Sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla jednostek organizacyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-03-17
  • ZamawiającyWarszawski Uniwersytet Medyczny
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00014652
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 57 20 358

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d08ef7a3-7fe9-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014652

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004574/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.68 Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wum.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wum.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu, komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z postanowieniami niniejszego Rozdziału XVII SWZ, przy użyciu platformy zakupowej „e-zamawiający” firmy Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. – Marketplanet, ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa, zwanej dalej „Platformą”, dostępną pod adresem:https://wum.ezamawiajacy.pl;2. Szczegółowa instrukcja korzystania z Platformy dostępna jest pod ww. adresem https://wum.ezamawiajacy.pl w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”. Problemy w obsłudze Platformy należy zgłaszać na adres: ezamawiajacy_zgloszenia@marketplanet.pl lub pod nr tel. + 48 22 257 22 23.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, ul. Żwirki i Wigury 61,02-091 Warszawareprezentowany przez Rektora WUM; 2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować na adres e-mail: iod@wum.edu.pl, tel.: +48 22 57 20320;Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta jest w Rozdziale XXXII SWZ. 3. Zamawiający jednocześnie informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub 14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe Wykonawca bezpośrednio lub pośredniopozyskał i których dane przekaże Zamawiającemu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO lub zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO, osoba fizyczna,której dane dotyczą, dysponuje informacjami, o których mowa na wstępie. W świetle powyższego Wykonawca, na druku Formularzy ofertowych, stanowiących Załączniki nr 1.1-1.4 do SWZ,zobowiązany jest złożyć oświadczenie dot. wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lubpośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit.b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AEZ/S-003/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych lateksowych dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby asortymentu, w zakresie poszczególnych części zamówienia, zwanych dalej ,,Pakietami od 1 do 4” został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 do 2.4 do SWZ. 3.Rękawice stanowiące przedmiot dostaw spełniać będą wymagania Dyrektywy o Wyrobach Medycznych 93/42/EEC znowelizowanej Dyrektywą 2007/47/EC oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego (UE) 2016/425. Opakowania jednostkowe rękawic, zawierające liczbę 100 szt. lub 200 szt., zawierać będą informacje potwierdzającą, że oferowane rękawice są wyrobami medycznymi klasy I i spełniają wymagania w/w przepisów. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania przedmiotu umowy w zakresie wartościowym, jednakże nie przekraczającym 30 % wartości wynagrodzenia określonego w umowie. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać jakiekolwiek roszczenie z tytułu niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie wartościowym, z zastrzeżeniem postanowień Rozdziału XXIX SWZ oraz § 9 ust. 2 lit b) i c) Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik 4 do SWZ. 5. Rękawice, stanowiące przedmiot zamówienia objęty Pakietami 1-4, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i oznakowane przez producenta. Zastosowane opakowania jednostkowe i zbiorcze muszą należycie zabezpieczać produkty przed uszkodzeniem i dekompletacją. 6. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie sukcesywne (partiami w zależności od potrzeb) dostawy produktów do Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa lub bezpośrednio do jednostek organizacyjnych WUM, zlokalizowanych w Warszawie lub innych miejsc określonych w zamówieniach, przy czym liczba przesyłek kierowanych na inny adres niż jednostki WUM w Warszawie nie przekroczy 3% liczby wszystkich dostaw. W przypadku dostaw do innych miejsc Wykonawca z fakturą dostarczy potwierdzenie odbioru dostawy. Wyklucza się realizację dostaw częściowych dla poszczególnych zamówień.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z najniższą łączną ceną brutto. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawca, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen/kosztu wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z najniższą łączną ceną brutto. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawca, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen/kosztu wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych winylowych dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby asortymentu, w zakresie poszczególnych części zamówienia, zwanych dalej ,,Pakietami od 1 do 4” został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 do 2.4 do SWZ. 3.Rękawice stanowiące przedmiot dostaw spełniać będą wymagania Dyrektywy o Wyrobach Medycznych 93/42/EEC znowelizowanej Dyrektywą 2007/47/EC oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego (UE) 2016/425. Opakowania jednostkowe rękawic, zawierające liczbę 100 szt. lub 200 szt., zawierać będą informacje potwierdzającą, że oferowane rękawice są wyrobami medycznymi klasy I i spełniają wymagania w/w przepisów. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania przedmiotu umowy w zakresie wartościowym, jednakże nie przekraczającym 30 % wartości wynagrodzenia określonego w umowie. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać jakiekolwiek roszczenie z tytułu niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie wartościowym, z zastrzeżeniem postanowień Rozdziału XXIX SWZ oraz § 9 ust. 2 lit b) i c) Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik 4 do SWZ. 5. Rękawice, stanowiące przedmiot zamówienia objęty Pakietami 1-4, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i oznakowane przez producenta. Zastosowane opakowania jednostkowe i zbiorcze muszą należycie zabezpieczać produkty przed uszkodzeniem i dekompletacją. 6. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie sukcesywne (partiami w zależności od potrzeb) dostawy produktów do Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa lub bezpośrednio do jednostek organizacyjnych WUM, zlokalizowanych w Warszawie lub innych miejsc określonych w zamówieniach, przy czym liczba przesyłek kierowanych na inny adres niż jednostki WUM w Warszawie nie przekroczy 3% liczby wszystkich dostaw. W przypadku dostaw do innych miejsc Wykonawca z fakturą dostarczy potwierdzenie odbioru dostawy. Wyklucza się realizację dostaw częściowych dla poszczególnych zamówień.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z najniższą łączną ceną brutto. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawca, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen/kosztu wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z najniższą łączną ceną brutto. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawca, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen/kosztu wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych nitrylowych dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby asortymentu, w zakresie poszczególnych części zamówienia, zwanych dalej ,,Pakietami od 1 do 4” został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 do 2.4 do SWZ. 3.Rękawice stanowiące przedmiot dostaw spełniać będą wymagania Dyrektywy o Wyrobach Medycznych 93/42/EEC znowelizowanej Dyrektywą 2007/47/EC oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego (UE) 2016/425. Opakowania jednostkowe rękawic, zawierające liczbę 100 szt. lub 200 szt., zawierać będą informacje potwierdzającą, że oferowane rękawice są wyrobami medycznymi klasy I i spełniają wymagania w/w przepisów. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania przedmiotu umowy w zakresie wartościowym, jednakże nie przekraczającym 30 % wartości wynagrodzenia określonego w umowie. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać jakiekolwiek roszczenie z tytułu niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie wartościowym, z zastrzeżeniem postanowień Rozdziału XXIX SWZ oraz § 9 ust. 2 lit b) i c) Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik 4 do SWZ. 5. Rękawice, stanowiące przedmiot zamówienia objęty Pakietami 1-4, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i oznakowane przez producenta. Zastosowane opakowania jednostkowe i zbiorcze muszą należycie zabezpieczać produkty przed uszkodzeniem i dekompletacją. 6. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie sukcesywne (partiami w zależności od potrzeb) dostawy produktów do Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa lub bezpośrednio do jednostek organizacyjnych WUM, zlokalizowanych w Warszawie lub innych miejsc określonych w zamówieniach, przy czym liczba przesyłek kierowanych na inny adres niż jednostki WUM w Warszawie nie przekroczy 3% liczby wszystkich dostaw. W przypadku dostaw do innych miejsc Wykonawca z fakturą dostarczy potwierdzenie odbioru dostawy. Wyklucza się realizację dostaw częściowych dla poszczególnych zamówień.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z najniższą łączną ceną brutto. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawca, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen/kosztu wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z najniższą łączną ceną brutto. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawca, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen/kosztu wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy rękawic chirurgicznych dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby asortymentu, w zakresie poszczególnych części zamówienia, zwanych dalej ,,Pakietami od 1 do 4” został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 do 2.4 do SWZ. 3.Rękawice stanowiące przedmiot dostaw spełniać będą wymagania Dyrektywy o Wyrobach Medycznych 93/42/EEC znowelizowanej Dyrektywą 2007/47/EC oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego (UE) 2016/425. Opakowania jednostkowe rękawic, zawierające liczbę 100 szt. lub 200 szt., zawierać będą informacje potwierdzającą, że oferowane rękawice są wyrobami medycznymi klasy I i spełniają wymagania w/w przepisów. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania przedmiotu umowy w zakresie wartościowym, jednakże nie przekraczającym 30 % wartości wynagrodzenia określonego w umowie. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać jakiekolwiek roszczenie z tytułu niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie wartościowym, z zastrzeżeniem postanowień Rozdziału XXIX SWZ oraz § 9 ust. 2 lit b) i c) Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik 4 do SWZ. 5. Rękawice, stanowiące przedmiot zamówienia objęty Pakietami 1-4, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i oznakowane przez producenta. Zastosowane opakowania jednostkowe i zbiorcze muszą należycie zabezpieczać produkty przed uszkodzeniem i dekompletacją. 6. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie sukcesywne (partiami w zależności od potrzeb) dostawy produktów do Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa lub bezpośrednio do jednostek organizacyjnych WUM, zlokalizowanych w Warszawie lub innych miejsc określonych w zamówieniach, przy czym liczba przesyłek kierowanych na inny adres niż jednostki WUM w Warszawie nie przekroczy 3% liczby wszystkich dostaw. W przypadku dostaw do innych miejsc Wykonawca z fakturą dostarczy potwierdzenie odbioru dostawy. Wyklucza się realizację dostaw częściowych dla poszczególnych zamówień.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z najniższą łączną ceną brutto. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawca, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen/kosztu wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z najniższą łączną ceną brutto. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawca, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen/kosztu wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia określonym w Formularzach asortymentowo-cenowych, zawierających opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, z zastrzeżeniem, ze Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiającedostęp do tych dokumentów. 2. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo jest także wymagane w przypadku reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku, gdy podmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby,podwykonawcę, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument za pośrednictwem Platformy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, a także w przypadku podmiotu udostępniającego zasoby, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców lub podmiot udostępniający zasoby.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Mając na uwadze postanowienia art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:a) zmiany oferowanego produktu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy produkt został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony produktem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak produkt oferowany, lub który został udoskonalony, z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie;b) w przypadku, gdy produktu został wycofany z dystrybucji i nie został zastąpiony przez producenta produktem należącym do tej samej linii produktowej, zmiany oferowanego produktu, na produkt posiadający co najmniej parametry takie jak produkt oferowany i z punktu widzenia technicznego lub technologicznego zapewnia uzyskanie korzystnej dla Zamawiającego funkcjonalności lub lepszych parametrów pracy, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie,c) z zachowaniem terminu określonego § 2 Wzoru umowy, w przypadku gdy umowa nie zostanie zrealizowana w ujęciu wartościowym, a w szczególności gdy umowa nie zostanie zrealizowana w co najmniej 70% wartości określonej w § 4 ust. 1 lit. b). W takim przypadku dopuszczalnym jest wydłużenie terminu obowiązywania umowy, o okres ustalony przez strony. W przypadku odmowy przez Wykonawcę zawarcia aneksu do umowy na wydłużony okres, Wykonawca zwalnia Zamawiającego z realizacji zakresu określonego w zdaniu pierwszym niniejszego punktu;d) w przypadku gdy przed upływem terminu określonego § 2 wzoru umowy, umowa zostanie zrealizowana w ujęciu wartościowym. W takim przypadku dopuszczalnym jest zmiana jej wartości, jednak nie więcej niż o 20 % wartości pierwotnej umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-17 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę z wymaganymi załącznikami należy złożyć na Platformie dostępnej pod adresem: https://wum.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-17 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-15

2021-03-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę kanapy, Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, chciałam zapytać o wycenę naprawy kanapy po zadrapaniu kota. Czy w takim konieczne jest całkowita wymiana obicia, czy jest możliwość naprawienia szkód? Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI