Zakup i dostawa środków ochrony osobistej jedno i wielorazowego użytku w podziale...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa środków ochrony osobistej jedno i wielorazowego użytku w podziale na części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-01
  • ZamawiającyWojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00007832
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa środków ochrony osobistej jedno i wielorazowego użytku w podziale na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511332933

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pstrowskiego 28B

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-602

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895373819

1.5.8.) Numer faksu: 895373810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wspr.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipwspr.warmia.mazury.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa środków ochrony osobistej jedno i wielorazowego użytku w podziale na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a1a0750-704d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007832

2.6.) Wersja ogłoszenia: 03

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002721/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup środków ochrony indywidualnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie realizowane jest w ramach projektu nr: POIS.09.01.00-00-0398/20 pn. Wsparcie zespołów ratownictwa medycznego Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie w walce z COVID-19, w ramach działania 9.1.Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bipwspr.warmia.mazury.pl/zamowienie.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przyużyciuhttps://miniportal.uzp.gov.pl/https://epuap.gov.pl/wps/portalzamowienia@wspr.olsztyn.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznejprzekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnympod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.Oferta musibyć sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisemosobistym - zgodnie z Rozdziałem 9 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UEL 119 z04.05.2016,str.1), dalej „RODO”, informuję, że:• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestWojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie, ul. Pstrowskiego 28B, 10-602 Olsztyn;• wsprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych,kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie, ul. Pstrowskiego 28B, 10-602 Olsztyn, pocztą elektroniczną na adres e-mail:j.janiszewska@wspr.olsztyn.pl ;• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6ust.1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawnystosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający naZamawiającym;• Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art.74 ustawy Pzp;•Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane , zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp , przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowyprzekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• Obowiązek podaniaprzez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPzp;• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• Posiada Pan/Pani:− na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących;−na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa dosprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.−na podstawie art. 18 RODO prawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.−prawo do wniesienia skarg i do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.• nie przysługujePani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;-prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.221-2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: rękawice diagnostyczne nitrylowe,

4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium IP1 Max. 60 pkt: Za podstawę obliczeń przyjęta zostanie cena brutto za zrealizowanie całości zamówienia podana w formularzu oferty. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Cena brutto oferty” wykorzystany zostanie wzór:P1=Cmin/Cof x 60gdzie:P1: liczba punktów przyznana ofercie badanej za kryterium,Cmin: najniższa oferowana cena brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,Cof: cena brutto oferty badanej,60: waga punktowa przyznana kryterium.Kryterium II:P2= max. 40 pkt. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Termin dostawy” wykorzystana zostanie następująca punktacja:Lp. Zakres Punktacja możliwa do zdobyciaWykonawca zaoferuje:1 Termin dostawy liczony od dnia zawarcia umowy Do 7 dni kalendarzowych = 40 pkt.Od 8 do 14 dni kalendarzowych = 0 pkt.Wykonawca w Formularzu Ofertowym (tabela-Kryterium II) winien wpisać odpowiednią wartość liczbową wskazaną w zakresach obok. Jeżeli Wykonawca nie wpisze odpowiednio żadnej wartości liczbowej Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje odpowiednio parametr punktowany za 0.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termn dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Kryterium IP1 Max. 60 pkt: Za podstawę obliczeń przyjęta zostanie cena brutto za zrealizowanie całości zamówienia podana w formularzu oferty. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Cena brutto oferty” wykorzystany zostanie wzór:P1=Cmin/Cof x 60gdzie:P1: liczba punktów przyznana ofercie badanej za kryterium,Cmin: najniższa oferowana cena brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,Cof: cena brutto oferty badanej,60: waga punktowa przyznana kryterium.Kryterium II:P2= max. 40 pkt. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Termin dostawy” wykorzystana zostanie następująca punktacja:Lp. Zakres Punktacja możliwa do zdobyciaWykonawca zaoferuje:1 Termin dostawy liczony od dnia zawarcia umowy Do 7 dni kalendarzowych = 40 pkt.Od 8 do 14 dni kalendarzowych = 0 pkt.Wykonawca w Formularzu Ofertowym (tabela-Kryterium II) winien wpisać odpowiednią wartość liczbową wskazaną w zakresach obok. Jeżeli Wykonawca nie wpisze odpowiednio żadnej wartości liczbowej Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje odpowiednio parametr punktowany za 0.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: kombinezon jednoczęściowy z kapturem,

4.2.6.) Główny kod CPV: 18114000-1 - Kombinezony

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium IP1 Max. 60 pkt: Za podstawę obliczeń przyjęta zostanie cena brutto za zrealizowanie całości zamówienia podana w formularzu oferty. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Cena brutto oferty” wykorzystany zostanie wzór:P1=Cmin/Cof x 60gdzie:P1: liczba punktów przyznana ofercie badanej za kryterium,Cmin: najniższa oferowana cena brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,Cof: cena brutto oferty badanej,60: waga punktowa przyznana kryterium.Kryterium II:P2= max. 40 pkt. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Termin dostawy” wykorzystana zostanie następująca punktacja:Lp. Zakres Punktacja możliwa do zdobyciaWykonawca zaoferuje:1 Termin dostawy liczony od dnia zawarcia umowy Do 7 dni kalendarzowych = 40 pkt.Od 8 do 14 dni kalendarzowych = 0 pkt.Wykonawca w Formularzu Ofertowym (tabela-Kryterium II) winien wpisać odpowiednią wartość liczbową wskazaną w zakresach obok. Jeżeli Wykonawca nie wpisze odpowiednio żadnej wartości liczbowej Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje odpowiednio parametr punktowany za 0.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Kryterium IP1 Max. 60 pkt: Za podstawę obliczeń przyjęta zostanie cena brutto za zrealizowanie całości zamówienia podana w formularzu oferty. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Cena brutto oferty” wykorzystany zostanie wzór:P1=Cmin/Cof x 60gdzie:P1: liczba punktów przyznana ofercie badanej za kryterium,Cmin: najniższa oferowana cena brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,Cof: cena brutto oferty badanej,60: waga punktowa przyznana kryterium.Kryterium II:P2= max. 40 pkt. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Termin dostawy” wykorzystana zostanie następująca punktacja:Lp. Zakres Punktacja możliwa do zdobyciaWykonawca zaoferuje:1 Termin dostawy liczony od dnia zawarcia umowy Do 7 dni kalendarzowych = 40 pkt.Od 8 do 14 dni kalendarzowych = 0 pkt.Wykonawca w Formularzu Ofertowym (tabela-Kryterium II) winien wpisać odpowiednią wartość liczbową wskazaną w zakresach obok. Jeżeli Wykonawca nie wpisze odpowiednio żadnej wartości liczbowej Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje odpowiednio parametr punktowany za 0.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - półmaska

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium IP1 Max. 60 pkt: Za podstawę obliczeń przyjęta zostanie cena brutto za zrealizowanie całości zamówienia podana w formularzu oferty. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Cena brutto oferty” wykorzystany zostanie wzór:P1=Cmin/Cof x 60gdzie:P1: liczba punktów przyznana ofercie badanej za kryterium,Cmin: najniższa oferowana cena brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,Cof: cena brutto oferty badanej,60: waga punktowa przyznana kryterium.Kryterium II:P2= max. 40 pkt. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Termin dostawy” wykorzystana zostanie następująca punktacja:Lp. Zakres Punktacja możliwa do zdobyciaWykonawca zaoferuje:1 Termin dostawy liczony od dnia zawarcia umowy Do 7 dni kalendarzowych = 40 pkt.Od 8 do 14 dni kalendarzowych = 0 pkt.Wykonawca w Formularzu Ofertowym (tabela-Kryterium II) winien wpisać odpowiednią wartość liczbową wskazaną w zakresach obok. Jeżeli Wykonawca nie wpisze odpowiednio żadnej wartości liczbowej Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje odpowiednio parametr punktowany za 0.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Kryterium IP1 Max. 60 pkt: Za podstawę obliczeń przyjęta zostanie cena brutto za zrealizowanie całości zamówienia podana w formularzu oferty. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Cena brutto oferty” wykorzystany zostanie wzór:P1=Cmin/Cof x 60gdzie:P1: liczba punktów przyznana ofercie badanej za kryterium,Cmin: najniższa oferowana cena brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,Cof: cena brutto oferty badanej,60: waga punktowa przyznana kryterium.Kryterium II:P2= max. 40 pkt. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Termin dostawy” wykorzystana zostanie następująca punktacja:Lp. Zakres Punktacja możliwa do zdobyciaWykonawca zaoferuje:1 Termin dostawy liczony od dnia zawarcia umowy Do 7 dni kalendarzowych = 40 pkt.Od 8 do 14 dni kalendarzowych = 0 pkt.Wykonawca w Formularzu Ofertowym (tabela-Kryterium II) winien wpisać odpowiednią wartość liczbową wskazaną w zakresach obok. Jeżeli Wykonawca nie wpisze odpowiednio żadnej wartości liczbowej Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje odpowiednio parametr punktowany za 0.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 4 - maska chirurgiczna trzywarstwowa,

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium IP1 Max. 60 pkt: Za podstawę obliczeń przyjęta zostanie cena brutto za zrealizowanie całości zamówienia podana w formularzu oferty. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Cena brutto oferty” wykorzystany zostanie wzór:P1=Cmin/Cof x 60gdzie:P1: liczba punktów przyznana ofercie badanej za kryterium,Cmin: najniższa oferowana cena brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,Cof: cena brutto oferty badanej,60: waga punktowa przyznana kryterium.Kryterium II:P2= max. 40 pkt. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Termin dostawy” wykorzystana zostanie następująca punktacja:Lp. Zakres Punktacja możliwa do zdobyciaWykonawca zaoferuje:1 Termin dostawy liczony od dnia zawarcia umowy Do 7 dni kalendarzowych = 40 pkt.Od 8 do 14 dni kalendarzowych = 0 pkt.Wykonawca w Formularzu Ofertowym (tabela-Kryterium II) winien wpisać odpowiednią wartość liczbową wskazaną w zakresach obok. Jeżeli Wykonawca nie wpisze odpowiednio żadnej wartości liczbowej Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje odpowiednio parametr punktowany za 0.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Kryterium IP1 Max. 60 pkt: Za podstawę obliczeń przyjęta zostanie cena brutto za zrealizowanie całości zamówienia podana w formularzu oferty. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Cena brutto oferty” wykorzystany zostanie wzór:P1=Cmin/Cof x 60gdzie:P1: liczba punktów przyznana ofercie badanej za kryterium,Cmin: najniższa oferowana cena brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,Cof: cena brutto oferty badanej,60: waga punktowa przyznana kryterium.Kryterium II:P2= max. 40 pkt. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Termin dostawy” wykorzystana zostanie następująca punktacja:Lp. Zakres Punktacja możliwa do zdobyciaWykonawca zaoferuje:1 Termin dostawy liczony od dnia zawarcia umowy Do 7 dni kalendarzowych = 40 pkt.Od 8 do 14 dni kalendarzowych = 0 pkt.Wykonawca w Formularzu Ofertowym (tabela-Kryterium II) winien wpisać odpowiednią wartość liczbową wskazaną w zakresach obok. Jeżeli Wykonawca nie wpisze odpowiednio żadnej wartości liczbowej Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje odpowiednio parametr punktowany za 0.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: przyłbica i gogle ochronne,

4.2.6.) Główny kod CPV: 33735100-2 - Gogle ochronne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium IP1 Max. 60 pkt: Za podstawę obliczeń przyjęta zostanie cena brutto za zrealizowanie całości zamówienia podana w formularzu oferty. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Cena brutto oferty” wykorzystany zostanie wzór:P1=Cmin/Cof x 60gdzie:P1: liczba punktów przyznana ofercie badanej za kryterium,Cmin: najniższa oferowana cena brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,Cof: cena brutto oferty badanej,60: waga punktowa przyznana kryterium.Kryterium II:P2= max. 40 pkt. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Termin dostawy” wykorzystana zostanie następująca punktacja:Lp. Zakres Punktacja możliwa do zdobyciaWykonawca zaoferuje:1 Termin dostawy liczony od dnia zawarcia umowy Do 7 dni kalendarzowych = 40 pkt.Od 8 do 14 dni kalendarzowych = 0 pkt.Wykonawca w Formularzu Ofertowym (tabela-Kryterium II) winien wpisać odpowiednią wartość liczbową wskazaną w zakresach obok. Jeżeli Wykonawca nie wpisze odpowiednio żadnej wartości liczbowej Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje odpowiednio parametr punktowany za 0.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Kryterium IP1 Max. 60 pkt: Za podstawę obliczeń przyjęta zostanie cena brutto za zrealizowanie całości zamówienia podana w formularzu oferty. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Cena brutto oferty” wykorzystany zostanie wzór:P1=Cmin/Cof x 60gdzie:P1: liczba punktów przyznana ofercie badanej za kryterium,Cmin: najniższa oferowana cena brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,Cof: cena brutto oferty badanej,60: waga punktowa przyznana kryterium.Kryterium II:P2= max. 40 pkt. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Termin dostawy” wykorzystana zostanie następująca punktacja:Lp. Zakres Punktacja możliwa do zdobyciaWykonawca zaoferuje:1 Termin dostawy liczony od dnia zawarcia umowy Do 7 dni kalendarzowych = 40 pkt.Od 8 do 14 dni kalendarzowych = 0 pkt.Wykonawca w Formularzu Ofertowym (tabela-Kryterium II) winien wpisać odpowiednią wartość liczbową wskazaną w zakresach obok. Jeżeli Wykonawca nie wpisze odpowiednio żadnej wartości liczbowej Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje odpowiednio parametr punktowany za 0.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: filtr cząsteczek, półmaska,

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium IP1 Max. 60 pkt: Za podstawę obliczeń przyjęta zostanie cena brutto za zrealizowanie całości zamówienia podana w formularzu oferty. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Cena brutto oferty” wykorzystany zostanie wzór:P1=Cmin/Cof x 60gdzie:P1: liczba punktów przyznana ofercie badanej za kryterium,Cmin: najniższa oferowana cena brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,Cof: cena brutto oferty badanej,60: waga punktowa przyznana kryterium.Kryterium II:P2= max. 40 pkt. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Termin dostawy” wykorzystana zostanie następująca punktacja:Lp. Zakres Punktacja możliwa do zdobyciaWykonawca zaoferuje:1 Termin dostawy liczony od dnia zawarcia umowy Do 7 dni kalendarzowych = 40 pkt.Od 8 do 14 dni kalendarzowych = 0 pkt.Wykonawca w Formularzu Ofertowym (tabela-Kryterium II) winien wpisać odpowiednią wartość liczbową wskazaną w zakresach obok. Jeżeli Wykonawca nie wpisze odpowiednio żadnej wartości liczbowej Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje odpowiednio parametr punktowany za 0.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Kryterium IP1 Max. 60 pkt: Za podstawę obliczeń przyjęta zostanie cena brutto za zrealizowanie całości zamówienia podana w formularzu oferty. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Cena brutto oferty” wykorzystany zostanie wzór:P1=Cmin/Cof x 60gdzie:P1: liczba punktów przyznana ofercie badanej za kryterium,Cmin: najniższa oferowana cena brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,Cof: cena brutto oferty badanej,60: waga punktowa przyznana kryterium.Kryterium II:P2= max. 40 pkt. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Termin dostawy” wykorzystana zostanie następująca punktacja:Lp. Zakres Punktacja możliwa do zdobyciaWykonawca zaoferuje:1 Termin dostawy liczony od dnia zawarcia umowy Do 7 dni kalendarzowych = 40 pkt.Od 8 do 14 dni kalendarzowych = 0 pkt.Wykonawca w Formularzu Ofertowym (tabela-Kryterium II) winien wpisać odpowiednią wartość liczbową wskazaną w zakresach obok. Jeżeli Wykonawca nie wpisze odpowiednio żadnej wartości liczbowej Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje odpowiednio parametr punktowany za 0.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 -fartuch/ płaszcz ochronny,

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium IP1 Max. 60 pkt: Za podstawę obliczeń przyjęta zostanie cena brutto za zrealizowanie całości zamówienia podana w formularzu oferty. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Cena brutto oferty” wykorzystany zostanie wzór:P1=Cmin/Cof x 60gdzie:P1: liczba punktów przyznana ofercie badanej za kryterium,Cmin: najniższa oferowana cena brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,Cof: cena brutto oferty badanej,60: waga punktowa przyznana kryterium.Kryterium II:P2= max. 40 pkt. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Termin dostawy” wykorzystana zostanie następująca punktacja:Lp. Zakres Punktacja możliwa do zdobyciaWykonawca zaoferuje:1 Termin dostawy liczony od dnia zawarcia umowy Do 7 dni kalendarzowych = 40 pkt.Od 8 do 14 dni kalendarzowych = 0 pkt.Wykonawca w Formularzu Ofertowym (tabela-Kryterium II) winien wpisać odpowiednią wartość liczbową wskazaną w zakresach obok. Jeżeli Wykonawca nie wpisze odpowiednio żadnej wartości liczbowej Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje odpowiednio parametr punktowany za 0.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Kryterium IP1 Max. 60 pkt: Za podstawę obliczeń przyjęta zostanie cena brutto za zrealizowanie całości zamówienia podana w formularzu oferty. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Cena brutto oferty” wykorzystany zostanie wzór:P1=Cmin/Cof x 60gdzie:P1: liczba punktów przyznana ofercie badanej za kryterium,Cmin: najniższa oferowana cena brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,Cof: cena brutto oferty badanej,60: waga punktowa przyznana kryterium.Kryterium II:P2= max. 40 pkt. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Termin dostawy” wykorzystana zostanie następująca punktacja:Lp. Zakres Punktacja możliwa do zdobyciaWykonawca zaoferuje:1 Termin dostawy liczony od dnia zawarcia umowy Do 7 dni kalendarzowych = 40 pkt.Od 8 do 14 dni kalendarzowych = 0 pkt.Wykonawca w Formularzu Ofertowym (tabela-Kryterium II) winien wpisać odpowiednią wartość liczbową wskazaną w zakresach obok. Jeżeli Wykonawca nie wpisze odpowiednio żadnej wartości liczbowej Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje odpowiednio parametr punktowany za 0.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8: ochraniacz na buty, osłony na rękawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium IP1 Max. 60 pkt: Za podstawę obliczeń przyjęta zostanie cena brutto za zrealizowanie całości zamówienia podana w formularzu oferty. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Cena brutto oferty” wykorzystany zostanie wzór:P1=Cmin/Cof x 60gdzie:P1: liczba punktów przyznana ofercie badanej za kryterium,Cmin: najniższa oferowana cena brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,Cof: cena brutto oferty badanej,60: waga punktowa przyznana kryterium.Kryterium II:P2= max. 40 pkt. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Termin dostawy” wykorzystana zostanie następująca punktacja:Lp. Zakres Punktacja możliwa do zdobyciaWykonawca zaoferuje:1 Termin dostawy liczony od dnia zawarcia umowy Do 7 dni kalendarzowych = 40 pkt.Od 8 do 14 dni kalendarzowych = 0 pkt.Wykonawca w Formularzu Ofertowym (tabela-Kryterium II) winien wpisać odpowiednią wartość liczbową wskazaną w zakresach obok. Jeżeli Wykonawca nie wpisze odpowiednio żadnej wartości liczbowej Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje odpowiednio parametr punktowany za 0.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Kryterium IP1 Max. 60 pkt: Za podstawę obliczeń przyjęta zostanie cena brutto za zrealizowanie całości zamówienia podana w formularzu oferty. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Cena brutto oferty” wykorzystany zostanie wzór:P1=Cmin/Cof x 60gdzie:P1: liczba punktów przyznana ofercie badanej za kryterium,Cmin: najniższa oferowana cena brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,Cof: cena brutto oferty badanej,60: waga punktowa przyznana kryterium.Kryterium II:P2= max. 40 pkt. Do określenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcę za kryterium „Termin dostawy” wykorzystana zostanie następująca punktacja:Lp. Zakres Punktacja możliwa do zdobyciaWykonawca zaoferuje:1 Termin dostawy liczony od dnia zawarcia umowy Do 7 dni kalendarzowych = 40 pkt.Od 8 do 14 dni kalendarzowych = 0 pkt.Wykonawca w Formularzu Ofertowym (tabela-Kryterium II) winien wpisać odpowiednią wartość liczbową wskazaną w zakresach obok. Jeżeli Wykonawca nie wpisze odpowiednio żadnej wartości liczbowej Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje odpowiednio parametr punktowany za 0.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza Oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 oraz Załącznik 3 – Opis wymaganych parametrów technicznych i użytkowych przedmiotu zamówienia w zakresie Części, na którą składa ofertę. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu Ofertowym oraz opisie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych przedmiotu zamówienia w zakresie Części, na którą składa ofertę.2)Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;4) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z nich.;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki:1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika. 3) Upoważnienie do pełnienia funkcji pełnomocnika wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty. 4) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony zgodnie z art. 455 oraz na zasadach określonych w art. 436 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszczają możliwość wprowadzenia zmian postanowień Umowy w następujących okolicznościach: 1) zmiany personaliów osób reprezentujących Wykonawcę lub Zamawiającego,2) zmian siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, 3) zmiany w przypadku wycofania z produkcji którejkolwiek pozycji z zamawianego asortymentu, (Wykonawca za zgodą zamawiającego dostarczy podobny lub lepszy produkt zamienny, w cenie równej do ceny wycofanego produktu),4) zmiany ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,5) zmiany numeru katalogowego, kodu produktu lub nazwy własnej produktu,6) zmian wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany:a) urzędowej zmiany ceny produktu,b) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie przez jedną ze Stron wniosku i jego akceptacja przez obie Strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-01 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenialub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożeniaoferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-01 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziale II SWZ.
2021-02-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę wyposażenia gastronomicznego - Dąbrowy
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę wyposażenia gastronomicznego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI