskich i rowach na terenie miasta Zgierza w 2021r

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w dokumencie "Instrukcja dla wykonawców
platformazakupowa.pl" oraz w „Regulaminie platformazakupowa.pl”

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) ADMINISTRATOREM PANI/PANA DANYCH OSOBOWYCH jest:
Prezydent Miasta Zgierza, z siedzibą w Zgierzu, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz;
2) w sprawie ochrony swoich danych osobowych proszę skontaktować się z INSPEKTOREM
OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH pod adresem e-mail: e-urzad@umz.zgierz.pl lub epuap.gov.pl
skrytka epuap:/4ebn4d0m4f/skrytka; lub pisemnie na adres Urzędu Miasta Zgierza: plac Jana Pawła II
16, 95-100 Zgierz;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Znak sprawy: EM.271.18.2021
DOWÓZ I ODWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU MIASTA ZGIERZA DO SZKÓŁ I
OŚRODKÓW W ROKU SZKOLNYM 2021/2022 – Część I prowadzonym w trybie podstawowym z
możliwością przeprowadzenia negocjacji treści ofert
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa PZP”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.20.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac związanych z koszeniem trawników w pasach drogowych dróg gminnych, dróg wewnętrznych, działkach miejskich i rowach na terenie Gminy Miasto Zgierz na terenach określonych w :
1) W wykazie terenów do wykaszania – drogi gminne, rowy- załącznik nr1,
2) W wykazie terenów do wykaszania – działki miejskie – załącznik nr 2,
Koszenie trawników ma być realizowane z grabieniem i wywozem skoszonej trawy.

Koszenie trawników powinno być wykonane przy użyciu sprzętu mechanicznego, dostosowanego
do lokalnych warunków terenowych, stanu technicznego, trawnika i istniejących obsadzeń
( zadrzewień). Podczas koszenia w obrębie drzew i krzewów należy ze szczególną ostrożnością kierować sprzętem w taki sposób, by nie spowodować uszkodzeń opalikowania, uszkodzeń pni drzew, koron drzew oraz krzewów. Każdorazowe zniszczenie pni drzew skutkować będzie koniecznością wykonania przez Wykonawcę obsadzeń rekompensujących – zamiennych o parametrach tożsamych
z parametrami drzewa uszkodzonego. To samo dotyczy palików. W przypadku krzewów wymiana roślin na nowe wymagana będzie przy uszkodzeniu 25 % korony krzewu. W przypadku zniszczenia trawników na skutek zbyt krótkiego przycięcia trawy, konieczne jest odtworzenia całej zniszczonej połaci trawnika poprzez wysiew nasion mieszanki traw po uprzednim spulchnieniu podłoża oraz jego wertykulacji. Połacie odtworzonego trawnika oraz ponownie posadzone rośliny wymagają jednorocznej pielęgnacji na koszt Wykonawcy, który dopuści do zniszczeń.
Koszenie należy wykonać maksymalnie nisko, optymalna wysokość trawy po skoszeniu powinna wynosić 5 cm. Nie wolno doprowadzić do wykoszenia na wysokość mniejszą niż podane 5 cm, ponieważ prowadzić to będzie do obumarcia trawnika. Koszenie należy wykonać w taki sposób,
aby powierzchnia całej połaci była równej wysokości. Czas od rozpoczęcia koszenia trawnika na konkretnym odcinku ulicy do jego zakończenia powinien być maksymalnie skrócony tj. dokoszenie drobnych fragmentów, które nie mogą być skoszone inaczej niż ręcznie musi być wykonane natychmiast po przejeździe sprzętu, nie później niż w ciągu 24 godzin od zakończenia koszenia konkretnej połaci trawnika, natomiast wygrabianie i wywóz pokosu z terenu skoszonego nie później niż w ciągu 48 godzin. Wymagane jest na tyle staranne wykoszenie, by po zakończeniu prac nie były widoczne granice poszczególnych przejazdów sprzętu (w postaci wąskich pasów z wyrośniętymi roślinami). Zaleganie pokosu oraz nie wykoszenie i pozostawienie fragmentów nie dokoszonych jest niedopuszczalne powyżej określonego czasu. W przypadku stwierdzenia zaśmiecenia terenu, przed przystąpieniem do prac, Wykonawca zobowiązany jest zebrać zanieczyszczenia. Niedopuszczalne jest koszenie terenu, na którym występują śmieci i rozdrabnianie ich podczas koszenia prowadzące do dodatkowego zaśmiecania terenu.
W przypadku koszenia trawników w sąsiedztwie dróg jezdnych, skoszona trawa, która znajduje się na powierzchni jezdni, krawężników, opasek lub korytek ściekowych, musi być na bieżąco, niezwłocznie z nich usuwana.
Niezależnie od tego, czy koszenie trawników połączone jest z wygrabieniem skoszonej trawy czy nie, Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu koszenia w danym dniu, usunąć pokos z sąsiednich nawierzchni i ich obrzeży, przejść dla pieszych oraz elementów małej architektury ( np. ławek , koszy).
Zebranej w pryzmy trawy bezwzględnie nie należy pozostawiać na trawnikach na okres dni wolnych od pracy ( weekendy, święta ).

Koszenie rowów odwadniających obejmuje koszenie traw i odkrzaczenie skarp rowów na całej wysokości oraz korony rowów pasem szerokości 1,0 m z zebraniem skoszonych roślin oraz odsłoniętych zanieczyszczeń wraz z ich wywozem.

UWAGA: Wykaszarki (kosiarki żyłkowe) mogą być stosowane sporadycznie, tylko w miejscach uniemożliwiających użycie innych kosiarek mechanicznych. W rejonie Osiedli Stare Miasto, Nowe Miasto, Przybyłów, Rudunki koszenie powinno być wykonywane przede wszystkim przy użyciu kosiarek samojezdnych, a w pasach drogowych z wykorzystaniem kosiarek samozbierająych.
Wykonawca rozpocznie wykonywanie danego zlecenia, nie później niż w terminie dwóch dni od daty otrzymania pisemnego zlecenia z terminem nie dłuższym niż 10 dni.
Zlecenie zostanie wysłane przez Zamawiającego na podany adres e-mail lub fax Wykonawcy,
a wykonawca winien niezwłocznie potwierdzić fakt jego otrzymania ( e-mail, fax).
Zamawiający zastrzega sobie prawo wydania zleceń na wszystkie zadania jednocześnie. Jednostką miary jest 1 m ² powierzchni objętej koszeniem;
Cena jednostkowa: za jednorazowe skoszenie trawnika o powierzchni 1m ², niezależnie od stopnia nachylenia i jego zagospodarowania.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia koszenia interwencyjnego terenów niewymienionych w załączniku nr 1 i 2.

3. Standard koszenia terenów zieleni
Koszenie obejmuje zarówno tereny zieleni z założonymi trawnikami, jak również tereny nie urządzone. W zakres zadania wchodzi koszenie trawy, chwastów, wykoszenie samosiewów, a także każdorazowe wygrabienie i wywiezienie pokosu z całej powierzchni. Koszenie musi być wykonywane w maksymalnym zakresie przy zastosowaniu kosiarek mechanicznych nierotacyjnych z mieleniem pokosu lub jego pochłanianiem, a tylko dla koszenia małych powierzchni i skarp oraz koszenia wykańczającego dopuszcza się stosowanie kosiarek rotacyjnych prowadzonych ręcznie oraz wykaszarek. Dobór sprzętu musi uwzględniać specyfikę pracy w pasie drogowym – rozdrobnienie powierzchni, ruch uliczny, obsadzenia drzewami i krzewami, znaki drogowe i inne urządzenia bezpieczeństwa ruchu. Ze względu na ryzyko zagęszczania gruntu wokół drzew i krzewów, należy dobierać sprzęt w taki sposób by nacisk na osie był maksymalnie ograniczony.
Wykonawca ma obowiązek prowadzić roboty przy nieprzerwanym ruchu ulicznym z odpowiednim oznakowaniem, zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu na czas prowadzenia robót - zgodnie z przepisami o ruchu drogowym , przepisami BHP w sposób ograniczający do minimum utrudnienia w ruchu. Ewentualne zabrudzenie jezdni, chodników, ścieżek rowerowych opasek przyjezdniowych pokosem musi być usunięte niezwłocznie, najpóźniej na koniec dnia pracy. Wykonawca ma obowiązek przygotowania terenu przed rozpoczęciem prac, tak aby usługa przebiegała w sposób bezkolizyjny dla ludzi i sprzętu. Za prawidłowe zabezpieczenie prac oraz skutki dla osób je wykonujących oraz uczestników ruchu drogowego całkowitą odpowiedzialność ponosi Wykonawca.


4. Ogólne warunki realizacji zamówienia:
Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy na okres 3 miesięcy.
Podstawą rozliczenia przedmiotowych robót będzie rzeczywiste wykonanie rzeczowo – ilościowe przyjęte protokołem odbiorczym robót przez Zamawiającego. Protokół winien zawierać obmiary robót z potwierdzeniem: ilości robót, terminu wykonania, miejsca realizacji i należytego ich wykonania.
Terminy koszenia traw będą wyznaczane/ zlecane przez Zamawiającego w zależności od porostu trawy.

Załączniki:
- Wykaz terenów do wykaszania- drogi gminne, rowy Załącznik Nr 1
- Wykaz terenów do wykaszania – działki miejskie - Załącznik Nr 2


UWAGA:
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności.
Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:

a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów
i dokonywania ich oceny,

b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,

c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.

Zamawiający wymaga w zakresie realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane niżej czynności:

- koszenie, obsługa kosiarek

4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 prawa zamówień publicznych w zakresie wartości do
50.000,00 zł, na warunkach – odpowiednio:
- przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu;
- przez Wykonawcę spełniającego, odpowiednio i proporcjonalnie do charakteru i rozmiaru zamówienia, warunki udziału w postępowaniu;
- z zachowaniem, odpowiednio i proporcjonalnie do charakteru i rozmiaru zamówienia, warunków umowy, jak w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający
stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena, wysokość kar umownych, zatrudnienie min. 1 osoby niepełnosprawnej lub bezrobotnej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kar umownych

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie min. 1 osoby niepełnosprawnej lub bezrobotnej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, wg art. 113 PZP: Wykonawca prowadząc działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności
technicznej lub zawodowej, wg art. 116 PZP: Wykonawca wykonał (zakończył wykonanie), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 usługę o wartości minimum 60.000,00 zł., odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia („związaną z przedmiotem zamówienia”), tj. usługi cyklicznego wykaszania terenu zieleni na powierzchni minimum 10 ha w ciągu jednego sezonu wegetacyjnego, potwierdzone dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca dysponuje następującymi narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia publicznego, w szczególności: - ciągnik z przyczepą – min. 1 szt., - samochód samowyładowczy do 5 ton – min. 1 szt., - kosiarka samojezdna – min. 1 szt., - kosiarka do obkaszania (wykaszarka) – min. 2 szt., - kosiarka z wysięgnikiem do koszenia skarp – min. 1 szt., - kosiarka samozbierająca – min. 2 szt.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych,
prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed jego złożeniem. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz
załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych
są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie
powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; UWAGA: dotyczy usług odpowiadających
swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia („związanych z przedmiotem
zamówienia”), tj. usługi cyklicznego wykaszania terenu zieleni na powierzchni minimum 10 ha w ciągu jednego sezonu wegetacyjnego; Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do
dysponowania tymi zasobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w
szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych
dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
ZOBOWIĄZANIE podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy
potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów, jeśli Wykonawca polega na tych zasobach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości : 1.000,00 zł, słownie złotych: jeden tysiąc 00/100, wniesionym przed upływem terminu składania ofert i obejmującym okres związania
ofertą,tj. okres rozpoczynający się wraz z upływem terminu składania ofert do dnia 30.09.2021 r.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108
UWAGA: Terminem wniesienia wadium w formie pieniężnej jest termin uznania kwoty na
rachunku Zamawiającego.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia winni złożyć pełnomocnictwo
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez
Wykonawcę, np. z umowy konsorcjum. 2 Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 1, powinno
wskazywać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia
publicznego, a także zawierać deklarację (podpisy) wszystkich mocodawców, co do
ustanowienia pełnomocnika.3. Spółka cywilna ubiegająca się o udzielenie zamówienia nie ma
obowiązku powoływania
pełnomocnika i może być reprezentowana przez wspólników - każdego wspólnika - na ogólnych
zasadach reprezentacji spółki cywilnej, zgodnie z przepisami Kodeksucywilnego, chyba że
umowa lub uchwała wspólników stanowi odmiennie. 4. Jeżeli została wybrana oferta
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej
współpracę tych Wykonawców. [art. 59 PZP]. W przypadku potwierdzenia spełnienia przez
Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia warunków dotyczących:
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia – Wykonawca ten winien złożyć oświadczenie w
trybie art. 117 ust. 4 PZP, którego treść została podana w pkt. 10 druku oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Każdorazowa zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego. 3. W przypadu sporu właściwym do rozpoznania sprawy będzie sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-02 12:45

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-02 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-30

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Wszystkie kryteria, tj.: - cena, - wysokość kar umownych, - zatrudnienie min. 1 osoby niepełnosprawnej lub bezrobotnej

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: w sprawach
merytorycznych: 1) Mirosława Sobolewska, główny specjalista, pok. nr 207, tel.: (42)714-31-38 oraz 2) Maciej Wilczewski, podinspektor, pok. nr 9, tel.: (42)714-32-02; w sprawach proceduralnych: 1) Ewa Stasiak, główny specjalista pok. 219, tel.: (42) 714 32-00, 2) Lech Dąbski, naczelnik,
pok.219, tel.: (42) 714-31-64 oraz 3) Agnieszka Sobczak, główny specjalista, pok. 220, tel.: (42)
714-32-34.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace wykończeniowe - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace wykończeniowe. Prace: - płyty K/G, - gipsowanie, - remonty kompleksowo, - glazura i terakota. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI