„Zakup wraz z dostawą worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zakup wraz z dostawą worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBerzyna
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-21
  • ZamawiającyZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "OBRA"
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00229281
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup wraz z dostawą worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "OBRA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411292527

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 6

1.5.2.) Miejscowość: Berzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 68 347 42 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zmobra@wolsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmobra.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup wraz z dostawą worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b135276a-2b3e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229281

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.zmobra.bip.gmina.pl/index.php?id=216

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.zmobra.bip.gmina.pl/index.php?id=216
https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: jak w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZMO.GO.271.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych o wymiarach 700x1050 mm, grubość 35um (0,035) wykonane z folii LDPE z taśmą ściągającą bez szwu na dole z nadrukiem wg Załącznika nr 2 (wzór matrycy). Worki muszą być wykonane z folii kolorowej półprzeźroczystej umożliwiające szybką ocenę zawartości. Worki muszą wytrzymać wagę min. 25 kg. Barwa worków nie może się różnić bardziej niż o 1 ton. Worki muszą spełniać wymagania Polskiej Normy przenosząc Europejskie Normy zharmonizowane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zapłaty za fakturę

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę worków w ilości 100 000 szt. oraz załączy dowody, czy została wykonana należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: jak w SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak w SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

jak w SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

jak w rozdziale XI SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

jak w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

jak w załączniku nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Złożenie oferty, pod rygorem nieważności następuje w formie elektronicznej wyłącznie za pośrednictwem dedykowanego formularza pn. „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz udostępnionego przez miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/).

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-21 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zasady oceny kryterium dotyczące wszystkich części zamówienia:
a) wg kryterium oceny ofert „Cena oferty brutto (C)” każda oferta podlegająca ocenie otrzyma ilość punktów, zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku, wynikającą z następującego algorytmu:
najniższa całkowita cena ofertowa brutto
C= ------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto ocenianej oferty
C- ilość punktów otrzymana w kryterium „cena”
Podstawą przyznania punktów w powyższym kryterium „cena oferty brutto” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
b) wg kryterium oceny ofert „termin realizacji zamówienia (T)” każda oferta podlegająca ocenie otrzyma ilość punktów wynikającą z następujących zasad:
do 30 listopada 2021 r. – 30 pkt
między 1 a 10 grudnia 2021 r. – 20 pkt
między 11 a 20 grudnia 2021 r. – 10 pkt
21 grudnia 2021 r. – 0 pkt.
Uwaga!
1) Termin realizacji zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.
2) Maksymalny możliwy termin zakończenia realizacji zamówienia to do 21 grudnia 2021 r.
Podstawą przyznania punktów w kryterium „termin realizacji zamówienia” będzie zaoferowany przez Wykonawcę termin realizacji zamówienia w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
c) wg kryterium oceny ofert „ Termin zapłaty za fakturę (F)” każda oferta podlegająca ocenie otrzyma ilość punktów wynikającą z następujących zasad:
Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszą wartość– otrzymuje 10 pkt, czyli maksymalną
liczbę punktów,
- pozostali Wykonawcy (tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali wartość mniej korzystną), otrzymują liczbę punktów obliczoną wg. wzoru:

Fo
F = --------- x 10 pkt
F max
gdzie:
Fo – termin płatności rachunku/faktury VAT zadeklarowany w ofercie ocenianej- minimum 30 dni
F max - najdłuższy termin płatności faktury VAT spośród wszystkich podlegających ocenie
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 10 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone
do dwóch miejsc po przecinku od pięciu w górę.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię profil bramowy: 30x30x2 w odcinkach 6m - 1085 szt. - Nowe Skalmierzyce
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię profil bramowy: 30x30x2 w odcinkach 6m - 1085 szt. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI