Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odzieży roboczej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: STAWY MILICKIE SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021461756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 20
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Sułowska
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713847110
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@stawymilickie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spolka.stawymilickie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spólka Akcyjna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży roboczej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae6f8096-3710-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/stawymilickie
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/stawymilickie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej, zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin” (znajdującej się na dole strony).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PN-9-2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej dla pracowników spółki Stawy Milickie Spółka Akcyjna obejmująca:
Część I – odzież i obuwie robocze
4.2.6.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18140000-2 - Dodatki do odzieży roboczej
18200000-1 - Odzież wierzchnia
18220000-7 - Odzież przeciwdeszczowa
18223200-0 - Kurtki
18230000-0 - Odzież różna
18234000-8 - Spodnie
18235200-7 - Swetry rozpinane
18235300-8 - Swetry
18235400-9 - Kamizelki
18312000-9 - Kalesony
18317000-4 - Skarpety
18331000-8 - Koszulki
18332000-5 - Koszule
18333000-2 - Koszulki polo
18440000-5 - Kapelusze i nakrycia głowy
18441000-2 - Kapelusze
18443320-5 - Czapki
18800000-7 - Obuwie
18812400-8 - Klapki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z „prawa opcji”. Wartość zamówienia w ramach „prawa opcji” będzie nie większa niż 50% wartości zamówienia podstawowego
Decyzję co do możliwości skorzystania z „prawa opcji” Zamawiający uzależnia od wielkości bieżącego zapotrzebowania na dostawy objęte zamówieniem.
Przedmiotem zamówienia w ramach “prawa opcji” jest: „dostawa odzieży roboczej.” w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Łączną szacunkową ilość zamówienia w ramach “prawa opcji” określa załącznik nr 1 do SWZ
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 W niniejszym postępowaniu ocena ofert zostanie dokonana na podstawie kryterium ceny (waga 100%)
Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej dla pracowników spółki Stawy Milickie Spółka Akcyjna obejmująca:
Część II – obuwie robocze
4.2.6.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18800000-7 - Obuwie
18820000-3 - Obuwie sportowe
18831000-3 - Obuwie z metalowymi ochraniaczami na palce
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z „prawa opcji”. Wartość zamówienia w ramach „prawa opcji” będzie nie większa niż 50% wartości zamówienia podstawowego
Decyzję co do możliwości skorzystania z „prawa opcji” Zamawiający uzależnia od wielkości bieżącego zapotrzebowania na dostawy objęte zamówieniem.
Przedmiotem zamówienia w ramach “prawa opcji” jest: „dostawa odzieży roboczej.” w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Łączną szacunkową ilość zamówienia w ramach “prawa opcji” określa załącznik nr 1 do SWZ
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 W niniejszym postępowaniu ocena ofert zostanie dokonana na podstawie kryterium ceny (waga 100%)
Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej dla pracowników spółki Stawy Milickie Spółka Akcyjna obejmująca:
Część III –buty robocze/wędkarskie przeznaczone dla wędkarzy i rybaków do użytku przy wszelkich pracach rybackich
4.2.6.) Główny kod CPV: 18800000-7 - Obuwie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18800000-7 - Obuwie
18816000-2 - Kalosze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z „prawa opcji”. Wartość zamówienia w ramach „prawa opcji” będzie nie większa niż 50% wartości zamówienia podstawowego
Decyzję co do możliwości skorzystania z „prawa opcji” Zamawiający uzależnia od wielkości bieżącego zapotrzebowania na dostawy objęte zamówieniem.
Przedmiotem zamówienia w ramach “prawa opcji” jest: „dostawa odzieży roboczej.” w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Łączną szacunkową ilość zamówienia w ramach “prawa opcji” określa załącznik nr 1 do SWZ , część III – formularz cenowy w kolumnie „ilość prawo opcji”.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 W niniejszym postępowaniu ocena ofert zostanie dokonana na podstawie kryterium ceny (waga 100%)
Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
I CZĘŚĆ: Wykonawca przedstawi, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia – dostawy odzieży roboczej - o wartości brutto nie mniejszej niż 40 000,00 zł (kwota słownie: czterdzieści tysięcy zł 00/100) każde zamówienie,
II CZĘŚĆ: Wykonawca przedstawi, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia – dostawy obuwia roboczego - o wartości brutto nie mniejszej niż 5 000,00 zł (kwota słownie: pięć tysięcy zł 00/100) każde zamówienie,
III CZĘŚĆ: Wykonawca przedstawi, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia – dostawy obuwia roboczego/ wędkarskiego - o wartości brutto nie mniejszej niż 10 000,00 zł (kwota słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100) każde zamówienie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium (art. 97 ustawy PZP) w kwocie:
a) dla części I: 2 500,00 zł (kwota słownie: dwa tysiące pięćset zł 00/100);
b) dla części II: 300,00 zł (kwota słownie: trzysta zł 00/100);
c) dla części III: 600,00 zł (kwota słownie: sześćset zł 00/100).15.2.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-09 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/stawymilickie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-09 13:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni