WYKONANIE I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH WORKÓW FOLIOWYCH DLA GRÓJECKIEJ SPÓŁKI KOMUNALNEJ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
WYKONANIE I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH WORKÓW FOLIOWYCH DLA GRÓJECKIEJ SPÓŁKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W GRÓJCU
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKobylin
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-09-22
  • ZamawiającyGRÓJECKA SPÓŁKA KOMUNALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00343466
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
WYKONANIE I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH WORKÓW FOLIOWYCH
DLA GRÓJECKIEJ SPÓŁKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W GRÓJCU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GRÓJECKA SPÓŁKA KOMUNALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385769529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1D

1.5.2.) Miejscowość: Kobylin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gsk.grojec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gsk.grojec.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH WORKÓW FOLIOWYCH
DLA GRÓJECKIEJ SPÓŁKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W GRÓJCU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5929685-3285-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00343466

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

gsk.grojec.eu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
 drogą elektroniczną: biuro@gsk.grojec.eu
 poprzez skrzynkę e-Puap Zamawiającego:
adres skrzynki e-Puap Zamawiającego: /grojecgsk/domyslna
b) Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia zainteresowania, ofert.
c) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania (06/2022).
d) Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o których mowa w pkt. 10 i 11 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Grójeckiej Spółki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą: Kobylin 1d, 05-600 Grójec, tel. 515 245 001, e-mail: biuro@gsk.grojec.eu , w imieniu którego działa Prezes Zarządu
b) we wszystkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych poprzez email biuro@iodaconsulting.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Wykonanie i dostawa fabrycznie nowych worków foliowych dla Grójeckiej Spółki Komunalnej Sp. z o.o. w Grójcu” nr sprawy: 6/2022, prowadzonym w trybie podstawowym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 06/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z dostawą fabrycznie nowych worków foliowych dla Grójeckiej Spółki Komunalnej Sp. z o.o. w Grójcu.

Opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 a) – 1 g) do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom zawartym w ustawie Pzp, SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium:
Kryterium: Cena „C” - 80 pkt.
Jakość „J” - 20 pkt.
Szczegółowe informacje zawarto w pkt. 23 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z zał. nr 2 a) do SWZ;
b) Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
c) Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy na potwierdzenie niepodlegania wykluczenia z postępowania obejmują:
- Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zał. nr 2 b) do SWZ;
- Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
- Oświadczenie, iż informacje zawarte w oświadczeniu, stanowiącym zał. nr 2 a) do SWZ są aktualne na dzień składania niniejszego oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 c) do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda załączenia przez Wykonawcą do oferty poniższych przedmiotowych środków dowodowych:
a) szczegółowy opis oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia potwierdzający, iż spełnia on wszystkie żądane przez Zamawiającego parametry określone w zał. nr 1 a) - 1 f) do SWZ. Należy podpisać zał. nr zał. nr 1 a) - 1 f) do SWZ;
b) atestu Państwowego Zakładu Higieny (dla każdego rodzaju oferowanego worka);
c) po 3 szt. każdego rodzaju worka foliowego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia. Powyższe worki Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć w celu potwierdzenia, że worki foliowe wykonane zostały w sposób staranny z zachowaniem najwyższych standardów jakościowych oraz spełniają wszystkie parametry określone w zał. nr zał. nr 1 a) - 1 f) do SWZ (za wyjątkiem nadruku). Załączone przez Wykonawcę do oferty worki muszą posiadać nadruk, który umożliwi Zamawiającemu ocenę worków w kryterium „Jakość”.
Ww. worki foliowe należy zdeponować (nie później niż przed terminem wyznaczonym na składanie ofert) u pracownika Zamawiającego tj. Leszka Iwańskiego Zamawiający przeprowadzi na dostarczonych przez Wykonawcę workach próby eksploatacyjne na podstawie których Zamawiający przyzna ofercie Wykonawcy punkty w kryterium „Jakość”.

Dokumenty o których mowa w pkt 11a) – 11c) SWZ stanowią przedmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w art. 107 ust. 1 ustawy Pzp.

Zamawiający informuje, iż w odniesieniu do przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w lit. a) – b) będzie miała zastosowanie procedura, o której mowa w art. 107 ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający informuje, iż w odniesieniu do przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w lit. c) będzie miała zastosowanie procedura, o której mowa w art. 107 ust. 3 ustawy Pzp.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) szczegółowy opis oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia potwierdzający, iż spełnia on wszystkie żądane przez Zamawiającego parametry określone w zał. nr 1 a) - 1 f) do SWZ. Należy podpisać zał. nr zał. nr 1 a) - 1 f) do SWZ;
b) atestu Państwowego Zakładu Higieny (dla każdego rodzaju oferowanego worka).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ponadto Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
- formularz oferty;
- formularz kalkulacji ceny oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

- W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie w okolicznościach wskazanych w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na której podstawie dokonano wyboru Wykonawcy za wyjątkiem:
1) terminu realizacji przedmiotu Umowy w sytuacji, gdyby Zamawiający do 5 dni przed końcem realizacji Umowy nie złożył Wykonawcy zapotrzebowania na łączną ilość worków wyspecyfikowaną w § 4 Umowy;
2) zwiększenia ilości zamawianych worków foliowych jednego rodzaju kosztem zwiększenia ilości zamawianych worków innego rodzaju;
3) zmniejszenia o 30% zakresu dostaw objętych przedmiotem Umowy bez przysługiwania jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę;
4) zmiany wysokości wynagrodzenia
na zasadach określonych w par. 7 umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-21 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-21 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W kryterium „Jakość” Zamawiający przyzna ofercie Wykonawcy punkty na podstawie przeprowadzonych prób eksploatacyjnych worków, o których mowa w 11 c) SWZ według poniższych podkryteriów:
- wytrzymałości na rozdarcia i zniekształcenia worka podczas przeprowadzonych testów.
Zamawiający przyzna ofercie Wykonawcy punkty w ilości min. 0 pkt., max. 10 pkt.
- staranności wykonania worków: równoległość krawędzi worka („prawa – lewa strona” worka, „góra – dół” worka), jakość wykonania zgrzewu worka).
Zamawiający przyzna ofercie Wykonawcy punkty w ilości min. 0 pkt., max. 5 pkt.
- jakość wykonania nadruku na worku: wyrazistość nadrukowanej treści na granicy „nadruk – powierzchnia nienadrukowana” oraz trwałość naniesionego nadruku po przeprowadzonych testach;
Zamawiający przyzna ofercie Wykonawcy punkty w ilości min. 0 pkt., max. 5 pkt.
Łącznie oferta Wykonawcy w kryterium „Jakość” może otrzymać max. 20 pkt.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę dwóch kanap - Zielonka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, mam dwie kanapy 2 i 3 osobową z podnoszonymi podnóżkami sprowadzone ze Stanów Zjednoczonych. W obu poprzesuwały się sprężyny i zrobiły się przerwy pomiędzy siedziskami. Ponadto w dwuosobowej pękła deska boczna pod podłokietnikiem. Czy dokonuje Pan takich napraw u klienta i jaka jest ewentualnie cena takiej usługi?
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI