IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
30,00 |
Parametry techniczne ubrania |
60,00 |
Dodatkowa gwarancja |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności oraz prawo do odstąpienia od umowy, w szczególności w przypadku: 1) zakończenia produkcji zaoferowanego przedmiotu umowy lub wycofanie go z produkcji lub z obrotu na terytorium RP, 2) upadłości albo likwidacji producenta, Wykonawcy, dystrybutora lub gwaranta, 3) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości, 4) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, 5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 6) z przyczyn organizacyjnych ze strony ZAMAWIAJĄCEGO, w tym zmian w strukturze organizacyjnej, 7) z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności ZAMAWIAJĄCEGO, 8) zaistnienia siły wyższej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-06, godzina:
11:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Mosinie z siedzibą Pl. 20 Października 1; 62 050 Mosina reprezentowany przez Burmistrza Gminy Mosina, adres e-mail burmistrz@mosina.pl, tel. 618-109-550; 1.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa ubrań specjalnych dla jednostek OSP Gminy Mosina w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 1.3. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. 1.4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa ubrań specjalnych dla jednostek OSP Gminy Mosina oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 93 ust. 1 PZP –w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji; 1.5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 8 - 8a oraz art. 96 ust. 3 – 3b PZP, 1.6. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. 1.7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego; 1.8. Niezależnie od postanowień pkt 18.7 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego; 1.9. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany; 1.10 Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postepowania dane osobowe, ma prawo: a) dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników c) do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO; 1.11 . Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP. 1.12. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje: a) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1.13. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje: 1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2) Następujące referencje i świadectwa badań muszą zostać dostarczone podczas składania oferty jako dowód spełniania wymagań: 2.1. Ubranie specjalne musi spełniać normę PN-EN 469:2005+ A1:2006 poziomy ochrony: Xf2, Xr2, Y2, Z2 2.2 Ubranie specjalne musi spełniać wymagania normy PN-EN 1149-5:2018 (odzież ochronna – właściwości elektrostatyczne , wymagania materiałowe i konstrukcyjne) i PN-EN 343:2003+A1:2007 (Odzież ochronna – ochrona przed deszczem) 2.3. Ubranie specjalne powinno spełniać wymagania normy IEC 61482-2:2018 APC2 (Odzież ochronna chroniąca przed działaniem łuku elektrycznego – klasa 2 – 7kA ) 2.4. W przypadku materiałów kompozytowych należy dostarczyć zgodność z normą EN ISO 11612 Rozpryski stopionego żelaza kod E (po obróbce wstępnej). 2.5. Należy dostarczyć raport z badań zgodny z normą PN-EN 14360:2004 (próba deszczowa). 2.6. Dla ubrania ochronnego należy przedstawić wynik próby Thermo-Man zgodnej z ISO 13506:2008 Wymagania dla Oparzeń II stopnia maks. 5% i oparzeń III stopnia 1% 2.7. Należy dostarczyć Karty danych materiału zewnętrznego , membrany oraz podszewki. 2.8. Należy dostarczyć Deklaracje zgodności WE . 2.9. Zmiana wymiarów po 25 praniach PN-EN ISO 6330:2001. Metoda 6N+F i 5 cykli czyszczenia chemicznego zgodnie z normą PN-EN ISO 3759:2008/ PN-EN ISO 3175-2:2010 proces dla tkanin wrażliwych Długość/szerokość ≤ 5% 2.10. Opór pary wodnej (Ret) po 25 praniach PN-EN ISO 6330:2001. Metoda 6N+F i 5 cykli czyszczenia chemicznego zgodnie z normą PN-EN ISO 3759:2008/ PN-EN ISO 3175-2:2010 metoda dla tkanin wrażliwych Ret ≤ 6 m²Pa/W 2.11. Odporność na przesiąkanie ciekłych substancji chemicznych, o-ksylen nierozcieńczony, po 25 praniach PN-EN ISO 6330:2001. Metoda 6N+F Zwilżalność ≥ 95%, Przesiąkanie 0 2.12. 25 prań w temperaturze 60°C: Badanie zgodnie z normą PN-EN 20811:1992 i PN-EN ISO 6330:2001. Metoda 6N+F. Następnie badanie wodoszczelności powierzchni i szwów poprzecznych zgodnie z normą PN-EN ISO 20 811 : 1992-06, (1,0 bar) 2.13. 5 czyszczeń chemicznych: Badanie zgodnie z normą PN-EN ISO 3175, punkt 9.1 Następnie badanie wodoszczelności powierzchni i szwów poprzecznych zgodnie z normą ISO 20811:1992-06 (1,0 bar). 2.14. Badanie w piecu 180°C: Badanie odporności na ciepło zgodnie z normą PN-EN 469, Załącznik A w temperaturze 180°C. 5 minut. Następnie badanie wodoszczelności powierzchni i szwów poprzecznych zgodnie z normą ISO 20811 (1,0 bar). 2.15. Badanie w piecu 260°C: Badanie odporności na ciepło zgodnie z normą PN-EN 469, Załącznik A w podwyższonej temperaturze 260°C. 5 minut. Następnie badanie wodoszczelności powierzchni zgodnie z normą ISO 20811 (1,0 bar). 2.16. Ciepło kontaktowe 220°C: Badanie zgodnie z normą EN ISO 12127-1:2016 (220°C/7 sek.), cylinder grzejny jest umieszczany bezpośrednio na membranie, czas trwania 7 sekund. Następnie badanie wodoszczelności powierzchni i szwów poprzecznych zgodnie z normą ISO 20811/1992-6 (1,0 bar). 2.17. Odporność na ciepło (kurczliwość) w temp. 260°C, badanie zgodnie z normą ISO 17493: 2000. 5 minut w temp. 260 ± 5°C po 25 praniach metoda 6N+F EN ISO 6330:2012. Kurczliwość wzdłużna / poprzeczna ≤3% 2.18. Odporność na odkształcenia w niskich temperaturach -30°C: 40.000 cykli, badanie zgodnie z normą DIN 53359:2006; kształt próbki B, (-30±2) 100 odkształceń/min. Następnie badanie wodoszczelności zgodnie z normą ISO 20811:1992-06 (1,0 bar). 2.19. Wodoszczelność powierzchni po szorowaniu EN530:1994 V2 9000 cykli, badanie wodoszczelności zgodnie z normą ISO 20811:1992-06 (1,0 bar). 2.20. Wodoszczelność powierzchni po oddziaływaniu paliwa/oleju EN343:2003+A1:2007 punkt 5.1.3.5., badanie wodoszczelności zgodnie z normą ISO 20811:1992-06 (1,0 bar). 2.21. Wodoszczelność powierzchni po wielokrotnym odkształcaniu EN ISO 7854:1997, Metoda C 1000 cykli, badanie wodoszczelności zgodnie z normą ISO 20811:1992-06 (1,0 bar). 2.22. Odporność na przenikanie patogenów krwiopochodnych do powierzchni i szwu –metoda badania za pomocą bakteriofagu Phi-X174. Po obróbce wstępnej 5 prań (ISO 6330 metoda 6N + F) i 1 cyklu w piecu (ISO 17493 w temp. 140°C przez 5 minut) – procedurę to należy wykonać dwukrotnie. Badanie zgodnie z /ASTM F 1671-97 procedura B ISO 16604 Ciśnienie próbne: 0kPa/5 min 14kPa/1 min 0kPa/4 min 2.23. Wszystkie szwy powinny być całkowicie uszczelnione, co powinno być potwierdzone za pomocą odpowiednich i pełnych świadectw z badań. Świadectwa powinny być dołączone podczas składania oferty . 2.24. Należy dostarczyć wizualizację kurtki zawierającą rozmieszczenie elementów poprawiających widoczność , kieszeni i dodatków . Jako załącznik Oferty . 2.25. Pas musi być certyfikowany zgodnie z normą PN-EN 358. Należy dostarczyć świadectwo podczas składania oferty . 2.26. Pas musi być certyfikowany zgodnie z normą PN-EN 1498 klasa A. Należy dostarczyć świadectwo podczas składania oferty . 2.27. Kurtka powinna być certyfikowana razem z pasem zgodnie z normą PN-EN 469:2005. Należy dostarczyć certyfikat podczas składania oferty . 3.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy ustala się w wysokości 5 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie