Koszenia traw, cięcia żywopłotów i grabienia na terenach zieleni miejskiej i cmentarzy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Koszenia traw, cięcia żywopłotów i grabienia na terenach zieleni miejskiej i cmentarzy w Gliwicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGliwice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-06-10
  • ZamawiającyMiejski Zarząd Usług Komunalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00070343
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Koszenia traw, cięcia żywopłotów i grabienia na terenach zieleni miejskiej i cmentarzy w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzuk@mzuk.gliwice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Koszenia traw, cięcia żywopłotów i grabienia na terenach zieleni miejskiej i cmentarzy w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17fe8d50-c207-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070343

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000492/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Koszenie traw i cięcie żywopłotów, grabienie liści

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/12185

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”,
- wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania,
- maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): informacja zawarta jest w pkt 26 swz

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.26.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 2

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jedno i dwukrotne koszenie trawników oraz jedno i dwukrotne cięcie żywopłotów:
Przedmiot zamówienia:
1. Koszenie oraz wygrabienie i wywóz traw, chwastów, jednorocznych samosiewów.
2. Cięcie żywopłotów z zagrabieniem i wywozem pędów.
3. Zebranie z terenów wszelkich odpadów, gałęzi i śmieci, przed i po koszeniu oraz ich wywóz.
Rejon I: Śródmieście, Wojska Polskiego, Wójtowa Wieś, Stare Gliwice:
I koszenie i ciecie żywopłotów: trawniki – 14,759 ha, żywopłoty – 500 m2
II koszenie i cięcie żywopłotów: trawniki – 7,483 ha, żywopłoty – 500 m2.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-14

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryterium opisanego w pkt 20 swz, za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jedno i dwukrotne koszenie trawników oraz jedno i dwukrotne cięcie żywopłotów:
Przedmiot zamówienia:
1. Koszenie oraz wygrabienie i wywóz traw, chwastów, jednorocznych samosiewów.
2. Cięcie żywopłotów z zagrabieniem i wywozem pędów.
3. Zebranie z terenów wszelkich odpadów, gałęzi i śmieci, przed i po koszeniu oraz ich wywóz
Rejon II: Sikornik, Trynek, Bojków, Ligota, Sośnica:
I koszenie i cięcie żywopłotów: trawniki – 11,320 ha, żywopłoty – 2256 m2
II koszenie i cięcie żywopłotów: trawniki – 0,664 ha, żywopłoty – 480 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-14

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryterium opisanego w pkt 20 swz, za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jedno i dwukrotne koszenie trawników oraz jedno i dwukrotne cięcie żywopłotów:
Przedmiot zamówienia:
1. Koszenie oraz wygrabienie i wywóz traw, chwastów, jednorocznych samosiewów.
2. Cięcie żywopłotów z zagrabieniem i wywozem pędów.
3. Zebranie z terenów wszelkich odpadów, gałęzi i śmieci, przed i po koszeniu oraz ich wywóz.
Rejon III: Baildona, Zatorze, Żerniki, Obrońców Pokoju, Szobiszowice, Toszecka, Czechowice: trawniki – 9,041 ha, żywopłot – 800 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-14

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryterium opisanego w pkt 20 swz, za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jedno i dwukrotne koszenie trawników oraz jedno i dwukrotne cięcie żywopłotów:
Przedmiot zamówienia:
1. Koszenie oraz wygrabienie i wywóz traw, chwastów, jednorocznych samosiewów.
2. Cięcie żywopłotów z zagrabieniem i wywozem pędów.
3. Zebranie z terenów wszelkich odpadów, gałęzi i śmieci, przed i po koszeniu oraz ich wywóz.
Rejon IV: Kopernik, Łabędy: trawniki – 16,210 ha, żywopłot – 1010 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-14

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryterium opisanego w pkt 20 swz, za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje koszenie trawników na terenie cmentarza Centralnego według wykazu stanowiącego załącznik do SWZ. Trawniki - 19,33 ha
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości koszeń, a także do zmiany wielkości (powierzchni) trawników do wykoszenia. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50% łącznej wartości wynagrodzenia brutto wskazanego w umowie. Z tytułu zmniejszenia wartości umowy Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryterium opisanego w pkt 20 swz, za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) o zamówienie w części 1 mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują minimum:
- kosiarką bijakową do ciągników lub kosiarki samojezdnej do koszenia dużych powierzchni - 1 szt.;
- kosiarką żyłkową spalinową (podkaszarka) do koszenia w miejscach trudnodostępnych, np. przy znakach, ławkach, itp., na których podczas koszenia niemożliwe jest użycie kosiarek samojezdnych - min. 4 szt.;
- samobieżną kosiarką spalinową - min. 4szt.;
- środkiem transportu do wywozu o DMC do 3,5 tony, wyposażony w plandekę zabezpieczającą odpady w czasie transportu do miejsca ich utylizacji - 2 szt.

2) o zamówienie w części 2 mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują minimum:
- kosiarką bijakową do ciągników lub kosiarki samojezdnej do koszenia dużych powierzchni - 1 szt.;
- kosiarką żyłkową spalinową (podkaszarka) do koszenia w miejscach trudnodostępnych, np. przy znakach, ławkach, itp., na których podczas koszenia niemożliwe jest użycie kosiarek samojezdnych - min. 4 szt.;
- samobieżną kosiarką spalinową - min. 4szt.;
- środkiem transportu do wywozu o DMC do 3,5 tony, wyposażony w plandekę zabezpieczającą odpady w czasie transportu do miejsca ich utylizacji - 2 szt.

3) o zamówienie w części 3 mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują minimum:
- kosiarką bijakową do ciągników lub kosiarki samojezdnej do koszenia dużych powierzchni - 1 szt.;
- kosiarką żyłkową spalinową (podkaszarka) do koszenia w miejscach trudnodostępnych, np. przy znakach, ławkach, itp., na których podczas koszenia niemożliwe jest użycie kosiarek samojezdnych - min. 4 szt.;
- samobieżną kosiarką spalinową - min. 4szt.;
- środkiem transportu do wywozu o DMC do 3,5 tony, wyposażony w plandekę zabezpieczającą odpady w czasie transportu do miejsca ich utylizacji - 2 szt.

4) o zamówienie w części 4 mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują minimum:
- kosiarką bijakową do ciągników lub kosiarki samojezdnej do koszenia dużych powierzchni - 1 szt.;
- kosiarką żyłkową spalinową (podkaszarka) do koszenia w miejscach trudnodostępnych, np. przy znakach, ławkach, itp., na których podczas koszenia niemożliwe jest użycie kosiarek samojezdnych - min. 4 szt.;
- samobieżną kosiarką spalinową - min. 4szt.;
- środkiem transportu do wywozu o DMC do 3,5 tony, wyposażony w plandekę zabezpieczającą odpady w czasie transportu do miejsca ich utylizacji - 2 szt.

5) o zamówienie w części 5 mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują minimum:
- kosiarką żyłkową spalinową (podkaszarka) do koszenia w miejscach trudnodostępnych - min. 4 szt.;
- samobieżną kosiarką spalinową - min. 4szt.;
- środkiem transportu do wywozu o DMC do 3,5 tony, wyposażony w plandekę zabezpieczającą odpady w czasie transportu do miejsca ich utylizacji - 1 szt.

W przypadku gdy Wykonawca ubiega się o dwie części zamówienia musi wykazać spełnienie warunku dla obu części.

W przypadku podmiotów działających wspólnie wykazanie zdolności technicznej poszczególnych podmiotów podlega sumowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: • odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej.
• oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SWZ w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, wymienionych w niniejszym punkcie, dotyczących tych podmiotów - za wyjątkiem oświadczenia, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: • wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SWZ,

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

• zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi ZAŁĄCZNIK NR 6 do SWZ. Zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasob,
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty,
w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego w tym zmiany Wykonawcy w związku
z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH,
a także sukcesja z mocy prawa;
2) zmiany nazwy lub siedziby firmy Zamawiającego lub Wykonawcy, w tym zmiana danych związana
z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, np. danych teleadresowych Wykonawcy/ Zamawiającego;
3) rezygnacji z wykonania części przedmiotu umowy z jednoczesnym proporcjonalnym obniżeniem wynagrodzenia z tytułu realizacji umowy - zmiany ilości koszeń/ cięć żywopłotów, a także zmiany wielkości (powierzchni) trawników do wykoszenia/ żywopłotów do ścięcia. Zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy - Zamawiający zleci Wykonawcy mniejszy zakres prac zgodny z rzeczywistym zapotrzebowaniem. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50% łącznej wartości wynagrodzenia brutto wskazanego w §5 ust. 1 umowy. Z tytułu zmniejszenia wartości umowy Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia;
4) zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
5) konieczność zmiany terminu umownego z powodu:
a) działania siły wyższej, co oznacza zewnętrzne zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli stron umowy, które nastąpiło po zawarciu umowy, uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub w części, na stałe lub pewien czas, któremu nie można zapobiec ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności stron umowy, za przejawy siły wyższej strony uznają w szczególności: klęski żywiołowe (w tym trzęsienia ziemi, huragan, powódź i inne nadzwyczajne zjawiska atmosferyczne), akty władzy państwowej (w tym stan wojenny, stan wyjątkowy, itd.), działania wojenne, akty sabotażu, akty terrorystyczne i inne podobne wydarzenia zagrażające porządkowi publicznemu, strajki powszechne lub inne niepokoje społeczne;
b) nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewiedzieć w chwili zawarcia umowy (przez nadzwyczajne zdarzenia gospodarcze niezależne od Zamawiającego należy rozumieć nieprzewidziane zdarzenia gospodarcze, niemożliwe do przewidzenia i niezależne od Zamawiającego mające wpływ na budżet Miasta Gliwice oraz zmiany dotychczasowych lub wejścia w życie nowych przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy);
c) wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych bądź atmosferycznych (przez niesprzyjające warunki atmosferyczne Zamawiający ma na uwadze warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, mających wpływ na niemożność prowadzenia robót budowlanych/ usług/ dostaw: długotrwałe intensywne opady trwające powyżej 3 dni, powódź - czas niezbędny na ustąpienie wody z zalanego terenu i możliwości kontynuacji lub rozpoczęcia usługi;
d) zmian wynikających z konieczności wykonania robót/usług/dostaw niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy;
e) wstrzymanie prac ze względu na ustawową działalność osób trzecich;
f) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie prac przez Zamawiającego.
6) konieczność zmiany terminu rozpoczęcia koszenia - wszelkie terminy koszeń i cięć żywopłotów wskazane w SWZ są terminami szacunkowymi/orientacyjnymi. Każdorazowy termin rozpoczęcia prac zostanie podany przez Zamawiającego z co najmniej 5 dniowym wyprzedzeniem. Termin koszenia jest uzależniony od panujących warunków atmosferycznych i wysokości trawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-10 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-10 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-09

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

cena

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wraz z ofertą należy złożyć:
a) upoważnienie osób do podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych. W przeciwnym wypadku do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo
2021-06-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Zabrze
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Firma poszukuje ekipy do prac wykończeniowych. Inwestycje na terenie Śląska (sklepy i zamówienia publiczne). Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI