IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wskazuje, iż umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zmieniona w stosunku do treści złożonej oferty w sposób istotny w następujących przypadkach: 1) zmiany zakresu świadczenia, tj. zmiany ilości prac w poszczególnych asortymentach, z uwagi na bieżące potrzeby Zamawiającego odnośnie konieczności wykonywania danych prac asortymentowych, w wyniku braku możliwości dokonania szczegółowego i dokładnego oszacowania ilości niezbędnych do wykonania prac w danym asortymencie; zmiana taka może zostać dokonana w każdym z asortymentów objętych umową – przy założeniu nieprzekroczenia maksymalnego wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, wynikającego ze złożonej oferty, i bez zmiany poszczególnych cen jednostkowych brutto, za które realizowane są prace objęte umową (zapis dotyczy części 1 i 3 zamówienia).2) zmiany terminu przystąpienia do prac objętych danym zleceniem, terminu wykonania danego zlecenia a także terminu obowiązywania umowy; każdorazowa zmiana terminów, o których mowa powyżej, dokonana zostanie w przypadku konieczności wstrzymania prac objętych umową na skutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności takich jak:a) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych, odmiennych od warunków atmosferycznych występujących na terenie objętym umową, w okresie jej realizacji, w stosunku do ostatnich trzech lat poprzedzających rok realizacji umowy, uniemożliwiających prowadzenie zleconych prac,b) przyczyny organizacyjne (brak możliwości wykonania prac ze względu na uniemożliwiony dostęp do pasa drogowego),c) przypadki siły wyższej (np. huragan, powódź, inne kataklizmy);- przy czym wszelkie zmiany terminów, o których mowa powyżej, mogą być dokonywane wyłącznie o czas trwania przyczyny powodującej konieczność ich zmiany.3) zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, wskazanej w § 5 ust. 2 umowy, kiedy to stawka ta zostanie dostosowana do obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie,4) zmiany cen jednostkowych brutto, za które realizowana jest umowa oraz zmiany wysokości łącznego maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy z tytułu realizacji umowy, spowodowanej zmianą stawki podatku VAT, kiedy to ceny jednostkowe brutto, na podstawie których rozliczana jest umowa oraz łączne maksymalne wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy, zostaną dostosowane do obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie, z tym, że zmiana cen jednostkowych brutto zostanie dokonana bez ingerencji w ceny jednostkowe netto, stanowiące podstawę ustalenia cen brutto wskazanych w ofercie (zmianie w obrębie danej ceny jednostkowej ulegnie zatem wartość podatku VAT oraz wysokość ceny jednostkowej brutto), a korekta łącznego maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy z tytułu realizacji umowy, dokonana zostanie w odniesieniu do tej jego części, która pozostała do wypłaty po zmianie obowiązujących przepisów prawa i będzie dotyczyła wyłącznie prac, które będą wykonywane po tej zmianie,5) powierzenia wykonania części prac podwykonawcom, mimo niewskazania w ofercie takiego zamiaru, wskazania innego zakresu podwykonawstwa niż w ofercie, rezygnacji z podwykonawstwa lub zmiany podwykonawcy – po pisemnym powiadomieniu o tym Zamawiającego - z tym, że zmiana lub rezygnacja z udziału w realizacji zamówienia zgłoszonych Zamawiającemu podwykonawców, jeżeli Wykonawca – w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu – powoływał się na ich zasoby na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, będzie możliwa wyłącznie pod warunkiem wykazania Zamawiającemu przez Wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na zasoby którego Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.2. Zmiany, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy – Prawo zamówień publicznych, dokonywane są po spełnieniu wymogów wskazanych w przedmiotowej ustawie i na zasadach w niej określonych.3. Strona wnioskująca o wprowadzenie zmiany zobowiązana jest do przedstawienia pisemnego uzasadnienia dla jej wprowadzenia.4. W przypadku, gdy na realizację umowy wpływ będą miały okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, Strony dokonają zmian niniejszej umowy przy zastosowaniu zasad wskazanych w ustawie z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020r. poz. 374 z późn.zm.), z zastrzeżeniem art. 15r ust. 5 tej ustawy.5. Wszelkie zmiany zawartej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-05-22, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Z uwagi na fakt, iż w części 3 zamówienia Zamawiający nie postawił warunków udziału w postępowaniu w części tej nie wymaga się złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III. 3) ogłoszenia.