„Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2021” z podziałem na część I i II.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzelce Opolskie
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-07
  • ZamawiającyPOWIAT STRZELECKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00041010
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2021” z podziałem na część I i II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT STRZELECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacyjny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412651

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jordanowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774401755

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatstrzelecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2021” z podziałem na część I i II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cfc32ad-a3ff-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041010

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001994/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2021 z podziałem na część I i II

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ , Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej - ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal/ oraz poczty elektronicznej: przetargi@powiatstrzelecki.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.4.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się ID postępowania, które znajduje się przy numerze postępowania udostępnionego przez miniPortal. 6. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@powiatstrzelecki.pl(nie dotyczy składania ofert). 7.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w powyższym punkcie adres email. 8.Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem referencyjnym lub numerem ogłoszenia.9. Dokumenty elektroniczne, przekazywane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w SWZ, muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu w sprawie użycia środków komunikacji elektroniczne oraz rozporządzeniu w sprawie dokumentów, przy czym pojęcie „dokumentu elektronicznego” zostało zdefiniowane w art. 3 pkt. 2 Ustawa o informatyzacji, i należy je rozumieć, że dokument elektroniczny to stanowiący odrębną całość znaczeniową zbiór danych uporządkowanych w określonej strukturze wewnętrznej i zapisany na informatycznym nośniku danych. Elektroniczna kopia dokumentu, spełniająca przesłanki określone w rzeczonym przepisie art. 3 pkt. 2 stanowić będzie dokument elektroniczny. 10.Zamawiający dopuszcza zastosowanie jednego z formatów danych, określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 Ustawa o informatyzacji (rozporządzenie w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności), w szczególności w następujące formaty danych:• dla danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub graficznych: „.txt” „.pdf” „.odt” „.ods” „.doc” i „.xls” oraz „.docx” i „.xlsx” (ISO/ICE 29500), „.dwg” ;• do kompresji: „.zip” i „.7Z”. 11. Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz dodatkowo udostępniony na stronie BIP Powiatu Strzeleckiego wraz z linkiem do postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO”, informujemy, że:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Strzelecki z siedzibą Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, tel. 77 440 17 00;2) Inspektorem danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Strzelcach Opolskich jest Pan Piotr Czusik, kontakt: iod@powiatstrzelecki.pl , tel. 77 440 17 82; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego OR.272.8.2021.KK pn.: „Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2021” z podziałem na część I i II, prowadzonym w trybie art. 275 pkt. 1;4) Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 421 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 r. ze zm. ), dalej „ustawa Pzp”;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, Zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy. 6) Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;8) Posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani /Pana danych osobowych**;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszeniaBiuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa, Telefon: 22 531 03 009) Nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.272.8.2021.KK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2021 – część I”Część I realizowana będzie w gm. Ujazd, gm. Leśnica, części gm. Strzelce Opolskie i części gm. Izbicko.Łączna orientacyjna powierzchnia koszenia (koszenie I + II + III) wynosi 1 379 181 m2 / 137,9181 ha.Zamawiający zamierza wykonać koszenie w trzech etapach:a) I koszenie poboczy i pasa drogowego – łączna długość dróg przeznaczonych do koszenia 155,159 km (orientacyjna powierzchnia koszenia 569 020 m2 / 56,9020 ha), w tym:– koszenie na szerokość min. 1,1 m – 40,091 km– koszenie na szerokość min. 2,0 m – 46,342 km– koszenie na całą szerokość pasa drogowego – 68,726 kmb) II koszenie poboczy i pasa drogowego – łączna długość dróg przeznaczonych do koszenia 155,159 km (orientacyjna powierzchnia koszenia 241 141 m2 / 24,1141 ha), w tym:– koszenie na szerokość min. 1,1 m – 153,699 km– koszenie na całą szerokość pasa drogowego – 1,46 kmc) III koszenie poboczy i pasa drogowego – łączna długość dróg przeznaczonych do koszenia 155,159 km (orientacyjna powierzchnia koszenia 569 020 m2 / 56,9020 ha), w tym:– koszenie na szerokość min. 1,1 m – 40,091 km– koszenie na szerokość min. 2,0 m – 46,342 km– koszenie na całą szerokość pasa drogowego – 68,726 kmZałącznik „Wykaz dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego przeznaczonych do koszenia – Obmiar Prac Część I oraz Obmiar Prac Część I” stanowi pomocniczy dokument do obliczenia wartości zadania. W tabeli ujęto drogi objęte zadaniem wraz z długością i orientacyjną powierzchnią odcinków do koszenia.Zakłada się koszenie z podziałem dróg na trzy szerokości koszenia:1) koszenie na szerokość min. 1,1 m;2) koszenie na szerokość min. 2,0 m;3) koszenie na całą szerokość pasa drogowego;oraz koszenie poboczy w obrębie skrzyżowań celem uzyskania trójkątów widoczności (pola widoczności) – dotyczy każdego z koszeń oraz każdej części.Drogi powiatowe nr 1468 O Leśnica – Poręba, 1471 O Leśnica – Żyrowa oraz 2280 O ul. Celna w m. Strzelce Opolskie będą wykaszane tylko w terenie zabudowanym.Załącznik „Wykaz dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego przeznaczonych do koszenia – Obmiar Prac Część I zawiera podział dróg na poszczególne szerokości koszenia oraz drogi wyłączone z koszenia.Zakres prac obejmuje m. in.:a) opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót;b) oznakowanie miejsca prowadzonych robót;c) prace przygotowawcze;d) dostawę i pracę sprzętu do koszenia;e) koszenie traw, chwastów i samosiejów;f) wycięcie traw w miejscach niedostępnych;g) odtransportowanie sprzętu.h) demontaż oznakowania.(...).Specyfikacja Warunków Zamówienia zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert oddzielnie dla zamówienia:„Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2021 – część I”będą obowiązywały trzy kryteria przedmiotowe:Cena = 60%; Termin wykonania zamówienia = 30 %Czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia zlecenia = 10 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia zlecenia

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy ocenie ofert oddzielnie dla zamówienia:„Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2021 – część I”będą obowiązywały trzy kryteria przedmiotowe:Cena = 60%; Termin wykonania zamówienia = 30 %Czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia zlecenia = 10 %

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2021 – część II”Część II realizowana będzie w gm. Jemielnica, gm. Kolonowskie, gm. Zawadzkie, części gm. Strzelce Opolskie i części gm. Izbicko.Łączna orientacyjna powierzchnia koszenia (koszenie I + II + III) wynosi 1 035 466 m2 / 103,5466 ha.Zamawiający zamierza wykonać koszenie w trzech etapach:a) I koszenie poboczy i pasa drogowego – łączna długość dróg przeznaczonych do koszenia 149,548 km (orientacyjna powierzchnia koszenia 402 668 m2 / 40,2668 ha), w tym:– koszenie na szerokość min. 1,1 m – 60,612 km– koszenie na szerokość min. 2,0 m – 40,070 km– koszenie na całą szerokość pasa drogowego – 48,866 kmb) II koszenie poboczy i pasa drogowego – łączna długość dróg przeznaczonych do koszenia 149,548 km (orientacyjna powierzchnia koszenia 230 130 m2 / 23,0130 ha), w tym:– koszenie na szerokość min. 1,1 m – 144,924 km– koszenie na całą szerokość pasa drogowego – 4,624 kmc) III koszenie poboczy i pasa drogowego – łączna długość dróg przeznaczonych do koszenia 149,548 km (orientacyjna powierzchnia koszenia 402 668 m2 / 40,2668 ha), w tym:– koszenie na szerokość min. 1,1 m – 60,612 km– koszenie na szerokość min. 2,0 m – 40,070 km– koszenie na całą szerokość pasa drogowego – 48,866 kmZałącznik „Wykaz dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego przeznaczonych do koszenia –Obmiar Prac Część II” stanowi pomocniczy dokument do obliczenia wartości zadania. W tabeli ujęto drogi objęte zadaniem wraz z długością i orientacyjną powierzchnią odcinków do koszenia.Zakłada się koszenie z podziałem dróg na trzy szerokości koszenia:1) koszenie na szerokość min. 1,1 m;2) koszenie na szerokość min. 2,0 m;3) koszenie na całą szerokość pasa drogowego;oraz koszenie poboczy w obrębie skrzyżowań celem uzyskania trójkątów widoczności (pola widoczności) – dotyczy każdego z koszeń oraz każdej części.Drogi powiatowe nr 1468 O Leśnica – Poręba, 1471 O Leśnica – Żyrowa oraz 2280 O ul. Celna w m. Strzelce Opolskie będą wykaszane tylko w terenie zabudowanym.Załącznik „Wykaz dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego przeznaczonych do koszenia –Obmiar Prac Część II” zawiera podział dróg na poszczególne szerokości koszenia oraz drogi wyłączone z koszenia.Zakres prac obejmuje m. in.:a) opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót;b) oznakowanie miejsca prowadzonych robót;c) prace przygotowawcze;d) dostawę i pracę sprzętu do koszenia;e) koszenie traw, chwastów i samosiejów;f) wycięcie traw w miejscach niedostępnych;g) odtransportowanie sprzętu.h) demontaż oznakowania.(...).Specyfikacja Warunków Zamówienia zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert oddzielnie dla zamówienia:„Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2021 – część II”będą obowiązywały trzy kryteria przedmiotowe:Cena = 60%; Termin wykonania zamówienia = 30 %Czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia zlecenia = 10 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia zlecenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy ocenie ofert oddzielnie dla zamówienia:„Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2021 – część II”będą obowiązywały trzy kryteria przedmiotowe:Cena = 60%; Termin wykonania zamówienia = 30 %Czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia zlecenia = 10 %

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający stawia wymagania dot. zdolności technicznej lub zawodowej zarówno dla części I oraz II:- Dla części I: a) Wykonawca winien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: kierownik prac – 1 osoba bez konieczności posiadania uprawnień budowlanychb) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienionymi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi (dotyczy każdej z części):(a) kosiarka bijakowa doczepna wraz z ciągnikiem lub Unimogiem do koszenia dużych powierzchni – min. 1 szt.;(b) kosiarka bijakowa na wysięgniku wraz z ciągnikiem lub Unimogiem do koszenia dużych powierzchni oraz do koszenia na skarpach i przeciwskarpach – min. 1 szt.;(c) kosiarki ręczne żyłkowe, spalinowe lub elektryczne do koszenia w miejscach niedostępnych takich jak: wokół drzewa, pod barierami, przy ogrodzeniach, znakach, pachołkach oraz innych urządzeniach drogowych – min. 2 szt;Uwaga: Niedopuszczalne jest używanie do koszenia w pasie drogowym kosiarek rotacyjnych.c) Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu (zakończeniu) co najmniej dwóch zadań w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, analogicznego do przedmiotu zamówienia tj. koszenia poboczy, pasa drogowego na drogach publicznych kategorii co najmniej dróg powiatowych, których wartość jest nie mniejsza niż:(a) 70.000,00 zł brutto każde zadanie – dla części I,Uwaga: Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć podpisanie Protokołu odbioru prac lub równoważnego dokumentu.W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, konieczne jest by w/w warunek, spełnili łącznie Wykonawcy występujący wspólnie- Dla części II: a) Wykonawca winien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: kierownik prac – 1 osoba bez konieczności posiadania uprawnień budowlanychb) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienionymi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi (dotyczy każdej z części):(a) kosiarka bijakowa doczepna wraz z ciągnikiem lub Unimogiem do koszenia dużych powierzchni – min. 1 szt.;(b) kosiarka bijakowa na wysięgniku wraz z ciągnikiem lub Unimogiem do koszenia dużych powierzchni oraz do koszenia na skarpach i przeciwskarpach – min. 1 szt.;(c) kosiarki ręczne żyłkowe, spalinowe lub elektryczne do koszenia w miejscach niedostępnych takich jak: wokół drzewa, pod barierami, przy ogrodzeniach, znakach, pachołkach oraz innych urządzeniach drogowych – min. 2 szt;Uwaga: Niedopuszczalne jest używanie do koszenia w pasie drogowym kosiarek rotacyjnych.c) Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu (zakończeniu) co najmniej dwóch zadań w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, analogicznego do przedmiotu zamówienia tj. koszenia poboczy, pasa drogowego na drogach publicznych kategorii co najmniej dróg powiatowych, których wartość jest nie mniejsza niż:(a) 60.000,00 zł brutto każde zadanie – dla części II.Uwaga: Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć podpisanie Protokołu odbioru prac lub równoważnego dokumentu.W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, konieczne jest by w/w warunek, spełnili łącznie Wykonawcy występujący wspólnie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:1. Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik Nr 4 do SWZ dla części I, załącznik Nr 4a do SWZ dla części II;2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik Nr 5 do SWZ dla części I, załącznik Nr 5a do SWZ dla części II;3. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - załącznik Nr 6 do SWZ dla części I, załącznik Nr 6a do SWZ dla części II;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga złożenia wadium na zadanie w wysokości:a) dla części I: 1.700,00 zł b) dla części II: 1.300,00 zł 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert 07.05.2021 r. do godz. 10.00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy Zamawiającego w Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Strzelce Opolskie, ul. Gogolińska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, nr konta 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006. Tytułem: wadium sprawa nr OR.272.8.2021.KK5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający uznaje dzień i godzinę zaksięgowania kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego.6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7. Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu.3. Zgodnie z art. 117 ustawy Pzp warunek dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 spełniony jest jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi , do których realizacji te uprawnienia są wymagane, natomiast w odniesieniu do warunków dot. wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadkach, o których mowa w niniejszym punkcie należy załączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, składa każdy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Informacje dotyczące rodzaju, zakresu zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w § 16 projektu umowy odpowiednio dla danej części, stanowiących załączniki do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta wraz z załączonymi dokumentami, oświadczeniami itd. składana jest za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP udostępnionego przez mini portal wobec osób trzecich. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortal.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia dotyczy części I, IIa) maksymalny, dopuszczalny przez Zamawiającego termin wykonania zamówienia ogółem:– część I (łącznie I koszenie + II koszenie + III koszenie): 71 dni,– część II (łącznie I koszenie + II koszenie + III koszenie): 58 dni,b) minimalny, możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia ogółem– część I (łącznie I koszenie + II koszenie + III koszenie): 53 dni,– część II (łącznie I koszenie + II koszenie + III koszenie): 40 dni,c) I koszenie – rozpoczęcie prac nastąpi w terminie nie później niż …… dni kalendarzowych (zadeklarowany czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia zlecenia) od daty powiadomienia przez Zamawiającego– maksymalny, dopuszczalny przez Zamawiającego termin wykonania zamówienia:– część I: 28 dni,– część II: 22 dni, - minimalny, możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia:– część I: 21 dni,– część II: 15 dni,d) II koszenie – rozpoczęcie prac nastąpi w terminie nie później niż …… dni kalendarzowych (zadeklarowany czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia zlecenia) od daty powiadomienia przez Zamawiającego– maksymalny, dopuszczalny przez Zamawiającego termin wykonania zamówienia:– część I: 15 dni,– część II: 14 dni,– minimalny, możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia:– część I: 11 dni,– część II: 10 dni,e) III koszenie – rozpoczęcie prac nastąpi w terminie nie później niż …… dni kalendarzowych (zadeklarowany czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia zlecenia) od daty powiadomienia przez Zamawiającego– maksymalny, dopuszczalny przez Zamawiającego termin wykonania zamówienia:– część I: 28 dni,– część II: 22 dni,– minimalny, możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia:– część I: 21 dni,– część II: 15 dni,Dotyczy części I oraz II:Termin realizacji (termin wykonania zamówienia) to liczba dni zadeklarowanych przez Wykonawcę, koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia ogółem oraz z podziałem na poszczególne koszenia. Przez liczbę dni należy rozumieć liczbę dni kalendarzowych.Zadeklarowana liczba dni musi uwzględniać możliwość ewentualnych awarii sprzętu realizującego prace, wystąpienie takich awarii nie będzie zatem podstawą do wydłużenia terminu realizacji umowy.Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z wykonania II koszenia poboczy i pasa drogowego ze względu na istniejące warunków atmosferycznych a tym samym okresy wegetacji roślin (np. susza i brak wzrostu i rozwoju roślin) na podstawie § 15 ust. 3 pkt 4) lit. c) projektu umowy odpowiednio dla części I, II. Zmiana ta zostanie wprowadzona stosownym Aneksem do umowy.
2021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie domu poddasza oraz wymianę okien- Kamiennik
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie domu poddasza oraz wymianę okien . Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.