Dostawy obłożeń operacyjnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy obłożeń operacyjnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-10-08
  • Zamawiający5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-30
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy obłożeń operacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126308059

1.5.8.) Numer faksu: 126308059

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy obłożeń operacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0eed57f8-21dc-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198066

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003102/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.50 Dostawy obłożeń operacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publicznehttps://miniportal.uzp.gov.pl/https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówieniakomunikacjamiędzyZamawiającymaWykonawcamiodbywasięprzyużyciuminiPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portalorazpocztyelektronicznej.postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego, musiposiadać konto naePUAP.Wykonawcaposiadający konto naePUAPma dostępdoformularzy:złożenia,zmiany,
wycofania ofertylubwnioskuoraz do formularza dokomunikacji.Wymaganiatechniczne iorganizacyjnewysyłaniaiodbieraniadokumentówelektronicznych,elektronicznych
kopiidokumentów i oświadczeńorazinformacjiprzekazywanych przy ich użyciuopisanezostaływRegulaminiekorzystania z
miniPortaluorazRegulaminieePUAP.Maksymalny rozmiarplikówprzesyłanychza pośrednictwemdedykowanychformularzy do:złożenia,zmiany,
wycofaniaofertylubwniosku oraz do komunikacjiwynosi150 MB.Zadatę przekazaniaoferty,wniosków,zawiadomień,dokumentówelektronicznych,oświadczeńlubelektronicznychkopii dokumentów luboświadczeń orazinnych informacji
przyjmuje
siędatęichprzekazania naePUAP. Danepostępowaniapoza SWZ możnawyszukaćrównież na Liściewszystkichpostępowań klikając wcześniejopcję„DlaWykonawców”
lubzestrony głównej z zakładkiPostępowania na miniPortalu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że:1.Administratoremdanychosobowychudostępnionych
wramachpostępowaniajestZamawiający.2.Kontakt do inspektoraochrony danych osobowych: adres e-mail
:rodo@5wszk.com.pl,pisemnienaadresZamawiającego:5Wojskowy SzpitalKliniczny z Polikliniką SP ZOZ wKrakowie, ul.Wrocławska 1-3, 30-
901Kraków3.Daneosoboweprzetwarzane będąwzwiązkuzkoniecznościąwypełnieniaobowiązkuprawnego ciążącego na zamawiającym,
wceluzwiązanymzniniejszympostępowaniemoudzieleniezamówieniapublicznego tj. zgodnie z art. 6 ust.1lit.c)rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego iRady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.wsprawieochronyosóbfizycznychwzwiązkuzprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnegoprzepływu
takichdanychorazuchyleniadyrektywy95/46/WE(„RODO”) w zw. zustawą zdnia29stycznia 2004r.Prawozamówieńpublicznych(Dz.U.2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24)
(„PZP”);4.Wrazierealizacjizamówieniapublicznegodane osobowe przetwarzanebędą w celu wykonaniaumowytj.zgodnie art. 6ust. 1
litb)RODO.5.odbiorcamidanychosobowych będą osoby
lubpodmioty,którymudostępnionazostaniedokumentacjapostępowania(komisjaprzetargowa)orazodpowiednieorganykontrole wzakresieichkompetencji; 6.Dane
osobowe będą przechowywane,przezokres4latoddniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
czastrwaniaumowyprzekracza4lata,okresprzechowywania obejmujecały czastrwania umowy. Dane temogąbyćprzechowywaneprzezokresdłuższy niż wskazany, o
ilewynika to z ustawy z dnia 14lipca1983r.onarodowymzasobiearchiwalnym iarchiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z
późn.zm.)iprzepisówwykonawczychdotejustawy.7.obowiązek podania danych osobowychjestwymogiemustawowymokreślonym wprzepisachustawy PZP,związanym
zudziałem wpostępowaniuoudzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodaniaokreślonych danychwynikają zustawyPZP;
8.wodniesieniudodanychosobowych decyzje nie będą podejmowane wsposóbzautomatyzowany.9.Prawa osóbktórychdanesą przetwarzane:•
prawodostępudodanychosobowych;• prawodosprostowaniadanychosobowych(Wyjaśnienie: skorzystanie
zprawadosprostowanianiemożeskutkowaćzmianąwynikupostępowania)• prawo
żądaniaodadministratoraograniczeniaprzetwarzaniadanychosobowych(prawodoograniczenia przetwarzanianiemazastosowania wodniesieniudoprzechowywania, w
celuzapewnienia korzystaniaześrodkówochronyprawnej lub wceluochronypraw innej osoby fizycznej lubprawnej, lub z
uwaginaważnewzględyinteresupublicznegoUniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego); 10. prawodowniesieniaskargidoPrezesaUrzęduOchronyDanych
Osobowych,gdyuzna Pani/Pan,żeprzetwarzaniedanychosobowychPani/Panadotyczących naruszaprzepisy;11.nieprzysługujePani/Panu:•prawodousunięcia
danychosobowych;•prawodoprzenoszeniadanychosobowych;prawosprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanychosobowych,
gdyżpodstawąprawnąprzetwarzaniadanychosobowychjestkoniecznośćwypełnieniaobowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lubwykonanie umowy

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): obowiązek podaniadanychosobowychjestwymogiemustawowym określonym wprzepisachustawy
PZP,związanymzudziałemwpostępowaniuoudzielenie zamówienia publicznego;konsekwencjeniepodaniaokreślonychdanychwynikają zustawyPZP; 8. w odniesieniu
dodanychosobowychdecyzjeniebędąpodejmowanewsposóbzautomatyzowany. 9. Prawa osób których danesąprzetwarzane:•prawodostępudodanychosobowych;•
prawodosprostowania danychosobowych(Wyjaśnienie:skorzystaniezprawadosprostowania nie
możeskutkowaćzmianąwynikupostępowania)•prawożądaniaodadministratoraograniczenia przetwarzania
danychosobowych(prawodoograniczeniaprzetwarzanianiemazastosowania wodniesieniu do przechowywania,
wceluzapewnieniakorzystaniaześrodkówochronyprawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlubprawnej, lubzuwagi naważnewzględyinteresu publicznego
UniiEuropejskiej lub państwaczłonkowskiego); 10.prawodowniesieniaskargido Prezesa Urzędu
OchronyDanychOsobowych,gdyuznaPani/Pan,żeprzetwarzaniedanychosobowych Pani/Pana dotyczących
naruszaprzepisy;11.nieprzysługujePani/Panu:•prawodousunięciadanychosobowych;• prawo
doprzenoszeniadanychosobowych;prawosprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania danych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 58/ZP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 22

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto za j.m. Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Sterylny zestaw podstawowy, wykonany z materiału trójwarstwowego na całej powierzchni- dotyczy serwet okrywających pacjenta. Skład kompletu: 1 serweta na stół instrumentariuszki minimum 140 x 190 cm , 1 serweta na stolik Mayo minimum 75 x 140 cm, 2 samoprzylepne serwety 75 x 90 cm, 1 samoprzylepna serweta 170 x 175-200 cm, 1 samoprzylepna serweta 150 x 240 cm, 1 taśma samoprzylepna 10 x 50 cm, 4 ręczniki celulozowe kpl. 1 250
Razem
Wymóg pełnobarierowości (zgodnie z normą EN 13795 1-3 lub równoważną)
Dopuszczona tolerancja rozmiarów +/- 10%
Podane składy zestawów minimalne, dopuszcza się zaoferowanie bardziej rozbudowanych zestawów, przy założeniu utrzymania minimalnego składu podanego w specyfikacji.
Na każdym opakowaniu oprócz etykjiety głównej powinna znajdować się metka samoprzylepna z nazwą producenta ,numerem katalogowym artykułu, datą ważności i numerem serii(do dokumentacji medycznej pacjenta

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena jakości

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Sterylny zestaw podstawowy, wykonany z materiału dwuwarstwowego na całej powierzchni z dodatkowymi padami chłonnymi w części krytycznej- dotyczy serwet okrywających pacjenta. Skład kompletu: 1 serweta na stół instrumentariuszki minimum 140 x 190 cm , 1 serweta na stolik Mayo minimum 75 x 140 cm, 2 samoprzylepne serwety 75 x 90 cm, 1 samoprzylepna serweta 175 x 170-200 cm, 1 samoprzylepna serweta 150 x 240 cm, 1 taśma samoprzylepna 10 x 50 cm, 4 ręczniki celulozowe kpl. 1 250
Razem
Wymóg pełnobarierowości (zgodnie z normą EN 13795 1-3 lub równoważną)
Dopuszczona tolerancja rozmiarów +/- 10%
Podane składy zestawów minimalne, dopuszcza się zaoferowanie bardziej rozbudowanych zestawów, przy założeniu utrzymania minimalnego składu podanego w specyfikacji.
Na każdym opakowaniu oprócz etykjiety głównej powinna znajdować się metka samoprzylepna z nazwą producenta ,numerem katalogowym artykułu, datą ważności i numerem serii(do dokumentacji medycznej pacjenta

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena jakości

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Sterylny zestaw do neurochirurgii, wykonany z materiału trójwarstwowego na całej powierzchni - dotyczy serwet okrywających pacjenta. Skład kompletu: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150 x 200 cm, 1 serweta na stolik Mayo 80 x 145 cm, 1 serweta do obłożenia głowy z oknem wypełnionym folią chirurgiczną ( 19 x 30 cm) i torbą do zbierania płynów (z sitem i zaworem) 245 x 320 cm, 2 samoprzylepne serwety operacyjne 50 x 50 cm, 2 uchwyty typu rzep, 1 taśma samoprzylepna 10 x 50 cm, 4 ręczniki celulozoweSterylny zestaw do neurochirurgii, wykonany z materiału trójwarstwowego na całej powierzchni - dotyczy serwet okrywających pacjenta. Skład kompletu: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150 x 200 cm, 1 serweta na stolik Mayo 80 x 145 cm, 1 serweta do obłożenia głowy z oknem wypełnionym folią chirurgiczną ( 19 x 30 cm) i torbą do zbierania płynów (z sitem i zaworem) 245 x 320 cm, 2 samoprzylepne serwety operacyjne 50 x 50 cm, 2 uchwyty typu rzep, 1 taśma samoprzylepna 10 x 50 cm, 4 ręczniki celulozowe kpl. 250
Razem
Wymóg pełnobarierowości (zgodnie z normą EN 13795 1-3 lub równoważną)
Dopuszczona tolerancja rozmiarów +/- 10%
Podane składy zestawów minimalne, dopuszcza się zaoferowanie bardziej rozbudowanych zestawów, przy założeniu utrzymania minimalnego składu podanego w specyfikacji.
Na każdym opakowaniu oprócz etykjiety głównej powinna znajdować się metka samoprzylepna z nazwą producenta ,numerem katalogowym artykułu, datą ważności i numerem serii(do dokumentacji medycznej pacjenta

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena jakości

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Sterylny zestaw do chirurgii biodra, wykonany z materiału trójwarstwowego na całej powierzchni- dotyczy serwet okrywających pacjenta. Skład kompletu: 1 serweta na stół instrumentariuszki minimum 140 x 190 cm, 1 serweta na stolik Mayo minimum 75 x 140 cm, 1 serweta operacyjna 75 x 90 cm, 1 serweta operacyjna 150 x 200 cm, 1 osłona na kończynę 35 x120 cm, 1 serweta samoprzylepna 170 x 300 cm, 1 serweta samoprzylepna z wycięciem "U" 200 x 260 cm, 2 taśmy samoprzylepne 10 x 50 cm, 4 ręczniki celulozoweSterylny zestaw do chirurgii biodra, wykonany z materiału trójwarstwowego na całej powierzchni- dotyczy serwet okrywających pacjenta. Skład kompletu: 1 serweta na stół instrumentariuszki minimum 140 x 190 cm, 1 serweta na stolik Mayo minimum 75 x 140 cm, 1 serweta operacyjna 75 x 90 cm, 1 serweta operacyjna 150 x 200 cm, 1 osłona na kończynę 35 x120 cm, 1 serweta samoprzylepna 170 x 300 cm, 1 serweta samoprzylepna z wycięciem "U" 200 x 260 cm, 2 taśmy samoprzylepne 10 x 50 cm, 4 ręczniki celulozowe kpl. 100
Razem
Wymóg pełnobarierowości (zgodnie z normą EN 13795 1-3 lub równoważną)
Dopuszczona tolerancja rozmiarów +/- 10%
Podane składy zestawów minimalne, dopuszcza się zaoferowanie bardziej rozbudowanych zestawów, przy założeniu utrzymania minimalnego składu podanego w specyfikacji.
Na każdym opakowaniu oprócz etykjiety głównej powinna znajdować się metka samoprzylepna z nazwą producenta ,numerem katalogowym artykułu, datą ważności i numerem serii(do dokumentacji medycznej pacjenta

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena jakości

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Sterylny zestaw do zabiegów na kończynie, wykonany z materiału dwuwarstwowego na całej powierzchni z padem chłonnym w strefie krytycznej -dotyczy serwet okrywających pacjenta. Skład kompletu: 1 serweta na stół instrumentariuszki minimum 140 x 190 cm, 1 serweta na stolik Mayo minimum 75 x 140 cm, 1 serweta operacyjna 150 x 175 cm, 1 osłona na kończynę minimum 25 x 80 cm, 1 serweta z elastycznym, samouszczelniającym się otworem oraz uchwytem typu rzep minimum 220 x 320 cm, 2 taśmy samoprzylepne 10 x 50 cm, 4 ręczniki celulozoweSterylny zestaw do zabiegów na kończynie, wykonany z materiału dwuwarstwowego na całej powierzchni z padem chłonnym w strefie krytycznej -dotyczy serwet okrywających pacjenta. Skład kompletu: 1 serweta na stół instrumentariuszki minimum 140 x 190 cm, 1 serweta na stolik Mayo minimum 75 x 140 cm, 1 serweta operacyjna 150 x 175 cm, 1 osłona na kończynę minimum 25 x 80 cm, 1 serweta z elastycznym, samouszczelniającym się otworem oraz uchwytem typu rzep minimum 220 x 320 cm, 2 taśmy samoprzylepne 10 x 50 cm, 4 ręczniki celulozowe kpl. 250
2. Sterylny zestaw do chirurgii dłoni/stopy, wykonany z materiału dwuwartwowego na całej powierzchni z padem chłonnym w strefie krytycznej- dotyczy serwet okrywających pacjenta. Skład kompletu: 1 serweta na stół instrumentariuszki minimum 140x190 cm, 1 serweta na stolik Mayo 80 x 145 cm, 1 serweta operacyjna minumum 100 x 150 cm, 1 serweta z elastycznym, samouszczelniającym się otworem 245 x 320 cm, minumum 2 ręczniki celulozoweSterylny zestaw do chirurgii dłoni/stopy, wykonany z materiału dwuwartwowego na całej powierzchni z padem chłonnym w strefie krytycznej- dotyczy serwet okrywających pacjenta. Skład kompletu: 1 serweta na stół instrumentariuszki minimum 140x190 cm, 1 serweta na stolik Mayo 80 x 145 cm, 1 serweta operacyjna minumum 100 x 150 cm, 1 serweta z elastycznym, samouszczelniającym się otworem 245 x 320 cm, minumum 2 ręczniki celulozowe kpl. 120
3. Sterylny zestaw do chirurgii ręki, wykonany z materiału dwuwartwowego z padem chłonnym w strefie krytycznej. Skład kompletu: 1 serweta na stół instrumentariuszki minimum 140 x 190 cm, 1 serweta na stolik Mayo minimum 75 x 140 cm, 1 serweta w kształcie litery T z wbudowanym elastycznym mankietem z oknem minumum 250-270 x 350-370 cm, 1 serweta operacyjna 100 x 150 cm, 1 uchwyt typu rzep, minumum 2 ręczniki celulozoweSterylny zestaw do chirurgii ręki, wykonany z materiału dwuwartwowego z padem chłonnym w strefie krytycznej. Skład kompletu: 1 serweta na stół instrumentariuszki minimum 140 x 190 cm, 1 serweta na stolik Mayo minimum 75 x 140 cm, 1 serweta w kształcie litery T z wbudowanym elastycznym mankietem z oknem minumum 250-270 x 350-370 cm, 1 serweta operacyjna 100 x 150 cm, 1 uchwyt typu rzep, minumum 2 ręczniki celulozowe kpl. 150
Razem
Wymóg pełnobarierowości (zgodnie z normą EN 13795 1-3 lub równoważną)
Dopuszczona tolerancja rozmiarów +/- 10%
Podane składy zestawów minimalne, dopuszcza się zaoferowanie bardziej rozbudowanych zestawów, przy założeniu utrzymania minimalnego składu podanego w specyfikacji.
Na każdym opakowaniu oprócz etykjiety głównej powinna znajdować się metka samoprzylepna z nazwą producenta ,numerem katalogowym artykułu, datą ważności i numerem serii(do dokumentacji medycznej pacjenta

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena jakości

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Sterylny zestaw do urologii, wykonany z materiału dwuwarstwowego na całej powierzchni -dotyczy serwet okrywających pacjenta. Skład kompletu: 1 serweta na stół instrumentariuszki minimum 140 x 190 cm, 1 serweta urologiczna z workiem do zbiórki płynów ( z sitem), osłoną na palec do badania per rectum i dwoma oknami na genitalia oraz nadłonowym w rozmiarze 185 x 200 cm, 1 taśma samoprzylepna 10 x 50 cm, 4 ręczniki celulozowe kpl. 150
Razem
Wymóg pełnobarierowości (zgodnie z normą EN 13795 1-3 lub równoważną)
Dopuszczona tolerancja rozmiarów +/- 10%
Podane składy zestawów minimalne, dopuszcza się zaoferowanie bardziej rozbudowanych zestawów, przy założeniu utrzymania minimalnego składu podanego w specyfikacji.
Na każdym opakowaniu oprócz etykjiety głównej powinna znajdować się metka samoprzylepna z nazwą producenta ,numerem katalogowym artykułu, datą ważności i numerem serii(do dokumentacji medycznej pacjenta

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena jakości

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Sterylny zestaw okulistyczny, wykonany z materiału trójwarstwowego. Skład kompletu: 1 serweta okulistyczna z oknem wypełnionym folią chirurgiczną i kieszenią na płyny 150 x 150 cm kpl. 100
Razem
Wymóg pełnobarierowości (zgodnie z normą EN 13795 1-3 lub równoważną)
Dopuszczona tolerancja rozmiarów +/- 10%
Podane składy zestawów minimalne, dopuszcza się zaoferowanie bardziej rozbudowanych zestawów, przy założeniu utrzymania minimalnego składu podanego w specyfikacji.
Na każdym opakowaniu oprócz etykjiety głównej powinna znajdować się metka samoprzylepna z nazwą producenta ,numerem katalogowym artykułu, datą ważności i numerem serii(do dokumentacji medycznej pacjenta

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena jakości

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Sterylny zestaw do otolaryngologii, wykonany z materiału min. dwuwarstwowego. Skład kompletu: 1 serweta na stół instrumentariuszki 140 x 160 cm, 1 serweta z samoprzylepnym otworem o śr. 10 cm w rozmiarze 170 x 250 cm, 1 ręcznik celulozowy kpl. 800
Razem

Wymóg pełnobarierowości (zgodnie z normą EN 13795 1-3 lub równoważną)
Dopuszczona tolerancja rozmiarów +/- 10%
Podane składy zestawów minimalne, dopuszcza się zaoferowanie bardziej rozbudowanych zestawów, przy założeniu utrzymania minimalnego składu podanego w specyfikacji.
Na każdym opakowaniu oprócz etykjiety głównej powinna znajdować się metka samoprzylepna z nazwą producenta ,numerem katalogowym artykułu, datą ważności i numerem serii(do dokumentacji medycznej pacjenta

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena jakości

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Jednorazowy sterylny fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny polipropylenowej typu SMS o gramaturze min. 35 g/m2, wyposażony w nieprzemakalne wstawki w rękawach i przedniej części fartucha ,u góry zapinany na rzep lub taśmę, rękawy wykonczone ne elastycznym mankietem min.6 cm,troki łączone kartonikiem,sposób założenia i konstrukcja pozwalająca na aplikację fartucha zapewniająca zachowanie sterylności zarówno z przodu jak i z tyłu operatora szwy łączone metodą ultradźwiękową,pakowany w opakowanie papierowo-foliowe,wewnątrz papier ochronny lub włókninę z minumum 1 seretką do osuszania rąk, rozmiar M, L, XL, XXL szt. 500
2. Jednorazowy sterylny fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny polipropylenowej typu SMS o gramaturze min. 35 g/m2, u góry zapinany na rzep lub taśmę, rękawy wykonczone elastycznym mankietem min.6 cm,troki łączone kartonikiem,sposób założenia i konstrukcja pozwalająca na aplikację fartucha zapewniająca zachowanie sterylności zarówno z przodu jak i z tyłu operatora szwy łączone metodą ultradźwiękową,pakowany w opakowanie papierowo-foliowe,wewnątrz papier ochronny lub włókninę z minimum 1seretką do osuszania rąk, rozmiar M, L, XL, XXL szt. 12 000
Razem

Wymóg pełnobarierowości (zgodnie z normą EN 13795 1-3 lub równoważną).
Na każdym opakowaniu oprócz etykjiety głównej powinna znajdować się metka samoprzylepna z nazwą producenta ,numerem katalogowym artykułu, datą ważności i numerem serii(do dokumentacji medycznej pacjenta

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena jakości

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Osłona na kończynę z taśmą samoprzylepną lub bez 10 x 50 cm rozmiar 25(do 30) x 80 cm szt. 400
2. Kieszeń samoprzylepna 1-sekcyjna (43x38cm) szt. 400
3. Kieszeń samoprzylepna 2-sekcyjna (dzielona pionowo) (43x38cm) szt. 600
4. Taśma samoprzylepna 10 x 50 cm szt. 2000
Razem

Dopuszczona tolerancja rozmiarów +/- 10%
Na każdym opakowaniu oprócz etykjiety głównej powinna znajdować się metka samoprzylepna z nazwą producenta ,numerem katalogowym artykułu, datą ważności i numerem serii(do dokumentacji medycznej pacjenta

4.2.6.) Główny kod CPV: 44424200-0 - Taśma przylepna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena jakości

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Osłona włókninowa na na stopę szt. 200
2. Osłona na kable 13 x 250 cm szt. 1500
Razem

Dopuszczona tolerancja rozmiarów +/- 10%
Na każdym opakowaniu oprócz etykjiety głównej powinna znajdować się metka samoprzylepna z nazwą producenta ,numerem katalogowym artykułu, datą ważności i numerem serii(do dokumentacji medycznej pacjenta

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena jakości

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Nieprzemakalne pokrowce na podłokietniki 25x80 cm,wyposażone w taśmę lepną do mocowania ,pakowane po 2 szt. op. 250
Razem

Dopuszczona tolerancja rozmiarów +/- 10%
Na każdym opakowaniu oprócz etykjiety głównej powinna znajdować się metka samoprzylepna z nazwą producenta ,numerem katalogowym artykułu, datą ważności i numerem serii(do dokumentacji medycznej pacjenta

4.2.6.) Główny kod CPV: 34947100-8 - Podkłady

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena jakości

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Osłona na sprzęt medyczny 85 x150 cm szt. 1000
2. Taśma typu rzep 2 x 23 cm szt. 3000
Razem

Dopuszczona tolerancja rozmiarów +/- 10%
Na każdym opakowaniu oprócz etykjiety głównej powinna znajdować się metka samoprzylepna z nazwą producenta ,numerem katalogowym artykułu, datą ważności i numerem serii(do dokumentacji medycznej pacjenta

4.2.6.) Główny kod CPV: 44176000-4 - Taśma

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena jakości

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Folia operacyjna o powierzchni całkowitej 30 cm x 28 cm, sterylna. szt. 300
2. Folia operacyjn o powierzchni całkowite j 45 cm x 55 cm, sterylna. szt. 400
3. Folia operacyjna o powierzchni całkowitej 56 cm x 84 cm, sterylna. szt. 300
Razem

4.2.6.) Główny kod CPV: 44174000-0 - Folia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena jakości

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P Nazwa materiału J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Podkład nieprzemakalny,laminowany,wzmocniony 48 nićmi ,2 warstwy celulozy,1x 24g 80-90cm x 210-220cm szt. 48000
2. Prześcieradło chłonne jednorazowego użytku na stół operacyjny z pulpą celulozową i substancją żelującą ciecz,z zakładkami 70 x 180 cm, rozmiar warstwy chłonnej min. 60 x 80 cm, chłonność min 1750 ml,od strony pacjenta włóknina 15g/m2,warstwa nieprzemakalna folia PE-polietylen 21g/m2. szt. 1000
3. Prześcieradło chłonne jednorazowego użytku na stół operacyjny 79-80 x 220 cm,składane ,podfoliowane ,chłonność min. 1040 ml, celuloza typu Airlaid,folia PE-polietylen o grubości 13 mikronów,gramatura laminatu 55g/m2, z z 2 paskami bocznymi zapobiegającymi wyciekom. szt. 1200
Razem

4.2.6.) Główny kod CPV: 34947100-8 - Podkłady

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Serweta sterylna, włókninowa wykonana z materiału trójwarstwowego z otworem samoprzylepnym o śr. 7 cm w rozmiarze 50 x 60 cm szt. 3 000
2. Serweta sterylna, włókninowa wykonana z materiału trójwarstwowego z otworem samoprzylepnym o śr. 7 cm w rozmiarze 120 x 150 cm szt. 600
Razem

Wymóg pełnobarierowości (zgodnie z normą EN 13795 1-3 lub równoważną).
Dopuszczona tolerancja rozmiarów +/- 10%
Na każdym opakowaniu oprócz etykiety głównej powinna znajdować się metka samoprzylepna z nazwą producenta ,numerem katalogowym artykułu, datą ważności i numerem serii(do dokumentacji medycznej pacjenta

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena jakości

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Serweta sterylna, włókninowa wykonana z materiału trójwarstwowego, samoprzylepna w rozmiarze 75 x 90 cm szt. 4 500
2. Serweta sterylna, włókninowa wykonana z materiału trójwarstwowego nieprzylepna, w rozmiarze 150-180 x 180-200 cm szt. 500
3. Serweta sterylna, włókninowa wykonana z materiału dwuwarstwowego w rozmiarze 75 x 90 cm,nieprzylepna szt. 4 500
4. Serweta na stolik Mayo minimum 75 x 140 cm szt. 500
5. Serweta na stolik narzędziowy sterylna, włókninowa wykonana z materiału dwuwarstwowego w strefie krytycznej nieprzylepna, w rozmiarze 150 x 180-200 cm szt. 1 000
Razem

Wymóg pełnobarierowości (zgodnie z normą EN 13795 1-3 lub równoważną).
Dopuszczona tolerancja rozmiarów +/- 10%
Na każdym opakowaniu oprócz etykiety głównej powinna znajdować się metka samoprzylepna z nazwą producenta ,numerem katalogowym artykułu, datą ważności i numerem serii(do dokumentacji medycznej pacjenta

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena jakości

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 18

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Jałowy zestaw do cewnikowania w składzie:
1szt serweta laminowana 42g/m2,roz.50x60cm
1szt serweta laminowana 42g/m2, z otworem 5cm i rozcięciem roz.50x60cm
2szt rękawice nitrylowe roz.M z wywiniętymi mankietami
5szt Tupfer kula 17N,roz.20x20cm
8szt Kompresy z gazy, 17N, 8W,roz.7,5x7,5cm
1szt Pęseta plastikowa ok13cm
1szt pean plastikowy ok 14cm
1szt pojemnik plastikowy 125cm
Elementy poza twardym blistrem stanowiące skład zestawu
1szt Strzykawka wypełniona jalową wodą z 10% gliceryną 10ml
1szt Strzykawka wypełniona lubrykantem z lidokainą 6ml
Na zewnątrz opakowania etykieta centralna z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, data ważności, identyfikacja producenta Kpl 1000
Razem

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena jakości

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 19

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Jałowy zestaw do pp w składzie;
1 szt serweta TMS 35g/m2,roz.60x80cm (do zawinięcia zestawu)
1 szt serweta TMS 35g/m2,roz.60x40cm
1 szt serweta TMS 35g/m2,roz.60x80cm z przylepnym otworem 8cm i przylepcem na boku
10 szt kompresy gazowe,roz.10x10cm,8W,17N,kl 2a reg 7
1 szt pean metalowy, prosty 20cm ,jednorazowego użytku, wykonany ze stali polerowanej, po obu stronach narzędzia umieszczony znak CE oraz znak jednorazowego użycia(przekreślona 2)
1 szt opatrunek z wkładem chłonnym,roz.7,2x5cm
Zestaw zapakowany w torebkę papierowo-foliową, , na zewnątrz opakowania etykieta centralna z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, data ważności, identyfikacja producenta Kpl 800
Razem

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena jakości

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 20

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Jałowy zestaw do założenia wkłucia centralnego w składzie;
1szt serweta laminowana 42g/m2,roz.75x45cm
1szt serweta 2-warstwowa,56g/m2,roz.45x75cm z przylepnym otworem 8cm ,1szt imadło metalowe 13cm,ju ze stali polerowanej, po obu stronach narzędzia umieszczony znak CE oraz znak jednorazowego użycia(przekreślona 2)
1szt opatrunek z wkładem chłonnym,roz.7,2x5cm, 1szt strzykawka 10ml
1szt strzykawka 5ml
2szt igła 1,2x40mm
1szt igła 0,6x30mm
15szt kompresy z gazy 17n.8w,roz.10x10
1szt ostrze nr 11
1 szt pean metalowy, prosty 20cm ,jednorazowego użytku, wykonany ze stali polerowanej, po obu stronach narzędzia umieszczony znak CE oraz znak jednorazowego użycia(przekreślona 2)
Zestaw zapakowany w torebkę papierowo-foliową, , na zewnątrz opakowania etykieta centralna z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, data ważności, identyfikacja producenta.Zestaw zapakowany w opakowanie typu twardy blister,2-komorowy,służący jako miska do zabiegu. Kpl 800
Razem

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena jakości

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 21

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Osłona sterylna na mikroskop neurochirurgiczny Carl Zeiss Kinevo 900 ,wyposażona w chip elektroniczny o nr ref 306028-0000-000 szt. 400
Razem

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena jakości

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 22

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Sterylna, bezlateksowa, jednorazowa osłona na sondę do USG. Wymiary 15cm (6") na 122cm (48"). W komplecie z elementami mocującymi (2 gumki i 2 taśmy), polem sterylnym i żelem sterylnym a 20 ml. Opakowanie 20szt. op 25
Razem

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena jakości

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

10.1.6 Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą na Cześć nr 1-14, 16-22 egzemplarze zaoferowanych produktów w celu dokonania oceny zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SWZ oraz dokonania oceny jakościowej. Wymagana ilość egzemplarzy produktów: (zalecane jest wypełnienie Załącznika nr 5 do SWZ wykaz próbek).
. część 1 – 6 kpl.
. część 2 – 6 kpl.
. część 3 – 4 kpl.
. część 4 – 4 kpl.
. część 5 – po 5 kpl. dla każdej pozycji
. cześć 6 – 3 kpl.
cześć 7 – 4 kpl.
. część 8 – 6 kpl.
- część 9 poz. 1 - XL – 5 szt., poz. 2 - XL – 5 szt.,
. część 10 – po 5 szt. dla każdej pozycji
. część 11 – po 5 szt. dla każdej pozycji
. część 12 –5 op.
. część 13 – po 5 szt. dla każdej pozycji
. część 14 – po 5 szt. dla każdej pozycji
. część 16 – po 5 szt. dla każdej pozycji
. część 17 – po 5 szt. dla każdej pozycji
. część 18 – 3 kpl.
. część 19 – 3 kpl
. część 20 – 3 kpl
. część 21 – 3 szt.
. część 22 – 3 szt.

Egzemplarz produktu zostanie wykorzystany do oceny jakościowej i nie podlega zwrotowi. Egzemplarze produktu, jako elementy oferty nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu składania ofert.

Na podstawie art. 65 ust. 1 pkt.4 Pzp próbki są składane z wyłączeniem zapisów o elektronizacji, należy je złożyć w terminie i miejscu określonym w pkt 24.3 SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

10.1 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :
10.1.1 Wypełniony i podpisany we wskazanych miejscach Załącznik nr 1 – formularz opis przedmiotu zamówienia – zestawienie wymaganych i oferowanych parametrów
10.1.2 Wypełniony we wskazanych miejscach i podpisany Załącznik nr 2 –formularz ofertowy,
10.1.3 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy,
10.1.4 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu)
10.1.5 Potwierdzenie wniesienia wadium, o ile jest to wymagane.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

13. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
14. W przypadku składania ofert przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
15. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców
16. W przypadku, gdy Wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w SWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).
17. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Sprzedającego, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą:
1) zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru;
2) wydłużenia terminu obowiązywania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego;
3) zmiany danych Sprzedającego (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy);
4) zmian organizacyjnych Kupującego powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe;
5) zmian sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia;
6) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych;
7) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami;
8) zmiany sposobu płatności, jeżeli wymagać tego będzie ochrona interesu Kupującego;
9) obniżenia cen;
10) zmiany stawki podatku VAT na towar;
11) innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
2. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy przesłać na na skrytkę Zamawiającego na portalu e-puap: /5wszkzp/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-08 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę futra, zszycie na rękawy i szycie peleryny futrzanej ze sztucznego futra - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę futra, zszycie na rękawy i szycie peleryny futrzanej ze sztucznego futra.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI