Dostawa tkanin mundurowych : gabardyna w ilości -873 mb. (I cz.), gabardyna letnia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa tkanin mundurowych : gabardyna w ilości -873 mb. (I cz.), gabardyna letnia w ilości -2430 mb.(cz.II), tropik w ilości 815 mb.( cz. III) do Centralnej Składnicy Magazynowej przy AŚ w Łodzi.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-06-01
  • ZamawiającyAreszt Śledczy w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00060436
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa tkanin mundurowych : gabardyna w ilości -873 mb. (I cz.), gabardyna letnia w ilości -2430 mb.(cz.II), tropik w ilości 815 mb.( cz. III) do Centralnej Składnicy Magazynowej przy AŚ w Łodzi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590409

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Smutna 21

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-729

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 675 00 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_lodz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Areszt Śledczy w Łodzi

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7261557739

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Smutna

1.11.4.) Miejscowość: Łódź

1.11.5.) Kod pocztowy: 91-729

1.11.6.) Województwo: łódzkie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.11.9.) Numer telefonu: 42 675 00 00

1.11.10.) Numer faksu: 42 675 03 55

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: as_lodz@sw.gov.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.sw.gov.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa tkanin mundurowych : gabardyna w ilości -873 mb. (I cz.), gabardyna letnia w ilości -2430 mb.(cz.II), tropik w ilości 815 mb.( cz. III) do Centralnej Składnicy Magazynowej przy AŚ w Łodzi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-326c6ccf-b954-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060436

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009833/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa tkanin dostawa (gabardyna mundurowa, gabardyna letnia, tropik mundurowy) do Centralnej Składnicy Magazynowej (Działu Magazynów) przy Areszcie Śledczym w Łodzi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.zp.sw.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
https://epuap.gov.pl/wps/portal
as_lodz@sw.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: as_lodz@sw.gov.pl
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”;
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania
z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP);
4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB;
5) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP;
6) Zamawiający przekazuje na stronie prowadzonego postępowania tj. www.zp.sw.gov.pl - ID postępowania. Dane postępowanie można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Zamawiający w odniesieniu do przedmiotowych środków dowodowych- próbek tkanin (wskazanych w rozdziale II podrozdział 5 SWZ) odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej na podstawie art. 65 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp. Zgodnie zatem z art. 65 ust. 2 – w/w przedmiotowe środki dowodowe należy dostarczyć do siedziby zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych zwana dalej „ustawą Pzp” oraz art. 6 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Posiada Pani/Pan:
prawo dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO;
prawo do sprostowania danych na podstawie art. 16 RODO;
prawo do ograniczenia przetwarzania zgodnie z art. 18 RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;
obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 8 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DKw.2232.3.2021.KB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 162272,01 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis Przedmiotu Zamówienia część I – Gabardyna mundurowa – 873 mb.


1. Charakterystyka wyrobu.

1.1. Skład surowcowy tkaniny.
Wełna – 45%, Poliester – 55%.

1.2. Splot.
Rządkowy reformowany.

1.3. Masa tkaniny.
Liniowa – 480 g/m ± 10 g/m;
Powierzchniowa – 333 g/m2 ± 10 g/m2.

1.4. Szerokość tkaniny.
144 cm ± 2 cm.

1.5. Liczba nitek w tkaninie na 1 dm.
Osnowa – 556 ± 20;
Wątek – 256 ± 15.

1.6. Kolor.
Ciemno – szary (stalowy).
Współrzędne barwy: L = 24,90; a = 0,15; b = - 6,86; Δ E ≤ 1,5.

1.7. Parametry przędzy (masa liniowa [tex] i skręt).
Osnowa – 19 Z 630 x 2 S 640;
Wątek – 19 Z 630 x 2 S 640.



2. Znakowanie.

Oznakowanie w formie etykiety umieszczonej przy rolce powinno zawierać przynajmniej :
Dane producenta;
Skład surowcowy tkaniny;
Szerokość tkaniny;
Długość nawiniętej tkaniny;
Masę nawiniętej tkaniny;
Oznaczenie jakości tkaniny.


3. Pakowanie, przechowywanie, transport.

3.1. Pakowanie.

Tkanina powinna być nawinięta na tekturową tuleję, długość nawiniętego materiału nie powinna przekraczać 60 mb. Każda rolka zapakowana w folię.

3.2. Przechowywanie.

Tkaninę należy przechowywać w pomieszczeniach przewiewnych, suchych, pozbawionych obcych zapachów. Wyrób powinien być zabezpieczony przed zniszczeniem przez pleśń, bakterie i inne czynniki zewnętrzne, zawilgoceniem, poplamieniem, zabrudzeniem, a także przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych.

3.3. Transport.

Załadowanie, przewóz (w zamkniętych środkach transportu) i wyładowanie powinny odbywać się w warunkach zabezpieczającymi tkaninę przed zabrudzeniem, zamoczeniem, uszkodzeniami mechanicznymi i chemicznymi zgodnie z obowiązującymi przepisami transportowymi.

4.2.5.) Wartość części: 40355,23 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

19260000-6 - Tkaniny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla I, II i III części zamówienia, zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:


Lp.
Kryterium
Ranga [%]
1
Cena (C)
60
2
Termin realizacji zamówienia (Tr)
40

Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.

Nazwa kryterium - „Cena” (C)
Waga kryterium – 60 %
Wzór : (cena brutto najtańszej oferty/cena brutto ocenianej oferty) x 60
Sposób punktowania – przyjmuje się, że 1% = 1 pkt . W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60,00 pkt. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
Nazwa kryterium - „Termin realizacji zamówienia” (Tr)
Waga kryterium – 40 %
Sposób punktowania - przyjmuje się, że 1% = 1 pkt . W kryterium „ Termin realizacji zamówienia ” można uzyskać maksymalnie 40,00 pkt. Zamawiający przyzna wykonawcy 20 pkt. za każde skrócenie terminu realizacji zamówienia
o 1 miesiąc w stosunku do wymaganego terminu realizacji zamówienia określonego przez zamawiającego w SWZ,
czyli 5 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zgodnie z powyższym oferta z terminem realizacji zamówienia :
5 miesięcy od dnia podpisania umowy otrzyma 0 pkt.
4 miesiące od dnia podpisania umowy otrzyma 20 pkt.
3 miesiące od dnia podpisania umowy 40 pkt.
W przypadku gdy wykonawca zaoferuje inny termin realizacji zamówienia niż jeden z terminów wskazanych powyżej,
oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 Pzp.

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. O wyborze wykonawcy, zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis Przedmiotu Zamówienia część II – Gabardyna letnia – 2430 mb.


1. Charakterystyka wyrobu.

1.1. Skład surowcowy tkaniny.
Wełna – 45%, Poliester – 55%.

1.2. Splot.
Rządkowy 2/1 Z.

1.3. Masa tkaniny.
Liniowa – 360 g/m ± 10 g/m;
Powierzchniowa – 234 g/m2 ± 10 g/m2.

1.4. Szerokość tkaniny.
154 cm ± 2 cm.

1.5. Liczba nitek w tkaninie na 1 dm.
Osnowa – 330 ± 10;
Wątek – 240 ± 10.

1.6. Kolor.
Ciemno – szary (stalowy).
Współrzędne barwy: L = 24,90; a = 0,15; b = - 6,86; Δ E ≤ 1,5.

1.7. Parametry przędzy (masa liniowa [tex] i skręt).
Osnowa – 19 Z 630 x 2 S 640;
Wątek – 19 Z 630 x 2 S 640.




2. Znakowanie.

Oznakowanie w formie etykiety umieszczonej przy rolce powinno zawierać przynajmniej :
Dane producenta;
Skład surowcowy tkaniny;
Szerokość tkaniny;
Długość nawiniętej tkaniny;
Masę nawiniętej tkaniny;
Oznaczenie jakości tkaniny.

3. Pakowanie, przechowywanie, transport.

3.1. Pakowanie.

Tkanina powinna być nawinięta na tekturową tuleję, długość nawiniętego materiału nie powinna przekraczać 70 mb. Każda rolka zapakowana w folię.

3.2. Przechowywanie.

Tkaninę należy przechowywać w pomieszczeniach przewiewnych, suchych, pozbawionych obcych zapachów. Wyrób powinien być zabezpieczony przed zniszczeniem przez pleśń, bakterie i inne czynniki zewnętrzne, zawilgoceniem, poplamieniem, zabrudzeniem, a także przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych.

3.3. Transport.

Załadowanie, przewóz (w zamkniętych środkach transportu) i wyładowanie powinny odbywać się w warunkach zabezpieczającymi tkaninę przed zabrudzeniem, zamoczeniem, uszkodzeniami mechanicznymi i chemicznymi zgodnie z obowiązującymi przepisami transportowymi.

4.2.5.) Wartość części: 90403,69 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

19260000-6 - Tkaniny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla I, II i III części zamówienia, zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:


Lp.
Kryterium
Ranga [%]
1
Cena (C)
60
2
Termin realizacji zamówienia (Tr)
40

Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.

Nazwa kryterium - „Cena” (C)
Waga kryterium – 60 %
Wzór : (cena brutto najtańszej oferty/cena brutto ocenianej oferty) x 60
Sposób punktowania – przyjmuje się, że 1% = 1 pkt . W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60,00 pkt. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
Nazwa kryterium - „Termin realizacji zamówienia” (Tr)
Waga kryterium – 40 %
Sposób punktowania - przyjmuje się, że 1% = 1 pkt . W kryterium „ Termin realizacji zamówienia ” można uzyskać maksymalnie 40,00 pkt. Zamawiający przyzna wykonawcy 20 pkt. za każde skrócenie terminu realizacji zamówienia
o 1 miesiąc w stosunku do wymaganego terminu realizacji zamówienia określonego przez zamawiającego w SWZ,
czyli 5 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zgodnie z powyższym oferta z terminem realizacji zamówienia :
5 miesięcy od dnia podpisania umowy otrzyma 0 pkt.
4 miesiące od dnia podpisania umowy otrzyma 20 pkt.
3 miesiące od dnia podpisania umowy 40 pkt.
W przypadku gdy wykonawca zaoferuje inny termin realizacji zamówienia niż jeden z terminów wskazanych powyżej,
oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 Pzp.

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. O wyborze wykonawcy, zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis Przedmiotu Zamówienia część III– Tropik – 815 mb.


1. Charakterystyka wyrobu.

1.1. Skład surowcowy tkaniny.
Wełna – 45%, Poliester – 55%.

1.2. Splot.
Płócienny 1/1.

1.3. Masa tkaniny.
Liniowa – 343 g/m ± 10 g/m;
Powierzchniowa – 240 g/m2 ± 10 g/m2.

1.4. Szerokość tkaniny.
144 cm ± 2 cm.

1.5. Liczba nitek w tkaninie na 1 dm.
Osnowa – 185 ± 10;
Wątek – 160 ± 10.

1.6. Kolor.
Ciemno – szary (stalowy).
Współrzędne barwy: L = 24,90; a = 0,15; b = - 6,86; Δ E ≤ 1,5.

1.7. Parametry przędzy (masa liniowa [tex] i skręt).
Osnowa – 21 Z 550 x 3 S 560;
Wątek – 21 Z 550 x 3 S 560.

2. Znakowanie.

Oznakowanie w formie etykiety umieszczonej przy rolce powinno zawierać przynajmniej :
Dane producenta;
Skład surowcowy tkaniny;
Szerokość tkaniny;
Długość nawiniętej tkaniny;
Masę nawiniętej tkaniny;
Oznaczenie jakości tkaniny.



3. Pakowanie, przechowywanie, transport.

3.1. Pakowanie.

Tkanina powinna być nawinięta na tekturową tuleję, długość nawiniętego materiału nie powinna przekraczać 70 mb. Każda rolka zapakowana w folię.

3.2. Przechowywanie.

Tkaninę należy przechowywać w pomieszczeniach przewiewnych, suchych, pozbawionych obcych zapachów. Wyrób powinien być zabezpieczony przed zniszczeniem przez pleśń, bakterie i inne czynniki zewnętrzne, zawilgoceniem, poplamieniem, zabrudzeniem, a także przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych.

3.3. Transport.

Załadowanie, przewóz (w zamkniętych środkach transportu) i wyładowanie powinny odbywać się w warunkach zabezpieczającymi tkaninę przed zabrudzeniem, zamoczeniem, uszkodzeniami mechanicznymi i chemicznymi zgodnie z obowiązującymi przepisami transportowymi.

4.2.5.) Wartość części: 31513,09 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

19260000-6 - Tkaniny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla I, II i III części zamówienia, zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:


Lp.
Kryterium
Ranga [%]
1
Cena (C)
60
2
Termin realizacji zamówienia (Tr)
40

Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.

Nazwa kryterium - „Cena” (C)
Waga kryterium – 60 %
Wzór : (cena brutto najtańszej oferty/cena brutto ocenianej oferty) x 60
Sposób punktowania – przyjmuje się, że 1% = 1 pkt . W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60,00 pkt. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
Nazwa kryterium - „Termin realizacji zamówienia” (Tr)
Waga kryterium – 40 %
Sposób punktowania - przyjmuje się, że 1% = 1 pkt . W kryterium „ Termin realizacji zamówienia ” można uzyskać maksymalnie 40,00 pkt. Zamawiający przyzna wykonawcy 20 pkt. za każde skrócenie terminu realizacji zamówienia
o 1 miesiąc w stosunku do wymaganego terminu realizacji zamówienia określonego przez zamawiającego w SWZ,
czyli 5 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zgodnie z powyższym oferta z terminem realizacji zamówienia :
5 miesięcy od dnia podpisania umowy otrzyma 0 pkt.
4 miesiące od dnia podpisania umowy otrzyma 20 pkt.
3 miesiące od dnia podpisania umowy 40 pkt.
W przypadku gdy wykonawca zaoferuje inny termin realizacji zamówienia niż jeden z terminów wskazanych powyżej,
oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 Pzp.

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. O wyborze wykonawcy, zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów - zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej :
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie posiadania odpowiedniej zdolności technicznej lub zawodowej niezbędnej do realizacji zamówienia jeżeli wykaże, że w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje dostawy tkanin
o których mowa w SWZ, o wartości:
Dla części I zamówienia ( gabardyna ) : których sumaryczna wartość przekracza kwotę 50.000,00 zł brutto.
Dla części II zamówienia ( gabardyna letnia ): których sumaryczna wartość przekracza kwotę 100.000,00 zł brutto.
Dla części III zamówienia ( tropik ): których sumaryczna wartość przekracza kwotę 50.000,00 zł brutto.
Do wykazu wykonawca załączy dowody - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych :

Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych :

1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
wykazu dostaw tkanin, o których mowa w SWZ, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie :
Dla części I zamówienia ( gabardyna ) : których sumaryczna wartość przekracza kwotę 50.000,00 zł brutto.
Dla części II zamówienia ( gabardyna letnia ): których sumaryczna wartość przekracza kwotę 100.000,00 zł brutto.
Dla części III zamówienia ( tropik ): których sumaryczna wartość przekracza kwotę 50.000,00 zł brutto.
Do wykazu wykonawca załączy dowody - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe to środki służące potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.
Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:

a) dokumentację techniczno – technologiczną/ kartę charakterystyki wyrobu / certyfikat lub inny dokument dla części zamówienia na którą wykonawca złożył ofertę, zawierające wskaźniki/parametry potwierdzające spełnianie wymagań zawartych w opisie danej tkaniny.

- do upływu terminu składania ofert :
b) próbkę asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia w 1 stopniu jakości, o wym. 10 cm x10 cm na kontrastowym tle, opisane odpowiednio do złożonej oferty.
Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym przez siebie terminie, nie krótszym niż 5 dni, jedynie w przypadku, gdy :
nie zostały one w ogóle złożone lub są niekompletne,
oferta nie podlega odrzuceniu
nie zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania
Jeżeli wykonawca złoży przedmiotowe środki dowodowe, które nie będą potwierdzały zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zamawiającego, oferta podlegać będzie odrzuceniu bez wezwania do uzupełnienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
W przypadku oferty wspólnej musi być ona podpisana przez wszystkich wykonawców lub przez pełnomocnika.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy (załącznik nr 1, 2 do SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (każdy z wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu powierza jego spełnianie).
Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku złożenia oferty wspólnej:
a) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela/partnera wiodącego. Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów – należy załączyć je do oferty,
b) przedstawiciel / partner wiodący winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu i na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu – do oferty należy załączyć oświadczenie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy zawarte są w załączniku nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-01 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP.Areszt Śledczy w Łodzi

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-01 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-30

2021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i uruchomienie ekstrudera ślimakowego - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i uruchomienie ekstrudera ślimakowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI