Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Koszenie traw i chwastów, przycięcie odrostów krzewów oraz zbierania śmieci w ciągach dróg powiatowych na terenie powiatu gostyńskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W GOSTYNIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411103561
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 256
1.5.2.) Miejscowość: Gostyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.gostyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.gostyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Koszenie traw i chwastów, przycięcie odrostów krzewów oraz zbierania śmieci w ciągach dróg powiatowych na terenie powiatu gostyńskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a168bdd4-775a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002380/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Koszenie traw i chwastów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza dokomunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).Wykonawca przystępującdo niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji,przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Zamawiający podał w informacjach ogólnych SWZ ID postępowania. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze stronygłównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądaćzamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (z wyłączeniem oferty i załączników do oferty): za pomocą poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany powyżej w informacjach ogólnych oraz poczty elektronicznej Wykonawcywskazanej w formularzu oferty.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Starosta Gostyński mający siedzibę Z mający siedzibę w Starostwie Powiatowym w Gostyniu ul. Wrocławska 256 63-800 Gostyń. Z Administratorem danych osobowych można się kontaktować poprzez adres e-mail: starostwo@powiat.gostyn.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora. 2. Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować poprzez adres email: iod@powiat.gostyn.pl Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem.3. Dane osobowe zawarte w Państwa ofercie (w tym innych dokumentach będących załącznikami do oferty) będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji. 4.Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie przepisu 74 ustawy Pzp. 5.Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiadają Państwo:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych państwa dotyczących. W przypadku skorzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia,2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Państwa danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników),3)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). Prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Udostępnianie protokołu postępowania lub załączników do tego protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w powyżej i art. 18 ust. 3–6 ustawy Pzp stosuje się odpowiednio,4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.10. Państwa dane będą ujawnione podmiotom świadczącym usługi, na rzecz administratora danych, na podstawie zawartych umów dotyczących:1) serwisu i wsparcia systemów informatycznych,2) utylizacji dokumentacji niearchiwalnej,3) przekazywania przesyłek pocztowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.272.2.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia jest usługa koszenia traw i chwastów, przycięcia odrostów krzewów oraz zbierania śmieci w ciągach dróg powiatowych na terenie powiatu gostyńskiego. 1) CZĘŚĆ I – obejmuje teren gmin; Pogorzela i Pępowo – średnia powierzchnia 6 196,00 ar x 2 koszenia, w tym:a) Dwukrotne szerokie koszenie wraz z przycinką odrostów krzewów i drzew oraz zbieraniem śmieci na całej szerokości pasa drogowego dróg głównych - średnia powierzchnia 4 480,00 ar x 2 koszeniab) Dwukrotne wąskie koszenie do dna rowu (średnia szerokość 2 m) wraz z przycinką krzewów i odrostów drzew oraz zbieraniem śmieci - średnia powierzchnia 1 716,00 ar x 2 koszenia
4.2.6.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77312100-1 - Usługi odchwaszczania
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. 2. Wykonawca w złożonej ofercie winien zaproponować kompletną cenę, uwzględniającą wszystkie elementy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia oraz udzielenie ewentualnych upustów, ustaloną na podstawie sporządzonego i przedłożonego kosztorysu ofertowego dla każdej oferowanej do wykonania części zamówienia oddzielnie.3. Cena oferty zostanie obliczona w następujący sposób: 1) wykonawca opracuje kosztorysy ofertowe z uwzględnieniem całego zakresu robót określonego w przedmiarach robót ściśle wg kolejności pozycji wymienionych w formularzu „kosztorys ofertowy” dla każdej części zamówienia, stanowiącym załączniki nr 1-1; 1-2 1-3 do SWZ,2) wykonawca określi ceny jednostkowe oraz wartości netto, stanowiące iloczyn ceny jednostkowej i ilości jednostek z dokładnością do 0,01 PLN dla wszystkich pozycji występujących w formularzu kosztorysu ofertowego.4. Cenę oferty stanowić będzie wartość brutto obliczona, jako suma wartości wszystkich pozycji kosztorysu ofertowego (wartość netto), do której wykonawca doliczy podatek od towarów i usług VAT. Wysokość stawki VAT przyjętej do wyliczenia ceny oferty winna być zgodna z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia oferty. 5. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ. 6. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.7. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.8. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.9. Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu realizacji zamówienia (T)
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: W zakresie kryterium potencjał techniczny (S)
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. 2. Wykonawca w złożonej ofercie winien zaproponować kompletną cenę, uwzględniającą wszystkie elementy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia oraz udzielenie ewentualnych upustów, ustaloną na podstawie sporządzonego i przedłożonego kosztorysu ofertowego dla każdej oferowanej do wykonania części zamówienia oddzielnie.3. Cena oferty zostanie obliczona w następujący sposób: 1) wykonawca opracuje kosztorysy ofertowe z uwzględnieniem całego zakresu robót określonego w przedmiarach robót ściśle wg kolejności pozycji wymienionych w formularzu „kosztorys ofertowy” dla każdej części zamówienia, stanowiącym załączniki nr 1-1; 1-2 1-3 do SWZ,2) wykonawca określi ceny jednostkowe oraz wartości netto, stanowiące iloczyn ceny jednostkowej i ilości jednostek z dokładnością do 0,01 PLN dla wszystkich pozycji występujących w formularzu kosztorysu ofertowego.4. Cenę oferty stanowić będzie wartość brutto obliczona, jako suma wartości wszystkich pozycji kosztorysu ofertowego (wartość netto), do której wykonawca doliczy podatek od towarów i usług VAT. Wysokość stawki VAT przyjętej do wyliczenia ceny oferty winna być zgodna z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia oferty. 5. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ. 6. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.7. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.8. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.9. Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia jest usługa koszenia traw i chwastów, przycięcia odrostów krzewów oraz zbierania śmieci w ciągach dróg powiatowych na terenie powiatu gostyńskiego.2) CZĘŚĆ II – obejmuje teren gminy Poniec – średnia powierzchnia 3 686,00 ar x 2 koszenia, w tym:a) Dwukrotne szerokie koszenie wraz z przycinką odrostów krzewów i drzew oraz zbieraniem śmieci na całej szerokości pasa drogowego dróg głównych - średnia powierzchnia 1 970,00 ar x 2 koszeniab) Dwukrotne wąskie koszenie do dna rowu (średnia szerokość 2 m) wraz z przycinką krzewów i odrostów drzew oraz zbieraniem śmieci- średnia powierzchnia 1 716,00 ar x 2 koszenia
4.2.6.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77312100-1 - Usługi odchwaszczania
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. 2. Wykonawca w złożonej ofercie winien zaproponować kompletną cenę, uwzględniającą wszystkie elementy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia oraz udzielenie ewentualnych upustów, ustaloną na podstawie sporządzonego i przedłożonego kosztorysu ofertowego dla każdej oferowanej do wykonania części zamówienia oddzielnie.3. Cena oferty zostanie obliczona w następujący sposób: 1) wykonawca opracuje kosztorysy ofertowe z uwzględnieniem całego zakresu robót określonego w przedmiarach robót ściśle wg kolejności pozycji wymienionych w formularzu „kosztorys ofertowy” dla każdej części zamówienia, stanowiącym załączniki nr 1-1; 1-2 1-3 do SWZ,2) wykonawca określi ceny jednostkowe oraz wartości netto, stanowiące iloczyn ceny jednostkowej i ilości jednostek z dokładnością do 0,01 PLN dla wszystkich pozycji występujących w formularzu kosztorysu ofertowego.4. Cenę oferty stanowić będzie wartość brutto obliczona, jako suma wartości wszystkich pozycji kosztorysu ofertowego (wartość netto), do której wykonawca doliczy podatek od towarów i usług VAT. Wysokość stawki VAT przyjętej do wyliczenia ceny oferty winna być zgodna z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia oferty. 5. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ. 6. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.7. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.8. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.9. Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu realizacji zamówienia (T)
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: W zakresie kryterium potencjał techniczny (S)
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. 2. Wykonawca w złożonej ofercie winien zaproponować kompletną cenę, uwzględniającą wszystkie elementy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia oraz udzielenie ewentualnych upustów, ustaloną na podstawie sporządzonego i przedłożonego kosztorysu ofertowego dla każdej oferowanej do wykonania części zamówienia oddzielnie.3. Cena oferty zostanie obliczona w następujący sposób: 1) wykonawca opracuje kosztorysy ofertowe z uwzględnieniem całego zakresu robót określonego w przedmiarach robót ściśle wg kolejności pozycji wymienionych w formularzu „kosztorys ofertowy” dla każdej części zamówienia, stanowiącym załączniki nr 1-1; 1-2 1-3 do SWZ,2) wykonawca określi ceny jednostkowe oraz wartości netto, stanowiące iloczyn ceny jednostkowej i ilości jednostek z dokładnością do 0,01 PLN dla wszystkich pozycji występujących w formularzu kosztorysu ofertowego.4. Cenę oferty stanowić będzie wartość brutto obliczona, jako suma wartości wszystkich pozycji kosztorysu ofertowego (wartość netto), do której wykonawca doliczy podatek od towarów i usług VAT. Wysokość stawki VAT przyjętej do wyliczenia ceny oferty winna być zgodna z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia oferty. 5. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ. 6. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.7. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.8. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.9. Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia jest usługa koszenia traw i chwastów, przycięcia odrostów krzewów oraz zbierania śmieci w ciągach dróg powiatowych na terenie powiatu gostyńskiego.3) CZĘŚĆ III – obejmuje teren gmin: Gostyń i Piaski – średnia powierzchnia 4 486,00 ar x 2 koszenia, w tym:a) Dwukrotne szerokie koszenie wraz z przycinką odrostów krzewów i drzew oraz zbieraniem śmieci na całej szerokości pasa drogowego dróg głównych - średnia powierzchnia 2 320,00 ar x 2 koszeniab) Dwukrotne wąskie koszenie do dna rowu (średnia szerokość 2 m) wraz z przycinką krzewów i odrostów drzew oraz zbieraniem śmieci- średnia powierzchnia 2 166,00 ar x 2 koszenia
4.2.6.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77312100-1 - Usługi odchwaszczania
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. 2. Wykonawca w złożonej ofercie winien zaproponować kompletną cenę, uwzględniającą wszystkie elementy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia oraz udzielenie ewentualnych upustów, ustaloną na podstawie sporządzonego i przedłożonego kosztorysu ofertowego dla każdej oferowanej do wykonania części zamówienia oddzielnie.3. Cena oferty zostanie obliczona w następujący sposób: 1) wykonawca opracuje kosztorysy ofertowe z uwzględnieniem całego zakresu robót określonego w przedmiarach robót ściśle wg kolejności pozycji wymienionych w formularzu „kosztorys ofertowy” dla każdej części zamówienia, stanowiącym załączniki nr 1-1; 1-2 1-3 do SWZ,2) wykonawca określi ceny jednostkowe oraz wartości netto, stanowiące iloczyn ceny jednostkowej i ilości jednostek z dokładnością do 0,01 PLN dla wszystkich pozycji występujących w formularzu kosztorysu ofertowego.4. Cenę oferty stanowić będzie wartość brutto obliczona, jako suma wartości wszystkich pozycji kosztorysu ofertowego (wartość netto), do której wykonawca doliczy podatek od towarów i usług VAT. Wysokość stawki VAT przyjętej do wyliczenia ceny oferty winna być zgodna z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia oferty. 5. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ. 6. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.7. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.8. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.9. Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu realizacji zamówienia (T)
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: W zakresie kryterium potencjał techniczny (S)
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. 2. Wykonawca w złożonej ofercie winien zaproponować kompletną cenę, uwzględniającą wszystkie elementy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia oraz udzielenie ewentualnych upustów, ustaloną na podstawie sporządzonego i przedłożonego kosztorysu ofertowego dla każdej oferowanej do wykonania części zamówienia oddzielnie.3. Cena oferty zostanie obliczona w następujący sposób: 1) wykonawca opracuje kosztorysy ofertowe z uwzględnieniem całego zakresu robót określonego w przedmiarach robót ściśle wg kolejności pozycji wymienionych w formularzu „kosztorys ofertowy” dla każdej części zamówienia, stanowiącym załączniki nr 1-1; 1-2 1-3 do SWZ,2) wykonawca określi ceny jednostkowe oraz wartości netto, stanowiące iloczyn ceny jednostkowej i ilości jednostek z dokładnością do 0,01 PLN dla wszystkich pozycji występujących w formularzu kosztorysu ofertowego.4. Cenę oferty stanowić będzie wartość brutto obliczona, jako suma wartości wszystkich pozycji kosztorysu ofertowego (wartość netto), do której wykonawca doliczy podatek od towarów i usług VAT. Wysokość stawki VAT przyjętej do wyliczenia ceny oferty winna być zgodna z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia oferty. 5. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ. 6. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.7. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.8. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.9. Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7