Dostawy obłożeń operacyjnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy obłożeń operacyjnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiekary Śląskie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-06-10
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00067590
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy obłożeń operacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000868307

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bytomska 62

1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@urazowka.piekary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.urazowka.piekary.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy obłożeń operacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd10ab13-bf7c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067590

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001938/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.21 Obłożenia medyczne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://urazowka.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://urazowka.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Uwaga!
Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z instrukcja która została zamieszona bezpośrednio na platformie przetargowej. 1) zamawiający będzie się komunikował z wykonawcami za pośrednictwem platformy przetargowej znajdującej się pod adresem:
https://urazowka.ezamawiajacy.pl. 2) wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej: tel. +48 22 576 87 90 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) email: oneplace@marketplanet.pl; g) zamawiający zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
poz. 2452), określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: - dokumenty w formacie „pdf" - zaleca się podpisywać formatem PAdES, - dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym
niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem. h) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; i) komputer klasy PC lub
MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie przetargowej tj.: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu
elektronicznego:a) Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefoxw wersji wpieranej przez producenta.b) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. c) Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff,
png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.d) Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:e) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania
UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.f) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim
źródłem czasu.g) Składając ofertę w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa
załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument".

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia określonymi przez Zamawiającego,
wykonawca na a podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4 Pzp zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:

1. Próbkę zaoferowanego asortymentu dla następujących pozycji:

a) Pakiet od nr 1 do nr 11 dla każdej pozycji;

- Na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4 Pzp w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej w zakresie złożenia próbek w ramach przedmiotowych środków dowodowych.

- Próbki w postaci fizycznej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie dyrektora (budynek administracji, parter).

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuje się że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą przy ul. Bytomskiej 62 w Piekarach Śląskich (kod pocztowy 41-940).
W Szpitalu powołano Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować
w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych: e-mail: abi@urazowka.piekary.pl, tel.: 32 3934309.
Pani/Pana dane osobowe, zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego a także dane znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (KRS, CEIDG, KRK), będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawy obłożeń operacyjnych”
Oznaczenie sprawy (numer referencyjny): SZP.270-7/2021, na podstawie art. 6 ust. 1 lit c. RODO, w związku z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (dalej „ustawa Pzp”), ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r – Kodeks Cywilny, ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. W przypadku wyboru oferty i zawarcia umowy dane zamieszczone w umowie oraz w dokumentacji z nią związanej, będą przetwarzane w celach związanych z realizacją umowy, w tym w celu wystawienia faktur, rachunków oraz prowadzenia sprawozdawczości finansowej na podstawie art. 6 ust. 1 lit b. RODO (przetwarzanie niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą) oraz lit. c. RODO w związku z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami wymienionymi powyżej oraz przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. ordynacja podatkowa, ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
Dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu.
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu i na zasadach określonych o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Ponadto w przypadku wyboru oferty i zawarcia umowy dane mogą być udostępniane innym podmiotom lub organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, a także na podstawie umów powierzenia, w szczególności dostawcom systemów informatycznych i usług IT (w tym do Otwartego Rynku Elektronicznego S.A. z siedzibą
w Warszawie), podmiotom świadczącym usługi prawnicze, urzędom skarbowym, bankom. Szpital nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat, licząc od końca roku w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywana obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku wyboru oferty
i zawarcia umowy dane osobowe związane z realizacją umowy będą przechowywane przez okres 5 lat, licząc od końca roku w którym w którym nastąpiło wygaśnięcie umowy lub
w którym upłynął termin zobowiązania podatkowego.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania a także usunięcia lub ograniczenia przetwarzania na zasadach określonych w przepisach prawa,
w tym RODO.
Skorzystanie przez Panią / Pana z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych,
o którym mowa w art. 16 RODO, nie będzie skutkowało zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
Informuje się również o prawie wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.270-7/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 11

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 - Zestawy operacyjne 1. Pakiet zawiera 5 pozycji. Szczegółowo opisano w załączniku nr 3 do SWZ. Dostawy realizowane
w sposób ciągły w drodze świadczeń częściowych, na zamówienie Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518200-8 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującym
kryterium:
a) cena ofertowa – 60 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)
b) termin płatności – 40 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)
2. Każdy z Wykonawców w ww. kryterium otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną
w następujący sposób:
ad. a) cena ofertowa X1 - maksymalnie 60 pkt - wg następującego wzoru:
CN
X1 = ----- x 60
CB
gdzie poszczególne litery oznaczają:
X1 – liczba punktów w kryterium „cena ofertowa”,
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających
odrzuceniu ofert,
CB – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
Uwaga nr 1
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i
usług (Dz.U. z 2018 r. poz. 2174, z późn.zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny
Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług,
którą miałby obowiązek rozliczyć.
Uwaga nr 2
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku
według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry
po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po
przecinku nie ulega zmianie.
ad. b) Termin płatności - X2
Skala pkt: 5 –40
Termin płatności ≥30≤45 dni– 5 pkt
Termin płatności >45≤58 dni – 20 pkt
Termin płatności >58≤60 dni– 40 pkt
(max 60 dni)
Ilość pkt X2= ilość punktów przyznana za termin płatności
Wzór obliczania łącznej sumy punktów:
X = X1 + X2 , gdzie:
X = łączna suma punktów przyznana ofercie
X1 , X2, = ilość punktów uzyskana w danym kryterium.
Ilość punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy
uwzględnieniu powyższych kryteriów otrzyma najwyższą punktację.
4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty z powodu zaoferowania takiej samej ceny,
Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty z taką samą ceną, do złożenia w
terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Uwaga nr 3
Wykonawca podaje cenę i termin płatności w formularzu oferty (Załącznik
nr 1 do SWZ).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 - Zestawy operacyjne 2. Pakiet zawiera 1 pozycję. Szczegółowo opisano w załączniku nr 3 do SWZ. Dostawy realizowane
w sposób ciągły w drodze świadczeń częściowych, na zamówienie Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518200-8 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującym
kryterium:
a) cena ofertowa – 60 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)
b) termin płatności – 40 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)
2. Każdy z Wykonawców w ww. kryterium otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną
w następujący sposób:
ad. a) cena ofertowa X1 - maksymalnie 60 pkt - wg następującego wzoru:
CN
X1 = ----- x 60
CB
gdzie poszczególne litery oznaczają:
X1 – liczba punktów w kryterium „cena ofertowa”,
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających
odrzuceniu ofert,
CB – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
Uwaga nr 1
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i
usług (Dz.U. z 2018 r. poz. 2174, z późn.zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny
Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług,
którą miałby obowiązek rozliczyć.
Uwaga nr 2
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku
według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry
po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po
przecinku nie ulega zmianie.
ad. b) Termin płatności - X2
Skala pkt: 5 –40
Termin płatności ≥30≤45 dni– 5 pkt
Termin płatności >45≤58 dni – 20 pkt
Termin płatności >58≤60 dni– 40 pkt
(max 60 dni)
Ilość pkt X2= ilość punktów przyznana za termin płatności
Wzór obliczania łącznej sumy punktów:
X = X1 + X2 , gdzie:
X = łączna suma punktów przyznana ofercie
X1 , X2, = ilość punktów uzyskana w danym kryterium.
Ilość punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy
uwzględnieniu powyższych kryteriów otrzyma najwyższą punktację.
4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty z powodu zaoferowania takiej samej ceny,
Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty z taką samą ceną, do złożenia w
terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Uwaga nr 3
Wykonawca podaje cenę i termin płatności w formularzu oferty (Załącznik
nr 1 do SWZ).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 - Zestawy operacyjne 3. Pakiet zawiera 3 pozycje. Szczegółowo opisano w załączniku nr 3 do SWZ. Dostawy realizowane
w sposób ciągły w drodze świadczeń częściowych, na zamówienie Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518200-8 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującym
kryterium:
a) cena ofertowa – 60 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)
b) termin płatności – 40 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)
2. Każdy z Wykonawców w ww. kryterium otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną
w następujący sposób:
ad. a) cena ofertowa X1 - maksymalnie 60 pkt - wg następującego wzoru:
CN
X1 = ----- x 60
CB
gdzie poszczególne litery oznaczają:
X1 – liczba punktów w kryterium „cena ofertowa”,
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających
odrzuceniu ofert,
CB – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
Uwaga nr 1
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i
usług (Dz.U. z 2018 r. poz. 2174, z późn.zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny
Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług,
którą miałby obowiązek rozliczyć.
Uwaga nr 2
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku
według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry
po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po
przecinku nie ulega zmianie.
ad. b) Termin płatności - X2
Skala pkt: 5 –40
Termin płatności ≥30≤45 dni– 5 pkt
Termin płatności >45≤58 dni – 20 pkt
Termin płatności >58≤60 dni– 40 pkt
(max 60 dni)
Ilość pkt X2= ilość punktów przyznana za termin płatności
Wzór obliczania łącznej sumy punktów:
X = X1 + X2 , gdzie:
X = łączna suma punktów przyznana ofercie
X1 , X2, = ilość punktów uzyskana w danym kryterium.
Ilość punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy
uwzględnieniu powyższych kryteriów otrzyma najwyższą punktację.
4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty z powodu zaoferowania takiej samej ceny,
Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty z taką samą ceną, do złożenia w
terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Uwaga nr 3
Wykonawca podaje cenę i termin płatności w formularzu oferty (Załącznik
nr 1 do SWZ).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4 - Zestawy operacyjne 4. Pakiet zawiera 3 pozycje. Szczegółowo opisano w załączniku nr 3 do SWZ. Dostawy realizowane
w sposób ciągły w drodze świadczeń częściowych, na zamówienie Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518200-8 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującym
kryterium:
a) cena ofertowa – 60 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)
b) termin płatności – 40 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)
2. Każdy z Wykonawców w ww. kryterium otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną
w następujący sposób:
ad. a) cena ofertowa X1 - maksymalnie 60 pkt - wg następującego wzoru:
CN
X1 = ----- x 60
CB
gdzie poszczególne litery oznaczają:
X1 – liczba punktów w kryterium „cena ofertowa”,
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających
odrzuceniu ofert,
CB – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
Uwaga nr 1
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i
usług (Dz.U. z 2018 r. poz. 2174, z późn.zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny
Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług,
którą miałby obowiązek rozliczyć.
Uwaga nr 2
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku
według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry
po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po
przecinku nie ulega zmianie.
ad. b) Termin płatności - X2
Skala pkt: 5 –40
Termin płatności ≥30≤45 dni– 5 pkt
Termin płatności >45≤58 dni – 20 pkt
Termin płatności >58≤60 dni– 40 pkt
(max 60 dni)
Ilość pkt X2= ilość punktów przyznana za termin płatności
Wzór obliczania łącznej sumy punktów:
X = X1 + X2 , gdzie:
X = łączna suma punktów przyznana ofercie
X1 , X2, = ilość punktów uzyskana w danym kryterium.
Ilość punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy
uwzględnieniu powyższych kryteriów otrzyma najwyższą punktację.
4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty z powodu zaoferowania takiej samej ceny,
Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty z taką samą ceną, do złożenia w
terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Uwaga nr 3
Wykonawca podaje cenę i termin płatności w formularzu oferty (Załącznik
nr 1 do SWZ).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 5 - Zestawy operacyjne 5. Pakiet zawiera 3 pozycje. Szczegółowo opisano w załączniku nr 3 do SWZ. Dostawy realizowane
w sposób ciągły w drodze świadczeń częściowych, na zamówienie Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518200-8 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującym
kryterium:
a) cena ofertowa – 60 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)
b) termin płatności – 40 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)
2. Każdy z Wykonawców w ww. kryterium otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną
w następujący sposób:
ad. a) cena ofertowa X1 - maksymalnie 60 pkt - wg następującego wzoru:
CN
X1 = ----- x 60
CB
gdzie poszczególne litery oznaczają:
X1 – liczba punktów w kryterium „cena ofertowa”,
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających
odrzuceniu ofert,
CB – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
Uwaga nr 1
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i
usług (Dz.U. z 2018 r. poz. 2174, z późn.zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny
Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług,
którą miałby obowiązek rozliczyć.
Uwaga nr 2
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku
według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry
po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po
przecinku nie ulega zmianie.
ad. b) Termin płatności - X2
Skala pkt: 5 –40
Termin płatności ≥30≤45 dni– 5 pkt
Termin płatności >45≤58 dni – 20 pkt
Termin płatności >58≤60 dni– 40 pkt
(max 60 dni)
Ilość pkt X2= ilość punktów przyznana za termin płatności
Wzór obliczania łącznej sumy punktów:
X = X1 + X2 , gdzie:
X = łączna suma punktów przyznana ofercie
X1 , X2, = ilość punktów uzyskana w danym kryterium.
Ilość punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy
uwzględnieniu powyższych kryteriów otrzyma najwyższą punktację.
4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty z powodu zaoferowania takiej samej ceny,
Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty z taką samą ceną, do złożenia w
terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Uwaga nr 3
Wykonawca podaje cenę i termin płatności w formularzu oferty (Załącznik
nr 1 do SWZ).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 6 - Zestaw do wkłuć regionalnych. Pakiet zawiera 1 pozycję .Szczegółowo opisano w załączniku nr 3 do SWZ. Dostawy realizowane
w sposób ciągły w drodze świadczeń częściowych, na zamówienie Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518200-8 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującym
kryterium:
a) cena ofertowa – 60 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)
b) termin płatności – 40 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)
2. Każdy z Wykonawców w ww. kryterium otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną
w następujący sposób:
ad. a) cena ofertowa X1 - maksymalnie 60 pkt - wg następującego wzoru:
CN
X1 = ----- x 60
CB
gdzie poszczególne litery oznaczają:
X1 – liczba punktów w kryterium „cena ofertowa”,
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających
odrzuceniu ofert,
CB – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
Uwaga nr 1
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i
usług (Dz.U. z 2018 r. poz. 2174, z późn.zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny
Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług,
którą miałby obowiązek rozliczyć.
Uwaga nr 2
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku
według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry
po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po
przecinku nie ulega zmianie.
ad. b) Termin płatności - X2
Skala pkt: 5 –40
Termin płatności ≥30≤45 dni– 5 pkt
Termin płatności >45≤58 dni – 20 pkt
Termin płatności >58≤60 dni– 40 pkt
(max 60 dni)
Ilość pkt X2= ilość punktów przyznana za termin płatności
Wzór obliczania łącznej sumy punktów:
X = X1 + X2 , gdzie:
X = łączna suma punktów przyznana ofercie
X1 , X2, = ilość punktów uzyskana w danym kryterium.
Ilość punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy
uwzględnieniu powyższych kryteriów otrzyma najwyższą punktację.
4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty z powodu zaoferowania takiej samej ceny,
Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty z taką samą ceną, do złożenia w
terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Uwaga nr 3
Wykonawca podaje cenę i termin płatności w formularzu oferty (Załącznik
nr 1 do SWZ).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 7 - Serwety. Pakiet zawiera 8 pozycji .Szczegółowo opisano w załączniku nr 3 do SWZ. Dostawy realizowane
w sposób ciągły w drodze świadczeń częściowych, na zamówienie Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518200-8 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującym
kryterium:
a) cena ofertowa – 60 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)
b) termin płatności – 40 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)
2. Każdy z Wykonawców w ww. kryterium otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną
w następujący sposób:
ad. a) cena ofertowa X1 - maksymalnie 60 pkt - wg następującego wzoru:
CN
X1 = ----- x 60
CB
gdzie poszczególne litery oznaczają:
X1 – liczba punktów w kryterium „cena ofertowa”,
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających
odrzuceniu ofert,
CB – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
Uwaga nr 1
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i
usług (Dz.U. z 2018 r. poz. 2174, z późn.zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny
Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług,
którą miałby obowiązek rozliczyć.
Uwaga nr 2
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku
według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry
po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po
przecinku nie ulega zmianie.
ad. b) Termin płatności - X2
Skala pkt: 5 –40
Termin płatności ≥30≤45 dni– 5 pkt
Termin płatności >45≤58 dni – 20 pkt
Termin płatności >58≤60 dni– 40 pkt
(max 60 dni)
Ilość pkt X2= ilość punktów przyznana za termin płatności
Wzór obliczania łącznej sumy punktów:
X = X1 + X2 , gdzie:
X = łączna suma punktów przyznana ofercie
X1 , X2, = ilość punktów uzyskana w danym kryterium.
Ilość punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy
uwzględnieniu powyższych kryteriów otrzyma najwyższą punktację.
4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty z powodu zaoferowania takiej samej ceny,
Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty z taką samą ceną, do złożenia w
terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Uwaga nr 3
Wykonawca podaje cenę i termin płatności w formularzu oferty (Załącznik
nr 1 do SWZ).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 8 - Zestawy z akcesoriami. Pakiet zawiera 2 pozycje .Szczegółowo opisano w załączniku nr 3 do SWZ. Dostawy realizowane
w sposób ciągły w drodze świadczeń częściowych, na zamówienie Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518200-8 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującym
kryterium:
a) cena ofertowa – 60 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)
b) termin płatności – 40 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)
2. Każdy z Wykonawców w ww. kryterium otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną
w następujący sposób:
ad. a) cena ofertowa X1 - maksymalnie 60 pkt - wg następującego wzoru:
CN
X1 = ----- x 60
CB
gdzie poszczególne litery oznaczają:
X1 – liczba punktów w kryterium „cena ofertowa”,
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających
odrzuceniu ofert,
CB – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
Uwaga nr 1
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i
usług (Dz.U. z 2018 r. poz. 2174, z późn.zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny
Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług,
którą miałby obowiązek rozliczyć.
Uwaga nr 2
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku
według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry
po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po
przecinku nie ulega zmianie.
ad. b) Termin płatności - X2
Skala pkt: 5 –40
Termin płatności ≥30≤45 dni– 5 pkt
Termin płatności >45≤58 dni – 20 pkt
Termin płatności >58≤60 dni– 40 pkt
(max 60 dni)
Ilość pkt X2= ilość punktów przyznana za termin płatności
Wzór obliczania łącznej sumy punktów:
X = X1 + X2 , gdzie:
X = łączna suma punktów przyznana ofercie
X1 , X2, = ilość punktów uzyskana w danym kryterium.
Ilość punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy
uwzględnieniu powyższych kryteriów otrzyma najwyższą punktację.
4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty z powodu zaoferowania takiej samej ceny,
Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty z taką samą ceną, do złożenia w
terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Uwaga nr 3
Wykonawca podaje cenę i termin płatności w formularzu oferty (Załącznik
nr 1 do SWZ).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 9 - Osłona na kończynę, serweta z otworem. Pakiet zawiera 2 pozycje .Szczegółowo opisano w załączniku nr 3 do SWZ. Dostawy realizowane
w sposób ciągły w drodze świadczeń częściowych, na zamówienie Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518200-8 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującym
kryterium:
a) cena ofertowa – 60 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)
b) termin płatności – 40 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)
2. Każdy z Wykonawców w ww. kryterium otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną
w następujący sposób:
ad. a) cena ofertowa X1 - maksymalnie 60 pkt - wg następującego wzoru:
CN
X1 = ----- x 60
CB
gdzie poszczególne litery oznaczają:
X1 – liczba punktów w kryterium „cena ofertowa”,
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających
odrzuceniu ofert,
CB – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
Uwaga nr 1
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i
usług (Dz.U. z 2018 r. poz. 2174, z późn.zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny
Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług,
którą miałby obowiązek rozliczyć.
Uwaga nr 2
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku
według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry
po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po
przecinku nie ulega zmianie.
ad. b) Termin płatności - X2
Skala pkt: 5 –40
Termin płatności ≥30≤45 dni– 5 pkt
Termin płatności >45≤58 dni – 20 pkt
Termin płatności >58≤60 dni– 40 pkt
(max 60 dni)
Ilość pkt X2= ilość punktów przyznana za termin płatności
Wzór obliczania łącznej sumy punktów:
X = X1 + X2 , gdzie:
X = łączna suma punktów przyznana ofercie
X1 , X2, = ilość punktów uzyskana w danym kryterium.
Ilość punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy
uwzględnieniu powyższych kryteriów otrzyma najwyższą punktację.
4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty z powodu zaoferowania takiej samej ceny,
Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty z taką samą ceną, do złożenia w
terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Uwaga nr 3
Wykonawca podaje cenę i termin płatności w formularzu oferty (Załącznik
nr 1 do SWZ).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 10 - Osłony na sprzęt. Pakiet zawiera 5 pozycji .Szczegółowo opisano w załączniku nr 3 do SWZ. Dostawy realizowane
w sposób ciągły w drodze świadczeń częściowych, na zamówienie Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518200-8 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującym
kryterium:
a) cena ofertowa – 60 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)
b) termin płatności – 40 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)
2. Każdy z Wykonawców w ww. kryterium otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną
w następujący sposób:
ad. a) cena ofertowa X1 - maksymalnie 60 pkt - wg następującego wzoru:
CN
X1 = ----- x 60
CB
gdzie poszczególne litery oznaczają:
X1 – liczba punktów w kryterium „cena ofertowa”,
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających
odrzuceniu ofert,
CB – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
Uwaga nr 1
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i
usług (Dz.U. z 2018 r. poz. 2174, z późn.zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny
Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług,
którą miałby obowiązek rozliczyć.
Uwaga nr 2
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku
według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry
po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po
przecinku nie ulega zmianie.
ad. b) Termin płatności - X2
Skala pkt: 5 –40
Termin płatności ≥30≤45 dni– 5 pkt
Termin płatności >45≤58 dni – 20 pkt
Termin płatności >58≤60 dni– 40 pkt
(max 60 dni)
Ilość pkt X2= ilość punktów przyznana za termin płatności
Wzór obliczania łącznej sumy punktów:
X = X1 + X2 , gdzie:
X = łączna suma punktów przyznana ofercie
X1 , X2, = ilość punktów uzyskana w danym kryterium.
Ilość punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy
uwzględnieniu powyższych kryteriów otrzyma najwyższą punktację.
4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty z powodu zaoferowania takiej samej ceny,
Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty z taką samą ceną, do złożenia w
terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Uwaga nr 3
Wykonawca podaje cenę i termin płatności w formularzu oferty (Załącznik
nr 1 do SWZ).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 11 - Futerał na elektrody. Pakiet zawiera 1 pozycję .Szczegółowo opisano w załączniku nr 3 do SWZ. Dostawy realizowane
w sposób ciągły w drodze świadczeń częściowych, na zamówienie Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518200-8 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującym
kryterium:
a) cena ofertowa – 60 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)
b) termin płatności – 40 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)
2. Każdy z Wykonawców w ww. kryterium otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną
w następujący sposób:
ad. a) cena ofertowa X1 - maksymalnie 60 pkt - wg następującego wzoru:
CN
X1 = ----- x 60
CB
gdzie poszczególne litery oznaczają:
X1 – liczba punktów w kryterium „cena ofertowa”,
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających
odrzuceniu ofert,
CB – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
Uwaga nr 1
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i
usług (Dz.U. z 2018 r. poz. 2174, z późn.zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny
Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług,
którą miałby obowiązek rozliczyć.
Uwaga nr 2
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku
według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry
po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po
przecinku nie ulega zmianie.
ad. b) Termin płatności - X2
Skala pkt: 5 –40
Termin płatności ≥30≤45 dni– 5 pkt
Termin płatności >45≤58 dni – 20 pkt
Termin płatności >58≤60 dni– 40 pkt
(max 60 dni)
Ilość pkt X2= ilość punktów przyznana za termin płatności
Wzór obliczania łącznej sumy punktów:
X = X1 + X2 , gdzie:
X = łączna suma punktów przyznana ofercie
X1 , X2, = ilość punktów uzyskana w danym kryterium.
Ilość punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy
uwzględnieniu powyższych kryteriów otrzyma najwyższą punktację.
4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty z powodu zaoferowania takiej samej ceny,
Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty z taką samą ceną, do złożenia w
terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Uwaga nr 3
Wykonawca podaje cenę i termin płatności w formularzu oferty (Załącznik
nr 1 do SWZ).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

11. Przedmiotowe środki dowodowe:

11.1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia określonymi przez Zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:

11.1.1 Rodzaj środka dowodowego:

1) Dotyczy Pakietów od nr 1 do nr 11 - materiały informacyjne uwiarygodniające parametry techniczne oferowanego asortymentu (katalogi, opisy, foldery itp.) w języku polskim, na podstawie, których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi, itp.

- wymagana forma: Oryginał w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym albo kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym lub notariusza podpisem kwalifikowanym.

2) próbkę zaoferowanego asortymentu dla następujących pozycji:

a) Pakiet od nr 1 do nr 11 dla każdej pozycji ;

- wymagana forma: postać fizycznej.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Informacja dotycząca usunięcia braków formalnych w przedmiotowych środkach dowodowych.

1) zgodnie z przepisem art. 107 ust. 2 Ustawy, jeżeli wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia
w wyznaczonym terminie.

11.1.1 Rodzaj środka dowodowego:

1) Dotyczy Pakietów od nr 1 do nr 11 - materiały informacyjne uwiarygodniające parametry techniczne oferowanego asortymentu (katalogi, opisy, foldery itp.) w języku polskim, na podstawie, których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi, itp.

- wymagana forma: Oryginał w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym albo kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym lub notariusza podpisem kwalifikowanym.

2) próbkę zaoferowanego asortymentu dla następujących pozycji:

a) Pakiet od nr 1 do nr 11 dla każdej pozycji ;

- wymagana forma: postać fizycznej.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Umocowanie, upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty zgodnie z ust. 3.3. rozdziału XII SWZ, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

7. Informacja na temat wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia.

7.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

7.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika
z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.

7.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.

Uwaga nr 1
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

7.4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).

7.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 Ustawy (Załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia – każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
7.5.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

7.6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia opisano w załączniku nr 4 do SWZ w § 9 - ZMIANA UMOWY.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-10 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://urazowka.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-10 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-09

2021-05-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę sprężyn w wersalce - Strzyżowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie naprawa 2 sprężyn w wersalce (siedzenie). Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI