Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 1-8
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.obuchowska@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 1-8
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b3ff6c0-9ecf-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079783
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004921/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów promocyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://uwr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja elektroniczna między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej poprzez Platformę Przetargową (zwanej dalej „Platformą”) pod adresem: ttps://uwr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcjach dla użytkowników dostępnych pod adresem: https://uwr.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
2. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z zamawiającym w pozostałych obszarach.
3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, oświadcza, że akceptuje warunki korzystania z Platformy Przetargowej, określone w Regulaminie na stronie: https://uwr.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy Przetargowej przestrzegać postanowień tego Regulaminu.
4. Wymagania techniczne urządzeń informatycznych, niezbędnych do prawidłowego korzystania z Platformy opisane są na stronie: https://uwr.logintrade.net/public/instrukcje/wymagania_techniczne_20210531.pdf
5. Instrukcje korzystania z Platformy dostępne są pod adresem: https://uwr.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
6. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail:
helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 800 - 1600.
7. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania nadanym przez Zamawiającego.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.
9. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych w postępowaniu przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę, tj. datę i godzinę wyświetloną na koncie Zamawiającego.
10. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na https://uwr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: W odniesieniu do przedmiotowych środków dowodowych tj. próbek, na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4) uPzp Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej. Próbki można przekazać za pośrednictwem:
- operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 i 2320),
- osobiście lub
- za pośrednictwem posłańca.
12. Próbki należy umieścić w nieprzezroczystym, trwale zamkniętym opakowaniu oznaczonym:
- nazwą, adresem Wykonawcy,
- nazwą Zamawiającego i adresem miejsca składania próbek tj.: Uniwersytet Wrocławski, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Kuźnicza 49/55, I p., pok. 100, 50-138 Wrocław oraz zgodnie z zapisami w rozdziale XI pkt 1.6 i 1.7 SWZ.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” oraz art. 19 uPzp, Zamawiający – Uniwersytet Wrocławski - informuje, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50- 137 Wrocław, reprezentowany przez Rektora; • o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych podawanych w związku z realizacją procedur udzielania zamówień publicznych decyduje Uniwersytet jako Administrator danych; • Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i można kontaktować się poprzez adres email: iod@uwr.edu.pl; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzane zgodnie z uPzp oraz w pozostałych celach określonych w uPzp; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp; ponadto dane osobowe mogą zostać przekazane na zasadach wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej; • okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio: - zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, - jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust 4 lit d) w zw z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i wynikających z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE; - okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne; konsekwencją nieudostępnienia do przetwarzania danych osobowych będzie odrzucenie złożonej oferty • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego (poza UE) /organizacji międzynarodowej na zasadach określonych w uPzp. Może Pan/ Pani uzyskać kopię danych osobowych przekazywanych do państwa trzeciego na zasadach wynikających z uPzp; • posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Jeżeli na etapie realizacji umowy nastąpi taka konieczność Zamawiający będzie wymagał podpisania umowy powierzenia danych osobowych. 3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX uPzp, do upływu terminu na ich wniesienie; 4. W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 5. Udostępnienie ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; 6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; 7. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; 8. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.2710.2.2022.BO
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 524176,00 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162600,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 1: Bluzy
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ)
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
3. Miejsce realizacji zamówienia:
Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, pok. 134.
4. Wraz z ofertą, Wykonawca składa próbki materiałów promocyjnych (o których mowa w rozdz. VIII pkt 1.15, rozdz. XI pkt 10.5 i rozdz. XIV pkt 2.2 SWZ), odpowiednio dla Zadania 1-8.
4.1. Próbka ma pokazać materiał, technologię i jakość wykonania materiałów promocyjnych, które zostaną dostarczone po podpisaniu umowy.
4.2. Materiały promocyjne dostarczone po podpisaniu umowy mają mieć identyczny model, krój, rodzaj materiału jaki był zastosowany w próbkach złożonych wraz z ofertą, natomiast kolory materiałów oraz kolory i wymiary nadruków/graweru Wykonawca dostosowuje ściśle do wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.5.) Wartość części: 48750,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18230000-0 - Odzież różna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o Kryterium CENA (C): waga 30%.
ESTETYKA I JAKOŚĆ WYKONANIA (E) - 70%
2. Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.
3. Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryterium podany jest w rozdziale XIV SWZ.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
5. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ESTETYKA I JAKOŚĆ WYKONANIA
4.3.6.) Waga: 70
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 2: Koszulki.
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ)
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
3. Miejsce realizacji zamówienia:
Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, pok. 134.
4. Wraz z ofertą, Wykonawca składa próbki materiałów promocyjnych (o których mowa w rozdz. VIII pkt 1.15, rozdz. XI pkt 10.5 i rozdz. XIV pkt 2.2 SWZ), odpowiednio dla Zadania 1-8.
4.1. Próbka ma pokazać materiał, technologię i jakość wykonania materiałów promocyjnych, które zostaną dostarczone po podpisaniu umowy.
4.2. Materiały promocyjne dostarczone po podpisaniu umowy mają mieć identyczny model, krój, rodzaj materiału jaki był zastosowany w próbkach złożonych wraz z ofertą, natomiast kolory materiałów oraz kolory i wymiary nadruków/graweru Wykonawca dostosowuje ściśle do wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.5.) Wartość części: 16000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18331000-8 - Koszulki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o Kryterium CENA (C): waga 30%.
ESTETYKA I JAKOŚĆ WYKONANIA (E) - 70%
2. Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.
3. Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryterium podany jest w rozdziale XIV SWZ.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
5. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ESTETYKA I JAKOŚĆ WYKONANIA
4.3.6.) Waga: 70
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 3: Materiały konferencyjne.
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ)
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
3. Miejsce realizacji zamówienia:
Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, pok. 134.
4. Wraz z ofertą, Wykonawca składa próbki materiałów promocyjnych (o których mowa w rozdz. VIII pkt 1.15, rozdz. XI pkt 10.5 i rozdz. XIV pkt 2.2 SWZ), odpowiednio dla Zadania 1-8.
4.1. Próbka ma pokazać materiał, technologię i jakość wykonania materiałów promocyjnych, które zostaną dostarczone po podpisaniu umowy.
4.2. Materiały promocyjne dostarczone po podpisaniu umowy mają mieć identyczny model, krój, rodzaj materiału jaki był zastosowany w próbkach złożonych wraz z ofertą, natomiast kolory materiałów oraz kolory i wymiary nadruków/graweru Wykonawca dostosowuje ściśle do wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.5.) Wartość części: 16100,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30192122-2 - Pióra wieczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22815000-6 - Notatniki
30192121-5 - Długopisy kulkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o Kryterium CENA (C): waga 30%.
ESTETYKA I JAKOŚĆ WYKONANIA (E) - 70%
2. Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.
3. Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryterium podany jest w rozdziale XIV SWZ.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
5. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ESTETYKA I JAKOŚĆ WYKONANIA
4.3.6.) Waga: 70
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 4: Torby.
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ)
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
3. Miejsce realizacji zamówienia:
Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, pok. 134.
4. Wraz z ofertą, Wykonawca składa próbki materiałów promocyjnych (o których mowa w rozdz. VIII pkt 1.15, rozdz. XI pkt 10.5 i rozdz. XIV pkt 2.2 SWZ), odpowiednio dla Zadania 1-8.
4.1. Próbka ma pokazać materiał, technologię i jakość wykonania materiałów promocyjnych, które zostaną dostarczone po podpisaniu umowy.
4.2. Materiały promocyjne dostarczone po podpisaniu umowy mają mieć identyczny model, krój, rodzaj materiału jaki był zastosowany w próbkach złożonych wraz z ofertą, natomiast kolory materiałów oraz kolory i wymiary nadruków/graweru Wykonawca dostosowuje ściśle do wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.5.) Wartość części: 45000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18936000-9 - Torby włókiennicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18931100-5 - Plecaki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o Kryterium CENA (C): waga 30%.
ESTETYKA I JAKOŚĆ WYKONANIA (E) - 70%
2. Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.
3. Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryterium podany jest w rozdziale XIV SWZ.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
5. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ESTETYKA I JAKOŚĆ WYKONANIA
4.3.6.) Waga: 70
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 5: Kubki.
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ)
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
3. Miejsce realizacji zamówienia:
Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, pok. 134.
4. Wraz z ofertą, Wykonawca składa próbki materiałów promocyjnych (o których mowa w rozdz. VIII pkt 1.15, rozdz. XI pkt 10.5 i rozdz. XIV pkt 2.2 SWZ), odpowiednio dla Zadania 1-8.
4.1. Próbka ma pokazać materiał, technologię i jakość wykonania materiałów promocyjnych, które zostaną dostarczone po podpisaniu umowy.
4.2. Materiały promocyjne dostarczone po podpisaniu umowy mają mieć identyczny model, krój, rodzaj materiału jaki był zastosowany w próbkach złożonych wraz z ofertą, natomiast kolory materiałów oraz kolory i wymiary nadruków/graweru Wykonawca dostosowuje ściśle do wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 44111300-4 - Ceramika
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o Kryterium CENA (C): waga 30%.
ESTETYKA I JAKOŚĆ WYKONANIA (E) - 70%
2. Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.
3. Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryterium podany jest w rozdziale XIV SWZ.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
5. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ESTETYKA I JAKOŚĆ WYKONANIA
4.3.6.) Waga: 70
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 6: Pinsy.
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ)
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
3. Miejsce realizacji zamówienia:
Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, pok. 134.
4. Wraz z ofertą, Wykonawca składa próbki materiałów promocyjnych (o których mowa w rozdz. VIII pkt 1.15, rozdz. XI pkt 10.5 i rozdz. XIV pkt 2.2 SWZ), odpowiednio dla Zadania 1-8.
4.1. Próbka ma pokazać materiał, technologię i jakość wykonania materiałów promocyjnych, które zostaną dostarczone po podpisaniu umowy.
4.2. Materiały promocyjne dostarczone po podpisaniu umowy mają mieć identyczny model, krój, rodzaj materiału jaki był zastosowany w próbkach złożonych wraz z ofertą, natomiast kolory materiałów oraz kolory i wymiary nadruków/graweru Wykonawca dostosowuje ściśle do wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.5.) Wartość części: 2950,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o Kryterium CENA (C): waga 30%.
ESTETYKA I JAKOŚĆ WYKONANIA (E) - 70%
2. Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.
3. Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryterium podany jest w rozdziale XIV SWZ.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
5. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ESTETYKA I JAKOŚĆ WYKONANIA
4.3.6.) Waga: 70
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 7: Skarpetki.
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ)
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
3. Miejsce realizacji zamówienia:
Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, pok. 134.
4. Wraz z ofertą, Wykonawca składa próbki materiałów promocyjnych (o których mowa w rozdz. VIII pkt 1.15, rozdz. XI pkt 10.5 i rozdz. XIV pkt 2.2 SWZ), odpowiednio dla Zadania 1-8.
4.1. Próbka ma pokazać materiał, technologię i jakość wykonania materiałów promocyjnych, które zostaną dostarczone po podpisaniu umowy.
4.2. Materiały promocyjne dostarczone po podpisaniu umowy mają mieć identyczny model, krój, rodzaj materiału jaki był zastosowany w próbkach złożonych wraz z ofertą, natomiast kolory materiałów oraz kolory i wymiary nadruków/graweru Wykonawca dostosowuje ściśle do wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.5.) Wartość części: 3300,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18317000-4 - Skarpety
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o Kryterium CENA (C): waga 30%.
ESTETYKA I JAKOŚĆ WYKONANIA (E) - 70%
2. Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.
3. Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryterium podany jest w rozdziale XIV SWZ.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
5. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ESTETYKA I JAKOŚĆ WYKONANIA
4.3.6.) Waga: 70
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 8: Parasole.
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ)
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
3. Miejsce realizacji zamówienia:
Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, pok. 134.
4. Wraz z ofertą, Wykonawca składa próbki materiałów promocyjnych (o których mowa w rozdz. VIII pkt 1.15, rozdz. XI pkt 10.5 i rozdz. XIV pkt 2.2 SWZ), odpowiednio dla Zadania 1-8.
4.1. Próbka ma pokazać materiał, technologię i jakość wykonania materiałów promocyjnych, które zostaną dostarczone po podpisaniu umowy.
4.2. Materiały promocyjne dostarczone po podpisaniu umowy mają mieć identyczny model, krój, rodzaj materiału jaki był zastosowany w próbkach złożonych wraz z ofertą, natomiast kolory materiałów oraz kolory i wymiary nadruków/graweru Wykonawca dostosowuje ściśle do wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.5.) Wartość części: 12500,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39295200-8 - Parasole
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o Kryterium CENA (C): waga 30%.
ESTETYKA I JAKOŚĆ WYKONANIA (E) - 70%
2. Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.
3. Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryterium podany jest w rozdziale XIV SWZ.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
5. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ESTETYKA I JAKOŚĆ WYKONANIA
4.3.6.) Waga: 70
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia
1.1 potwierdzających brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1.1.1 oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w zakresie przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 7, 8 i 10 uPzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
1.1.2 odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 1.1, dotyczące każdego z nich, potwierdzających, że nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia z postępowania.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.1.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wraz z ofertą Wykonawca składa po jednej próbce następujących materiałów promocyjnych:
w Zadaniu 1: bluza bawełniana z kapturem (1 szt.),
w Zadaniu 2: koszulka bawełniana (1 szt.),
w Zadaniu 3: pióro (1 szt.) i
długopis konferencyjny tekturowy (1 szt.) i
notes (1 szt.),
w Zadaniu 4: torba oversize (1 szt.) i
worek reklamowy, plecak (1 szt.),
w Zadaniu 5: kubek (1 szt.),
w Zadaniu 6: pins (1 szt.),
w Zadaniu 7: para skarpetek (1 para)
w Zadaniu 8: parasol automatyczny składany (1 szt.).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta składa się z:
1) Formularza oferty sporządzonego wg wzoru stanowiącego Zał. nr 1 do SWZ.
2) Kalkulacji ceny sporządzonej wg wzoru stanowiącego Zał. nr 1a do SWZ.
3) Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp (Zał. nr 2 do SWZ).
4) Pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę odpowiednio zgodnie z pkt 8 rozdziału XI SWZ.
5) przedmiotowych środków dowodowych tj. próbek (o których mowa w rozdz. IV pkt 3, rozdz. VIII pkt 1.15, rozdz. XIV pkt 2.2 SWZ) potwierdzających, że oferowane produkty spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego określone w opisie kryteriów oceny ofert.
5.1. Wraz z ofertą Wykonawca składa po jednej próbce następujących materiałów promocyjnych:
w Zadaniu 1: bluza bawełniana z kapturem (1 szt.),
w Zadaniu 2: koszulka bawełniana (1 szt.),
w Zadaniu 3: pióro (1 szt.) i
długopis konferencyjny tekturowy (1 szt.) i
notes (1 szt.),
w Zadaniu 4: torba oversize (1 szt.) i
worek reklamowy, plecak (1 szt.),
w Zadaniu 5: kubek (1 szt.),
w Zadaniu 6: pins (1 szt.),
w Zadaniu 7: para skarpetek (1 para)
w Zadaniu 8: parasol automatyczny składany (1 szt.).
5.2. Oferta Wykonawcy, który złoży kilka próbek w którymś z ww. rodzajów próbek (kilka bluz, kilka długopisów itp.) zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3) gdyż zgodnie z art. 218 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5.3. Próbki muszą spełniać parametry opisane w Tabeli nr 1 zamieszczonej rozdziale XIV pkt 2.2.2 SWZ.
5.4. Próbki stanowią część oferty i będą podstawą do oceny oferty w Kryterium nr 2: ESTETYKA I JAKOŚĆ WYKONANIA. W związku z powyższym oraz na podstawie art. 107 ust. 3 Zamawiający nie będzie wzywał w trybie art. 107 ust. 2 do złożenia lub uzupełnienia próbek.
5.5. Złożenie próbek niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego bądź brak złożenia próbek na dzień składania ofert, skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) ppkt c) Pzp.
5.6. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, określone w opisie kryteriów oceny ofert.
5.7. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.8. Zamawiający zwraca próbki wykonawcom na zasadach określonych w art. 77 uPzp.
2. W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku – szczegóły opisane w pkt 6 rozdziału XI SWZ.
3. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w rozdz. VII pkt II. Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 uPzp zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
3. Pełnomocnictwo musi być opatrzone przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj.: zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5. Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, został określony w punkcie 5.6 ogłoszenia, a w przypadku podmiotowych środków dowodowych, składanych na wezwanie Zamawiającego, określa punkt 5.11 ogłoszenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Na podstawie art. 454 i 455 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian zawartej umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy:
1) zmiana terminu wykonania dostawy w następujących sytuacjach:
a) przestojów i opóźnień powstałych z przyczyn obiektywnych, nie leżących po stronie Wykonawcy,
b) przestojów i opóźnień powstałych z winy Zamawiającego mających bezpośredni wpływ na terminowość realizacji przedmiotu umowy,
c) z powodu wystąpienia siły wyższej;
2) zmian wynikających ze zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
3) zmiany w zakresie jakości lub innych parametrów przedmiotu umowy zaoferowanego w Ofercie, przy czym zmiana taka musi być spowodowana:
a) niedostępnością produktów wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku;
b) pojawieniem się na rynku produktów o lepszych parametrach lub lepszych technik nadruku;
- pod warunkiem, że zmiany wskazane w lit a) - b) powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej;
4) rezygnacja Wykonawcy z Podwykonawcy lub zmiany Podwykonawcy, przy czym, jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 uPzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powołał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 uPzp stosuje się odpowiednio,
5) zmiany Wykonawcy na warunkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 lit) b uPzp,
2. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3 Wykonawca zaproponuje produkt/y równoważny/e lub lepszy/e spełniający/e wymagania SWZ przekazując próbkę/próbki tego Zamawiającemu.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy: https://uwr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, 2. Próbki należy złożyć na adres zamawiającego tj. Uniwersytet Wrocławski, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Kuźnicza 49/55, I p., pok. 100, 50-138 Wrocław, w terminie do 21.03.2022 r. do godz. 10:00
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-21 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-09
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
a. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani;
b. obowiązki Wykonawcy wobec podwykonawców uregulowane są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
2. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej.
3. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 uPzp.
4. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SWZ dokonywane będą w PLN.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 uPzp.