I. 1) NAZWA I ADRES:
Areszt Śledczy w Warszawie-Grochów, krajowy numer identyfikacyjny
32124700000000, ul.
ul. Chłopickiego
,
04-275
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
226 105 541, e-mail
as_warszawa_grochow@sw.gov.pl, faks
226 734 501.
Adres strony internetowej (URL):
www.zp.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
jednostka organizacyjna Służby Więziennej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zp.sw.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy przesłać przy użyciu operatora pocztowego, gońca lub doręczyć osobiście.
Adres:
Areszt Śledczy w Warszawie-Grochów, ul. Chłopickiego 71 A, 04-275 Warszawa - sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji zamówienia |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-06, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Rękawice nitrylowe jednorazowe bezpudrowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:DostawaRękawice nitrylowe jednorazowe bezpudrowe – 700 000 sztuk.Zamawiający zobowiązuje do zakupu nie mniej jak 550 000 sztuk:- Rękawice nitrylowe jednorazowe bezpudrowe rozmiar S (w kolorach niebieski, fioletowy lub czarny, opakowanie 100 szt.) – 250 opakowań,- Rękawice nitrylowe jednorazowe bezpudrowe rozmiar L (w kolorach niebieski, fioletowy lub czarny, opakowanie 100 szt.) – 1750 opakowań,- Rękawice nitrylowe jednorazowe bezpudrowe rozmiar M (w kolorach niebieski, fioletowy lub czarny, opakowanie 100 szt.) – 1000 opakowań,- Rękawice nitrylowe jednorazowe bezpudrowe rozmiar XL (w kolorach niebieski, fioletowy lub czarny, opakowanie 100 szt.) – 2500 opakowań.W przypadku zwiększenia ilości ponad minimalną ilość jaką zobowiązuje się zakupić zamawiający, tj. 550 000 sztuk, zamawiający oczekiwać będzie dostawy rękawic nitrylowch jednorazowych bezpudrowych wyłącznie rozmiaru XL jednak nie więcej jak 1500 opakowań.Rękawice powinny spełniać następujące wymagania:1) zgodność z normami:a) PN-EN 455-1:2004 - Rękawice medyczne do jednorazowego użytku - Część 1: Wymagania i badania na nieobecność dziur (lub odpowiednio EN 455 – 1 : 2000);b) PN-EN 455-2+A2:2013-06 - Rękawice medyczne jednorazowego użytku - Część 2: Wymagania i badania dotyczące właściwości fizycznych (lub odpowiednio EN 455-2:2009+A2:2013);c) PN-EN 455-3:2007 - Rękawice medyczne jednorazowego użytku - Część 3: Wymagania i badania w ocenie biologicznej (lub odpowiednio EN 455-3:2006);d) PN-EN 455-4:2010 - Rękawice medyczne do jednorazowego użytku - Część 4: Wymagania i badania dotyczące wyznaczania okresu trwałości (lub odpowiednio EN 455-4:2009)2) deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211) albo deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG, albo deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745,3) oznakowanie znakiem CE.Dla rękawic konieczne jest spełnienie normy PN-EN ISO 374-2:2020-03 Rękawice chroniące przed niebezpiecznymi substancjami chemicznymi i mikroorganizmami – Część 2: Wyznaczanie odporności na przesiąkanie albo PN-EN ISO 374-1:2017-01, która jest zharmonizowana z rozporządzeniem 2016/425. Wymagana jest także deklaracja zgodności na spełnienie wymagań zasadniczych rozporządzenia UE 2016/425.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18424300-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 378000,00
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy.Z uwagi na fakt, że jednym z kryteriów wyboru wykonawcy jest termin realizacji zamówienia dopuszczalne są jeszcze dwa terminy wykonania zamówienia, za co wykonawca może otrzymać dodatkowe punkty w kryterium termin realizacji zamówienia, tj.:- w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy,- w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy.Kryterium termin realizacji zamówienia (maksymalna ilość punktów do zdobycia wynosi: 40) - B:Skrócenie maksymalnego terminu realizacji zamówienia do 3 dni od dnia zawarcia umowy – 40 pkt,Skrócenie maksymalnego terminu realizacji zamówienia do 3 dni od dnia zawarcia umowy – 30 pkt,Termin realizacji zamówienia maksymalny, do 14 dni od dnia zawarcia umowy – 20 pkt.Wykonawca w złożonej ofercie zobowiązany jest wskazać termin realizacji zamówienia. W przypadku gdy nie wskaże terminu realizacji zamówienia zamawiający uzna jako termin realizacji zamówienia maksymalny termin realizacji zamówienia za co wykonawca otrzyma 20 punktów.Warunkiem wystarczającym aby otrzymać 40 punktów w kryterium termin realizacji zamówienia jest dostarczenie 20% przedmiotu zamówienia z każdej części w terminie do 3 dni od zawarcia umowy.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Płyn do dezynfekcji rąk |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa:Płyn do dezynfekcji rąk – 5 500 l.Zamawiający zobowiązuje do zakupu nie mniej jak 4 500 l .Szczegółowe parametry:- do dezynfekcji rąk, - o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym oraz wirusobójczym,- o zawartości alkoholu min. 70%,- w pojemnikach o pojemności 5 litrów,Płyn do dezynfekcji rąk jako produkt biobójczy powinien spełniać wymagania zawarte w ustawie z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych oraz wymagania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 528/2012 z dnia 22 maja 2012 r. w sprawie udostępniania na rynku i stosowania produktów biobójczych (Dz. Urz. UE L 167 z 27.06.2012, str. 1). Powinien posiadać odpowiednie pozwolenie na obrót oraz posiadać wpis do Wykazu Produktów Biobójczych.W przypadku zwiększenia ilości ponad minimalną ilość jaką zobowiązuje się zakupić zamawiający, tj. 4 500 l, zamawiający oczekiwać będzie dostawy większej o 500 l lub 1000 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33741300-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 50600,00
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy.Z uwagi na fakt, że jednym z kryteriów wyboru wykonawcy jest termin realizacji zamówienia dopuszczalne są jeszcze dwa terminy wykonania zamówienia, za co wykonawca może otrzymać dodatkowe punkty w kryterium termin realizacji zamówienia, tj.:- w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy,- w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy.Kryterium termin realizacji zamówienia (maksymalna ilość punktów do zdobycia wynosi: 40) - B:Skrócenie maksymalnego terminu realizacji zamówienia do 3 dni od dnia zawarcia umowy – 40 pkt,Skrócenie maksymalnego terminu realizacji zamówienia do 3 dni od dnia zawarcia umowy – 30 pkt,Termin realizacji zamówienia maksymalny, do 14 dni od dnia zawarcia umowy – 20 pkt.Wykonawca w złożonej ofercie zobowiązany jest wskazać termin realizacji zamówienia. W przypadku gdy nie wskaże terminu realizacji zamówienia zamawiający uzna jako termin realizacji zamówienia maksymalny termin realizacji zamówienia za co wykonawca otrzyma 20 punktów.Warunkiem wystarczającym aby otrzymać 40 punktów w kryterium termin realizacji zamówienia jest dostarczenie 20% przedmiotu zamówienia z każdej części w terminie do 3 dni od zawarcia umowy.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Płyn do dezynfekcji powierzchni |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa:Płyn do dezynfekcji powierzchni – 1 800 l.Zamawiający zobowiązuje do zakupu nie mniej jak 1200 l.Szczegółowe parametry:- do dezynfekcji powierzchni, - o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym oraz wirusobójczym,- o zawartości alkoholu min. 70%,- w pojemnikach o pojemności 5 litrów,Płyn do dezynfekcji powierzchni jako produkt biobójczy powinien spełniać wymagania zawarte w ustawie z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych oraz wymagania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 528/2012 z dnia 22 maja 2012 r. w sprawie udostępniania na rynku i stosowania produktów biobójczych (Dz. Urz. UE L 167 z 27.06.2012, str. 1). Powinien posiadać odpowiednie pozwolenie na obrót oraz posiadać wpis do Wykazu Produktów Biobójczych.W przypadku zwiększenia ilości ponad minimalną ilość jaką zobowiązuje się zakupić zamawiający, tj. 1200 l, zamawiający oczekiwać będzie dostawy większej o 300 l lub 600 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16560,00
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy.Z uwagi na fakt, że jednym z kryteriów wyboru wykonawcy jest termin realizacji zamówienia dopuszczalne są jeszcze dwa terminy wykonania zamówienia, za co wykonawca może otrzymać dodatkowe punkty w kryterium termin realizacji zamówienia, tj.:- w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy,- w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy.Kryterium termin realizacji zamówienia (maksymalna ilość punktów do zdobycia wynosi: 40) - B:Skrócenie maksymalnego terminu realizacji zamówienia do 3 dni od dnia zawarcia umowy – 40 pkt,Skrócenie maksymalnego terminu realizacji zamówienia do 3 dni od dnia zawarcia umowy – 30 pkt,Termin realizacji zamówienia maksymalny, do 14 dni od dnia zawarcia umowy – 20 pkt.Wykonawca w złożonej ofercie zobowiązany jest wskazać termin realizacji zamówienia. W przypadku gdy nie wskaże terminu realizacji zamówienia zamawiający uzna jako termin realizacji zamówienia maksymalny termin realizacji zamówienia za co wykonawca otrzyma 20 punktów.Warunkiem wystarczającym aby otrzymać 40 punktów w kryterium termin realizacji zamówienia jest dostarczenie 20% przedmiotu zamówienia z każdej części w terminie do 3 dni od zawarcia umowy
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zestawy ochrony biologicznej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa:Zestaw ochrony biologicznej – 600 kompletów.Zamawiający zobowiązuje do zakupu nie mniej jak 450 kompletów:- rozmiar S – 50 kompletów zestawów ochrony biologicznej,- rozmiar M – 100 kompletów zestawów ochrony biologicznej,- rozmiar L – 100 kompletów zestawów ochrony biologicznej,- rozmiar XL – 150 kompletów zestawów ochrony biologicznej,- rozmiar XXL – 50 kompletów zestawów ochrony biologicznej.W przypadku zwiększenia ilości ponad minimalną ilość jaką zobowiązuje się zakupić zamawiający, tj. 450 kompletów, zamawiający oczekiwać będzie dostawy 150 kompletów wyłącznie rozmiaru XL.W skład jednego zestawu ochrony biologicznej wchodzić będą:- kombinezon ochronny bez ochraniaczy na buty lub kombinezon ochronny połączony z ochraniaczami na buty – tzw. jednolity, pełny – 1 szt.,- ochraniacze na buty długie przykrywające łydkę - 1 szt.,- półmaski filtrujące typu FFP3 – 1 szt.,- gogle ochronne – 1 szt.,- rękawice nitrylowe jednorazowe bezpudrowe - 2 szt. (rozmiar XL).Rękawice nitrylowe jednorazowe bezpudrowe spełniać mają wymagania określone dla rękawic w części nr 1 niniejszego postępowania.Parametry techniczne kombinezonów ochronnych jednorazowych:- materiał: tkanina polipropylenowa typu SMS lub TYVEC lub inna równoważna,- gramatura min. 40 g/m2 - zapinany na zamek błyskawiczny,- kaptur wykończony gumką,- brzegi rękawów i nogawek wykończone gumką,- rozmiar S-XXL (rozmiary zgodnie z zamówieniem indywidualnych szpitala w tabeli poniżej),- zgodność z normami:- PN-EN 14126:2005 - Odzież ochronna – Wymagania i metody badań dla odzieży chroniącej przed czynnikami infekcyjnymi (lub odpowiednio EN 14126:2003 EN 14126:2003/AC:2004),- deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425,- odporność na przenikanie skażonej cieczy pod wpływem ciśnienia hydrostatycznego - klasa 4 lub wyższa- minimalna wytrzymałość na rozdzieranie i na przekłucie wg EN 14325:2018 (klasa 1)- co najmniej typ 4 wg klasyfikacji zgodnie z EN 14605: 2005+A1:2009 lub typ 6 wg EN 13034:2005+A1:2009- oznakowanie CE.Dopuszcza się, aby odzież ochronna spełniała wymagania jednego z następujących dokumentów:ISO 22609:2004 (norma międzynarodowa), JIS T 8122:2015 (Japonia), ANSI/AAMI PB70:2012 (USA), ASTM F2407 - 06(2013)e1 (USA), NFPA 1999 (2018) (USA), GB 19082-2009 (Chiny).Półmaski filtrujące typu FFP3 powinny spełniać następujące wymagania:- zgodność z normami:a) PN-EN 140:2001/Ap1:2003 - Sprzęt ochrony układu oddechowego – Półmaski i ćwierćmaski – Wymagania, badanie, znakowanie ( lub odpowiednio EN 140:1998 EN 140:1998/AC:1999);b) PN-EN 149+A1:2010 - Sprzęt ochrony układu oddechowego – Półmaski filtrujące do ochrony przed cząstkami – Wymagania, badanie, znakowanie ( lub odpowiednio EN 149:2001+A1:2009)- deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425- oznakowanie znakiem CEPółmaski mogą spełniać wymagania normy NIOSH-42C FR84 (USA) lub GB2626-2006 (Chiny) lub AS/NZ 1716:2012 (Australia) lub JMHLW – Notification 2014-2018 (Japonia).Półmaska filtrująca powinna osłaniać usta, nos i brodę użytkownika. Powinna być wykonana z układu włóknin filtracyjnych i osłonowych trudnopalnych. Podstawowe elementy półmaski filtrującej:- zacisk nosowy, lub odpowiednio wyprofilowana część nosowa czaszy półmaski,- zawór wydechowy – (opcjonalnie),- taśmy nagłowia wykonane z gumy pasmanteryjnej lub lateksowej lub innego materiału tekstylnego,- zapinki taśm nagłowia – (opcjonalnie). Wyrób o cechach ochronnych, chroniący przed aerozolami w tym bioaerozolami, powinien zapewniać zgodność z wymaganiami zasadniczymi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej, w tym co najmniej jednej z wymienionych norm lub regulacji: EN 149:2001+A1:2009 (UE) lub normy NIOSH-42 CFR 84 (USA) lub GB2626-2006 (Chiny) lub AS/NZ 1716:2012 (Australia) lub JMHLW – 2000 (Japonia) lub NOM-116-2009 (Meksyk) lub ABNT/NBR 13698:2011 (Brazylia) w zakresie:- skuteczności filtracji wobec aerozoli stałych i/lub ciekłych nie mniej niż 94 % ,- oporu oddychania – nie więcej niż 300 Pa,- zawartości CO2 w powietrzu wdychanym – jeżeli dotyczy – mniejsza niż 1% obj.Półmaska filtrująca powinna być oznakowana zgodnie z wymaganiami normy stanowiącej podstawę wykazania jej właściwości ochronnych (np. w EN numer normy, nazwa półmaski, klasa ochrony, dane producenta). Parametry techniczne gogli ochronnych:a) Wyrób o cechach ochronnych zapewniający ochronę oczu i ich najbliższego otoczenia przed czynnikami zewnętrznymi powinien spełniać wymagania zasadnicze Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej, w tym co najmniej jednej z wymienionych norm: EN 166: 2001 (UE) lub ANSI/ISEA Z87.1: 2015 (USA) lub CSA Z94.3-2015 (Kanada) lub AS/NZS 13371.1: 2010 (Australia) lub GB/T14866: 2006 (Chiny) lub JSA-JIS T 8147: 2016 (Japonia) w zakresie:- wymiarów minimalnego pokrycia chronionego obszaru ocznego,- współczynnika przepuszczania światła – nie mniej niż 74,4 %.b) Gogle ochronne powinny przylegać bezpośrednio do twarzy użytkownika, osłaniając oczy wraz z ich najbliższym otoczeniem.c) Gogle ochronne powinny być wykonana z materiałów niepalnych. Gogle ochronne powinny spełniać następujące wymagania:- deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425,- oznakowanie znakiem CE.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18114000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 96648,00
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy.Z uwagi na fakt, że jednym z kryteriów wyboru wykonawcy jest termin realizacji zamówienia dopuszczalne są jeszcze dwa terminy wykonania zamówienia, za co wykonawca może otrzymać dodatkowe punkty w kryterium termin realizacji zamówienia, tj.:- w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy,- w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy.Kryterium termin realizacji zamówienia (maksymalna ilość punktów do zdobycia wynosi: 40) - B:Skrócenie maksymalnego terminu realizacji zamówienia do 3 dni od dnia zawarcia umowy – 40 pkt,Skrócenie maksymalnego terminu realizacji zamówienia do 3 dni od dnia zawarcia umowy – 30 pkt,Termin realizacji zamówienia maksymalny, do 14 dni od dnia zawarcia umowy – 20 pkt.Wykonawca w złożonej ofercie zobowiązany jest wskazać termin realizacji zamówienia. W przypadku gdy nie wskaże terminu realizacji zamówienia zamawiający uzna jako termin realizacji zamówienia maksymalny termin realizacji zamówienia za co wykonawca otrzyma 20 punktów.Warunkiem wystarczającym aby otrzymać 40 punktów w kryterium termin realizacji zamówienia jest dostarczenie 20% przedmiotu zamówienia z każdej części w terminie do 3 dni od zawarcia umowy