IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru oferty Sprzedającego na wniosek którejkolwiek ze stron, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego lub też dotyczą: 1. zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru, 2. wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego, 3. zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 4. działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności 5. zmian organizacyjnych Kupującego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe 6. zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, 7. omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 8. mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, 9. zmiany stawki podatku VAT na towar, 10. jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Kupującego, 11. innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie towarów na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia. 3. Strony ustalają, iż zmiana numeru katalogowego, nazwy przedmiotu zamówienia, liczby opakowań, wielkości opakowań niepowodującej zmiany przedmiotu zamówienia, nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga aneksu. Sprzedający zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia Kupującego o tym fakcie. 4. W przypadku zmiany: 1. stawki podatku od towarów i usług, 2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, możliwym będzie przeprowadzenie negocjacji dotyczących zmiany wynagrodzenia Sprzedającego. Warunkiem podjęcia negocjacji przez Kupującego będzie udowodnienie przez Sprzedającego, iż zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-06-17, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Pakiet nr 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa/numer katalogowy 1. Sterylny zestaw podstawowy, wykonany z materiału trójwarstwowego na całej powierzchni- dotyczy serwet okrywających pacjenta. Skład kompletu: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150 x 200 cm , 1 serweta na stolik Mayo 80 x 145 cm, 2 samoprzylepne serwety 75 x 90 cm, 1 samoprzylepna serweta 170 x 175 cm, 1 samoprzylepna serweta 150 x 240 cm, 1 taśma samoprzylepna 10 x 50 cm, 4 ręczniki celulozowe kpl. 2 200 Razem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
40,00 |
ocena jakości |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Pakiet nr 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa/numer katalogowy 1. Sterylny zestaw do neurochirurgii, wykonany z materiału trójwarstwowego na całej powierzchni - dotyczy serwet okrywających pacjenta. Skład kompletu: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150 x 200 cm, 1 serweta na stolik Mayo 80 x 145 cm, 1 serweta do obłożenia głowy z oknem wypełnionym folią chirurgiczną ( 19 x 30 cm) i torbą do zbierania płynów (z sitem i zaworem) 245 x 320 cm, 2 samoprzylepne serwety operacyjne 50 x 50 cm, 2 uchwyty typu rzep, 1 taśma samoprzylepna 10 x 50 cm, 4 ręczniki celulozowe kpl. 400 Razem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
40,00 |
ocena jakości |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Pakiet nr 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa/numer katalogowy 1. Sterylny zestaw do artroskopii kolana, wykonany z materiału trójwarstwowego na całej powierzchni -dotyczy serwet okrywających pacjenta. Skład kompletu:: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150 x 200 cm, 1 serweta na stolik Mayo 80 x 145 cm, 1 serweta operacyjna 150 x 175 cm, 1 osłona na kończynę 25 x 80 cm, 1 serweta do artroskopii z torbą na płyny i uchwytem typu rzep, samouszczelniającymi się, elastycznymi otworami 200 x 320 cm, 1 rurka drenowa 130 cm, 2 taśmy samoprzylepne 10 x 50 cm, 4 ręczniki celulozowe kpl. 40 Razem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
40,00 |
ocena jakości |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Pakiet nr 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa/numer katalogowy 1. Sterylny zestaw do chirurgii biodra,wykonany z materiału trójwarstwowego na całej powierzchni- dotyczy serwet okrywających pacjenta. Skład kompletu: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150 x 200 cm, 1 serweta na stolik Mayo 80 x 145 cm, 1 serweta operacyjna 75 x 90 cm, 1 serweta operacyjna 150 x 200 cm, 1 osłona na kończynę 35 x120 cm, 1 serweta samoprzylepna 170 x 300 cm, 1 serweta samoprzylepna z wycięciem "U" 200 x 260 cm, 2 taśmy samoprzylepne 10 x 50 cm, 4 ręczniki celulozowe kpl. 200 Razem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
40,00 |
ocena jakości |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Pakiet nr 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa/numer katalogowy 1. Sterylny zestaw do zabiegów na kończynie, wykonany z materiału trójwarstwowego na całej powierzchni -dotyczy serwet okrywających pacjenta. Skład kompletu: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150 x 200 cm, 1 serweta na stolik Mayo 80 x 145 cm, 1 serweta operacyjna 150 x 175 cm, 1 osłona na kończynę 25 x 80 cm, 1 serweta z elastycznym, samouszczelniającym się otworem oraz uchwytem typu rzep 200 x 320 cm, 2 taśmy samoprzylepne 10 x 50 cm, 4 ręczniki celulozowe kpl. 250 2. Sterylny zestaw do chirurgii dłoni/stopy, wykonany z materiału trójwarstwowego na całej powierzchni- dotyczy serwet okrywających pacjenta. Skład kompletu: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150 x 200 cm, 1 serweta na stolik Mayo 80 x 145 cm, 1 serweta operacyjna 100 x 150 cm, 1 serweta z elastycznym, samouszczelniającym się otworem 245 x 320 cm, 4 ręczniki celulozowe kpl. 250 3. Sterylny zestaw do chirurgii ręki, wykonany z materiału trójwarstwowego. Skład kompletu: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150 x 200 cm, 1 serweta na stolik Mayo 80 x 145 cm, 1 serweta w kształcie litery T z wbudowanym elastycznym mankietem z oknem 290 x 350 cm, 1 serweta operacyjna 100 x 150 cm, 1 uchwyt typu rzep, 4 ręczniki celulozowe kpl. 150 Razem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
40,00 |
ocena jakości |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Pakiet nr 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa/numer katalogowy 1. Sterylny zestaw do urologii, wykonany z materiału trójwarstwowego na całej powierzchni -dotyczy serwet okrywających pacjenta. Skład kompletu: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150 x 200 cm, 1 serweta urologiczna z workiem do zbiórki płynów ( z sitem), osłoną na palec do badania per rectum i dwoma oknami na genitalia oraz nadłonowym w rozmiarze 185 x 200 cm, 1 taśma samoprzylepna 10 x 50 cm, 4 ręczniki celulozowe kpl. 150 Razem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
40,00 |
ocena jakości |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Pakiet nr 7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa/numer katalogowy 1. Sterylny zestaw okulistyczny, wykonany z materiału trójwarstwowego. Skład kompletu: 1 serweta okulistyczna z oknem wypełnionym folią chirurgiczną i kieszenią na płyny 150 x 150 cm kpl. 1200 Razem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
40,00 |
ocena jakości |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Pakiet nr 8 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa/numer katalogowy 1. Sterylny zestaw do otolaryngologii, wykonany z materiału min. dwuwarstwowego. Skład kompletu: 1 serweta na stół instrumentariuszki 140 x 160 cm, 1 serweta z samoprzylepnym otworem o śr. 10 cm w rozmiarze 170 x 250 cm, 1 ręcznik celulozowy kpl. 1200 Razem Wymóg pełnobarierowości (zgodnie z normą EN 13795 1-3), potwierdzony załączonymi kartami technicznymi. Dopuszczona tolerancja rozmiarów +/- 10% Podane składy zestawów minimalne, dopuszcza się zaoferowanie bardziej rozbudowanych zestawów, przy założeniu utrzymania minimalnego składu podanego w specyfikacji. Na każdym opakowaniu oprócz etykjiety głównej powinna znajdować się metka samoprzylepna z nazwą producenta ,numerem katalogowym artykułu, datą ważności i numerem serii(do dokumentacji medycznej pacjenta
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
40,00 |
ocena jakości |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Pakiet nr 9 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa/numer katalogowy 1. Jednorazowy sterylny fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny polipropylenowej typu SMS o gramaturze min. 35 g/m2, u góry zapinany na rzep, rękawy wykonczone ne elastycznym mankietem min.6 cm,troki łączone kartonikiem,sposób założenia i konstrukcja pozwalająca na aplikację fartucha zapewniająca zachowanie sterylności zarówno z przodu jak i z tyłu operatora szwy łączone metodą ultradźwiękową,pakowany w opakowanie papierowo-foliowe,wewnątrz papier ochronny lub włókninę z seretką do osuszania rąk, rozmiar M, L, XL, XXL szt. 18 000 2. Jednorazowy sterylny fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny polipropylenowej typu SMS o gramaturze min. 35 g/m2, wyposażony w nieprzemakalne wstawki w rękawach i przedniej części fartucha ,u góry zapinany na rzep, rękawy wykonczone ne elastycznym mankietem min.6 cm,troki łączone kartonikiem,sposób założenia i konstrukcja pozwalająca na aplikację fartucha zapewniająca zachowanie sterylności zarówno z przodu jak i z tyłu operatora szwy łączone metodą ultradźwiękową,pakowany w opakowanie papierowo-foliowe,wewnątrz papier ochronny lub włókninę z seretką do osuszania rąk, rozmiar M, L, XL, XXL szt. 300 Razem Wymóg pełnobarierowości (zgodnie z normą EN 13795 1-3), potwierdzony załączonymi kartami technicznymi. Na każdym opakowaniu oprócz etykjiety głównej powinna znajdować się metka samoprzylepna z nazwą producenta ,numerem katalogowym artykułu, datą ważności i numerem serii(do dokumentacji medycznej pacjenta
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
40,00 |
ocena jakości |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Pakiet nr 10 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa/numer katalogowy 1. Osłona na kończynę z taśmą samoprzylepną 10 x 50 cm rozmiar 25(do 30) x 80 cm szt. 40 2. Kieszeń samoprzylepna 2-sekcyjna (dzielona pionowo) szt. 350 3. Taśma samoprzylepna 10 x 50 cm szt. 800 4. Osłona na kable 13 x 250 cm szt. 1700 Razem Dopuszczona tolerancja rozmiarów +/- 10% Na każdym opakowaniu oprócz etykjiety głównej powinna znajdować się metka samoprzylepna z nazwą producenta ,numerem katalogowym artykułu, datą ważności i numerem serii(do dokumentacji medycznej pacjenta
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
ocena jakości |
60,00 |
cena |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Pakiet nr 11 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa/numer katalogowy 1. Osłona włókninowa na na stopę szt. 200 2. Osłona na sprzęt medyczny 85 x150 cm szt. 800 3. Nieprzemakalne pokrowce na podłokietniki 25x80 cm,wyposażone w taśmę lepną do mocowania ,pakowane po 2 szt. op. 300 4. Taśma typu rzep 2 x 23 cm szt. 2000 Razem Dopuszczona tolerancja rozmiarów +/- 10% Na każdym opakowaniu oprócz etykjiety głównej powinna znajdować się metka samoprzylepna z nazwą producenta ,numerem katalogowym artykułu, datą ważności i numerem serii(do dokumentacji medycznej pacjenta
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
40,00 |
ocena jakości |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Pakiet nr 12 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa/numer katalogowy 1. Osłona na mikroskop Zeiss/Moller Wedel 115 x 260 cm z taśmą,średnica otworu 65 mm np. firmy Spigglke @Theis Medizintechnik, bezwzględny wymóg taśmy typu rzep do oklejania okularów mikroskopu ,otwór zabezpieczony osłoną przezroczystą,niewypadającą umożliwiającą swobodne czytelne korzystanie z mikroskopu. szt. 20 Razem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
40,00 |
ocena jakości |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Pakiet nr 13 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa/numer katalogowy 1. Folia operacyjna o powierzchni całkowitej 30 cm x 28 cm, sterylna. szt. 100 2. Folia operacyjn o powierzchni całkowite j 45 cm x 55 cm, sterylna. szt. 300 3. Folia operacyjna o powierzchni całkowitej 56 cm x 84 cm, sterylna. szt. 300 Razem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
40,00 |
ocena jakości |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Pakiet nr 14 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.P Nazwa materiału J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa/numer katalogowy 1. Podkład nieprzemakalny,laminowany,wzmocniony 48 nićmi ,2 warstwy celulozy,1x 24g 80-90cm x 210-220cm szt. 65000 2. Prześcieradło chłonne jednorazowego użytku na stół operacyjny z pulpą celulozową i substancją żelującą ciecz,z zakładkami 70 x 180 cm, rozmiar warstwy chłonnej min. 60 x 80 cm, chłonność min 1750 ml,od strony pacjenta włóknina 15g/m2,warstwa nieprzemakalna folia PE-polietylen 21g/m2. szt. 1500 3. Prześcieradło chłonne jednorazowego użytku na stół operacyjny 79-80 x 220 cm,składane ,podfoliowane ,chłonność min. 1040 ml, celuloza typu Airlaid,folia PE-polietylen o grubości 13 mikronów,gramatura laminatu 55g/m2, z z 2 paskami bocznymi zapobiegającymi wyciekom. szt. 1200 Razem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Pakiet nr 15 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa/numer katalogowy 1. Serweta sterylna, włókninowa wykonana z materiału trójwarstwowego, samoprzylepna w rozmiarze 75 x 90 cm szt. 5 000 2. Serweta sterylna, włókninowa wykonana z materiału trójwarstwowego z otworem samoprzylepnym o śr. 7 cm w rozmiarze 50 x 60 cm szt. 2 000 3. Serweta sterylna, włókninowa wykonana z materiału trójwarstwowego z otworem samoprzylepnym o śr. 7 cm w rozmiarze 120 x 150 cm szt. 500 4. Serweta sterylna, włókninowa wykonana z materiału trójwarstwowego nieprzylepna, w rozmiarze 150 x 180-200 cm szt. 1200 5. Serweta sterylna, włókninowa wykonana z materiału dwuwarstwowego w rozmiarze 75 x 90 cm,nieprzylepna szt. 4 000 Razem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
40,00 |
ocena jakości |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Pakiet nr 16 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa/numer katalogowy 1. Jałowy zestaw do cewnikowania w składzie: 1szt serweta laminowana 42g/m2,roz.50x60cm 1szt serweta laminowana 42g/m2, z otworem 5cm i rozcięciem roz.50x60cm 2szt rękawice nitrylowe roz.M z wywiniętymi mankietami 5szt Tupfer kula 17N,roz.20x20cm 8szt Kompresy z gazy, 17N, 8W,roz.7,5x7,5cm 1szt Pęseta plastikowa ok13cm 1szt pean plastikowy ok 14cm 1szt pojemnik plastikowy 125cm Elementy poza twardym blistrem stanowiące skład zestawu 1szt Strzykawka wypełniona jalową wodą z 10% gliceryną 10ml 1szt Strzykawka wypełniona lubrykantem z lidokainą 6ml Na zewnątrz opakowania etykieta centralna z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, data ważności, identyfikacja producenta Kpl 400 Razem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
40,00 |
ocena jakości |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Pakiet nr 17 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa/numer katalogowy 1. Jałowy zestaw do pp w składzie; 1 szt serweta TMS 35g/m2,roz.60x80cm (do zawinięcia zestawu) 1 szt serweta TMS 35g/m2,roz.60x40cm 1 szt serweta TMS 35g/m2,roz.60x80cm z przylepnym otworem 8cm i przylepcem na boku 10 szt kompresy gazowe,roz.10x10cm,8W,17N,kl 2a reg 7 1 szt pean metalowy, prosty 20cm ,jednorazowego użytku, wykonany ze stali polerowanej, po obu stronach narzędzia umieszczony znak CE oraz znak jednorazowego użycia(przekreślona 2) 1 szt opatrunek z wkładem chłonnym,roz.7,2x5cm Zestaw zapakowany w torebkę papierowo-foliową, , na zewnątrz opakowania etykieta centralna z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, data ważności, identyfikacja producenta Kpl 1300 Razem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
40,00 |
ocena jakości |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Pakiet nr 18 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa/numer katalogowy 1. Jałowy zestaw do założenia wkłucia centralnego w składzie; 1szt serweta laminowana 42g/m2,roz.75x45cm 1szt serweta 2-warstwowa,56g/m2,roz.45x75cm z przylepnym otworem 8cm ,1szt imadło metalowe 13cm,ju ze stali polerowanej, po obu stronach narzędzia umieszczony znak CE oraz znak jednorazowego użycia(przekreślona 2) 1szt opatrunek z wkładem chłonnym,roz.7,2x5cm, 1szt strzykawka 10ml 1szt strzykawka 5ml 2szt igła 1,2x40mm 1szt igła 0,6x30mm 15szt kompresy z gazy 17n.8w,roz.10x10 1szt ostrze nr 11 1 szt pean metalowy, prosty 20cm ,jednorazowego użytku, wykonany ze stali polerowanej, po obu stronach narzędzia umieszczony znak CE oraz znak jednorazowego użycia(przekreślona 2) Zestaw zapakowany w torebkę papierowo-foliową, , na zewnątrz opakowania etykieta centralna z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, data ważności, identyfikacja producenta.Zestaw zapakowany w opakowanie typu twardy blister,2-komorowy,służący jako miska do zabiegu. Kpl 1. Razem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
40,00 |
ocena jakości |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Pakiet nr 19 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa/numer katalogowy 1. Osłona sterylna na mikroskop neurochirurgiczny Carl Zeiss Kinevo 900 ,wyposażona w chip elektroniczny o nr ref 306028-0000-000 szt. 350 Razem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
40,00 |
ocena jakości |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: