IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 2 000.00 PLN (słownie: dwatysiące 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2021-01-12 do godz.10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w banku: BGŻ BNP ParibasS.A. nr rachunku: 50 1600 1462 1016 7863 4000 0001 b) poręczeniach bankowych lubporęczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jestzawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjachubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6bust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jestwnieść wadium na okres związania ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzuzostanie przyjęty termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadiumwniesione w formie innej niż pieniądz musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą,mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialnośćza wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowezobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 7.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lubzłożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego(kasa - pokój nr 105). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. 8.Zamawiający dopuszcza również możliwość złożenia wadium o którym mowa w pkt. 7 woryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymiosób upoważnionych do jego wystawienia. W tej sytuacji Wykonawca, przesyła oryginałdokumentu w postaci elektronicznej na adres email: krasiczyn@krosno.lasy.gov.pl przedupływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych wart. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadiumprzez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeliw wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiającyzatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 12. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposóbnieprawidłowy, zostanie odrzucona.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
0
Maksymalna liczba wykonawców
0
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Dodatkowa gwarancja |
30,00 |
Skrócenie terminu realizacji dostawy |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy wstosunku do tr eści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującychokolicznościach 1.1. Z miany w przedmiocie zamówienia, wskazanego w umowie wynikające z a.konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych materiałówgwarantujących l epszą jakość sortów mundurowych; b. ujawnienia błędu Zamawiającego, wtrakcie realizacji zamówienia, niemożliwego do zauważenia przez Wykonawców wpostępowaniu poprzedzającym wybór najkorzystniejszej oferty c. gwałtownej dekoniunktury,kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej d. okolicznościami, których nie można byłoprzewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającegoe. potrzeby zmian ilościow ych poszczególnych sortów w zależności od potrzeb wskazanychprzez pracowników Nadleśnictwa Krasiczyn . Strony ustalają, że dopuszczają możliwośćzmniejszenia zamówienia o 30 % wartości oferty. f. konieczność zrealizowania dostaw przyzastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmia nyobowiązującego stanu prawnego (np. ustawy, rozporządzenia) bądź przepisów wewnętrznych,obowiązujących w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe (zarządzenia, decyzjei wytyczne Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych). 1.2. Konieczności zmiany terminurealizacji przedmiotu umowy spowodowanej a. okolicznościami, których nie można byłoprzewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającegob. gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej c. inneprzyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkująceniemożliwością prowadzenia dostaw; d. w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okolicznościwymienionych w punktach a-c termin realizacji zamówienia może ulec odpowiedniemuprzedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty,nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 1.3. Konieczności zmianywynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że wiąże się z a. zmianą urzędową stawki po datkuVAT (należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze według stawki zgodnej zobowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury) b. zmianą opisaną w pkt. 1.1 lit. e oraz lit.f. 1.4. Pozostałe zmiany: a. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodniez SIWZ; b. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takimprzypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone do rozmiaru rzeczywistego zamówienia. 1.5. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zmianredakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego jak iWykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych (np. zmiana oznaczenia adresu,nazwy wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian nie stanowiącychzmian treści umowy w stosunku do treści oferty. W takiej sytuacji, wprowadzenie do umowystosownych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty nie będziewymagało zachowania formy pisemnej, a jedynie protokołu zatwierdzonego przezprzedstawicieli obu stron. 1.6. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą zposzanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności niemogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacjiistotnych warunków zamówienia, zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych( Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) oraz nie mogą powodować obejścia przepisu art. 1 44ustawy Prawo zamówień publicznych 1.7. Wszystkie zmiany postanowień zawartej umowywymagają zgody obu stron i zachowania formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
12.01.2021, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Oferta powinna być sporządzona w jęzku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: