Koszenie poboczy w granicach pasa drogowego dróg powiatowych położonych na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Koszenie poboczy w granicach pasa drogowego dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Żywieckiego w 2022 r. (koszenie 2-krotne) – 4 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻywiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-27
  • ZamawiającyPowiat Żywiecki
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-19
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00125407
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Koszenie poboczy w granicach pasa drogowego dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Żywieckiego w 2022 r. (koszenie 2-krotne) – 4 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żywiecki

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Żywcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krasińskiego 13

1.5.2.) Miejscowość: Żywiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 033/860-50-00

1.5.8.) Numer faksu: 033/860-50-83

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zywiec.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.powiat.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Koszenie poboczy w granicach pasa drogowego dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Żywieckiego w 2022 r. (koszenie 2-krotne) – 4 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68bf386b-bfb9-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://bip-pzzywiec.finn.pl/na-podstawie-ustawy-pzp

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal – skrytka ePUAP: Starostwo Powiatowe w Żywcu /umd21t2q8r/skrytka oraz poczty elektronicznej przetargi@zywiec.powiat.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Przystępując do
postępowania przetargowego, Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z instrukcją użytkownika systemu miniPortal i ePUAP oraz z regulaminem korzystania z systemu miniPortal. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Zamawiający wskazuje, że obowiązują u niego następujące wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych za pośrednictwem poczty elektronicznej wskazanej w pkt 3.5) niniejszego ogłoszenia:
a) załącznik nie może być zaszyfrowany,
b) suma załączników w wiadomości email nie może przekraczać 30MB,
c) wiadomość nie może zawierać „hiperlinków” (odnośników do innych stron).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych:
a) w Starostwie Powiatowym w Żywcu, ul. Krasińskiego 13, 34-300 Żywiec, tel. 33/860 50 00) jest Starosta Żywiecki,
b) w Powiatowym Zarządzie Dróg w Żywcu, ul. Leśnianka 102a, 34-300 Żywiec jest Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Żywcu;
2) inspektorem ochrony danych osobowych:
a) w Starostwie Powiatowym w Żywcu jest Helena Miodońska, tel. 33/860-50-00, email: iod@zywiec.powiat.pl,
b) w Powiatowym Zarządzie Dróg w Żywcu jest Grzegorz Waleczek Centrum Usług Ochrony Danych Osobowych, ul. Jaśminowa 16, 43-430 Pierściec, tel. 33/862-05-72 email: biuro@cuodo.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 – 19 oraz 74 – 76 ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 latod dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO
Pozostałe informacje zawarte są dokumentach zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.272.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Koszenie poboczy w granicach pasa drogowego dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Żywieckiego w 2022 r. (koszenie 2-krotne) – 4 części”, z podziałem na następujące części:
1) Część 1 – Gmina Gilowice, Łękawica i Ślemień,
2. Zamówienie obejmuje: prace utrzymaniowe w obrębie poboczy (koszenie traw, chwastów i jednorocznych odrostów drzew i krzewów w ciągu drogi powiatowej, koszenie traw chwastów i jednorocznych odrostów drzew i krzewów pod barierami energochłonnymi wraz z wywozem urobku ze ściętych gałęzi).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w:
1) przedmiarach robót - Załączniki Nr 5.1 do SWZ,
2) specyfikacji technicznej – Załącznik Nr 6 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-15 do 2022-09-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Cena – 60%, Czas reakcji – 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Koszenie poboczy w granicach pasa drogowego dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Żywieckiego w 2022 r. (koszenie 2-krotne) – 4 części”, z podziałem na następujące części:
1) Część 2 – Gmina Rajcza,

2. Zamówienie obejmuje: prace utrzymaniowe w obrębie poboczy (koszenie traw, chwastów i jednorocznych odrostów drzew i krzewów w ciągu drogi powiatowej, koszenie traw chwastów i jednorocznych odrostów drzew i krzewów pod barierami energochłonnymi wraz z wywozem urobku ze ściętych gałęzi).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w:
1) przedmiarach robót - Załączniki Nr 5.2 do SWZ,
2) specyfikacji technicznej – Załącznik Nr 6 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-15 do 2022-09-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Cena – 60%, Czas reakcji – 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Koszenie poboczy w granicach pasa drogowego dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Żywieckiego w 2022 r. (koszenie 2-krotne) – 4 części”, z podziałem na następujące części:
1) Część 3 – Gmina Ujsoły,
2. Zamówienie obejmuje: prace utrzymaniowe w obrębie poboczy (koszenie traw, chwastów i jednorocznych odrostów drzew i krzewów w ciągu drogi powiatowej, koszenie traw chwastów i jednorocznych odrostów drzew i krzewów pod barierami energochłonnymi wraz z wywozem urobku ze ściętych gałęzi).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w:
1) przedmiarach robót - Załączniki Nr 5.3 do SWZ,
2) specyfikacji technicznej – Załącznik Nr 6 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-15 do 2022-09-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Cena – 60%, Czas reakcji – 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Koszenie poboczy w granicach pasa drogowego dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Żywieckiego w 2022 r. (koszenie 2-krotne) – 4 części”, z podziałem na następujące części:
1) Część 4 – Gmina Jeleśnia, Koszarawa, Milówka, Radziechowy – Wieprz, Węgierska Górka.
2. Zamówienie obejmuje: prace utrzymaniowe w obrębie poboczy (koszenie traw, chwastów i jednorocznych odrostów drzew i krzewów w ciągu drogi powiatowej, koszenie traw chwastów i jednorocznych odrostów drzew i krzewów pod barierami energochłonnymi wraz z wywozem urobku ze ściętych gałęzi).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w:
1) przedmiarach robót - Załączniki Nr 5.4 do SWZ,
2) specyfikacji technicznej – Załącznik Nr 6 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-15 do 2022-09-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Cena – 60%, Czas reakcji – 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.

1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.

1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.

1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:

1.2.4.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym sprzętem w celu realizacji zamówienia:
a) W przypadku składania oferty na części 1, 2 lub 3 – jednym ciągnikiem z wykaszarką bijakową na wysięgniku,
b) W przypadku składania oferty na część 4 – dwoma ciągnikami z wykaszarkami bijakowymi na wysięgnikach.

Warunki w zakresie części zamówienia nr 1, 2 lub 3 nie kumulują się, tzn. jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na części 1 i 2 lub 3 – wystarczy by dysponował jednym ciągnikiem z wykaszarką bijakową na wysięgniku.

W przypadku zaś składania przez Wykonawcę oferty dla wszystkich części zamówienia albo poszczególnych części zamówienia, w tym także dla części zamówienia nr 4 – Wykonawca w każdym wypadku zobowiązany będzie dysponować dwoma ciągnikami z wykaszarkami bijakowymi na wysięgnikach.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron, na piśmie pod rygorem nieważności. Przewiduje się możliwość dokonania zmian w Umowie na warunkach określonych w ust. 2 - 5 poniżej. Wystąpienie którejkolwiek z poniższych okoliczności nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy, o których mowa w 454 ust. 2 ustawy pzp, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących postanowień Umowy:
1) zmiany zakresu rzeczowego umowy, w tym rezygnacja z części zamówienia, przy czym minimalny zakres świadczenie Wykonawcy nie może być niższy od 50% całości Umowy;
2) wskazania innego podwykonawcy;
3) rezygnacji z podwykonawców;
4) wskazanie innego zakresu podwykonawstw;
5) wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa;
6) zmiany dotyczącej terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w tym terminu cząstkowego;
7) zastąpienie zakresu planowanych do wykonania usług innym zakresem usług przy zachowaniu wymogów jakościowych zawartych w wymaganiach Zamawiającego;
8) zmiany sposobu realizacji umowy.
3. Zmiany mogą być dokonane na skutek zaistnienia następujących zdarzeń:
1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:
a) działania siły wyższej utrudniającej i uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami (przez siłę wyższa uważa się okoliczności będące poza rozsądną kontrolą każdej ze stron, które powstały po zawarciu umowy, a których żadna ze stron nie mogła przewidzieć w szczególności takie jak: wojna, działania wojenne, pożar, powódź, trzęsienie ziemi, inne klęski żywiołowe, skrajnie niekorzystne warunki atmosferyczne, zarządzenie i zakazy wydane przez władze oraz strajki),
b) wystąpienia warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiających realizację usług, zgodnie z warunki umowy,
c) rezygnacji przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy,
d) wystąpienia innej okoliczności niemożliwej do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie lub zakresie, a zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego.
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego:
a) opis propozycji zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
5. Dokonanie zmian wskazanych w niniejszym paragrafie wymaga podpisania aneksu do umowy, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w treści umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki e mail oraz skrzynki ePUAP, na których prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-27 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-26

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie stanów surowych (murarzy, zbrojarzy) - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania17-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuję brygady lub pracowników murarzy, zbrojarzy do budowy bloku usługowo-mieszkalnego. Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza. Rozpoczęcie prac: styczeń 2025. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI