Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Czysty Region sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Czysty Region Spółka z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 161502260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Naftowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-230
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@czysty-region.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.czysty-region.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Odpdy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Czysty Region sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ec02eb4-cca6-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00206036
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002719/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Czyst Region Sp. z o. o. e Kędzierzynie-Koźlu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ec02eb4-cca6-11ee-875e-a22221c84ba7
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 30.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 30.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
30.3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
30.4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CR.271.08.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7.2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oznakowanych worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z podziałem na kolory w pakietach.
7.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zakup pakietów worków do selektywnej zbiórki odpadów wraz z kosztami dostawy we wskazane przez zamawiającego miejsce.
1 pakiet worków musi składać się: 12 worków żółtych, 6 worków niebieskich i 6 worków zielonych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18938000-3 - Pojemniki tymczasowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
23.1.1 sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
23.1.2 zdolności technicznej lub zawodowej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 23.2. Sposób oceny spełnienia warunków udziału: „sytuacja ekonomiczna lub finansowa”:
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia.
23.3. Sposób oceny spełnienia warunków „zdolności techniczna lub zawodowa”:
Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia minimum 2 referencji z tyt. dostawy pakietów worków wyposażonych w taśmę ściągającą o wartości dostawy minimum 200.000,00 zł netto każda referencja
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
38.1. Składający ofertę wykonawca zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 12 000,00 zł.
38.2. Wadium należy wnieść w formie określonej w art. 97 ust. 7 ustawy PZP, tzn. w jednej lub kilku następujących formach:
38.2.1 pieniądzu,
38.2.2 gwarancjach bankowych,
38.2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych,
38.2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
38.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego nr 66 8907 1089 2002 1001 3560 0007 w Banku Spółdzielczym w Leśnicy
38.4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginału elektronicznego tj. dokumentu opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej ze strony gwaranta do jego wystawienia, np. banku, ubezpieczyciela.
38.5. W przypadku złożenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji i/lub poręczenia, stosowny dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem oraz dokument ten w szczególności:
38.5.1 musi jednoznacznie wskazywać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż zaistniała co najmniej jedna okoliczność wymieniona w przepisach art. 98 ust. 6 ustawy PZP;
38.5.2 zawierać termin ważności gwarancji lub poręczenia, który nie może upływać wcześniej niż termin związania ofertą.
38.6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom lub zatrzyma na zasadach określonych w przepisach ustawy PZP, w szczególności art. 98.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
45.1. Dopuszcza się możliwość zmiany wymienionych w umowie przedstawicieli stron, przy czym osoba zastępująca musi spełniać warunki określone w SWZ oraz w ofercie
45.2. Dopuszcza się możliwość zmiany określonego w Umowie zakresu prac, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 47-230 Kędzierzyn-Koźle ul. Naftowa 7
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-26 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-25