ZAKUP ODZIEŻY SŁUŻBOWEJ DLA PRACOWNIKÓW TPN

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZAKUP ODZIEŻY SŁUŻBOWEJ DLA PRACOWNIKÓW TPN
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZakopane
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-03-31
  • ZamawiającyTATRZAŃSKI PARK NARODOWY
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-23
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00096443
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP ODZIEŻY SŁUŻBOWEJ DLA PRACOWNIKÓW TPN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TATRZAŃSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kuźnice 1

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tpn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tpn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP ODZIEŻY SŁUŻBOWEJ DLA PRACOWNIKÓW TPN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06ed1fb0-aac7-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096443

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00072779/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 ZAKUP ODZIEŻY SŁUŻBOWEJ DLA PRACOWNIKÓW TPN

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/tpnzakopane,m,402093,2022.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.malopolska.pl/tpnzakopane,m,402093,2022.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z mini Portalu oraz Regulaminie ePUAP.
Wymagania szczegółowo zostały opisane w SWZ oraz załącznikach

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy RODO zostały opisane w SWZ oraz załącznikach

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy RODO zostały opisane w SWZ oraz załącznikach

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/334,335/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. SPODNIE DO MUNDURU POLOWEGO MĘSKIE – ilość 67 (+/- 3 szt.)
1.1.1. Lekkie spodnie do codziennego użytkowania uszyte z wytrzymałego i rozciągliwego materiału, z hydrofobowym wykończeniem i odpinanymi nogawkami. Materiał wykonany z mieszanki nylonu (co najmniej 90%) i elastanu (co najwyżej 10%). Spodnie powinny posiadać wstawkę w kroku umożliwiającą swobodne ruchy. Odpinane nogawki powinny być nie krótsze niż do półuda, a zamek odpinanych nogawek nie powinien przylegać bezpośrednio do skóry, tylko winien być zabezpieczony dodatkową warstwą materiału. Spodnie winny być wyposażone w szlufki umożliwiające założenie paska oraz winny posiadać rozporek zapinany na zamek zabezpieczony napą. Spodnie powinny być wyposażone w co najmniej 4 kieszenie: minimum dwie wpuszczane w przodzie oraz dwie na nogawkach. Waga max 420g dla rozmiaru męskie 33. Kolorystyka: stonowana zieleń, pisakowy lub szary.
1.1.2. Wstępne zapotrzebowanie na rozmiary do weryfikacji:
ROZMIARY MĘSKIE S M L XL 2XL 3XL RAZEM:
ILOŚCI 4 25 17 14 3 4 67
1.7. Podane rozmiary są wstępnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dokładne zamówienie co do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 14 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
1.8. Do każdego produktu Wykonawca ma dołączyć kartę/karty produktu PRODUCENTA wraz z dokumentacją fotograficzną, o której mowa w pkt. 7.6. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów. W przypadku nie załączenia kart do oferty zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia zgodnie z PZP

1.9. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18110000-3 - Odzież branżowa

18234000-8 - Spodnie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zwiększenie lub zmniejszenie zakupu w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości pracowników w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia:
4.1. Dla zadania 1 do 3 szt. . Wartość maksymalna opcji wyniesie 480,00 zł netto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dostarczany produkt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Punkty za dostarczony produkt

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2. BLUZA POLOWA 1 - MĘSKA – ilość 77 (+/- 5 szt.)
1.2.1. Bluza bez kaptura rozpinana na zamek, wykonana z rozciągliwego materiału odprowadzającego pot, szybkoschnąca, wiatroodporna i wodoodporna przeznaczona do aktywności terenowej oraz górskiej. Materiał wykonany z mieszanki poliestru (co najmniej 90%) i elastanu (co najwyżej 10%) z hydrofobowym wykończeniem. Bluza winna być wyposażona w minimum trzy kieszenie zapinane na zamek. Dwie kieszenie boczne na przodzie oraz jedną kieszeń na piersi. Waga max 640 g dla rozmiaru męskie L. Kolorystyka; stonowana zieleń.
1.2.2. Wstępne zapotrzebowanie na rozmiary do weryfikacji:
ROZMIARY MĘSKIE S M L XL 2XL RAZEM:
ILOŚCI 3 29 25 11 9 77

do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 14 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
1.8. Do każdego produktu Wykonawca ma dołączyć kartę/karty produktu PRODUCENTA wraz z dokumentacją fotograficzną, o której mowa w pkt. 7.6. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów. W przypadku nie załączenia kart do oferty zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia zgodnie z PZP

1.9. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18110000-3 - Odzież branżowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zwiększenie lub zmniejszenie zakupu w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości pracowników w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia:
4.2. Dla zadania 2 do 5 szt. . Wartość maksymalna opcji wyniesie 800,00 zł netto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dostarczany produkt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Punkty za dostarczony produkt

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.3. BLUZA POLOWA 1 - DAMSKA – ilość 34 (+/- 4 szt.)
1.3.1. Bluza z kapturem rozpinana na zamek, wykonana z rozciągliwego materiału odprowadzającego pot, szybkoschnąca, wiatroodporna i wodoodporna przeznaczona do aktywności terenowej oraz górskiej. Materiał wykonany z mieszanki poliestru (co najmniej 90%) i elastanu (co najwyżej 10%) z hydrofobowym wykończeniem. Bluza winna być wyposażona w minimum dwie kieszenie zapinane na zamek. Dwie kieszenie boczne na przodzie. Waga min. 410 g dla rozmiaru damskie M. Kolorystyka; stonowania zieleń.
1.3.2. Wstępne zapotrzebowanie na rozmiary do weryfikacji:
ROZMIARY DAMSKIE XS S M L XL 2XL RAZEM:
ILOŚCI 2 9 14 5 2 2 34
1.7. Podane rozmiary są wstępnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dokładne zamówienie co do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 14 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
1.8. Do każdego produktu Wykonawca ma dołączyć kartę/karty produktu PRODUCENTA wraz z dokumentacją fotograficzną, o której mowa w pkt. 7.6. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów. W przypadku nie załączenia kart do oferty zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia zgodnie z PZP

1.9. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18110000-3 - Odzież branżowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zwiększenie lub zmniejszenie zakupu w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości pracowników w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia:
4.3. Dla zadania 3 do 4 szt. . Wartość maksymalna opcji wyniesie 640,00 zł netto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dostarczany produkt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Punkty za dostarczony produkt

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.4. KURTKA POLOWA Z PODPINKĄ MĘSKA – ilość 68 (+/- 4 szt.)
1.4.1. Kurtka składająca się z dwóch warstw: zewnętrznej oraz wewnętrznej tzw. podpinki. Kurtka zewnętrzna z zintegrowanym kapturem rozpinana na całej długości. Kurtka wykonana z materiału oddychającego a jednocześnie wiatroodpornego oraz wodoodpornego wykonana z laminatu, min. 2 warstwy. Kurtka zewnętrzna winna być wyposażona w min. dwie kieszenie boczne zapinane na zamek. Dodatkowo winna być wyposażona w wentylację pod pachami rozpinaną na zamek. Kurtka zewnętrzna winna być wyposażona w dodatkowy zamek umożliwiający wpięcie tzw. ociepliny. Rękawy kurtki zewnętrznej winny być wyposażone w regulację umożlwiającą dostosowanie szerokości mankietów. Kurtka zewnętrzna winna być wyposażona w system regulacji przy obszyciu dolnym. Kurtka wewnętrzna bez kaptura tzw. ocieplina rozpinana na całej długości wykonana z syntetycznej warstwy izolującej z hyfrofobowym wykończeniem. Materiał izolujący wykonany z poliestru (100%). Kurtka wewnętrzna winna posiadać min. 2 kieszenie dolne zapinane na zamek.
Kurtka zewnętrzna oraz wewnętrzna winna być wyposażona w system łączący rękawy obu warstw.
Waga max. 780g dla rozmiaru męskie L. Kolorystyka: stonowana zieleń.
1.4.2. Wstępne zapotrzebowanie na rozmiary do weryfikacji:
ROZMIARY MĘSKIE S M L XL 2XL RAZEM:
ILOŚCI 4 23 17 18 6 68
1.7. Podane rozmiary są wstępnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dokładne zamówienie co do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 14 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
1.8. Do każdego produktu Wykonawca ma dołączyć kartę/karty produktu PRODUCENTA wraz z dokumentacją fotograficzną, o której mowa w pkt. 7.6. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów. W przypadku nie załączenia kart do oferty zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia zgodnie z PZP

1.9. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18110000-3 - Odzież branżowa

18223200-0 - Kurtki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zwiększenie lub zmniejszenie zakupu w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości pracowników w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia:
4.4. Dla zadania 4 do 4 szt. . Wartość maksymalna opcji wyniesie 2120,00 zł netto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dostarczany produkt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Punkty za dostarczony produkt

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KURTKA POLOWA Z PODPINKĄ DAMSKA – ilości 16 (+/- 2 szt.)
1.5.1. Kurtka składająca się z dwóch warstw: zewnętrznej oraz wewnętrznej tzw. podpinki. Kurtka zewnętrzna z zintegrowanym kapturem rozpinana na całej długości. Kurtka wykonana z materiału oddychającego a jednocześnie wiatroodpornego oraz wodoodpornego wykonana z laminatu min. 2 warstwy. Kurtka zewnętrzna winna być wyposażona w min. dwie kieszenie boczne zapinane na zamek. Rękawy kurtki zewnętrznej winny być wyposażone w regulację umożlwiającą dostosowanie szerokości mankietów. Kurtka zewnętrzna winna być wyposażona w system regulacji przy obszyciu dolnym. Kurtka wewnętrzna bez kaptura tzw. ocieplina rozpinana na całej długości, wykonana z syntetycznej warstwy izolującej. Materiał izolujący wykonany z poliestru (100%). Kurtka wewnętrzna winna posiadać min. 2 kieszenie dolne zapinane na zamek. Kurtka zewnętrzna winna być wyposażona w dodatkowy zamek umożliwiający wpięcie tzw. ociepliny. Waga max. 890 g dla rozmiaru damskie L. Kolorystyka: stonowana zieleń.
1.5.2. Wstępne zapotrzebowanie na rozmiary do weryfikacji:
ROZMIARY DAMSKIE XS S M L XL RAZEM:
ILOŚCI 1 3 7 5 16


1.7. Podane rozmiary są wstępnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dokładne zamówienie co do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 14 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
1.8. Do każdego produktu Wykonawca ma dołączyć kartę/karty produktu PRODUCENTA wraz z dokumentacją fotograficzną, o której mowa w pkt. 7.6. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów. W przypadku nie załączenia kart do oferty zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia zgodnie z PZP

1.9. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18110000-3 - Odzież branżowa

18223200-0 - Kurtki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

4. . Zamawiający przewiduje zwiększenie lub zmniejszenie zakupu w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości pracowników w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia:
4.5. Dla zadania 5 do 2 szt. . Wartość maksymalna opcji wyniesie 1060,00 zł netto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dostarczany produkt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Punkty za dostarczony produkt

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.6. BLUZA POLOWA MĘSKA – ilości 65 (+/- 5 szt.)
1.6.1. Bluza ocieplana bez kaptura rozpinana na całej długości. Izolacja wykonana z syntetycznego materiału. Materiał izolujący mieszanka poliestru (co najmniej 90%) i elastanu (co najwyżej 10%). Wyposażona w panele boczne z rozciągliwego materiału. Bluza winna posiadać co najmniej dwie kieszenie boczne zewnętrzne zapinane na zamek.
1.6.2. Wstępne zapotrzebowanie na rozmiary do weryfikacji:
ROZMIARY MĘSKIE S M L XL 2XL RAZEM:
ILOŚCI 4 22 17 15 7 65

1.7. Podane rozmiary są wstępnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dokładne zamówienie co do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 14 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
1.8. Do każdego produktu Wykonawca ma dołączyć kartę/karty produktu PRODUCENTA wraz z dokumentacją fotograficzną, o której mowa w pkt. 7.6. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów. W przypadku nie załączenia kart do oferty zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia zgodnie z PZP

1.9. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18110000-3 - Odzież branżowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

4. . Zamawiający przewiduje zwiększenie lub zmniejszenie zakupu w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości pracowników w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia:
4.6. Dla zadania 6 do 5 szt. . Wartość maksymalna opcji wyniesie 1050,00 zł netto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dostarczany produkt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Punkty za dostarczony produkt

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1.8. Do każdego produktu Wykonawca ma dołączyć kartę/karty produktu PRODUCENTA wraz z dokumentacją fotograficzną, o której mowa w pkt. 7.6. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów. W przypadku nie załączenia kart do oferty zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia zgodnie z PZP

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

kartę/karty produktu PRODUCENTA wraz z dokumentacją fotograficzną, o której mowa w pkt. 7.6. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
Zamawiający wymaga przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-31 06:30

8.2.) Miejsce składania ofert: skrzynkę ePuap Tatrzańskiego Parku Narodowego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-31 07:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-29

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż automatycznej wykrawarki do tektury falistej i kartonu - Wadowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż nowej automatycznej wykrawarki płaskiej do tektury falistej i kartonu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa systemu obsługi pacjenta TOPSOR
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zakopane: Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej technicznej i wykonawczej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zakopane: Budowa obiektu GOPR w Pieninach
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: dostawa mebli
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Dostawa bielizny jednorazowej dla ZZOZ w Wadowicach
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI