Zakup i dostawa asortymentu medycznego i sprzętu jednorazowego użytku dla Wojewódzkiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa asortymentu medycznego i sprzętu jednorazowego użytku dla Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowtnej im. Prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGostynin
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-11-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-05
  • Numer ogłoszenia606744-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 606744-N-2020 z dnia 2020-11-05 r.

Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie: Zakup i dostawa asortymentu medycznego i sprzętu jednorazowego użytku dla Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowtnej im. Prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
nie dotyczy
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, krajowy numer identyfikacyjny 29172400000000, ul. ul. Zalesie  1 , 09-500  Gostynin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 360 035, e-mail d.mikolajczyk@spzoz-zalesie.pl, faks 242 358 090.
Adres strony internetowej (URL): www.spzoz-zalesie.pl
Adres profilu nabywcy: www.spzoz-zalesie.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.spzoz-zalesie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.spzoz-zalesie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.spzoz-zalesie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. E. Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin Sekcja Zamówień publicznych pok. nr 240.

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W postaci oryginałów pocztą lub kurtierem
Adres:
Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. E. Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin Sekcja Zamówień publicznych pok. nr 240.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa asortymentu medycznego i sprzętu jednorazowego użytku dla Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowtnej im. Prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1.
Numer referencyjny: SZP - 4/2020/PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa asortymentu medycznego i sprzętu jednorazowego użytku w ilościach i asortymencie określonym w pakietach od 1 do 5.2. Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na 5 pakietów (z tym, że każdy z pakietów jest nierozłączny). Zamawiający nie wyraża zgody na wydzielanie z pakietów od 1 do 5 odrębnych pozycji i tworzenia odrębnych pakietów.3. Każdy z Wykonawców może składać ofertę na wybrany przez siebie pakiet.4. Zamówienie wymienionego asortymentu medycznego i sprzętu jednorazowego użytku następować będzie według potrzeb Zamawiającego, jednak nie częściaj niż 1 raz w miesiącu, w terminie do 10 dnia każdego miesiąca. Zamówienie będzie przesłane faksem lub drogąe-mailową przez Zamawiającego. Dopuszcza się złożenie zamówienia, o którym mowa w zdaniu pierwszym tego punktu – dodatkowego.5. Dostawy asortymentu medycznego i sprzętu jednorazowego użytku odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00.6. Miejscem dostawy, o której w ust 5 tego rozdziału będzie magazyn Zamawiającego mieszczący się przy ul. Zalesie 1, Gostynin, kod: 09-500. Przez dostawę asortymentu medycznego i sprzętu jednorazowego użytku Zamawiający rozumie dowóz zamówionego asortymentu medycznego i sprzętu jednorazowego użytku wraz z jego wniesieniem do magazynu, o którym mowa w zdaniu pierwszym tego punktu.7. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć do magazynu, o którym mowa w ust 6 tego rozdziału asortyment medyczny i sprzęt jednorazowego użytku wraz z fakturą.8. Asortyment medyczny i sprzęt jednorazowego użytku, o którym mowa w ust. 1 tego rozdziału musi: 1) być nowy, wolny od wad uniemożliwiających ich użycie zgodne z przeznaczeniem, 2) być nienaruszony i opakowany oryginalnie, 3) posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta.9. Termometry bezdotykowe oraz ciśnieniomierze muszą posiadać 24 miesięczną gwarancję, pozostały sprzęt medyczny min. 12 miesięczną gwarancje producenta. 10. Asortyment medyczny i sprzęt jednorazowego użytku musi posiadać dokumenty uprawniające Wykonawcę do obrotu oferowanych wyrobów medycznych, o których mowa w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 175 ze zm.).

II.5) Główny kod CPV: 18424300-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33141420-0
33140000-3
33190000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie dotyczy
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności: - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. b) sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia; c) zdolność techniczna i zawodowa: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - wykonał conajmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 1 i 4, z których każda stanowi wartość conajmniej 20.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie oraz - wykonał conajmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 2 i 3, z których każda stanowi wartość conajmniej 200.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie oraz- wykonał co najmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 5, z których każda stanowi wartość conajmniej 10.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.2. Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń stanowiących załączniki do SIWZ.Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postepowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji “Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu” metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia, w takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: 1) Partnerzy ustanawiają i wskazują pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. 3) Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania – składane są oddzielnie dla każdego z partnera. 4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności: - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. b) sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia; c) zdolność techniczna i zawodowa: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - wykonał conajmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 1 i 4, z których każda stanowi wartość conajmniej 20.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie oraz - wykonał conajmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 2 i 3, z których każda stanowi wartość conajmniej 200.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie oraz- wykonał conajmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 5, z których każda stanowi wartość conajmniej 10.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.2. Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń stanowiących załączniki do SIWZ.Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postepowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji “Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu” metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia, w takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: 1) Partnerzy ustanawiają i wskazują pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. 3) Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania – składane są oddzielnie dla każdego z partnera. 4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności: - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. b) sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia; c) zdolność techniczna i zawodowa: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - wykonał conajmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 1 i 4, z których każda stanowi wartość conajmniej 20.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie oraz - wykonał conajmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 2 i 3, z których każda stanowi wartość conajmniej 200.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie oraz- wykonał conajmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 5, z których każda stanowi wartość conajmniej 10.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.2. Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń stanowiących załączniki do SIWZ.Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postepowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji “Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu” metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia, w takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: 1) Partnerzy ustanawiają i wskazują pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. 3) Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania – składane są oddzielnie dla każdego z partnera. 4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)



III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ;2. Wypełnione i podpisane pakiety od 1 do 5 w zależności na który pakiet Wykonawca złoży ofertę – załącznik nr 1a do SIWZ;3. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy – załącznik nr 2 do SIWZ (Wykonawca składa wraz z formularzem ofertowym);4. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczace spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ (Wykonawca składa wraz z formularzem ofertowym);5. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ (Wykonawca składa wraz z formularzem ofertowym);6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.spzoz-zalesie.pl informacji, o której mowa w art. 86 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ);7. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwiedzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp przedstawia powyższy dokument również w odniesieniu do tych podmiotów; wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;8. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia ofert oświadczeń lub dokumentów określonych w rozdziale VIII ust.7 oraz:1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda:a) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia;2) W celu spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda od wykonawcy:a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Warunek w rozumieniu zamawiającego spełni wykonawca, który wykaże, że:- wykonał co najmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 1 i 4, z których każda stanowi wartość co najmniej 20.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie oraz - wykonał co najmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 2 i 3, z których każda stanowi wartość co najmniej 200.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie oraz- wykonał co najmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 5, z których każda stanowi wartość co najmniej 10.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.9. Zamawiający może na każdym etapie niniejszego postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne do złożenia aktualnych oświadczeń i dokumentów.10. Dokumenty składane przez podmiotu zagraniczne: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII, składa:1) ust 7 – dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.11. Dokument, o którym mowa w ust. 10 pkt 1 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 12. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, którek dokument dotyczy nie wydaje sie dokumentu, o którym mowa w ust. 10, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsca zamieszkania tej osoby.13. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych dokumentów w niniejszym rozdziale w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.14. Dokumenty składane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.15. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienia postępowania.16. Wykaz pozostałych dokumentów i oświadczeń, które należy dołączyć do oferty:1) Świadectwa dopuszczenia do stosowania w placówkach ochrony zdrowia w Polsce, lub atesty – certyfikaty o znaczeniu międzynarodowym, na każdy produkt wymieniony w pakietach od 1 – 5.W przypadku gdy na dany asortyment medyczny lub sprzęt jednorazowego użytku nie jest wymagane świadectwo lub certyfikat Wykonawca załączy stosowne oświadczenie.2) Badania zgodnie z normą EN 374-3 na przenikanie związków chemicznych (przynajmniej 4 związki chemiczne w tym 70% izopropanol z czasem przenikania min. 60 minut), odpornych na przenikanie wirusów (badania zgodnie z normą ASTM F1671) dla Pakietu nr 2 poz. 2.3) Oświadczenie producenta, że oferowane rękawice w Pakiecie nr 2 poz. 3 nie zawierają ftalanów.4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.5) Dowód wniesienia wadium.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ;2. Wypełnione i podpisane pakiety od 1 do 5 w zależności na który pakiet Wykonawca złoży ofertę – załącznik nr 1a do SIWZ;3. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy – załącznik nr 2 do SIWZ (Wykonawca składa wraz z formularzem ofertowym);4. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczace spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ (Wykonawca składa wraz z formularzem ofertowym);5. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ (Wykonawca składa wraz z formularzem ofertowym);6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.spzoz-zalesie.pl informacji, o której mowa w art. 86 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ);7. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwiedzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp przedstawia powyższy dokument również w odniesieniu do tych podmiotów; wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;8. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia ofert oświadczeń lub dokumentów określonych w rozdziale VIII ust.7 oraz:1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda:a) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia;2) W celu spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda od wykonawcy:a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Warunek w rozumieniu zamawiającego spełni wykonawca, który wykaże, że:- wykonał co najmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 1 i 4, z których każda stanowi wartość co najmniej 20.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie oraz - wykonał co najmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 2 i 3, z których każda stanowi wartość co najmniej 200.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie oraz- wykonał co najmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 5, z których każda stanowi wartość co najmniej 10.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.9. Zamawiający może na każdym etapie niniejszego postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne do złożenia aktualnych oświadczeń i dokumentów.10. Dokumenty składane przez podmiotu zagraniczne: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII, składa:1) ust 7 – dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.11. Dokument, o którym mowa w ust. 10 pkt 1 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 12. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, którek dokument dotyczy nie wydaje sie dokumentu, o którym mowa w ust. 10, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsca zamieszkania tej osoby.13. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych dokumentów w niniejszym rozdziale w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.14. Dokumenty składane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.15. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienia postępowania.16. Wykaz pozostałych dokumentów i oświadczeń, które należy dołączyć do oferty:1) Świadectwa dopuszczenia do stosowania w placówkach ochrony zdrowia w Polsce, lub atesty – certyfikaty o znaczeniu międzynarodowym, na każdy produkt wymieniony w pakietach od 1 – 5.W przypadku gdy na dany asortyment medyczny lub sprzęt jednorazowego użytku nie jest wymagane świadectwo lub certyfikat Wykonawca załączy stosowne oświadczenie.2) Badania zgodnie z normą EN 374-3 na przenikanie związków chemicznych (przynajmniej 4 związki chemiczne w tym 70% izopropanol z czasem przenikania min. 60 minut), odpornych na przenikanie wirusów (badania zgodnie z normą ASTM F1671) dla Pakietu nr 2 poz. 2.3) Oświadczenie producenta, że oferowane rękawice w Pakiecie nr 2 poz. 3 nie zawierają ftalanów.4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.5) Dowód wniesienia wadium.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ;2. Wypełnione i podpisane pakiety od 1 do 5 w zależności na który pakiet Wykonawca złoży ofertę – załącznik nr 1a do SIWZ;3. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy – załącznik nr 2 do SIWZ (Wykonawca składa wraz z formularzem ofertowym);4. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczace spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ (Wykonawca składa wraz z formularzem ofertowym);5. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ (Wykonawca składa wraz z formularzem ofertowym);6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.spzoz-zalesie.pl informacji, o której mowa w art. 86 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ);7. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwiedzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp przedstawia powyższy dokument również w odniesieniu do tych podmiotów; wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;8. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia ofert oświadczeń lub dokumentów określonych w rozdziale VIII ust.7 oraz:1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda:a) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia;2) W celu spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda od wykonawcy:a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Warunek w rozumieniu zamawiającego spełni wykonawca, który wykaże, że:- wykonał co najmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 1 i 4, z których każda stanowi wartość co najmniej 20.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie oraz - wykonał co najmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 2 i 3, z których każda stanowi wartość co najmniej 200.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie oraz- wykonał co najmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 5, z których każda stanowi wartość co najmniej 10.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.9. Zamawiający może na każdym etapie niniejszego postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne do złożenia aktualnych oświadczeń i dokumentów.10. Dokumenty składane przez podmiotu zagraniczne: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII, składa:1) ust 7 – dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.11. Dokument, o którym mowa w ust. 10 pkt 1 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 12. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, którek dokument dotyczy nie wydaje sie dokumentu, o którym mowa w ust. 10, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsca zamieszkania tej osoby.13. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych dokumentów w niniejszym rozdziale w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.14. Dokumenty składane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.15. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienia postępowania.16. Wykaz pozostałych dokumentów i oświadczeń, które należy dołączyć do oferty:1) Świadectwa dopuszczenia do stosowania w placówkach ochrony zdrowia w Polsce, lub atesty – certyfikaty o znaczeniu międzynarodowym, na każdy produkt wymieniony w pakietach od 1 – 5.W przypadku gdy na dany asortyment medyczny lub sprzęt jednorazowego użytku nie jest wymagane świadectwo lub certyfikat Wykonawca załączy stosowne oświadczenie.2) Badania zgodnie z normą EN 374-3 na przenikanie związków chemicznych (przynajmniej 4 związki chemiczne w tym 70% izopropanol z czasem przenikania min. 60 minut), odpornych na przenikanie wirusów (badania zgodnie z normą ASTM F1671) dla Pakietu nr 2 poz. 2.3) Oświadczenie producenta, że oferowane rękawice w Pakiecie nr 2 poz. 3 nie zawierają ftalanów.4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.5) Dowód wniesienia wadium.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ;2. Wypełnione i podpisane pakiety od 1 do 5 w zależności na który pakiet Wykonawca złoży ofertę – załącznik nr 1a do SIWZ;3. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy – załącznik nr 2 do SIWZ (Wykonawca składa wraz z formularzem ofertowym);4. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczace spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ (Wykonawca składa wraz z formularzem ofertowym);5. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ (Wykonawca składa wraz z formularzem ofertowym);6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.spzoz-zalesie.pl informacji, o której mowa w art. 86 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ);7. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwiedzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp przedstawia powyższy dokument również w odniesieniu do tych podmiotów; wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;8. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia ofert oświadczeń lub dokumentów określonych w rozdziale VIII ust.7 oraz:1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda:a) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia;2) W celu spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda od wykonawcy:a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Warunek w rozumieniu zamawiającego spełni wykonawca, który wykaże, że:- wykonał co najmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 1 i 4, z których każda stanowi wartość co najmniej 20.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie oraz - wykonał co najmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 2 i 3, z których każda stanowi wartość co najmniej 200.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie oraz- wykonał co najmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 5, z których każda stanowi wartość co najmniej 10.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.9. Zamawiający może na każdym etapie niniejszego postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne do złożenia aktualnych oświadczeń i dokumentów.10. Dokumenty składane przez podmiotu zagraniczne: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII, składa:1) ust 7 – dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.11. Dokument, o którym mowa w ust. 10 pkt 1 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 12. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, którek dokument dotyczy nie wydaje sie dokumentu, o którym mowa w ust. 10, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsca zamieszkania tej osoby.13. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych dokumentów w niniejszym rozdziale w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.14. Dokumenty składane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.15. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienia postępowania.16. Wykaz pozostałych dokumentów i oświadczeń, które należy dołączyć do oferty:1) Świadectwa dopuszczenia do stosowania w placówkach ochrony zdrowia w Polsce, lub atesty – certyfikaty o znaczeniu międzynarodowym, na każdy produkt wymieniony w pakietach od 1 – 5.W przypadku gdy na dany asortyment medyczny lub sprzęt jednorazowego użytku nie jest wymagane świadectwo lub certyfikat Wykonawca załączy stosowne oświadczenie.2) Badania zgodnie z normą EN 374-3 na przenikanie związków chemicznych (przynajmniej 4 związki chemiczne w tym 70% izopropanol z czasem przenikania min. 60 minut), odpornych na przenikanie wirusów (badania zgodnie z normą ASTM F1671) dla Pakietu nr 2 poz. 2.3) Oświadczenie producenta, że oferowane rękawice w Pakiecie nr 2 poz. 3 nie zawierają ftalanów.4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.5) Dowód wniesienia wadium.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ;2. Wypełnione i podpisane pakiety od 1 do 5 w zależności na który pakiet Wykonawca złoży ofertę – załącznik nr 1a do SIWZ;3. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy – załącznik nr 2 do SIWZ (Wykonawca składa wraz z formularzem ofertowym);4. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczace spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ (Wykonawca składa wraz z formularzem ofertowym);5. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ (Wykonawca składa wraz z formularzem ofertowym);6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.spzoz-zalesie.pl informacji, o której mowa w art. 86 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ);7. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwiedzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp przedstawia powyższy dokument również w odniesieniu do tych podmiotów; wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;8. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia ofert oświadczeń lub dokumentów określonych w rozdziale VIII ust.7 oraz:1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda:a) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia;2) W celu spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda od wykonawcy:a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Warunek w rozumieniu zamawiającego spełni wykonawca, który wykaże, że:- wykonał co najmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 1 i 4, z których każda stanowi wartość co najmniej 20.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie oraz - wykonał co najmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 2 i 3, z których każda stanowi wartość co najmniej 200.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie oraz- wykonał co najmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 5, z których każda stanowi wartość co najmniej 10.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.9. Zamawiający może na każdym etapie niniejszego postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne do złożenia aktualnych oświadczeń i dokumentów.10. Dokumenty składane przez podmiotu zagraniczne: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII, składa:1) ust 7 – dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.11. Dokument, o którym mowa w ust. 10 pkt 1 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 12. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, którek dokument dotyczy nie wydaje sie dokumentu, o którym mowa w ust. 10, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsca zamieszkania tej osoby.13. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych dokumentów w niniejszym rozdziale w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.14. Dokumenty składane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.15. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienia postępowania.16. Wykaz pozostałych dokumentów i oświadczeń, które należy dołączyć do oferty:1) Świadectwa dopuszczenia do stosowania w placówkach ochrony zdrowia w Polsce, lub atesty – certyfikaty o znaczeniu międzynarodowym, na każdy produkt wymieniony w pakietach od 1 – 5.W przypadku gdy na dany asortyment medyczny lub sprzęt jednorazowego użytku nie jest wymagane świadectwo lub certyfikat Wykonawca załączy stosowne oświadczenie.2) Badania zgodnie z normą EN 374-3 na przenikanie związków chemicznych (przynajmniej 4 związki chemiczne w tym 70% izopropanol z czasem przenikania min. 60 minut), odpornych na przenikanie wirusów (badania zgodnie z normą ASTM F1671) dla Pakietu nr 2 poz. 2.3) Oświadczenie producenta, że oferowane rękawice w Pakiecie nr 2 poz. 3 nie zawierają ftalanów.4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.5) Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium dla wszystkich pakietów od 1 - 5 w wysokości: 9.020,00 PLN lub:Pakiet nr 1 - 280,00 PLNPakiet nr 2 - 5.300,00 PLNPakiet nr 3 - 3.000,00 PLNPakiet nr 4 - 300,00 PLNPakiet nr 5 - 140,00 PLNna rachunek: BANK PKO BP SA O/GOSTYNIN II ROK W WARSZAWIE CK PŁOCKNr: 82 1020 3974 0000 5902 0085 6252do dnia 13.11.2020 r. do godziny 10:302) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 4) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego, tj. do dnia 13.11.2020 r. do godziny 10:30. 6) Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 7) Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 8) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13 niniejszego ustępu.9) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.10) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
nie dotyczy
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: nie dotyczy
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): nie dotyczy
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
CZAS DOSTAWY 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Projekt umowy dot. asortymentu medycznego i sprzętu jednorazowego użytku stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.2. Wykonawca nie gwarantuje niepodwyższenie ceny jednostkowej netto przedmiotu umowy, przez cały okres obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem ust. 3 niniejszego rozdziału.3. Strony zgodnie postanawiają, iż dokonują w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w przypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 25 stycznia 2004 r. Pzp, tj. Zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, a cena brutto zmieni się w wysokości i terminie wynikającym z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę. W takim przypadku wynagrodzenie brutto, odpowiednio ulegnie zmianie.4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia. 5. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
1. Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę.2. Dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie wykonawca wydziela i składa w osobnej zapieczętowanej kopercie z dopiskiem: „dokumenty zastrzeżone – tajemnica przedsiębiorstwa”.3. Po dokonaniu czynności otwarcia ofert komisja zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, za wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę.4. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m. in. z zapisu art.86 ust.4 ustawy Pzp.5. Zgodnie z art.11 ust.4 ustawy Pzp o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010, 1649 ze zm.) przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nie ujawnione do wiadomości informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
1. Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę.2. Dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie wykonawca wydziela i składa w osobnej zapieczętowanej kopercie z dopiskiem: „dokumenty zastrzeżone – tajemnica przedsiębiorstwa”.3. Po dokonaniu czynności otwarcia ofert komisja zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, za wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę.4. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m. in. z zapisu art.86 ust.4 ustawy Pzp. 5. Zgodnie z art.11 ust.4 ustawy Pzp o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r.poz. 1010, 1649 ze zm.) przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nie ujawnione do wiadomości informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-13, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: PAKIET NR 1 - ZAŁĄCZNIK 1a do SIWZ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:11 POZYCJI
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18424300-0, 33141420-0, 33140000-3, 33190000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
CZAS DOSTAWY 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: PAKIET NR 2 - ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4 POZYCJE
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18424300-0, 33141420-0, 33140000-3, 33190000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
CZAS DOSTAWY 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: PAKIET NR 3 - ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:9 POZYCJI
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18424300-0, 33141420-0, 33140000-3, 33190000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
CZAS DOSTAWY 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: PAKIET NR 4 - ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:36 POZYCJI
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18424300-0, 33141420-0, 33140000-3, 33190000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
CZAS DOSTAWY 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: PAKIET NR 5 - ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:11 POZYCJI
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18424300-0, 33141420-0, 33140000-3, 33190000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
CZAS DOSTAWY 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę kanapy, Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, chciałam zapytać o wycenę naprawy kanapy po zadrapaniu kota. Czy w takim konieczne jest całkowita wymiana obicia, czy jest możliwość naprawienia szkód? Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI