Dostawa - wykonanie legitymacji, okładki legitymacji oraz odznaki honorowej „Zasłużony...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa - wykonanie legitymacji, okładki legitymacji oraz odznaki honorowej „Zasłużony Honorowy Dawca Krwi (ZHDK) - znak sprawy: ZP -02/21
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-06-16
  • ZamawiającyPolski Czerwony Krzyż
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00067147
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa - wykonanie legitymacji, okładki legitymacji oraz odznaki honorowej „Zasłużony Honorowy Dawca Krwi (ZHDK) - znak sprawy: ZP -02/21

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polski Czerwony Krzyż

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007023731

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mokotowska 14

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-561

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: andrzej.anton@pck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pck.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

organizacja pożytku poblicznego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa - wykonanie legitymacji, okładki legitymacji oraz odznaki honorowej „Zasłużony Honorowy Dawca Krwi (ZHDK) - znak sprawy: ZP -02/21

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98e8d8b2-befa-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067147

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00042856/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 dostawę - wykonanie legitymacji, okładki legitymacji oraz odznaki honorowej „Zasłużony Honorowy Dawca Krwi (ZHDK)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.pck.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej pod adresem:https://platformazakupowa.pl 2.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane będą za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ‘Wyślij wiadomość do zamawiającego, 3.Za datę przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej z osobą uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: andrzej.anton@pck.pl 4.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 5.Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, .6. Zamawiający, zgodnie z ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r., w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych z pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:1.stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3.zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4.włączona obsługa JavaScript,5.zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6.Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7.Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.7.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania :a)akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce„Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem na stronie platformazakupowa.pl 8.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.9. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instru

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

wyspecjalizowany charakter zamówienia, użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne lub nie są obsługiwane za pomocą ogólnie dostępnych aplikacji (art. 65 ust. 1 pkt 1 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Wszelką korespondencję zawierającą wskazane w SWZ wzory legitymacji ,
okładek do legitymacji oraz odznak honorowych Zasłużonych Honorowych
Dawców Krwi które będą przedmiotem oceny przez Komisję Przetargową ZG
PCK należy przekazywać osobiście lub przy pomocy poczty kurierskiej i
innych przesyłek poleconych przesyłanych droga pocztową w zamkniętych
kopertach z dopiskiem na niżej podany adres Zamawiającego:

Biuro Zarządu Głównego Polskiego Czerwonego Krzyża,00-561 Warszawa ul. Mokotowska 14 z dopiskiem: „Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie trybie podstawowym bez negocjacji na wykonanie i dostawę legitymacji, okładki legitymacji oraz odznaki honorowej „Zasłużony Honorowy Dawca Krwi („ZHDK”) do odznaki honorowej „Zasłużony Honorowy Dawca Krwi („ZHDK”) - ZP-02/21”.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OBOWIĄZEK INFORMACYJNY DOTYCZĄCY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polski Czerwony Krzyż ul. Mokotowska 14 00-561 Warszawa
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych, powołanym przez Administratora: Inspektor Danych Osobowych Polskiego Czerwonego Krzyża , ul. Mokotowska 14, 00-561 Warszawa , e-mail: iod@pck.pl
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej „ustawa Pzp” lub „PZP”) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu podstawowego bez negocjacji ;
4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę PZP;
5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
8.Posiada Pani/Pan:
a. prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana;
b. prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z
ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c. prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
(skorzystanie z prawa do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania);
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a. prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych;
c. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest prawny obowiązek
ciążący na administratorze.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 260000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie legitymacji i okładki do legitymacji oraz odznaki honorowej „Zasłużony Honorowy Dawca Krwi („ZHDK”) oraz dostawa do 16 Oddziałów Okręgowych PCK i do siedziby Zamawiającego, rozładowanie i wniesienie przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, według poniżej przedstawionego opisu oraz zgodnie ze wzorem określonym w: ROZPORZĄDZENIU MINISTRA ZDROWIA
z dnia 4 grudnia 2017 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wzorów odznak i legitymacji wydawanych w związku z honorowym dawstwem krwi:

Część I

1. Legitymacje do odznaki honorowej "ZHDK" w ilości 55.000 szt. w trzech rodzajach:

a) legitymacja do brązowej odznaki honorowej „Zasłużony Honorowy Dawca Krwi III stopnia” - 31 410 szt.

b) legitymacja do srebrnej odznaki honorowej „Zasłużony Honorowy Dawca Krwi II stopnia” - 13 200 szt.

c) legitymacja do złotej odznaki honorowej „Zasłużony Honorowy Dawca Krwi I stopnia” - 10 390 szt.


Legitymacje o wymiarach: dł. 13,2 cm /wys.8,7 cm, papier kreda 170 g/m2, nadruk w kolorach 4+1 w/g załączonego wzoru.

Pakowanie: legitymacje banderolowane po 100 szt.



Część II

2. Okładka do legitymacji odznaki honorowej "ZHDK" w ilości 55.000 szt. - jeden rodzaj, wymiar dł. 14,4 cm / wys.9,4 cm, materiał tektura powlekana materiałem z tworzywa sztucznego w kolorze czerwonym, strona zewnętrzna okładki w kolorze czerwonym ze złotym nadrukiem, strona wewnętrzna z naklejonymi 2 białymi kartkami i taśmą materiałową bawełnianą w kolorze czerwonym zaczepioną wzdłuż zgięcia (służy do włożenia legitymacji).
Pakowanie: okładki banderolowane po 100 szt.

4.2.5.) Wartość części: 100000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39561131-9 - Etykiety z tworzyw włókienniczych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty Wykonawców nie wykluczonych oraz nie odrzucone będą oceniane według następujących kryteriów i wag:
1.Kryterium i waga : Cena brutto -60% , Jakość - 40%
Kryterium cena brutto:
Ilość punktów za kryterium „cena brutto” ocenianej oferty będzie wyliczana według następującego wzoru:
Cmi
C = ------------- x 60
Ci

C – ilość otrzymanych punktów za kryterium „cena brutto”
C min – najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych
Ci – cena brutto oferty badanej

Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt

Kryterium jakość

Ilość punktów za kryterium „jakość” ocenianej oferty będzie wyliczana według następującego wzoru:
Ji
J = ------------- x 40
Cmax

J - ilość otrzymanych punktów za kryterium „jakość”
Ji - ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „jakość” spośród ofert
nieodrzuconych
Jmax - najwyższa ilość punktów możliwa do uzyskania w kryterium „jakość”

Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt

Ocena ofert w kryterium „jakość” będzie dokonana na podstawie badania próbek produktu wymienionego w rozdziale IX ust. 1 SWZ.

Zamawiający dopuszcza dołączenie do oferty tylko wzorów odznak honorowych , legitymacji oraz okładek do legitymacji zgodnych ze wzorem określonym w ROZPORZĄDZENIU MINISTRA ZDROWIA z dnia 4 grudnia 2017 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wzorów odznak i legitymacji wydawanych w związku z honorowym dawstwem krwi stanowiącego załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia.

Członkowie Komisji przetargowej dokonają indywidualnie oceny jakości i zgodności odznak honorowych , legitymacji oraz okładek do legitymacji, zgodnie z poniższymi podkryteriami:

- wymiary i kolorystyka odznak, legitymacji i okładek do legitymacji zgodna z pierwowzorem/oryginałem/ Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 4 grudnia 2017 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wzorów odznak i legitymacji wydawanych w związku z honorowym dawstwem krwi – max 20 pkt

- estetyka, jakość i trwałość odznak, legitymacji i okładek do legitymacji – max 10 pkt

- solidność wykonania odznaki, legitymacji oraz okładki do legitymacji , w szczególności: precyzja i trwałość wykonania połączenia krzyża i rozety odznak z zawieszką i brak możliwości pękania okładek do legitymacji na ich zgięciu – max 10 pkt

SUMA PUNKTÓW ZA POSZCZEGÓLNE KRYTERIA

Suma punktów = C + J

C - ilość otrzymanych punktów za kryterium „cena brutto”
J - ilość otrzymanych punktów za kryterium „jakość”

2.Obliczenia punktów dokonuje się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
3.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie odznaki honorowej „Zasłużony Honorowy Dawca Krwi („ZHDK”) oraz dostawa do 16 Oddziałów Okręgowych PCK oraz do siedziby Zamawiającego, rozładowanie i wniesienie przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, według poniżej przedstawionego opisu oraz zgodnie ze wzorem określonym w: ROZPORZĄDZENIU MINISTRA ZDROWIA z dnia 4 grudnia 2017 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wzorów odznak i legitymacji wydawanych w związku z honorowym dawstwem krwi:

1. Odznaka honorowa „Zasłużony Honorowy Dawca Krwi” w ilości 44.000 szt., w trzech rodzajach:
a) brązowa odznaka honorowa „Zasłużony Honorowy Dawca Krwi III stopnia” ma kształt stylizowanego krzyża o wymiarach 20 x 20 mm w kolorze czerwonym w obramowaniu w kolorze brązowym; w środku krzyża, na tle ośmiokąta w kolorze złotym, jest umieszczona biała okrągła tarcza z symbolem PCK i napisem w kolorze brązowym „HONOROWY DAWCA KRWI”; krzyż jest zawieszony na zawieszce o wymiarach 24 x 5 mm z umieszczonym na czerwonym tle napisem w kolorze brązowym „ZASŁUŻONY”; 24 500 szt.
b) srebrna odznaka honorowa „Zasłużony Honorowy Dawca Krwi II stopnia” ma kształt rozety o średnicy 25 mm w kolorze białym; wokół jej krawędzi są umieszczone cztery czerwone krople; w środku, na okrągłej białej tarczy symbol PCK, w otoku napis w złotym kolorze „HONOROWY DAWCA KRWI”; rozeta jest zawieszona na zawieszce o wymiarach 24 x 5 mm z umieszczonym na czerwonym tle napisem w kolorze złotym „ZASŁUŻONY”; – 10 600 szt.
c) złota odznaka honorowa „Zasłużony Honorowy Dawca Krwi I stopnia” ma kształt rozety o średnicy 27 mm w kolorze złotym; wokół jej krawędzi jest umieszczonych pięć czerwonych serc; w środku, na okrągłej białej tarczy symbol PCK, w otoku złoconym napis w kolorze złotym „HONOROWY DAWCA KRWI”; rozeta jest zawieszona na zawieszce o wymiarach 24 x 5 mm z umieszczonym na czerwonym tle napisem w kolorze złotym „ZASŁUŻONY” – 8 900 szt.
3.Wzór i wymiary niezbędne do wykonania zamówienia są zawarte w załączonym ROZPORZĄDZENIU MINISTRA ZDROWIA z dnia 11 września 2017 r. w sprawie wzorów odznak i legitymacji wydawanych w związku z honorowym dawstwem krwi, który stanowi załącznik do Opisu Przedmiotu Zamówienia.

Ze wszystkimi wzorami można zapoznać się w Biurze Zarządu Głównego PCK, ul. Mokotowska 14 ,00-561 Warszawa, pok. 212, w godzinach 9.00 – 15.00

4.2.5.) Wartość części: 160000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 18512200-3 - Medale

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty Wykonawców nie wykluczonych oraz nie odrzucone będą oceniane według następujących kryteriów i wag:
1.Kryterium i waga : Cena brutto -60% , Jakość - 40%
Kryterium cena brutto:
Ilość punktów za kryterium „cena brutto” ocenianej oferty będzie wyliczana według następującego wzoru:
Cmi
C = ------------- x 60
Ci

C – ilość otrzymanych punktów za kryterium „cena brutto”
C min – najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych
Ci – cena brutto oferty badanej

Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt

Kryterium jakość

Ilość punktów za kryterium „jakość” ocenianej oferty będzie wyliczana według następującego wzoru:
Ji
J = ------------- x 40
Cmax

J - ilość otrzymanych punktów za kryterium „jakość”
Ji - ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „jakość” spośród ofert
nieodrzuconych
Jmax - najwyższa ilość punktów możliwa do uzyskania w kryterium „jakość”

Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt

Ocena ofert w kryterium „jakość” będzie dokonana na podstawie badania próbek produktu wymienionego w rozdziale IX ust. 1 SWZ.

Zamawiający dopuszcza dołączenie do oferty tylko wzorów odznak honorowych , legitymacji oraz okładek do legitymacji zgodnych ze wzorem określonym w ROZPORZĄDZENIU MINISTRA ZDROWIA z dnia 4 grudnia 2017 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wzorów odznak i legitymacji wydawanych w związku z honorowym dawstwem krwi stanowiącego załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia.

Członkowie Komisji przetargowej dokonają indywidualnie oceny jakości i zgodności odznak honorowych , legitymacji oraz okładek do legitymacji, zgodnie z poniższymi podkryteriami:

- wymiary i kolorystyka odznak, legitymacji i okładek do legitymacji zgodna z pierwowzorem/oryginałem/ Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 4 grudnia 2017 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wzorów odznak i legitymacji wydawanych w związku z honorowym dawstwem krwi – max 20 pkt

- estetyka, jakość i trwałość odznak, legitymacji i okładek do legitymacji – max 10 pkt

- solidność wykonania odznaki, legitymacji oraz okładki do legitymacji , w szczególności: precyzja i trwałość wykonania połączenia krzyża i rozety odznak z zawieszką i brak możliwości pękania okładek do legitymacji na ich zgięciu – max 10 pkt

SUMA PUNKTÓW ZA POSZCZEGÓLNE KRYTERIA

Suma punktów = C + J

C - ilość otrzymanych punktów za kryterium „cena brutto”
J - ilość otrzymanych punktów za kryterium „jakość”

2.Obliczenia punktów dokonuje się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
3.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 57

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SIZW, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
d .zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
e. wykonają na własny koszt i dostarczą do siedziby Zamawiającego wzory: legitymacji, okładek oraz odznak tak, aby Zamawiający mógł dokonać porównania ze wzorem i dokonać ich oceny.
Zamawiający nie zwraca oferentom przesłanych wzorów.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 2. niniejszego rozdziału SWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 PZP .
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez
Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. Z treści załączonych do oferty
dokumentów lub oświadczeń winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ, oraz pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.2.Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.4.W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.5.Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy Pzp, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:5.1) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;5.2) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub Zamawiającym,5.3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu
postępowaniu, w szczególności 5.4) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie Wykonawcy,5.5) zreorganizował personel,5.6) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli, 6. Do oferty wykonawca dołącza obok dokumentów wyszczególnionych w punkcie 1:6.1. wypełniony formularz ofertowy (stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ),6.2. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwóch dostaw, o których mowa w pkt V. SIWZ, wraz z referencjami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.7. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. osoby upoważnione do reprezentacji wykonawcy zgodnie z wpisem do KRS lub zaświadczeniem z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej bądź inną osobę upoważnioną. 8. Dokumenty powinny być dołączone do Formularza ofertowego w formie załączników w kolejności wskazanej w tym Formularzu.9.Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopie dokumentu za zgodność z oryginałem). 10. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii .11.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 12.Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w SWZ, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub
odrzucenie oferty chyba, że zgodnie z przepisami PZP jest możliwe ich uzupełnienie.13.Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawców dokumentów.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wzory legitymacji, okładek oraz odznak honorowych Zasłużonych Honorowych Dawców Krwi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 4 grudnia 2017 zmieniające rozporządzenie w sprawie wzorów odznak i legitymacji wydawanych w związku z honorowym dawstwem krwi.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Biuro Zarządu Głównego Polskiego Czerwonego Krzyża ul. Mokotowska 14, 00-561 Warszawa pokój 509 - sekretariat -V piętr

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-16 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię blachę 30 mm ze stali S355, kawałkowa/odpadowa lub arkusze w ilości 24 m2 - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię blachę 30 mm ze stali S355, kawałkowa/odpadowa lub arkusze w ilości 24 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI