DOSTAWA PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA I WYEKWIPOWANIA W 2022 r. - ( oznaki stopni, p

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA I WYEKWIPOWANIA W 2022 r. - ( oznaki stopni, pochewki)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-02-18
  • Zamawiający2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00046919
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA I WYEKWIPOWANIA W 2022 r. - ( oznaki stopni, pochewki)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142665904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marsa 110

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-470

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2rblog.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Skarb Państwa , jednostka budżetowa, podsektor rządowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA I WYEKWIPOWANIA W 2022 r. - ( oznaki stopni, pochewki)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b21ba6d-84d3-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046919

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.2rblog.wp.mil.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl/pn/2rblog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w formie elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności. Wykonawca składa ofertę (w formacie danych:
.doc, .docx, .pdf) wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XX SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D/14/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania w 2022 roku (oznaki stopni do umundurowania polowego tropikalnego)
2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono
w załączniku nr 1 do SWZ, oraz pozostałej dokumentacji przetargowej która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania
(https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog).

4.2.6.) Główny kod CPV: 39561000-2 - Tiul, koronka, skrawki tkanin tkanych, wykończenia i hafty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu.
Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający na pewno zakupi ilość gwarantowaną. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie o realizację dostaw opcjonalnych.
Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie do wyczerpania maksymalnej ilości określonej w załączniku nr 2 umowy, nie później jednak niż do 30 września 2022 roku. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego po upływie ww. daty wymaga pisemnej zgody Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego zostanie uruchomione poprzez wysłanie do Wykonawcy stosowanego pisma.
Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 oraz 5 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego http://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
Zadanie 1 - Oznaki stopni do umundurowania polowego tropikalnego -
2000 szt. zamówienia opcjonalnego
5000 szt.- zamówienia gwarantowanego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione zgodnie z kryterium określonym w SWZ
Rozdział XV - OPIS KRYTERIÓW I ICH WAG ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania w 2022 roku - Pochewki z oznakami stopni MW do umundurowania polowego tropikalnego
2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono
w załączniku nr 1 do SWZ, oraz pozostałej dokumentacji przetargowej która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania
(https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog).

4.2.6.) Główny kod CPV: 39561000-2 - Tiul, koronka, skrawki tkanin tkanych, wykończenia i hafty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu.
Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający na pewno zakupi ilość gwarantowaną. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie o realizację dostaw opcjonalnych.
Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie do wyczerpania maksymalnej ilości określonej w załączniku nr 2 umowy, nie później jednak niż do 30 września 2022 roku. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego po upływie ww. daty wymaga pisemnej zgody Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego zostanie uruchomione poprzez wysłanie do Wykonawcy stosowanego pisma.
Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 oraz 5 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego http://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
Zadanie 2 - Pochewki z oznakami stopni MW do umundurowania polowego tropikalnego
1500 szt .zamówienia opcjonalnego
3503 szt. zamówienia gwarantowanego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione zgodnie z kryterium określonym w SWZ
Rozdział XV - OPIS KRYTERIÓW I ICH WAG ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania w 2022 roku - Pochewki z oznakami stopni do umundurowania polowego tropikalnego.
2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono
w załączniku nr 1 do SWZ, oraz pozostałej dokumentacji przetargowej która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania
(https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog).

4.2.6.) Główny kod CPV: 39561000-2 - Tiul, koronka, skrawki tkanin tkanych, wykończenia i hafty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu.
Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający na pewno zakupi ilość gwarantowaną. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie o realizację dostaw opcjonalnych.
Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie do wyczerpania maksymalnej ilości określonej w załączniku nr 2 umowy, nie później jednak niż do 30 września 2022 roku. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego po upływie ww. daty wymaga pisemnej zgody Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego zostanie uruchomione poprzez wysłanie do Wykonawcy stosowanego pisma.
Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 oraz 5 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego http://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
Zadanie 3 - Pochewki z oznakami stopni do umundurowania polowego tropikalnego
2000 szt. zamówienie opcjonalne
5000 szt. zamówienie gwarantowane

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione zgodnie z kryterium określonym w SWZ
Rozdział XV - OPIS KRYTERIÓW I ICH WAG ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą
brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych
w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt. 4 i 7 ustawy Pzp.
Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt. 4 i 7 ustawy Pzp, jeżeli z przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wynikać będzie, że nie występują uwarunkowania określone w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt. 4 i 7 ustawy Pzp. W przypadkach, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, polega
na zasobach innych podmiotów, w stosunku do żadnego z tych
podmiotów nie mogą występować uwarunkowania art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 6 oraz 109 ust. 1 pkt. 4 i 7 ustawy Pzp

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania:
1.1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
1.2. oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z załączonym wzorem załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli można je uzyskać
za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r., o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskaże w oświadczeniu, o
którym mowa w pkt. 1.1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1.1. zaświadczenie wydane przez Komendanta WOBWSM w Łodzi o zgodności zakładowego wzoru z WDTT i wzorem do produkcji seryjnej (z datą wystawienia późniejszą od daty zatwierdzenia WDTT lub daty ostatniej karty zmian mającej wpływ na wzór przedmiotu).
Oznaki stopni do umundurowania polowego tropikalnego - WDTT833/MON;
Pochewki z oznakami stopni MW do umundurowania polowego tropikalnego - WDTT 832PA/MON;
Pochewki z oznakami stopni do umundurowania polowego tropikalnego - WDTT 832P/MON.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia -art. 107 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 2 550,00 złotych. (słownie: dwa tysiące pięćset pięćdziesiąt 00/100) w tym na:
zadanie 1 – 1 000,00 PLN (słownie; tysiąc złotych 00/100);
zadanie 2 – 650,00 PLN (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100);
zadanie 3 – 900,00 PLN (słownie: dziewięćset złotych 00/100);

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Rozdział VIII SWZ - INFORMACJE DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE
UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (KONSORCJUM)
I WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmawiający dopuszcza wprowadzenie zmian umowy w sytuacjach określonych w art. 455 ustawy Pzp. oraz w załączniku nr 5 do SWZ - wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-18 07:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-18 08:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zgodnie z dyspozycją art.246 ust.2 ustawy Pzp opis przedmiotu zamówienia, zawarty w WDTT, określa wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia , co stanowi upoważnienie do zastosowania jednego kryterium cena = 100%
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam róż prawo skręconych na nagrobek- Legionowo
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam róż prawo skręconych, kolor srebrny chrom szczotkowany, pasujący mi do liter na nagrobku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI