Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konserwacja, sprzątanie i utrzymywanie publicznych terenów zielonych na terenie miasta Ciechocinka z jednoczesnym wywozem nieczystości na składowisko odpadów w okresie letnim i zimowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA CIECHOCINEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 19
1.5.2.) Miejscowość: Ciechocinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-720
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@ciechocinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechocinek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja, sprzątanie i utrzymywanie publicznych terenów zielonych na terenie miasta Ciechocinka z jednoczesnym wywozem nieczystości na składowisko odpadów w okresie letnim i zimowym
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0825f536-981e-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544165
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026423/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Konserwacja, sprzątanie i utrzymywanie publicznych terenów zielonych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0825f536-981e-11ee-9ee7-e2087ac16d09
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0825f536-981e-11ee-9ee7-e2087ac16d09
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia (ezamowienia.gov.pl). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania).
2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email ratusz@ciechocinek.pl, srodowisko@ciechocinek.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac do wykonania obejmuje następujące tereny:
1. Park Zdrojowy - trawniki - 164000 m2
- alejki utwardzone - 7983 m2
- alejki i place ziemne - 5757,8 m2
2. Park Tężniowy - trawniki - 177472 m2
- aleja utwardzona - 16057 m2
- alejki i place ziemne - 9795 m2
3. Park Sosnowy - trawniki - 45000 m2
- alejki z kostki brukowej - 10673 m2
- alejki żwirowe - 6790 m2
- alejki z płytek - 1573 m2
4. Teren przy ul. Staszica - trawniki - 16322 m2
- alejki ziemne - 4920 m2
- alejka stanowiąca przedłużenie ul. Staszica - 1986 m2
5. Zieleńce miejskie - trawniki - 203172 m2
w tym do dwukrotnego skoszenia w ciągu roku
- 47112 m2
- alejki utwardzone - 1734 m2
- alejki ziemne - 1164 m2
6. Plac za teatrem i przy kinie - trawniki - 3438 m2
- alejki utwardzone - 2903 m2
7. Aleja pomiędzy pocztą a parkiem Zdrojowym
- trawniki - 700 m2
- alejka utwardzona - 700 m2
8. Inne tereny zielone
1) Stolarska - 1773 m2
2) Kopernika 7 - 351 m2
3) Zdrojowa 27a - 1304 m2
4) Zdrojowa 27 - 386 m2
5) Hermanowskiego / Broniewskiego - 3647 m2
6) Wojska Polskiego 11 - 964 m2
7) Mickiewicza 20a - 2909 m2
8) Wierzbowa 1 - 1958 m2
9) Zdrojowa 11 - 500 m2
5.2 Szczegółowy zakres czynności:
1) Odśnieżanie i zwalczanie oblodzenia alejek i placów o łącznej powierzchni - 15941 m2, w tym:
- o nawierzchni utwardzonej - 10362 m2
- o nawierzchni nieutwardzonej - 5579 m2
według lokalizacji przedstawionej na szkicu mapowym, stanowiącym załącznik „A” do specyfikacji.
Częstotliwość wykonywania tych prac - ciągłe w przypadku ich wystąpienia.
2) Cięcia formujące drzew krzewów oraz żywopłotów z uprzątnięciem części ściętych, (drzew szt.100, żywopłotów 990 mb ), a także likwidacja samo-siewów usytuowanych: w alei głównej w Parku Zdrojowym oraz cięcie korygujące skupin krzewów w Parku Zdrojowym, skwer zielony przy ul. 3 Maja róg Armii Krajowej.
Częstotliwość wykonywania prac stosownie do wymogów związanych gatunkowością drzew, żywopłotów i krzewów na których należy przeprowadzić zabiegi pielęgnacyjne.
3) Karczowanie drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia w tym: wiatrołomy, wywroty, drzewa obumarłe i inne naturalne ubytki, drzewa przeznaczone do usunięcia stosownie do otrzymanych decyzji oraz uprzątnięcie i składowanie pozyskanego drzewa będącego własnością Gminy Miejskiej Ciechocinek. Dokonywanie w zamian nowych nasadzeń z materiału powierzonego, z uwzględnieniem podlewania nowo posadzonych drzew i krzewów wraz z poniesieniem kosztów zakupu palików i taśmy ogrodniczej do stabilizacji drzew.
4) Bieżące wyrównywanie alejek ziemnych i placów spowodowane ich uszkodzeniem mechanicznym i warunkami atmosferycznymi.
5) Grabienie i usuwanie liści - jesienią sukcesywnie w miarę ich opadania oraz wiosenne uprzątnięcie terenów zielonych określonych w punkcie 5.1 (z wyłączeniem terenu przy ul. Staszica) w terminie do 20 kwietnia każdego roku.
6) Bieżące rozrzucanie kretowisk w przypadku ich wystąpienia.
7) Bieżące odchwaszczanie alejek i placów z wyrównywaniem krawędzi poza terenem przy ul. Staszica.
8) Koszenie zbieranie oraz wywóz trawy. Częstotliwość wykonywania koszenia trawników dostosowana do wymogów utrzymywania ich w okresie wegetacji w stałej ,,strzyży” tj. do 10 cm wysokości runi trawnika, nie mniej niż 5 cm.
Powierzchnia do stałego koszenia trawników wynosi – 623896 m2,
powierzchnia do dwukrotnego koszenia w skali roku – 47112 m2 – teren przy parkingu ul. Kolejowa
9) Zbieranie śmieci i papierów na całych obszarach zielonych na bieżąco.
10) Bieżące opróżnianie śmietniczek 190 szt. raz dziennie do godz. 10.00
11) Usuwanie odrostów drzew z oczyszczaniem mis przy drzewach (110 szt.) na bieżąco.
12) Coroczne malowanie i bieżąca naprawa ławek oraz śmietniczek parkowych (190 szt. śmietniczek, 317 szt. ławek – oraz 39 sztuk ławek znajdujących się w obszarze skweru Ekscentryków i kina ZDRÓJ oraz bieżące usuwanie odchodów ptasich z ławek.
13) Oczyszczanie stawu, sześciu zbiorników wodnych, dwóch kaskad wodnych i ich utrzymywanie – o pow. 2283m2.
14) Bieżące omiatanie alejek w parkach i na zieleńcach.
15) Zapewnienie karmy, karmienie ptactwa ozdobnego utrzymywanego na terenie parku Zdrojowego (4 łabędzie, 4 pawie, 6 bażantów ozdobnych) dwa razy dziennie do dnia 15 listopada.
16) Zabezpieczanie pomieszczeń na okresy zimowe i w okresie występowania meszek dla ptactwa ozdobnego.
17) Podlewanie trawników, krzewów i bylin. Koszty zużycia wody ponosi Gmina Miejska.
Sukcesywne podlewanie trawników i krzewów na terenie parterów Hellwiga.
Sukcesywne podlewanie i pielęgnacje krzewów i bylin w obszarze parku Zdrojowego, parku Tężniowego – teren po rewitalizacji wraz z krzewami przy ul. Tężniowej i ul. Pojednania , zieleńca za Teatrem Letnim i przy Kinie, na Skwerze Ekscentryków.
18) Obszar parku Tężniowego – teren po rewitalizacji - podlega tym samym zasadom wykonywania prac jak wykonywane są w parku Zdrojowym.
19) Konserwacja – ścieżek mineralnych znajdujących się w parku Zdrojowym zgodnie z instrukcją znajdującą się w dokumentacji tut. Urzędu /w załączeniu/.
20) Konserwacja tj. malowanie odnawianie umiejscawianie budek dla ptaków na stawie w parku Zdrojowym oraz przechowywanie ich przez okres zimowy.
21) Konserwacja, malowanie , montaż i demontaż figurek fontann Jaś i Małgosia, Żabka.
22) Utrzymywanie w stałej sprawności system nawadniania trawników, krzewów i bylin oraz opróżnianie rur systemu z wody na okres zimowy.
5.3 Jednemu Wykonawcy podlega cały zakres prac objętych zamówieniem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnianie osób niepełnosprawnych na umowę o pracę na pełny etat
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób na umowę o pracę na pełny etat
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ekologia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiada wpis do rejestru bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy – w zakresie transportu odpadów objętych zamówieniem, a także innych uprawnień, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał a w- przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje
przynajmniej 1 zadania o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł netto rocznie, w tym jedno zadanie na terenie parku wpisanego do rejestru zabytków. Przez zadania o podobnym charakterze zamawiający rozumie świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku terenów zielonych i ciągów pieszych.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował dwoma osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami związanymi z pielęgnacją zieleni oraz wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem i urządzeniami: kosiarki 9 szt. w tym: kosiarki rotacyjne, kosiarki bijakowe, kosiarki spalinowe samojezdne, 4 szt. wykaszarki żyłkowe, 5 sztuk piły spalinowe, 3 sztuki nożyce do żywopłotów, 3 sztuki odśnieżarko sypiarki, 2 szt. urządzeń do zbierania liści, 1 sztukę wysięgnik koszowy do 21m zasięgu oraz 4 sztuki pojazdów transportowych w tym przynajmniej jeden melex
Wykonawca wykaże, że będzie zatrudniać przy realizacji zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy co najmniej 5 pracowników na umowę o pracę, w tym co najmniej
1 osobę niepełnosprawną;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, iż:
posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł,
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie;
2) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 150.000,00 zł,
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi być spełniony przez każdego z wykonawców;
e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 i 109 ust.1 ustawy Pzp;
Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca
spełnia wyżej wymienione warunki.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe Podwykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 118 Ustawy zobowiązany jest podać nazwę (firmę) Podwykonawcy, a także aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że podwykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;
UWAGA:
Wraz z ofertą wykonawca składa:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 125 ust. 1 w związku z art. 266 ustawy Pzp, natomiast przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 21 niniejszej specyfikacji, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 ust. 1 i 2
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty wymagane przez Zamawiającego do złożenia wraz z ofertą:
1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 125 ust. 1 w związku z art. 266 ustawy Pzp,
2. Informacja dotycząca części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy Podwykonawcom,
3. Informacja o nazwie (firmie) Podwykonawcy, jeżeli Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe Podwykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
4. Oświadczenie Wykonawcy dot. RODO,
5. Dowód wniesienia wadium w kwocie i formie określonej w punkcie 28 specyfikacji.
6. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
5000,00
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wprowadzenie zmian do umowy dopuszcza się w sytuacjach określonych w art. 455 ust.1 pkt 4 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
3. Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi:
- opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania,
- uzasadnienie zmiany,
- obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia.
4. Zgodnie z art. 439 ustawy Pzp dopuszcza się waloryzację cen jednostkowych netto według wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie Statystycznym GUS.
5. Waloryzacja jest dopuszczalna w razie łącznego spełnienia następujących warunków:
a) złożenie pisemnego wniosku przez zainteresowaną stronę, przy czym każda ze stron ma prawo do dwukrotnej w ciągu trwania umowy waloryzacji na swoją korzyść;
b) upływu sześciu miesięcy od rozpoczęcia realizacji umowy;
c) zmiany wskaźnika przekraczającej 20 punktów procentowych w stosunku do cen z miesiąca zawarcia umowy
6. Waloryzację przeprowadza się w następujący sposób:
a) stosuje się wskaźnik z najnowszego Biuletynu dostępnego na stronie internetowej GUS na dzień złożenia wniosku;
b) przy pierwszej waloryzacji – w odniesieniu do cen z miesiąca zawarcia umowy
c) przy kolejnej waloryzacji – w odniesieniu do cen z poprzedniej waloryzacji;
6. Każdorazowa waloryzacja polega na zmianie cen o nie więcej niż o ułamek wynoszący 0,5 w stosunku do wysokości wskaźnika zmiany cen, o którym mowa w ust.3.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza ofertowego dostępnego na platformie e-Zamówienia, zgodnie z instrukcją dostępną w Centrum Pomocy platformy e-zamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-19 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni