Dostawa rękawic nitrylowych, lateksowych, chirurgicznych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa rękawic nitrylowych, lateksowych, chirurgicznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-10-06
  • ZamawiającySzpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-28
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa rękawic nitrylowych, lateksowych, chirurgicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002153989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grenadierów 51/59

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-073

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mkosinski@grochowski.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa rękawic nitrylowych, lateksowych, chirurgicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ced7945-2044-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194764

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z zapisami SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące obowiązku informacyjnego RODO szczegółowo opisane w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące obowiązku informacyjnego RODO szczegółowo opisane w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPK/18/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic nitrylowych. Zamówienie będzie realizowane poprzez sukcesywne dostawy asortymentu do siedziby Zamawiającego w ilościach odpowiadających bieżącym potrzebom Zamawiającego. Zamawiający określił zakres ilościowy oraz szczegółowy opis asortymentu w załączniku nr 2.1 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy).
3. Zamawiający określił zakres ilościowy oraz szczegółowy opis asortymentu
w załączniku nr 2.1 – 2.2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy).

Zamawiający wymaga rękawic diagnostycznych nitrylowych bezpudrowych w ilości 16200 opakowań po 100 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18424000-7 - Rękawice

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Kryteriami oceny ofert, jakimi będzie się kierował Zamawiający, będą: cena brutto oferty, z uwzględnieniem ewentualnych poprawek oczywistych omyłek rachunkowych – waga 80% (80 pkt maksymalnie) oraz kryterium ocena jakościowa – waga 20% (20 pkt maksymalnie).
3. Punkty przyznawane w kryteriach będą liczone według następującego wzoru:
LP kryterium cena = (Cn /Cb) * W
gdzie:
LP – liczba punktów, Cn – cena najniższa spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu; Cb – cena badanej oferty; W – waga kryterium = 80.

LP kryterium ocena jakościowa = OJ bad
gdzie:
LP – liczba punktów, OJ bad – ocena jakościowa w badanej ofercie niepodlegającej odrzuceniu; Maksymalna ilość punktów do uzyskania = 20.
Dostarczone rękawice (próbki) zostaną przebadane przez Komisję Przetargową, która na podstawie ankiety dokona oceny jakości. Sposób oceny przyznanych punktów jest podana
w tabeli:
Tabela oceny w kryterium jakości
Lp. Przedmiot oceny Ilość pkt Punktacja
1. Odporność na uszkodzenia mechaniczne (rozdarcie) 0-4 0 pkt – rękawice pękają, rozrywają się 4 pkt – rękawice nie pękają, nie rozrywają się
2. Brak zgrubień, pęcherzy i zanieczyszczeń mechanicznych 0-3 0 pkt – optycznie można zobaczyć zgrubienia, pęcherze lub zanieczyszczenia mech.
3 pkt – wizualna gładkość
3. Chwytność i czucie 0-4 0 pkt – chwytność ograniczona, mała elastyczność (brak pewności chwytu narzędzia w ręku) 4 pkt – dobra chwytność i elastyczność (narzędzia pewnie trzymane w ręku przez użytkownika)
4. Komfort użytkowania (nakładanie /zdejmowanie) 0-6 - czy w trakcie nakładania nie ma oporu (0-3) - czy rękawice nie są po sklejane (0-3)
5. Rozciągliwość i elastyczność 0-3 W stopniu zapewniającym wygodę
i mniejsze zmęczenie dłoni (0-3)
4. Za najkorzystniejszą ofertę, odpowiednio dla każdej części zamówienia, uznana zostanie ta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów uzyskanych za oba kryteria oceny wg wzoru:
Liczba punktów = LPkryterium cena + LPkryterium ocena jakościowa

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena jakościowa

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic lateksowych i chirurgicznych. Zamówienie będzie realizowane poprzez sukcesywne dostawy asortymentu do siedziby Zamawiającego w ilościach odpowiadających bieżącym potrzebom Zamawiającego. Zamawiający określił zakres ilościowy oraz szczegółowy opis asortymentu w załączniku nr 2.2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy).
Rękawice diagnostyczne ochronne lateksowe bezpudrowe - - 50 opakowań po 100 szt.
Rękawice chirurgiczne sterylne, bezlateksowe bezpudrowe - 300 par.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Kryteriami oceny ofert, jakimi będzie się kierował Zamawiający, będą: cena brutto oferty, z uwzględnieniem ewentualnych poprawek oczywistych omyłek rachunkowych – waga 80% (80 pkt maksymalnie) oraz kryterium ocena jakościowa – waga 20% (20 pkt maksymalnie).
3. Punkty przyznawane w kryteriach będą liczone według następującego wzoru:
LP kryterium cena = (Cn /Cb) * W
gdzie:
LP – liczba punktów, Cn – cena najniższa spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu; Cb – cena badanej oferty; W – waga kryterium = 80.

LP kryterium ocena jakościowa = OJ bad
gdzie:
LP – liczba punktów, OJ bad – ocena jakościowa w badanej ofercie niepodlegającej odrzuceniu; Maksymalna ilość punktów do uzyskania = 20.
Dostarczone rękawice (próbki) zostaną przebadane przez Komisję Przetargową, która na podstawie ankiety dokona oceny jakości. Sposób oceny przyznanych punktów jest podana
w tabeli:
Tabela oceny w kryterium jakości
Lp. Przedmiot oceny Ilość pkt Punktacja
1. Odporność na uszkodzenia mechaniczne (rozdarcie) 0-4 0 pkt – rękawice pękają, rozrywają się 4 pkt – rękawice nie pękają, nie rozrywają się
2. Brak zgrubień, pęcherzy i zanieczyszczeń mechanicznych 0-3 0 pkt – optycznie można zobaczyć zgrubienia, pęcherze lub zanieczyszczenia mech.
3 pkt – wizualna gładkość
3. Chwytność i czucie 0-4 0 pkt – chwytność ograniczona, mała elastyczność (brak pewności chwytu narzędzia w ręku) 4 pkt – dobra chwytność i elastyczność (narzędzia pewnie trzymane w ręku przez użytkownika)
4. Komfort użytkowania (nakładanie /zdejmowanie) 0-6 - czy w trakcie nakładania nie ma oporu (0-3) - czy rękawice nie są po sklejane (0-3)
5. Rozciągliwość i elastyczność 0-3 W stopniu zapewniającym wygodę
i mniejsze zmęczenie dłoni (0-3)
4. Za najkorzystniejszą ofertę, odpowiednio dla każdej części zamówienia, uznana zostanie ta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów uzyskanych za oba kryteria oceny wg wzoru:
Liczba punktów = LPkryterium cena + LPkryterium ocena jakościowa

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena jakościowa

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wymaga od Wykonawców następujących podmiotowych środków dowodowych, które Wykonawcy będą zobowiązani złożyć na wezwanie Zamawiającego (nie należy ich składać wraz z ofertą):
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076
i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami i/lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
2. Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą.
3. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) w przypadku części nr 1 zamówienia (złożenia oferty na część nr 1 zamówienia) wymagane przedmiotowe środki dowodowe dotyczące rękawic nitrylowych:
a) raport producenta do serii rękawic nitrylowych – wymóg badań nie starszych niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert dotyczy dokumentów potwierdzających zgodność z normą EN 455-1,2,3 i 4;
b) spełnienie Norm EN 374-1, (z wyłączeniem punktu 5.3.2), EN 374-2, EN 374-3, EN 420 – potwierdzone dokumentami producenta w pełni aktualnymi na dzień składania ofert;
c) odporność na przenikanie wirusów – potwierdzona raportem z badań jednostki niezależnej zgodnie z normą EN 16523-1, nie starszych niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert;
d) certyfikat Badania Typu WE w kategorii III Środków Ochrony Indywidualnej dotyczący oferowanych rękawic;
e) rękawice wolne od szkodliwych ftalanów – potwierdzone deklaracją wytwórcy lub badaniami jednostki niezależnej;
f) próbki oferowanego asortymentu (przedmiotu zamówienia) – po jednym opakowaniu oferowanych rękawic nitrylowych w rozmiarach M i L (łącznie dwa opakowania po jednym w każdym rozmiarze);
2) w przypadku części nr 2 zamówienia (złożenia oferty na część nr 2 zamówienia) Wymagane przedmiotowe środki dowodowe dotyczące rękawic chirurgicznych:
a) raport producenta do serii rękawic chirurgicznych – wymóg badań nie starszych niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert – dotyczy dokumentów potwierdzających zgodność z normą EN 455-1,2,3;
b) spełnienie Norm EN 374-1, (z wyłączeniem punktu 5.3.2), EN 374-2, EN 374-3, EN 420 – potwierdzone dokumentami producenta w pełni aktualnymi na dzień składania ofert;
c) odporność na przenikanie wirusów – potwierdzona raportem z badań jednostki niezależnej zgodnie z normą ASTM F 1671/EN 374-5:2016;
d) zawartość protein – potwierdzona raportem z badań producenta do serii dostarczonych próbek nie starszych niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert;
e) próbki oferowanego asortymentu (przedmiotu zamówienia) – po jednym opakowaniu oferowanych rękawic chirurgicznych
w rozmiarach 6,5 i 7,0 (łącznie dwa opakowania po jednym w każdym rozmiarze);
3) w przypadku części nr 2 zamówienia (złożenia oferty na część nr 2 zamówienia) Wymagane przedmiotowe środki dowodowe dotyczące rękawic diagnostycznych lateksowych bezpudrowych:
a) raport producenta do serii rękawic diagnostycznych lateksowych bezpudrowych – wymóg badań nie starszych niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert – dotyczy dokumentów potwierdzających zgodność z normą EN 455-1,2,3 i 4;
b) spełnienie Norm EN 374-1, (z wyłączeniem punktu 5.3.2), EN 374-2, EN 374-3, EN 420 – potwierdzone dokumentami producenta w pełni aktualnymi na dzień składania ofert;
c) odporność na przenikanie wirusów – potwierdzona raportem z badań jednostki niezależnej zgodnie z normą EN 16523-1, nie starszych niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert;
d) certyfikat Badania Typu WE w kategorii III Środków Ochrony Indywidualnej dotyczący oferowanych rękawic;
e) rękawice wolne od szkodliwych ftalanów – potwierdzone deklaracją wytwórcy lub badaniami jednostki niezależnej;
f) próbki oferowanego asortymentu (przedmiotu zamówienia) – po jednym opakowaniu oferowanych rękawic diagnostycznych lateksowych bezpudrowych w rozmiarach M i L (łącznie dwa opakowania po jednym w każdym rozmiarze).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych (w tym próbek), jeśli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne. Wykonawca może uzupełnić przedmiotowe środki dowodowe, ale tylko na wezwanie Zamawiającego.
Przedmiotowe środki dowodowy, jeżeli służą przyznaniu punktów zgodnie
z określonymi kryteriami oceny ofert, mogą być uzupełnione tylko w celu potwierdzenia braku podstaw do odrzucenia oferty, ale nie mogą być uzupełnione, aby służyć uzyskaniu punktów w kryteriach oceny ofert.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Próbki składa się w formie fizycznej, przed upływem terminu składania ofert. Próbka musi być dostarczona (złożona) do siedziby Zamawiającego – adres: ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa, Pawilon IV, parter, Sekretariat Zarządu. Próbka złożona po upływie terminu składania ofert nie będzie uwzględniana do oceny w kryterium jakościowym, a oferta w tym kryterium otrzyma 0 punktów (zero). Próbka musi potwierdzić wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego względem asortymentu.
Złożona próbka musi być w opakowaniu oraz opisana w następujący sposób: a) dane Wykonawcy, b) nazwa asortymentu (z podaniem nr części / zadania i pozycja w danej części zamówienia), c) nr sprawy: ZPK/18/2021.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia;
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) Zamawiający nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu;
4) W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych wykonawców.;
5) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
6) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań / części zamówienia.
2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, musi być złożone w zakresie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SWZ w § 12. ust. 2.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace dostępnej pod adresem: https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-06 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę drewniaków rozmiar 37- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę drewniaków rozmiar 37. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Wyposażenie TWR Radom w urządzenia łączności radiowej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Dostawa rękawic nitrylowych, lateksowych, chirurgicznych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Dostawa rękawic medycznych jednorazowego użytku
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Dostawa rękawic nitrylowych, lateksowych, chirurgicznych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI