Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odzieży i obuwia dla SPZOZ w K- Koźlu – 5 zadań częściowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000314661
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 24 Kwietnia 5
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@e-szpital.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.e-szpital.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży i obuwia dla SPZOZ w K- Koźlu – 5 zadań częściowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c83a076-f65f-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277332
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047904/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Odzież i obuwie dla personelu SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_kedzierzynkozle
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_kedzierzynkozle
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały określone w Rozdziale XI
SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymagania zostały określone w Rozdziale XXIV.A SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wymagania zostały określone w Rozdziale XXIV.B SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZ-P.EK.2024.8
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
obuwie ochronne dla personelu medycznego – wg załącznika nr 2/1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 18815000-5 - Buty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kara umowna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
komplety odzieży dla personelu białego – wg załącznika nr 2/2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 18222200-3 - Komplety odzieżowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kara umowna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
odzież dla ratowników medycznych – wg załącznika nr 2/3 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 18234000-8 - Spodnie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18331000-8 - Koszulki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kara umowna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
obuwie dla ratowników medycznych – wg załącznika nr 2/4 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 18815000-5 - Buty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kara umowna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
odzież i obuwie dla pracowników gospodarczych – wg załącznika nr 2/5 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 18223200-0 - Kurtki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18234000-8 - Spodnie
18331000-8 - Koszulki
18815000-5 - Buty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kara umowna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zadanie nr 1: 1. Katalogi, foldery lub zdjęcia wzorów oferowanego asortymentu.
Zadanie nr 2: 1. Świadectwo z badania wykonane przez niezależną akredytowaną jednostkę badawczą potwierdzający zgodność z normą PN-EN 13795 dla tkaniny wskazanej w badaniach potwierdzających skład i gramaturę; jednostka badawcza musi być akredytowana przez Polskie Centrum Akredytacji,
2. Katalogi, foldery lub zdjęcia wzorów odzieży zgodne z wymaganiami.
Zadanie nr 3, wszystkie pozycje: Katalogi, foldery lub zdjęcia wzorów oferowanej odzieży.
Zadanie nr 4: 1. Katalogi, foldery lub zdjęcia wzorów oferowanego obuwia,
2. Karta techniczna oferowanego obuwia .
Zadanie nr 5: 1. Katalogi, foldery lub zdjęcia wzorów oferowanego asortymentu (odzieży i obuwia),
2. Karta techniczna oferowanego obuwia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zadanie nr 1: 1. Katalogi, foldery lub zdjęcia wzorów oferowanego asortymentu.
Zadanie nr 2: 1. Świadectwo z badania wykonane przez niezależną akredytowaną jednostkę badawczą potwierdzający zgodność z normą PN-EN 13795 dla tkaniny wskazanej w badaniach potwierdzających skład i gramaturę; jednostka badawcza musi być akredytowana przez Polskie Centrum Akredytacji,
2. Katalogi, foldery lub zdjęcia wzorów odzieży zgodne z wymaganiami.
Zadanie nr 3, wszystkie pozycje: Katalogi, foldery lub zdjęcia wzorów oferowanej odzieży.
Zadanie nr 4: 1. Katalogi, foldery lub zdjęcia wzorów oferowanego obuwia,
2. Karta techniczna oferowanego obuwia .
Zadanie nr 5: 1. Katalogi, foldery lub zdjęcia wzorów oferowanego asortymentu (odzieży i obuwia),
2. Karta techniczna oferowanego obuwia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,
2) wypełniony i podpisany odpowiedni Formularz Cenowy, zgodnie z załącznikami nr 2/1-2/5 do SWZ,
3) zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy),
4) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),
5) dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego .
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Określono w rozdziale IX SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określono w § 8 załacznika nr 5 do SWZ (projektowane postanowienia umowy).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-19 08:55
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_kedzierzynkozle
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
A. Wybrany Wykonawca dostarczy do Magazynu Centralnego Zamawiającego:
1) dotyczy zadania nr 1: do 5 dni roboczych od zawarcia umowy po 2 pary obuwia (w rozmiarach 35 do 46) oraz tabele / wykaz rozmiarów i długości wkładek celem wybrania przez Zamawiającego odpowiedniego rozmiaru
i złożenia szczegółowego zamówienia;
2) dotyczy zadania nr 2: do 10 dni roboczych od zawarcia umowy po 2 komplety odzieży w rozmiarach XS do 3XL celem wybrania przez personel Zamawiającego odpowiedniego rozmiaru i złożenia szczegółowego zamówienia. Dokładne rozmiary odzieży i kolorystyka zostaną podane wybranemu Wykonawcy po przymierzeniu i sporządzeniu zamówienia przez poszczególne oddziały;
3) dotyczy zadania nr 4 i 5: do 5 dni roboczych od zawarcia umowy tabele / wykaz rozmiarów i długości wkładek obuwia celem wybrania przez Zamawiającego odpowiedniego rozmiaru i złożenia szczegółowego zamówienia.
Uwaga ad 1) i 2): dostarczony asortyment zostanie wliczony na poczet dostaw.
B. 2. Zamawiający będzie każdorazowo zlecał realizację partii zamówienia w terminach określonych poniżej:
a) zadanie nr 1: termin każdej dostawy do 21 dni od daty przekazania Wykonawcy zamówienia zawierającego wykaz rozmiarów i ilości zamawianego obuwia (w ilości do 100 par jednorazowo);
b) zadanie nr 2: termin każdej dostawy do 30 dni od daty przekazania Wykonawcy zamówienia zawierającego wykaz rozmiarów i ilości zamawianego asortymentu (w ilości ok. 100 kompletów jednorazowo);
c) zadanie nr 3-5: termin każdej dostawy do 21 dni od daty przekazania Wykonawcy zamówienia zawierającego wykaz rozmiarów i ilości zamawianego asortymentu.