Dostawa środków ochrony indywidualnej przeznaczonych do przeciwdziałania zakażeniom...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa środków ochrony indywidualnej przeznaczonych do przeciwdziałania zakażeniom SARS-Cov-2. Skierowana do zatrudniających osoby pozbawione wolności lub zwolnionych z zakładów karnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowogard
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-07
  • ZamawiającyZakład Karny w Nowogardzie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00069488
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków ochrony indywidualnej przeznaczonych do przeciwdziałania zakażeniom SARS-Cov-2. Skierowana do zatrudniających osoby pozbawione wolności lub zwolnionych z zakładów karnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nowogardzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320414

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Nowogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914326600

1.5.8.) Numer faksu: 913925284

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_nowogard@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-nowogardzie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

ZAKŁAD KARNY

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków ochrony indywidualnej przeznaczonych do przeciwdziałania zakażeniom SARS-Cov-2. Skierowana do zatrudniających osoby pozbawione wolności lub zwolnionych z zakładów karnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-096d19c6-c202-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069488

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

WWW.ZP.SW.GOV.PL

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: HTTPS:EPUAP.GOV.PL/WPS.PORTAL

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZAWARTE ZOSTAŁY W PKT 5 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/COV/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) CPV 18424300-0 Rękawice jednorazowe nitrylowe medyczne zgodność z normami:
PN-EN 455-1:2004 - Rękawice medyczne do jednorazowego użytku -- Część 1: Wymagania i badania na nieobecność dziur (lub odpowiednio EN 455 – 1 : 2000);
PN-EN 455-2+A2:2013-06 - Rękawice medyczne jednorazowego użytku -- Część 2: Wymagania i badania dotyczące właściwości fizycznych (lub odpowiednio EN 455-2:2009+A2:2013);
PN-EN 455-3:2007 - Rękawice medyczne jednorazowego użytku -- Część 3: Wymagania i badania w ocenie biologicznej (lub odpowiednio EN 455-3:2006),
PN-EN 455-4:2010 - Rękawice medyczne do jednorazowego użytku -- Część 4: Wymagania i badania dotyczące wyznaczania okresu trwałości (lub odpowiednio EN 455-4:2009),
deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211) albo deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG, albo deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745,
oznakowanie znakiem CE.
W ilości: zamówienie podstawowe: 50 000 szt. (Rozmiar: 10 000 M, 30 000 L, 10 000 XL).
2) CPV 35113410-6 Zestaw ochronny
Zapewniający ochronę biologiczną dla jednego użytkownika, możliwość rozwiązania zabezpieczenia i utylizacji, długi termin przydatności (24 m-cy) łatwy w zakładaniu, przygotowany wg wytycznych Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) oraz Głównego Inspektora Sanitarnego, w ilości: zamówienie podstawowe: 800 szt. (Rozmiar: 100 M, 450 L, 250 XL).
Skład zestawu:
a. Kombinezony (odzież ochronna) powinna spełniać następujące wymagania:
zgodność z normami:
PN-EN 14126:2005 - Odzież ochronna – Wymagania i metody badań dla odzieży chroniącej przed czynnikami infekcyjnymi (lub odpowiednio EN 14126:2003 EN 14126:2003/AC:2004)
deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzeniaUE 2016/425,
oznakowanie CE.

b. Półmaska filtrująca FFP3 (1 szt.) zgodność z normami:
PN-EN 149+A1:2010 - Sprzęt ochrony układu oddechowego – Półmaski filtrujące do ochrony przed cząstkami – Wymagania, badanie, znakowanie ( lub odpowiednio EN 149:2001+A1:2009),
oznakowanie znakiem CE,
deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425.

c. Gogle do indywidualnych zestawów ochrony biologicznej zgodność z normami:
EN 166: 2001 (UE),
deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425,
oznakowanie znakiem CE,
gogle ochronne powinny przylegać bezpośrednio do twarzy użytkownika, osłaniając oczy wraz z ich najbliższym otoczeniem, gogle ochronne powinny być wykonana z materiałów niepalnych.

d. Rękawiczki nitrylowe (4 szt.) zgodność z normami:
PN-EN 455-1:2004 - Rękawice medyczne do jednorazowego użytku -- Część 1: Wymagania i badania na nieobecność dziur (lub odpowiednio EN 455 – 1 : 2000);
PN-EN 455-2+A2:2013-06 - Rękawice medyczne jednorazowego użytku -- Część 2: Wymagania i badania dotyczące właściwości fizycznych (lub odpowiednio EN 455-2:2009+A2:2013);
PN-EN 455-3:2007 - Rękawice medyczne jednorazowego użytku -- Część 3: Wymagania i badania w ocenie biologicznej (lub odpowiednio EN 455-3:2006),
PN-EN 455-4:2010 - Rękawice medyczne do jednorazowego użytku - - Część 4: Wymagania i badania dotyczące wyznaczania okresu trwałości (lub odpowiednio EN 455-4:2009),
Deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211) albo deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG, albo deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745,
oznakowanie znakiem CE.
e. Ochraniacze na buty wysoki (2szt.)
f. worek na odpady biologiczno-medyczne.

3) CPV 18143000-3 Rękawice jednorazowe nitrylowe ochronne zgodność z normami:
PN-EN ISO 374-2:2020-03 Rękawice chroniące przed niebezpiecznymi substancjami chemicznymi i mikroorganizmami – Część 2: Wyznaczanie odporności na przesiąkanie albo PN-EN ISO 374-1:2017-01, która jest zharmonizowana z rozporządzeniem 2016/425.
Deklaracja zgodności na spełnienie wymagań zasadniczych rozporządzenia UE 2016/425 ,
w ilości: zamówienie podstawowe: 200 000 szt (Rozmiar: M – 50 000, L – 100 000, XL - 50 000)

4) CPV 33199000-1 fartuch ochronny jednorazowy barierowy zgodność z normami:
deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG,  albo deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745,
EN 13795, wiązany z tyłu na troki z dodatkowym górnym zapięciem na przylepiec,
oznakowanie znakiem CE
w ilości: zamówienie podstawowe: 1 000 szt.(Rozmiar: 250 M, 500 L, 250 XL).

5) CPV 18143000-3 Maseczka medyczna jednorazowa na twarz zgodność z normami:
PN-EN 14683:2006- Maski chirurgiczne -- Wymagania i metody badania (lub odpowiednio EN 14683:2019),
deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211) albo deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG, albo deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745,
oznakowanie znakiem CE,
w ilości: zamówienie podstawowe: 100 000 szt.
Okres używalności w/w produktów musi być min 24 miesięcy od dnia dostawy.
Oferent składa ofertę na ilości podstawowe zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18143000-3 - Akcesoria ochronne

33199000-1 - Odzież medyczna

35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. CPV 18424300-0 Rękawice jednorazowe nitrylowe medyczne zgodność z normami:W ramach prawa opcji: 25 000 szt. (Rozmiar: 7 500 M, 10 000 L, 7 500 XL).
2. CPV 35113410-6 Zestaw ochronny
W ramach prawa opcji: 400 szt.(Rozmiar: 100 M, 150 L, 150 XL).
3. CPV 18143000-3 Rękawice jednorazowe nitrylowe ochronne zgodność z normami:
W ramach prawa opcji: 100 000 szt. (Rozmiar: 25 000 M, 50 000 L, 25 000 XL)
4. CPV 33199000-1 fartuch ochronny jednorazowy barierowy zgodność z normami:
W ramach prawa opcji: 500 szt.(Rozmiar: 150 M, 200 L, 150 XL).
5. CPV 18143000-3 Maseczka medyczna jednorazowa na twarz zgodność z normami:
W ramach prawa opcji: 50 000 szt.

Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia opcję zwiększenia ilości dostarczonego asortymentu. Ilość asortymentu przewidzianych do zakupu w ramach prawa opcji będzie wynikać z potrzeb Zamawiającego, na które środki zostaną przeznaczone z różnicy między kwotą przeznaczoną na realizację zamówienia a ceną wybraną jako najkorzystniejszą.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji, tj. zakupu dodatkowego asortymentu.
Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę przed zawarciem umowy o możliwości skorzystania z prawa opcji bądź odstąpienia.
W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający prześle wykaz przedmiotów, które zostaną zakupione w ramach opcji.
Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i terminach jak zamówienie podstawowe.
Asortyment dostarczony w ramach opcji musi być o tych samych parametrach co asortyment oferowany w ramach zakupu podstawowego.
Cena jednostkowa asortymentu z zamówienia podstawowego oraz objętego prawem opcji musi być identyczna.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-25

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS DOSTAWY

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415):
1) pisemnego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego formularz jest załącznikiem nr 2 do SWZ;
2) pisemnego oświadczenia dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5, którego formularz jest załącznikiem nr 3 do SIWZ;
3) oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP;
4) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – formularz wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ ;
5) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP.
6) Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zmówienia.
7)Dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób wykluczonych, o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt. 5 PZP na poziomie 30% kadry zatrudnionej u danego wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie na podstawie – załącznik nr 7

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: HTTPS:MINIPORTAL.UZP.GOV.PL

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-07 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 14 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa art. 94 ust. 1 pkt. 5 PZP, tj. mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, w szczególności osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. z 2019 r. poz. 676, 679 i 1694), mających trudności w integracji ze środowiskiem.
Warunek: zatrudnienie osób wykluczonych tj. osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. z 2019 r. poz. 676, 679 i 1694), mających trudności w integracji ze środowiskiem. na poziomie nie mniejszym niż 30% kadry zatrudnionej u danego wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.
2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię profil prostokątny 80x30x2,5 - Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Kupię profil prostokątny 80x30x2,5. W grę wchodzi tylko ścianka 2,5mm. Ilość 1-5 ton. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.