Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa bielizny i obłożen
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIŃSKIEGO - SPZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 3709124
1.5.8.) Numer faksu: 3709125
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa bielizny i obłożen
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06c6e45e-37ec-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250217
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00109897/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Dostawa bielizny jednorazowej i obłożeń
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.szpital.bydgoszcz.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr. Emila Warmińskiego SPZOZ. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-270-49-2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 18
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Prześcieradło jednorazowe z włókniny o wymiarach 150-160 x 240 cm szt. 12850
2 Powłoka na kołdrę, jednorazowa z włókniny o wymiarach 150-160 x 200 cm szt. 1550
3 Powłoczka na poduszkę, jednorazowa z włókniny o wymiarach 80 x 80 cm lub 70 x 80 cm szt. 1695
4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Osłona sterylna na przewody i kable 15-20 x 200-250 cm, składana teleskopowo lub pierścieniowo, posiadająca na końcach możliwość wiązania lub mocowania za pomocą pasków taśmy samoprzylepnej. szt. 2510
4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Komplet chirurgiczny (bluza + spodnie), nieprześwitujący, nogawki bez ściągaczy, bluza posiadająca minimum 2 kieszenie, materiał na całej powierzchni włóknina SMS,rozmiar M (wym. po rozłożeniu na płaszczyźnie: bluza - szer. klatka piersiowa 55 - 57 cm dł. 73 - 76 cm, spodnie - szer. w pasie 50 - 53 cm, długość nogawki 107 - 110 cm) szt. 300
2 Komplet chirurgiczny (bluza + spodnie), nieprześwitujący, nogawki bez ściągaczy, bluza posiadająca minimum 2 kieszenie, materiał na całej powierzchni włóknina SMS,rozmiar L (wym. po rozłożeniu na płaszczyźnie: bluza - szer. klatka piersiowa 58 - 60 cm dł. 75 - 77 cm, spodnie - szer. w pasie 53 - 55 cm, długość nogawki 110 - 112 cm) szt. 300
3 Komplet chirurgiczny (bluza + spodnie), nieprześwitujący, nogawki bez ściągaczy, bluza posiadająca minimum 2 kieszenie, materiał na całej powierzchni włóknina SMS,rozmiar XL (wym. po rozłożeniu na płaszczyźnie: bluza - szer. klatka piersiowa 61- 63 cm dł. 76 - 78 cm, spodnie - szer. w pasie 55 - 57 cm, długość nogawki 110 - 112 cm) szt. 300
Zamawiający wymaga aby zaproponowany asortyment był zgodny z normą PN-EN 13795
4 Komplet chirurgiczny (bluza + spodnie), nieprześwitujący, nogawki bez ściągaczy, bluza posiadająca minimum 2 kieszenie, materiał na całej powierzchni włóknina SMS,rozmiar XXL (wym. po rozłożeniu na płaszczyźnie: bluza - szer. klatka piersiowa 64- 66 cm dł. 77-79 cm, spodnie - szer. w pasie 58 - 60 cm, długość nogawki 113 - 115 cm) szt. 300
4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Komplet chirurgiczny (bluza + spodnie), nieprześwitujący, nogawki bez ściągaczy, bluza posiadająca minimum 2 kieszenie, materiał na całej powierzchni włóknina SMS,rozmiar XXXXL (wym. po rozłożeniu na płaszczyźnie: bluza - szer. klatka piersiowa 79-81 cm dł. 76-78 cm, spodnie - szer. w pasie 73-75 cm, długość nogawki 113-115 cm) szt. 200
Zamawiający wymaga aby zaproponowany asortyment był zgodny z normą PN-EN 13795
4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pokrowiec na materacyk, jednorazowy, do lampy łóżeczkowej NeoBlue Cosy z elastycznym obramowaniem. W minimalnym stopniu absorbujące wartość światła w zakresie 450-470 nm. szt. 386
4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Serweta, minimum dwuwarstwowa, o wymiarach 50 x 50 cm (+/- 10 cm) pakowana w torbę papierowo-foliową szt. 1530
2 Serweta, minimum dwuwarstwowa, o wymiarach 75 x 90 cm (+/- 10 cm), pakowana w torbę papierowo-foliową szt. 6485
3 Serweta, minimum dwuwarstwowa, o wymiarach 100 x 150 cm (+/-10 cm ), pakowana w torbę papierowo-foliową szt. 10
4 Serweta, minimum dwuwarstwowa, o wymiarach 150 x 200 cm (+/- 10 cm ) wykończona na dłuższym boku taśmą samoprzylepną szt. 40
5 Serweta, minimum dwuwarstwowa, o wymiarach 45 x 70 cm ( +/- 5 cm) wykończona na dłuższym brzegu taśmą samoprzylepną szt. 1360
6 Serweta na stolik Mayo w kształcie worka o wymiarach 85 x 140 cm (+/- 10 cm), ze wzmocnieniem w obszarze krytycznym, złożona teleskopowo - 1 szt. szt. 20
7 Serweta, minimum dwuwarstwowa, o wymiarach 55 x 60 cm (+/- 10 cm ) wykończona na jednym boku taśmą samoprzylepną. Posiadająca otwór centralny o średnicy 5-7 cm szt. 280
8 Osłona na kończyny, sterylna, nieprzemakalna o wymiarach 35 x 60 cm (+/- 5 cm), z taśmą przylepną szt. 80
Zamawiający wymaga aby zaproponowany asortyment był zgodny z normą PN-EN 13795
4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"1) Sterylna serweta pod pośladki o wymiarach 100 x 120 cm (+/- 5 cm) z jednym workiem - 1 szt.
2) Serweta do owinięcia noworodka, wykonana z materiału bawełnopodobnego o wymiarach minimum 90 x 80 cm (+/- 10 cm) – 2 szt.
3) Ręcznik celulozowy 35 x 35 cm (+/- 5 cm) – 2 szt.
4) Fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny dwuwarstwowej, z nieprzemakalnymi wzmocnieniami w części przedniej i na rękawach, rękaw zakończony elastycznym mankietem z dzianiny, tylne części fartucha zachodzące na siebie, z tyłu u góry zapinany na rzep, troki łączone kartonikiem umożliwiającym ich zawiązanie z zachowaniem sterylności na całej powierzchni, rozmiar L - 1 szt.
5) Całość owinięta w serwetę o wymiarach 120 x 150 cm (+/- 20cm) stanowiącą jednocześnie obłożenie stolika zabiegowego - 1 szt.
6) Serweta nieprzemakalna o rozmiarach 90 x 80 (+/- 10 cm) - 1 szt.
Uwaga:Asortyment wykonany z materiału minimum dwuwarstwowego, spełniającego co najmniej minimalne parametry normy PN-EN 13795 dla wymagań standardowych" szt. 1374
4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"1) Serweta do zabiegu cięcia cesarskiego o wymiarach minimum 200 x 300 cm, wykonana z włókniny trójwarstwowej, w części centralnej serwety znajduje się otoczony taśmą samoprzylepną otwór o wymiarach 30 x 35 cm (+/- 2cm) częściowo wokół brzegów wypełniony folią chirurgiczną. Otwór okolony jest workiem z usztywnionym brzegiem przechwytującym płyny i posiadającym zawór do podłączenia drenu - 1 szt.
2) Serweta – owinięcie noworodka, wykonana z materiału bawełnopodobnego o wymiarach minimum 90 x 80 cm (+/- 10 cm) – 2 szt.
3) Pokrowiec na stolik Mayo o wymiarach minimum 85 x 140 cm (+/- 10 cm) – 1 szt.
4) Taśma samoprzylepna 10 x 50 cm – 1 szt.
5) Ręcznik celulozowy 35 x 35 cm (+/- 5 cm) – 2 szt.
6) Całość owinięta w serwetę o wymiarach 160 x 210 cm (+/- 10 cm) stanowiącą jednocześnie obłożenie stolika zabiegowego - 1 szt.
Uwaga:Asortyment spełnia wymagania normy PN-EN 13795." szt. 870
4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"1) Serweta o wymiarach 170 x 175 cm (+/- 10cm ) z taśmą samoprzylepną na krótszym boku - 1 szt.
2) Serweta o wymiarach 240 x 150 cm (+/- 10 cm) z taśmą samoprzylepną na dłuższym boku - 1 szt.
3) Serwety boczne o wymiarach 90 x 75 cm (+/- 5 cm) z taśmą samoprzylepną na dłuższym boku - 2 szt.
4) Serweta na stolik Mayo w kształcie worka o wymiarach 85 x 140 cm (+/- 10 cm) ze wzmocnieniem w obszarze krytycznym, złożona teleskopowo - 1 szt.
5) Taśma samoprzylepna o wymiarach 10 x 50 cm - 1 szt.
6) Ręczniki celulozowe o wymiarach 35 x 35 cm (+/- 5 cm ) - 4 szt.
7) Całość owinięta w serwetę o wymiarach 160 x 210 cm (+/- 10 cm) stanowiącą jednocześnie obłożenie stolika zabiegowego - 1 szt.
Uwaga: Asortyment spełnia wymagania normy PN-EN 13795." szt. 880
4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"1) Serweta o wymiarach 170 x 175 cm (+/- 10cm ) z taśmą samoprzylepną na krótszym boku - 1 szt.
2) Serweta o wymiarach 240 x 150 cm (+/- 10 cm) z taśmą samoprzylepną na dłuższym boku - 1 szt.
3) Serwety boczne o wymiarach 90 x 75 cm (+/- 5 cm) z taśmą samoprzylepną na dłuższym boku - 2 szt.
4) Serweta na stolik Mayo w kształcie worka o wymiarach 85 x 140 cm (+/- 10 cm) ze wzmocnieniem w obszarze krytycznym, złożona teleskopowo - 1 szt.
5) Taśma samoprzylepna o wymiarach 10 x 50 cm - 1 szt.
6) Ręczniki celulozowe o wymiarach 35 x 35 cm (+/- 5 cm ) - 4 szt.
7) Całość owinięta w serwetę o wymiarach 160 x 210 cm (+/- 10 cm) stanowiącą jednocześnie obłożenie stolika zabiegowego - 1 szt.
Uwaga: Asortyment spełnia wymagania wysokie normy PN-EN 13795, z uwzględnieniem wzmocnień na powierzchni krytycznej serwet. " szt. 380
4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"1) Serweta o wymiarach min. 200 x 265 cm (+/-10 cm), zintegrowana z nogawicami, w części centralnej otwór o wymiarach 30 x 30 cm (+/- 2cm) otoczony taśmą samoprzylepną, w części kroczowej otwór o wymiarach 9 x 12 cm (+/- 2cm) otoczony taśmą samoprzylepną z przysłaniającą klapką - 1 szt.
2) Serweta na stolik Mayo w kształcie worka o wymiarach 85 x 140 cm (+/- 10 cm) ze wzmocnieniem w obszarze krytycznym, złożona teleskopowo - 1 szt.
3) Taśma samoprzylepna o wymiarach 10 x 50 cm lub wbudowane trzy uchwyty które dają możliwość odpinania i dopinania kabli lub drenów
4) Ręczniki celulozowe o wymiarach 35 x 35 cm (+/- 5 cm ) - 2 szt.
5) Dwukomorowa kieszeń wykonana z półprzezroczystej, mocnej folii o wymiarach 2 x 15 cm szerokość, 45 cm głębokość, z taśmą samoprzylepną na krótszym boku - 1 szt.
6) Całość owinięta w serwetę o wymiarach 160 x 210 cm (+/- 10 cm) stanowiącą jednocześnie obłożenie stolika zabiegowego - 1 szt.
Uwaga:Asortyment spełnia wymagania normy PN-EN 13795." szt. 378
4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"1) Serweta do zabiegów ginekologicznych dolnych o wymiarach 210 x 350 cm (+/- 20cm). Z otworem w części kroczowej o wymiarach 10x15 cm (+/- 2cm), otoczonym taśmą samoprzylepną
2) Serweta na stolik Mayo w kształcie worka o wymiarach 85 x 140 cm (+/- 10 cm) ze wzmocnieniem w obszarze krytycznym, złożona teleskopowo - 1 szt.
3) Taśma samoprzylepna o wymiarach 10 x 50 cm - 1 szt.
4) Ręcznik celulozowy 35 x 35 cm (+/- 5 cm) – 2 szt.
5) Dwukomorowa kieszeń wykonana z półprzezroczystej, mocnej folii o wymiarach 2 x 15 cm szerokość, 45 cm głębokość, z taśmą samoprzylepną na krótszym boku - 1 szt.
6) Całość owinięta w serwetę o wymiarach 160 x 210 cm (+/- 10 cm) stanowiącą jednocześnie obłożenie stolika zabiegowego - 1 szt.
Uwaga:Asortyment spełnia wymagania normy PN-EN 13795." szt. 210
4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Zestaw TUR w składzie:
1) Serweta zintegrowana z nogawicami o wymiarach min. 185 x 200 cm, z otworem kroczowym min. 5 cm otoczonym taśmą samoprzylepną, z torbą foliową wyposażoną w sito do przechwytywania resztek cystoskopijnych, Z zaworem do podłączenia drenu
2) Całość owinięta w serwetę o wymiarach 160 x 210 cm (+/- 10 cm) stanowiącą jednocześnie obłożenie stolika zabiegowego - 1 szt.
Uwaga:Asortyment spełnia wymagania normy PN-EN 13795." szt. 160
4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Zestaw do zabiegów koronarografii i koronaroplastyki – dostęp z tętnicy udowej w składzie
1) Serweta z włókniny SMS o wymiarach minimum 320 x 210 cm, z dwoma kwadratowymi otworami o wymiarach 15 cm i warstwą chłonną o wymiarach minimum 80 x 120 cm, prawa krawędź przezroczysta na całej długości – 1 szt.
2) Fartuch w rozmiarze XL z włókniny SMS, bawełniane mankiety (ściągacze) – 2 szt.
3) Ręcznik do rak, biały – 6 szt.
4) Serweta dwuwarstwowa o wymiarach minimum 75 x 75 cm – 1 szt.
5) Osłona foliowa w kształcie kieszeni z gumką o wymiarach minimum 85 x 90 cm – 1 szt.
6) Osłona foliowa w kształcie kieszeni z gumką o wymiarach minimum 45 x 60 cm – 1 szt.
7) Lizak do mycia pola operacyjnego - 1 szt.
8) Kompresy gazowe 8-warstwowe o wymiarach 10 x 10 cm – 60 szt.
9) Skalpel bezpieczny z mechanizmem blokującym pozwalającym na bezpieczne zablokowanie ostrza w pozycji uniemożliwiającej zakłucie się personelu, zgodnie z dyrektywą Rady Unii Europejskiej 201/32/UEz ostrzem nr 11 – 1 szt.
9) Strzykawka zwykła 20 ml – 1 szt.
10) Igła 0,8 x 40 mm – 1 szt.
12) Igła 1,2 x 50 mm – 1 szt.
13) Etykieta z nadrukiem, zawierająca datę ważności i nr katalogowy - 2 szt.
14) Serweta dwuwarstwowa o wymiarach 100 x 150 cm - 1 szt.
15) Miska 250 ml - 2 szt.
16) Strzykawka 10 ml Luer-Lock - 1 szt.
Uwaga:wszystkie elementy stanowią jeden, jałowy, gotowy do użycia zestaw.
Serwety muszą być wykonane z włókniny nieprzemakalnej,
o jednolitej strukturze na całej powierzchni , z tkanin barierowych,
zgodne z normą PN-EN 13795 – 1,2,3
Czas sterylności minimum 36 miesięcy" szt. 100
4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Czepek pielęgniarski – okrągły, wykonany z przewiewnej i chłonnej włókniny, wytrzymały na rozerwanie, ściągany dookoła gumką, średnica 55-60cm, pakowany w kartonik w formie podajnika. szt. 16800
2 Czepek chirurgiczny – ze wstawka wchłaniającą pot w części czołowej, wykonany z chłonnej włókniny, ściągany z tyłu gumką, głębokość w części czołowej minimum 8 cm, pakowany w kartonik w formie podajnka. szt. 5800
3 Czepek chirurgiczny – krój furażerka, wiązany z tyłu na troki, wykonany z chłonnej włókniny, głębokość w części czołowej minimum 18 cm, pakowany w kartonik w formie podajnka. szt. 4300
4 Czepek chirurgiczny – krój furażerka, w części tylnej ściągacz, część przednia wydłużona z możliwością wywinięcia o głębokości minimum 15 cm, pakowany w kartonik w formie podajnika. szt. 500
4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Koszula dla pacjenta z włókniny polipropylenowej lub SMS o gramaturze 35-40 g/m2, krótki rękaw, podkrój szyi wykonany plisą, która jednocześnie służy do zawiązania koszuli, z trokami na linii pasa do regulacji obwodu, nieprześwitująca, długość 110 cm (+-3 cm), szerokość po rozłożeniu dołu 150 cm (+-3cm) szt. 6400
4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"1) Serweta o wymiarach 210 x 350 cm (+/-20 cm). W części centralnej serwety znajduje się otwór o wymiarach 30 x 30 cm (+/-2 cm). Otoczony taśmą samoprzylepną - 1 szt
2) Serweta na stolik Mayo w kształcie worka o wymiarach 85 x 140 cm (+/- 10 cm) ze wzmocnieniem w obszarze krytycznym, złożona teleskopowo - 1 szt
3) Taśma samoprzylepna o wymiarach 10 x 50 cm - 1 szt
4) Ręczniki celulozowe o wymiarach 35 x 35 cm (+/- 5 cm ) - 2 szt
5) Dwukomorowa kieszeń wykonana z półprzezroczystej, mocnej folii o wymiarach 2 x 15 cm szerokość, 45 cm głębokość, z taśmą samoprzylepną na krótszym boku lub dwukomorowa kieszeń na narzędzia wbudowana w serwetę - 1 szt
6) Całość owinięta w serwetę o wymiarach 160 x 210 cm (+/- 10 cm) stanowiącą jednocześnie obłożenie stolika zabiegowego - 1 szt
Uwaga:Serwety wykonane z materiału minimum dwuwarstwowego, ze wzmocnieniami w obszarze krytycznym, spełniające co najmniej minimalne parametry normy PN-EN 13795 dla wymagań wysokich" zestaw. 240
4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 18
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Zestaw do zabiegów koronarografii i koronaroplastyki – dostęp z tętnicy udowej w składzie
1) Serweta angiograficzna z włókniny SMS o wymiarach minimum 320 x 210 cm (+/- 20 cm), z dwoma okrągłymi otworami o wymiarach 10 cm (+/- 2 cm) na tętnice udowe i warstwą chłonną o wymiarach minimum 80 x 120 cm, prawa krawędź (prawa strona pacjenta) przezroczysta na całej długości – 1 szt.
2) Fartuch w rozmiarze XL z włókniny SMS, mankiety (ściągacze) – 2 szt.
3) Ręcznik do rak, biały 20-35 * 30-40 – 4 szt.
4) Serweta dwuwarstwowa o wymiarach minimum 75 x 75-90 cm – 2 szt.
5) Miska okrągła ze specjalnym zabezpieczeniem przeciw wypadaniu prowadników o pojemności 1200-2000 ml; średnica do 30 cm – 1 szt.
6) Osłona foliowa w kształcie kieszeni z gumką o wymiarach minimum 85 x 90 cm – 3 szt.
7) Lizak do mycia pola operacyjnego - 1 szt.
8) Kompresy gazowe 8-warstwowe o wymiarach 10 x 10 cm – 40 szt.
9) Skalpel jednorazowy z ostrzem nr 11 – 1 szt.
10) Etykieta z nadrukiem, zawierająca datę ważności i nr katalogowy - 2 szt.
11) Serweta dwuwarstwowa o wymiarach 100-150 x 150 cm - 1 szt.
12) Pojemnik 250-500 ml - 3 szt.
13) Serweta włókninowa biała, niepodfoliowana 60-80*60-80 cm - 3szt
Uwaga:wszystkie elementy stanowią jeden, jałowy, gotowy do użycia zestaw. Serwety muszą być wykonane z włókniny nieprzemakalnej , o jednolitej strukturze na całej powierzchni , z tkanin barierowych , zgodne z normą PN-EN 13795 – 1,2,3
Czas sterylności minimum 24 miesięcy" szt. 1400
4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną lub deklarację zgodności potwierdzającą zgodność przedmiotu zamówienia z dyrektywą 93/42/EWG(MDD); Zaświadczenie , że oferowane wyroby są zarejestrowane w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych i są dopuszczone do obrotu na terytorium RP,;Zaświadczenie, że asortyment z grup jest zgodny z norma PN-EN 13795 ( dot. grup 3,4,6,7,8,9,10,11,12,13,14,17,18)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną lub deklarację zgodności potwierdzającą zgodność przedmiotu zamówienia z dyrektywą 93/42/EWG(MDD); Zaświadczenie , że oferowane wyroby są zarejestrowane w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych i są dopuszczone do obrotu na terytorium RP,;Zaświadczenie, że asortyment z grup jest zgodny z norma PN-EN 13795 ( dot. grup 3,4,6,7,8,9,10,11,12,13,14,17,18)
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wzór oferty na dostawy;Specyfikacja asortymentowo - cenowa
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku:
1) określonym w § 2 ust. 4 umowy i w sposób tam przewidziany,
2) obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego,
3) nie wykorzystania wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 Umowy, w terminie określonym w § 9 ust. 1 - w takim wypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy - dotyczy wartości poszczególnych pakietów,
4) zmiany przepisów prawa, jeżeli skutkuje ona koniecznością zmiany postanowień niniejszej umowy,
5) zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych,
6) zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji - przy cenie nie większej niż w niniejszej umowie,
7) jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy,
8) zmiany siedziby Zamawiającego,
2. Dopuszcza się zmianę umowy w stosunku do treści oferty w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienia produktu objętego umową odpowiednikiem zachowującym tę samą substancję czynną i wskazania terapeutyczne w przypadku:
1) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową,
2) wygaśnięcia rejestracji,
3) udokumentowanego braku dostępności produktu na rynku,
4) pojawienia się na rynku "ulepszonej formy produktu".
Zmiana, o której mowa wyżej będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik będzie w cenie nie wyższej niż ta, która została określona w umowie.
3. W każdym z przypadków określonych w ust. 1 i 2 niniejszego paragrafu, zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności ( nie dotyczy § 7 ust.1 pkt 1).
4. W przypadku ograniczenia dostępności produktu, które zostanie zgłoszone pisemnie przez Wykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na dostarczenie produktu zamiennego, po cenie nie wyższej niż w umowie. W sytuacji tej Zamawiający przekazuje Wykonawcy pisemną zgodę na dostarczenie produktu zamiennego i tym samym nie wymaga się zawarcia aneksu do umowy.
5. Strony ustalają, że w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania produktu i/lub wielkości opakowania Wykonawca zwraca się do Zamawiającego na piśmie o wyrażenie zgody na niniejszą zmianę. Zamawiający może wyrazić zgodę na dostarczenie produktu, po cenie nie wyższej niż
w umowie. Zmiana ta nie może prowadzić do podwyższenia ceny za jedną jednostkę miary.
6. Strony ustalają, że w przypadku obniżenia ceny jednostkowej towaru w związku z aktualnymi rabatami lub promocjami, obniżenie następuje automatycznie bez konieczności zmiany umowy, na podstawie oświadczenia Wykonawcy, zawierającego informacje takie jak: nazwę produktu, jego opis (postać, dawkę, opakowanie), cenę jednostkową (netto, brutto), okres obowiązywania lub ilość towaru, jakiej dotyczy rabat/promocja. Niniejsze oświadczenie zostanie dostarczone Zamawiającemu każdorazowo wraz z dostawą towaru objętego rabatem/promocją.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-05 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-05 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-04