Część 3: Konserwacja terenów zieleni przyulicznej oraz letnie i zimowe utrzymanie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Część 3: Konserwacja terenów zieleni przyulicznej oraz letnie i zimowe utrzymanie chodników w Zabrzu: dz. Makoszowy, dz. Kończyce, dz. Guido, dz. Maciejów, dz. Śródmieście od ul. Gen. de Gaulle’a
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZabrze
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-09
  • ZamawiającyMiejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00026916
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Część 3: Konserwacja terenów zieleni przyulicznej oraz letnie i zimowe utrzymanie chodników w Zabrzu: dz. Makoszowy, dz. Kończyce, dz. Guido, dz. Maciejów, dz. Śródmieście od ul. Gen. de Gaulle’a

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242783530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasprowicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-803

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 322776800

1.5.8.) Numer faksu: 322776801

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzdii.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdii.zabrze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Część 3: Konserwacja terenów zieleni przyulicznej oraz letnie i zimowe utrzymanie chodników w Zabrzu: dz. Makoszowy, dz. Kończyce, dz. Guido, dz. Maciejów, dz. Śródmieście od ul. Gen. de Gaulle’a

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58dc1f95-92e1-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026916

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.mzdii.zabrze.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.mzdii.zabrze.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem sprawy postępowania oraz tytułem przedmiotu zamówienia.8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat@mzdii.zabrze.pl9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email; sekretariat@mzdii.zabrze.pl, za wyjątkiem oferty i załączników do oferty, które należy przekazać elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji)10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 poz.2452 w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestMiejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej. Dane kontaktowe w części I SIWZ, pkt. 1. b)inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Zarządzie Dróg i Infrastruktury Informatycznej jestPan Marcin Zemła, kontakt: iod@mzdii.zabrze.pl, c) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawieart. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1; d) odbiorcami danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”; e) dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;f) obowiązek podania przezWykonawcę danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencjeniepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do wskazanych przezWykonawcę danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DR.260.3.2021.PG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 539598,23 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełna nazwa zamówienia: Część 3: Konserwacja terenów zieleni przyulicznej oraz letnie i zimowe utrzymanie chodników w Zabrzu: dz. Makoszowy, dz. Kończyce, dz. Guido, dz. Maciejów, dz. Śródmieście od ul. Gen. de Gaulle’a w kierunku miasta GliwicePrzedmiot niniejszego zamówienia stanowi usługa polegająca na konserwacji terenów zieleni przyulicznej oraz letnim i zimowym utrzymaniu chodników w Zabrzu w dzielnicach Makoszowy, Kończyce, Guido, Maciejów i Śródmieście (od ul. Gen. de Gaulle’a w kierunku miasta Gliwice). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 – projektowane postanowienia umowy oraz załącznik nr 7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Ilości prac do wykonania zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ tj. Formularzu Oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu,2) spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zostali wpisani do „Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami” na podstawie wcześniej posiadanych zezwoleń na transport odpadów (tzw. BDO) o kodach: 20 03 01 – zmieszane odpady komunalne oraz 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji lub20 03 99 – odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach oraz 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji. c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.d) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:A. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się posiadaniem doświadczenia umożliwiającego realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Opis sposobu oceny spełniania tego warunku jest następujący: warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:• nie mniej niż 1 (jedną) usługę polegającą na zimowym i letnim utrzymaniu utwardzonych ciągów pieszych i/lub utwardzonych ciągów pieszo-jezdnych i/lub chodników. Wykonawca winien wykazać się zimowym i letnim utrzymaniem utwardzonych ciągów pieszych i/lub utwardzonych ciągów pieszo-jezdnych i/lub chodników (w ramach jednej lub kilku usług realizowanych w oparciu o umowy i/lub zlecenia) o łącznej powierzchni 11.000 m2. Przez zimowe i letnie utrzymanie utwardzonych ciągów pieszych i/lub utwardzonych ciągów pieszo-jezdnych i/lub chodników należy rozumieć odśnieżanie i zamiatanie utwardzonych ciągów pieszych i/lub utwardzonych ciągów pieszo-jezdnych i/lub chodników. • nie mniej niż 1 (jedną) usługę w zakresie pielęgnacji zieleni przyulicznej. Wartość jednej lub kilku usług wykazywanych w zakresie pielęgnacji zieleni przyulicznej nie może być niższa niż 250.000,00 PLN brutto. Za pielęgnację zieleni przyulicznej Zamawiający uzna następujące prace (realizowane odrębnie lub łącznie): koszenie trawników, zakładanie trawników, nasadzenia drzew i krzewów wraz z ich pielęgnacją, cięcia pielęgnacyjne i odmładzające krzewów, cięcia prześwietlające i pielęgnacyjne drzew, wygrabianie i wywóz liści, bieżące utrzymanie czystości na powierzonym terenie). Uwagi: 1. W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek wiedzy i doświadczenia podlega sumowaniu;2. W przypadku wykonywania i niezakończenia jeszcze usługi w ramach zawartej umowy i/lub zlecenia Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełniania warunku;3. Równowartość w PLN usługi rozliczanej w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało zamieszczone w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej B. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia), posiadającymi odpowiednie doświadczenie oraz kwalifikacje zawodowe, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Opis sposobu oceny spełniania tego warunku jest następujący:1) 1 (jedną) osobą, sprawującą funkcję kierownika zadania spełniającą poniższe wymagania: • posiadającą wykształcenie średnie lub wyższe w kierunku ogrodniczym lub architektury krajobrazu; • doświadczenie: min. 3 letnie doświadczenie w zakresie kierowania pracami dot. konserwacji terenów zieleni miejskiej.Zakres wykonywanych przez nią czynności: nadzór nad pracami podległego zespołu, organizacja pracy i stały nadzór nad pracami wykonywanymi przez podwładnych, nadzór nad prawidłowym wykonaniem prac zgodnie ze sztuką ogrodniczą, dbałość o zapewnienie odpowiedniej jakości usług;2) 1 (jedną) osobą, sprawującą funkcję brygadzisty, spełniającą poniższe wymagania: • posiadającą wykształcenie średnie lub wyższe w kierunku ogrodniczym lub kształtowanie terenów zielonych, bądź ukończony kurs III stopnia w zakresie pielęgnacji drzew i krzewów ozdobnych;• doświadczenie: min. 3 letnie doświadczenie w zakresie nadzorowania nad pracami dot. konserwacji terenów zieleni miejskiej. Zakres wykonywanych przez nią czynności: nadzór nad pracą podległego zespołu, organizacja pracy i stały nadzór nad pracami wykonywanymi przez podwładnych, nadzór nad prawidłowym wykonaniem prac zgodnie ze sztuką ogrodniczą, dbałość o zapewnienie odpowiedniej jakości usług.3) osoby do wykonywania prac fizycznych. Minimalna ilość: 2 osoby dla każdej części zamówienia oddzielnie.Uwaga: w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek podlega sumowaniu.C. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem następującymi narzędziami, wyposażeniem zakładu, urządzeniami w następujących minimalnych ilościach: • ciągnik rolniczy – 1 szt. • przyczepa o dopuszczalnej masie całkowitej do 5 ton – 1 szt. • samochód samowyładowczy o dopuszczalnej masie całkowitej do 5 ton – 2 szt. • kosiarka doczepna – 1 szt. • kosiarka doczepna na wysięgniku – 1 szt. • wykaszarka – 5 szt. • urządzenie ssąco zbierające do liści, odpadów – 1 szt. • pilarka – 1 szt. • sprzęt mechaniczny do odśnieżania o masie całkowitej do 3,5 tony – 1 szt. • zamiatarki chodnikowe – 2 sztUwaga: w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek podlega sumowaniu

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.2. Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie od dnia wezwania, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego w ust. XIV 2.d) ppkt A, B, C, następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia)A. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; (wypełniony zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ)B. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej SWZ). C. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wypełniony zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.)D. wypisu lub wyciągu z Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami” potwierdzający posiadanie zezwolenia na transport odpadów o kodach: 20 03 01 – zmieszane odpady komunalne oraz 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji lub 20 03 99 – odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach oraz 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykaz podmiotowych środków dowodowych.2.1 Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 Pzp, wezwieWykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5dni terminie od dnia wezwania, , następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych nadzień ich złożenia):- oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochroniekonkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożyłodrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albooświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjamipotwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wprzypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt Askłada każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą 1.1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. 1.2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w pkt XII ust.1 oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w pkt XIV ust. 2 d). Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w pkt XV ust. 2.1). Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 SWZ.1.3 Oświadczenie, o którym mowa w ust 1.2 składają odrębnie:1) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie , w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (należy wskazać te warunki udziału w postępowaniu, które spełnia wykonawca składający oświadczenie);2) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy (należy wskazać te warunki udziału w postępowaniu, które spełnia podmiot składający oświadczenie);1.4 Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć: 1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1), 3) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:a) pełnomocnictwo z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,b) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: • Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.5) Potwierdzenie wniesienia wadium; oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu elektronicznego podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium na cały okres związania ofertą tj. od dnia09.04.2021r. do dnia 08.05.2021r., jako zabezpieczenie dotrzymania warunków złożonej ofertyw wysokości: 16.000,00 PLN (szesnaście tysięcy złotych)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika doreprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu izawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jedenz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencjaprowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia, których oferta została wybrana, przed podpisaniem umowy o sprawiezamówienia publicznego , zobowiązani są przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującąwspółpracę tych Wykonawców (chyba że umowa ta została załączona do oferty), zawierającą wswojej treści co najmniej następujące postanowienia:a. wyznaczenie Lidera;b. wzajemnezobowiązania Partnerów;c. części zamówienia, które będą realizowane przez poszczególnychPartnerów;d. brak możliwości wypowiedzenia Umowy Konsorcjum w trakcie realizacjiprzedmiotowego zamówienia;e. solidarną odpowiedzialność Partnerów za należyte wykonaniezamówienia.3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalnościgospodarczej lub zawodowej( o ile został sformułowany), o którym mowa w art.112 ust.2 ustawyPzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalnościgospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnieniasą wymagane.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia ( o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegającysię o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonająroboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.5. W przypadku , o którymmowa w ust.3 i 4 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołącząodpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonująposzczególni wykonawcy.Oświadczenie, o którym mowa w ust 1.2 składają odrębnie:1)wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wtakim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy orazspełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie , w jakim każdy z wykonawcówwykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (należy wskazać te warunki udziału wpostępowaniu, które spełnia wykonawca składający oświadczenie);2) podmiot udostępniającyzasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnieniawarunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstawwykluczenia podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakimpodmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy (należy wskazać te warunki udziału wpostępowaniu, które spełnia podmiot składający oświadczenie);

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: htttps://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę placu zabaw w żłobku - Zabrze
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę placu zabaw w żłobku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI