"Działania związane z utrzymaniem i pielęgnacją starych odmian drzew owocowych Magurskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Działania związane z utrzymaniem i pielęgnacją starych odmian drzew owocowych Magurskiego Parku Narodowego” współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0168/16 „Ochrona zasobów przyrodniczych Magurskiego Parku Narodowego”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrempna
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-03-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMagurski Park Narodowy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-14
  • Numer ogłoszenia525061-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 525061-N-2019 z dnia 2019-03-14 r.

Magurski Park Narodowy: "Działania związane z utrzymaniem i pielęgnacją starych odmian drzew owocowych Magurskiego Parku Narodowego” współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0168/16 „Ochrona zasobów przyrodniczych Magurskiego Parku Narodowego”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
POIS.02.04.00-00-0168/16 „Ochrona zasobów przyrodniczych Magurskiego Parku Narodowego” - „Działania związane z utrzymaniem i pielęgnacją starych odmian drzew owocowych Magurskiego Parku Narodowego ”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Magurski Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny 18078930900000, ul. Krempna  59 , 38-232  Krempna, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 414 099, , e-mail zamowienia@magurskipn.pl, , faks 134 414 440.
Adres strony internetowej (URL): http://www.magurskipn.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://www.magurskipn.pl/index.php?d=przetargi&sk=1

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.magurskipn.pl/index.php?d=przetargi&sk=1

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Działania związane z utrzymaniem i pielęgnacją starych odmian drzew owocowych Magurskiego Parku Narodowego” współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0168/16 „Ochrona zasobów przyrodniczych Magurskiego Parku Narodowego”
Numer referencyjny: ZF-370-3-5/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1. Produkcja materiału sadzeniowego jabłoni na szkółce Magurskiego PN, przygotowanie materiałów do warsztatów. Zakres prac - W ramach tej części należy dokonać przygotowania miejsca pod sadzenie poprzez odchwaszczenie i uzupełnienie brakującej ziemi w ilości min. 3 m3 ziemi ogrodowej, którą dostarczy Wykonawca. Ziemia ma zostać uzupełniona równomiernie w 1 korycie o wymiarach jednego koryta 31m x 1,15m. W dalszej kolejności prace mają polegać na dostarczeniu i wysadzeniu do przygotowanego koryta minimum 200 sztuk podkładek siewki antonówki. Całość nasadzeń ma wykazywać pełną żywotność. Termin wykonania powyższych prac od 15.04. 2019 r. do 15.05.2019 r. W zakresie zamówienia należy również dokonać pielęgnacji wysadzonych w roku 2017, 2018 i 2019 podkładek i okulantów (około 500 szt.) poprzez plewienie, nawożenie i stosowanie środków ochrony roślin od czerwca do października przy czym plewienie przewiduje się dwa razy w sezonie, nawożenie jeden raz w ciągu sezonu wegetacyjnego. Przycięcie podkładek przyjętych ponad miejscem szczepienia według zaleceń Zamawiającego oraz odwijanie resztek taśm okulizacyjnych w miejscu szczepienia w drugiej połowie kwietnia. Prace będą nadzorowane przez oddelegowanego pracownika Magurskiego Parku Narodowego. Parametry ziemi ogrodowej, na które Wykonawca powinien dostarczyć zaświadczenie od producenta ziemi o spełnianiu poniższych parametrów: 1. Ziemia odchwaszczona i kompostowana o odczynie pH 5,5 – 6,5. 2. Zasobność w składniki organiczne powinna wynosić: azot 80-160 mg/l, potas 150 –300 mg/l, wapń 1500 – 2000 mg/l, magnez 80 – 120 mg/l, zasolenie 1,0 –2,0 g/l Parametry podkładek siewki antonówki, na które Wykonawca powinien przedstawić certyfikat producenta: a) wysokość podkładki minimum 20 cm; b) grubość ołówka w najszerszym miejscu (średnica około 8 mm); c) określona przynależność gatunkowa; d) brak chorób i szkodników. Termin wykonania dla części 1: od 15.04. 2019 r. do 15.09.2019 r. Część 2. Produkcja materiału sadzeniowego śliw na szkółce Magurskiego PN. Zakres prac – W ramach wykonania prac Zamawiający przekaże Wykonawcy nasiona śliw po stratyfikacji w ilości 1,5 kg. Nasiona należy wysiać w przygotowane koryto. W zakres przygotowania koryta wchodzi usunięcie wszelkiej roślinności porastających koryto, zakup i uzupełnienie mieszanki piasku i ziemi ogrodowej o parametrach jak w części 1, w ilości min. 1 m3, którą dostarczy Wykonawca. Ziemia ma zostać uzupełniona równomiernie w 1/4 części koryta o wymiarach 31m x 1,15m. Wysiewu należy dokonać równomiernie na całej powierzchni lub rzędowo przy użyciu narzędzia do wykonywania rowków, przykrycie warstwą ziemi ma się odbyć równomiernie na całej powierzchni zachowując wytyczne co do grubości warstwy dla śliwy ałyczej 3-5 cm. Ziemię do przykrycia nasion dostarcza Wykonawca w ilości wystarczającej do wykonania w/w czynności, może ona zawierać piasek w ilości do 30 % objętości. W dalszej kolejności należy dokonać pielęgnacji wysianych nasion, a następnie siewek poprzez plewienie, nawożenie, podlewanie, stosowanie środków ochrony roślin od momentu wysiewu do połowy września 2019 roku. Plewienie przewiduje się dwa razy w sezonie, nawożenie jeden raz po okresie wschodów ale nie później niż do 30.06.2019. Podlewanie należy zastosować po wysiewie w okresie braku opadów w okresie do 2 tygodni w których obowiązkowo należy dokonać cyklu 5 zraszań powierzchni koryta przez czas około 10 minut. Pracownicy Magurskiego Parku Narodowego mogą nadzorować postęp prac jak również udzielać informacji na temat właściwego postępowania z materiałem nasiennym. Termin wykonania dla części 2: od 15.04. 2019 r. do 15.09.2019 r. Część 3. Utrzymanie odsłoniętych starych sadów wraz z młodymi nasadzeniami na terenie Magurskiego PN. Zakres prac - Całość prac odbywać się będzie na powierzchni 4,2 ha. Prace będą polegać na wykoszeniu roślinności zielnej oraz nalotu drzew i krzewów (w uzgodnieniu z Zamawiającym) w otoczeniu zabezpieczonych drzewek owocowych oraz sąsiadujących z nimi starych drzew owocowych. Koszenie odbywać się będzie lekkim sprzętem rolniczym bądź ręcznie, z usunięciem pokosu poza obręb powierzchni. Dopuszcza się pozostawienie biomasy w przypadku zastosowania kosiarki rozdrabniającej (bijakowej lub mulczującej). W ramach wykonywania prac możliwe jest bezpłatne wypożyczenie od Zlecającego kosiarki samojezdnej z listwą tnącą i zgrabiarką. Paliwo i części eksploatacyjne Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sobie we własnym zakresie. Szczegółowe zasady wypożyczenia sprzętu zostaną uzgodnione z wyłonionym Wykonawcą przed podpisaniem umowy. Koszenia w poszczególnych obwodach ochronnych należy wykonać w następujących terminach: Tabela nr 1. Obwód ochronny Powierzchnia Termin realizacji Huta Krempska 0,20 ha 15.06.2019 -30.06.2019 Grab 0,78 ha 15.06.2019 -30.06.2019 Żydowskie 1,06 ha 15.06.2019 -30.06.2019 Rostajne 0,53 ha 15.06.2019 -30.06.2019 Baranie 0,10 ha 15.06.2019 -30.06.2019 0,22 ha 01.08.2019-30.08.2019 Świątkowa 0,75 ha 15.06.2019 -30.06.2019 Jaworze 0,32 ha 15.06.2019 -30.06.2019 Polany 0,24 ha 15.06.2019 -30.06.2019 Podane wyżej (w tabeli nr 1) powierzchnie stanowią sumaryczną powierzchnię sadów występujących w danym obwodzie ochronnym. W obwodzie ochronnym Baranie część sadów (0,22 ha) zostanie wykoszona w późniejszym terminie, tj. od 01.08.2019 r. do 30.08.2019 r. Mapa poglądowa z lokalizacją miejsc wykonania prac stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Część 4. Pielęgnacja starych drzew owocowych na terenie nieistniejących wsi poprzez cięcia sanitarne 10 drzew. Zakres prac – Odsłonięcie i pielęgnacja starych drzew owocowych - 10 sztuk. Prace odsłaniające będą polegać na stworzeniu odpowiednich warunków w bezpośrednim otoczeniu starych drzew owocowych poprzez usuwanie krzewów i drzew ograniczających im wzrost oraz efektywne owocowanie. Działania prowadzone będą na powierzchni jednego ara dla każdego drzewa, lub większej w przypadku sąsiadujących gałęzi drzew owocowych. Prace mają być wykonywane przy pomocy pilarki z usunięciem biomasy poza obręb powierzchni manipulacyjnej (1 ar dla każdego drzewa) a następnie składowaniu biomasy w formie stosów, pryzm. Prace pielęgnacyjne będą polegać na wykonaniu cięcia prześwietlającego tzn. wycinaniu suchych, starych i obumierających gałęzi oraz konarów; wycinaniu pędów płonnych tzw. „wilków” w koronach drzew owocowych. W niewielkim stopniu prace będą polegać na kształtowaniu koron poprzez wycinkę nadmiernej ilości gałęzi ze środka korony lub według zaleceń Zleceniodawcy. Prace mogą być wykonywane z powierzchni gruntu przy pomocy pilarki na wysięgniku, piły ręcznej na wysięgniku, sekatora na wysięgniku lub z drzewa przy użyciu drabin, ale zawsze z jak najmniejszą szkodą dla drzewa owocowego. Ubytki w pniach i miejscach cięcia należy zabezpieczyć środkami grzybobójczymi za pomocą pędzla malarskiego, np. farbą emulsyjną koloru białego z dodatkiem środka grzybobójczego w odpowiedniej proporcji. Prace będą wykonywane na terenie MPN we wskazanych przez pracownika MPN miejscach. Termin wykonania od 01.11.2019 do 30.11.2019 roku.

II.5) Główny kod CPV: 77300000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
77310000-6
77211500-7
77211400-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  7   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-04-15 2019-09-15
2019-03-15 2019-09-15
2019-06-15 2019-08-30
2019-11-01 2019-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Oświadczenia, że osoby wyznaczone do realizacji niniejszego postępowania przetargowego posiadają doświadczenie w produkcji materiału sadzeniowego i pielęgnacji drzew owocowych, zdobyte w okresie ostatnich 3 lat.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wypełniony formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale V pkt 5.1 SIWZ; 3) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów; 4) oświadczenie w zakresie RODO - na formularzu oferty; 5) pełnomocnictwo - (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego; 6) informacje o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP- w terminie określonym w art.24 ust. 11 ustwy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem że każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany w zakresie, adresów, numerów rachunków bankowych wskazanych w niniejszej Umowie, zawiadamiając niezwłocznie o tym pisemnie drugą stronę. Zawiadomienie jest skuteczne od dnia odbioru zawiadomienia przez drugą Stronę Umowy. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawa dotyczących zmiany podatku VAT. Zmiany nieistotne nie wymagają aneksu do Umowy. Zmianą nie wymagającą zmiany do umowy jest, w szczególności: a) zmiana siedziby którejkolwiek ze stron, b) zmiana personelu odpowiedzialnego za wykonywanie niniejszej Umowy, c) zmiana osób upoważnionych do czynności związanych z realizacją przedmiotu Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-25, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Produkcja materiału sadzeniowego jabłoni na szkółce Magurskiego PN, przygotowanie materiałów do warsztatów.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Produkcja materiału sadzeniowego jabłoni na szkółce Magurskiego PN, przygotowanie materiałów do warsztatów. Zakres prac - W ramach tej części należy dokonać przygotowania miejsca pod sadzenie poprzez odchwaszczenie i uzupełnienie brakującej ziemi w ilości min. 3 m3 ziemi ogrodowej, którą dostarczy Wykonawca. Ziemia ma zostać uzupełniona równomiernie w 1 korycie o wymiarach jednego koryta 31m x 1,15m. W dalszej kolejności prace mają polegać na dostarczeniu i wysadzeniu do przygotowanego koryta minimum 200 sztuk podkładek siewki antonówki. Całość nasadzeń ma wykazywać pełną żywotność. Termin wykonania powyższych prac od 15.04. 2019 r. do 15.05.2019 r. W zakresie zamówienia należy również dokonać pielęgnacji wysadzonych w roku 2017, 2018 i 2019 podkładek i okulantów (około 500 szt.) poprzez plewienie, nawożenie i stosowanie środków ochrony roślin od czerwca do października przy czym plewienie przewiduje się dwa razy w sezonie, nawożenie jeden raz w ciągu sezonu wegetacyjnego. Przycięcie podkładek przyjętych ponad miejscem szczepienia według zaleceń Zamawiającego oraz odwijanie resztek taśm okulizacyjnych w miejscu szczepienia w drugiej połowie kwietnia. Prace będą nadzorowane przez oddelegowanego pracownika Magurskiego Parku Narodowego. Parametry ziemi ogrodowej, na które Wykonawca powinien dostarczyć zaświadczenie od producenta ziemi o spełnianiu poniższych parametrów: 1. Ziemia odchwaszczona i kompostowana o odczynie pH 5,5 – 6,5. . 2. Zasobność w składniki organiczne powinna wynosić: azot 80-160 mg/l, potas 150 –300 mg/l, wapń 1500 – 2000 mg/l, magnez 80 – 120 mg/l, zasolenie 1,0 –2,0 g/l Parametry podkładek siewki antonówki, na które Wykonawca powinien przedstawić certyfikat producenta: a) wysokość podkładki minimum 20 cm; b) grubość ołówka w najszerszym miejscu (średnica około 8 mm); c) określona przynależność gatunkowa; d) brak chorób i szkodników. Termin wykonania dla części 1: od 15.04. 2019 r. do 15.09.2019 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77300000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-04-15
data zakończenia: 2019-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Produkcja materiału sadzeniowego śliw w szkółce Magurskiego Parku Narodowego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Produkcja materiału sadzeniowego śliw w szkółce Magurskiego PN. Zakres prac – W ramach wykonania prac Zamawiający przekaże Wykonawcy nasiona śliw po stratyfikacji w ilości 1,5 kg. Nasiona należy wysiać w przygotowane koryto. W zakres przygotowania koryta wchodzi usunięcie wszelkiej roślinności porastających koryto, zakup i uzupełnienie mieszanki piasku i ziemi ogrodowej o parametrach jak w części 1, w ilości min. 1 m3, którą dostarczy Wykonawca. Ziemia ma zostać uzupełniona równomiernie w 1/4 części koryta o wymiarach 31m x 1,15m. Wysiewu należy dokonać równomiernie na całej powierzchni lub rzędowo przy użyciu narzędzia do wykonywania rowków, przykrycie warstwą ziemi ma się odbyć równomiernie na całej powierzchni zachowując wytyczne co do grubości warstwy dla śliwy ałyczej 3-5 cm. Ziemię do przykrycia nasion dostarcza Wykonawca w ilości wystarczającej do wykonania w/w czynności, może ona zawierać piasek w ilości do 30 % objętości. W dalszej kolejności należy dokonać pielęgnacji wysianych nasion, a następnie siewek poprzez plewienie, nawożenie, podlewanie, stosowanie środków ochrony roślin od momentu wysiewu do połowy września 2019 roku. Plewienie przewiduje się dwa razy w sezonie, nawożenie jeden raz po okresie wschodów ale nie później niż do 30.06.2019. Podlewanie należy zastosować po wysiewie w okresie braku opadów w okresie do 2 tygodni w których obowiązkowo należy dokonać cyklu 5 zraszań powierzchni koryta przez czas około 10 minut. Pracownicy Magurskiego Parku Narodowego mogą nadzorować postęp prac jak również udzielać informacji na temat właściwego postępowania z materiałem nasiennym. Termin wykonania dla części 2: od 15.04. 2019 r. do 15.09.2019 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77300000-3, 77310000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-04-15
data zakończenia: 2019-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Utrzymanie odsłoniętych starych sadów wraz z młodymi nasadzeniami na terenie Magurskiego PN.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utrzymanie odsłoniętych starych sadów wraz z młodymi nasadzeniami na terenie Magurskiego PN. Zakres prac - Całość prac odbywać się będzie na powierzchni 4,2 ha. Prace będą polegać na wykoszeniu roślinności zielnej oraz nalotu drzew i krzewów (w uzgodnieniu z Zamawiającym) w otoczeniu zabezpieczonych drzewek owocowych oraz sąsiadujących z nimi starych drzew owocowych. Koszenie odbywać się będzie lekkim sprzętem rolniczym bądź ręcznie, z usunięciem pokosu poza obręb powierzchni. Dopuszcza się pozostawienie biomasy w przypadku zastosowania kosiarki rozdrabniającej (bijakowej lub mulczującej). W ramach wykonywania prac możliwe jest bezpłatne wypożyczenie od Zlecającego kosiarki samojezdnej z listwą tnącą i zgrabiarką. Paliwo i części eksploatacyjne Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sobie we własnym zakresie. Szczegółowe zasady wypożyczenia sprzętu zostaną uzgodnione z wyłonionym Wykonawcą przed podpisaniem umowy. Koszenia w poszczególnych obwodach ochronnych należy wykonać w następujących terminach: Tabela nr 1. Obwód ochronny Powierzchnia Termin realizacji Huta Krempska 0,20 ha 15.06.2019 -30.06.2019 Grab 0,78 ha 15.06.2019 -30.06.2019 Żydowskie 1,06 ha 15.06.2019 -30.06.2019 Rostajne 0,53 ha 15.06.2019 -30.06.2019 Baranie 0,10 ha 15.06.2019 -30.06.2019 0,22 ha 01.08.2019-30.08.2019 Świątkowa 0,75 ha 15.06.2019 -30.06.2019 Jaworze 0,32 ha 15.06.2019 -30.06.2019 Polany 0,24 ha 15.06.2019 -30.06.2019 Podane wyżej (w tabeli nr 1) powierzchnie stanowią sumaryczną powierzchnię sadów występujących w danym obwodzie ochronnym. W obwodzie ochronnym Baranie część sadów (0,22 ha) zostanie wykoszona w późniejszym terminie, tj. od 01.08.2019 r. do 30.08.2019 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77300000-3, 77211500-7, 77211400-6, 77310000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-06-15
data zakończenia: 2019-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Pielęgnacja starych drzew owocowych na terenie nieistniejących wsi poprzez cięcia sanitarne 10 drzew.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pielęgnacja starych drzew owocowych na terenie nieistniejących wsi poprzez cięcia sanitarne 10 drzew. Zakres prac – Odsłonięcie i pielęgnacja starych drzew owocowych - 10 sztuk. Prace odsłaniające będą polegać na stworzeniu odpowiednich warunków w bezpośrednim otoczeniu starych drzew owocowych poprzez usuwanie krzewów i drzew ograniczających im wzrost oraz efektywne owocowanie. Działania prowadzone będą na powierzchni jednego ara dla każdego drzewa, lub większej w przypadku sąsiadujących gałęzi drzew owocowych. Prace mają być wykonywane przy pomocy pilarki z usunięciem biomasy poza obręb powierzchni manipulacyjnej (1 ar dla każdego drzewa) a następnie składowaniu biomasy w formie stosów, pryzm. Prace pielęgnacyjne będą polegać na wykonaniu cięcia prześwietlającego tzn. wycinaniu suchych, starych i obumierających gałęzi oraz konarów; wycinaniu pędów płonnych tzw. „wilków” w koronach drzew owocowych. W niewielkim stopniu prace będą polegać na kształtowaniu koron poprzez wycinkę nadmiernej ilości gałęzi ze środka korony lub według zaleceń Zleceniodawcy. Prace mogą być wykonywane z powierzchni gruntu przy pomocy pilarki na wysięgniku, piły ręcznej na wysięgniku, sekatora na wysięgniku lub z drzewa przy użyciu drabin, ale zawsze z jak najmniejszą szkodą dla drzewa owocowego. Ubytki w pniach i miejscach cięcia należy zabezpieczyć środkami grzybobójczymi za pomocą pędzla malarskiego, np. farbą emulsyjną koloru białego z dodatkiem środka grzybobójczego w odpowiedniej proporcji. Prace będą wykonywane na terenie MPN we wskazanych przez pracownika MPN miejscach. Termin wykonania od 01.11.2019 do 30.11.2019 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77300000-3, 77310000-6, 77211500-7, 77211400-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Tenofowir i inne leki.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: URZĄDZENIE ZIELENI NA TERENIE STREFY AKTYWNOŚCI RODZINNEJ W OSTRÓDZIE
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Utrzymanie czterech terenów zielonych na terenie Miasta Inowrocławia
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI